Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2022 13:11 - ИСААК
Автор: vedroley Категория: Изкуство   
Прочетен: 575 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изкачвам връх. А още съм момчето,
което следва своя стар баща.
И гледам със надежда към Небето
за Словото, което му веща...

Потомство звездно и неизброимо.
Велик и Свят от Бога благослов.
И колко ли на старецът тежи му
Заветът на Небесната Любов?

Дървата той приготвил е за клада.
А аз съм му невръстният овен.
Дали Отецът би му дал пощада?
Дали ще има Милост Той към мен?

Прехапвам устни. И страхът тресе ме.
Нима ще си отида толкоз млад?
Баща ми ме изстрада дълго време...
Сега светец е вече белобрад!

Проблясва ножът с блясък от Небето.
И в миг по-кратък даже и от дъх,
"Недей да вдигаш ножа над момчето" -
дочува той от паметния връх.

"Сега разбрах! Приятел си заветен
на Моята Душа и Моя зов!
Овенът виж - как в тръните е вплетен
и сам за жертвен принос е готов!"

Отдъхвам си. Лицето белобрадо
на моя старец в щастие блести!
Той можеше дори да ми е дядо,
но мой баща е, Бог да го свети!

Прибираме се. Хълмът е далечен,
но бръчка вряза в бащиния лик...
Един Отец - Пресвят и вековечен
в Завет превърна Хълма Си велик.

(Птицата в теб)
Ведролей


Тагове:   Авраам,   Мория,   исаак,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedroley
Категория: Изкуство
Прочетен: 882478
Постинги: 668
Коментари: 931
Гласове: 2802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031