Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 11:56 - Джоди Фостър: Холивуд се опита да ме изнасили, когато бях момиче
Автор: zahariada Категория: Изкуство   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Джоди Фостър: Холивуд се опита да ме изнасили, когато бях момиче

9 август 2017 г. Шон Адл-Табатабай забавление



image


 Актрисата Джоди Фостър разкри, че холивудските ръководители се опитват да я изнасилят, когато тя е тийнейджър, опитвайки се да влезе в индустрията.


Фостър казала на интервюиращата тази седмица, че един от най-добрите холивудски продуценти се е опитал да я злоупотреби със сексуална злоупотреба, когато родителите й са били извън града

Откровенията на Фостър се появяват горещо по петите на други холивудски известни личности като Джъстин Бийбър , Кори Фелдман и Илия Ууд - всички лично са станали свидетели на елитния холивудски педофилски пръстен в действие.

Репортажите на "Фикс" : 53-годишният разкри, че мъжкият производител я е наричал, докато е бил на почивка на приятел и "се преструва", че е пропуснала среща, знаейки, че майка й е извън града.

"Той ме накара да дойда на срещата и да говоря с мен и ме помоли да си сваля сакото и да се обърна, за да може да види тялото ми", спомня си Джоди.

"Знаеш ли, че бях на 14 години и беше доста банален с пъпки и каквото и да било. Но да ... агентът ми отиде в офиса си и го удари в лицето.

Джоди също се отваря за билета за храна на семейството си от ранна възраст, след като играе в първата си реклама, когато е на три години, и отбелязва първата си номинация за "Оскар" за таксиметров шофьор на 14 години.

 

"Налице е много натиск, който идва с това, че е жител на семейството", каза тя пред домакин Марк Фенъл. "Аз бях единственият източник на доходи в цялото ни семейство".

Тъй като една от малкото детски звезди никога не пада от релсите, Джоди извади изключително успешна актьорска кариера, спечелвайки Оскарите за мълчание на агнетата и обвиняемите, а също режисура шепа филми, включително "Бобър" и новата си драма "Пари" Чудовище.

Джоди навлезе в Сидни тази седмица, за да популяризира "Парите чудовище", в което се събират единадесетте звезди на Ocean Ocean, Джулия Робъртс и Джордж Клуни.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40002824
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31043
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930