Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88639
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
12.08.2022 00:42 - От тази смърт не ме е страх!
Автор: twohearts Категория: Изкуство   
Прочетен: 2786 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От тази смърт не ме е страх,
а от живота дето е нечестен.
Твориш с любов, а после прах
и чудиш се дали е честно...

Дали е честно щом си мил
по теб да хвърлят куп обиди?
Лъжи, интриги, филм прогнил -
та даже Бог да ми завиди...

Дали е честно щом си тих
по теб да тъпчат и пируват,
а после да си плачеш в стих -
та дяволите чак да чуват?

Дали е честно щом ръка
на някого подал си в мрака,
а срещне ли те след това
лице да скрие под калпака?

Дали е честно щом си жив
да иска някой да те няма
И щом си весел и щастлив
зад теб да ти копаят яма?

От тази смърт не ме е страх,
а от живота дето е нечестен...
Добре, че всичко става в прах
и се превръщаш в сън чудесен... 


Тагове:   той,   аз,   Ти,   тя,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив