02.10.2019 20:50 - КАК ДА СЕ ИЗЛЕКУВАТЕ, КАТО РАЗГОВАРЯТЕ С ТЯЛОТО СИ

КАК ДА СЕ ИЗЛЕКУВАТЕ, КАТО РАЗГОВАРЯТЕ С ТЯЛОТО СИ

19 септември 2019 г. image

Тереза ​​Уейд ,  Събуждане на гостите

Клетките ви слушат

Всяка част от тялото ви има своето съзнание или собствена душа.

Тези трансформативни думи, изречени от коренни жени от медицината, започнаха моето пътуване вътре, за да открия изключителната лечебна способност на човешкото тяло.

Когато тази перспектива ми беше представена, страдах от тежко хронично разстройство на болката. Изведнъж си представях да включа това понятие в своята медитационна рутина.

Мислех си, може ли тялото ми да ме чуе ... мога ли да говоря с него, за да спечеля сътрудничеството си за излекуване на това състояние?

Пътят към свободата
Тази нощ, след като достигнах състояние на дълбоко спокойствие чрез медитация, вътрешно ангажирах тялото си в сърдечен разговор с надежда, но нямах идея какво да очаквам. След около един час от тази фокусирана комуникация се случи нещо невероятно.

Тъканите ми започнаха да реагират. Съединителна тъкан издърпана и опъната на разстояние слоеве от белег тъкан. Нервите стреляха и мускулите на прасеца ми започнаха да изпълнявам упражнения за флексия и разширение независимо от съзнателния ми контрол.

Докато този отговор продължи, един от мускулите на прасеца ми, който беше парализиран от невропатичното състояние - диагностициран като рефлексна симпатична дистрофия - се завърна към живот, когато електрически като трептене простреля района.

Сърцето ми се разтуптя, когато разбрах, че пътят към моята свобода от това състояние най-накрая започна.

Насоки за динамично изцеление

Имайки опит в акупунктурата и ориенталската медицина, знаех твърде добре колко разпространена е хроничната болка в тази страна и се зачудих какво може да означава последствията от това явление за толкова много други, които страдат.

Докато продължавах да напредвам със състоянието си, организирах подхода си в система, която бих могъл да преподавам на клиентите и насочих професионалния си фокус към хипнотерапията.

Когато инструктирам клиентите си, обяснявам, че е необходима редовна практика на медитация, за да се тренира мозъкът да влиза в състояния на алфа и тета мозъчна вълна. Докато в тези състояния, комуникацията между съзнателния ум и физическото тяло драстично се засилва.

Установих, че при общуването има три ключови стъпки за постигане на сътрудничество на органа:

• Подхождайте към тялото си с искрено състрадание, разбирайки, че то е съставено от съзнателни клетки, които изпитват емоции.
  • Изградете доверие, като ангажирате тялото си в мисловни разговори за желанието ви двамата да си сътрудничат и да преодолеят неразположението.
  • Позволете промени в разговора, като използвате различни мисли и думи, които предизвикват спонтанно повишени емоции.

От моя опит горните указания са необходими за постигане на динамични лечебни реакции в организма.

Силата на човешкото намерение

Наскоро попаднах на много сходен набор от фактори, които бяха открити от изследователя Клив Бекстър, който прекара 36 години в изучаване на биокомуникации в растителни, животински и човешки клетки. Той посочи тези фактори като реални намерения, нагласяване и спонтанност. [1]

Бакстър, бивш специалист по разпитите на ЦРУ, пише за определящия момент, който го е довел до истинската му работа в този свят, в книгата си Първично възприятие. [2]

Този момент настъпи една февруарска сутрин през 1966 г., когато той реши да наблюдава растението на Dracaena в лабораторията си, използвайки полиграфско оборудване

Той прикрепи електродите към листо и започна да мисли за начини, които могат да предизвикат скок в електрическата активност в централата. При хората този приток на електрическа активност е свързан с интензивни емоции.

Изведнъж си представи да изгори електродираното листо. В същия миг тази идея му дойде в съзнанието, полиграмовата писалка се снима в горната част на графиката, показваща изключителна реакция от страна на растението.

Удивен, той отиде до бюрото на секретаря си, за да извлече набор от мачове, докато обмисля възможността това растение да открие по някакъв начин силата на човешкото намерение.

Могат ли растенията да бъдат приспособени към своите първични лица?

Когато се върна с мачовете, заводът все още показваше същата реакция на високо ниво, която би попречила на проследяването на допълнителни промени в диаграмата. Бекстър реши да „премахне заплахата“, като върна кибритите на бюрото.

В този момент графиката показва низходяща тенденция, тъй като растението очевидно започва да се успокоява. [3] Когато Бекстър се опита да повтори същите резултати, като се преструваше, че ще изгори растението, няма реакция. Изглежда растението усеща разликата между реално и изкуствено намерение.

В крайна сметка той откри, че растенията са приспособени към своите лица, които полагат първични грижи, реагирайки както на техните положителни, така и на отрицателни емоции, както и на връщането им, след като са били далеч за известно време. [4] Откритията на диаграмите също показаха, че растенията дават приоритет на емоциите на своите лица, полагащи първична грижа, пред емоциите на другите в близост.

Признаци на съзнанието

По-късно Бакстър разшири изследванията си, за да включва тестване на човешки клетки за признаци на съзнание.

Той събира бели кръвни клетки от човешки донори, електродира ги в епруветка и след това записва реакциите на клетките, тъй като донорите изпитват различни емоционални състояния. Той откри, че спонтанните емоции са необходими, за да предизвикат електрическа реакция в клетките.

Например, ако дарител се насили да изпитва емоция, клетките няма да реагират. Въпреки това, когато тя получи смущаващо телефонно обаждане от дъщеря си, клетките реагираха значително. [5]

Той отбеляза, че разстоянието изглежда не е от значение за тези експерименти. Например, донор остави електродизираните си клетки зад лабораторията, след което поддържа подробен дневник за всякакви стресови емоции, преживяни при пътуването си до друга държава, като например липсващ завой на магистралата, стоящ на дълга линия на летището, и излитането на самолета му.

По-късно неговите регистрирани инциденти в сравнение със записа на диаграма показват силни връзки между времето на стресовите събития и електрическите реакции в клетките му. Графикът отново затихна, когато пристигна у дома и отиде да спи. [6]

Сурова креативна способност за изцеление

Тези експерименти са проведени, докато се използва оборудване, което проверява електромагнитното излъчване - обичайните енергии, използвани за предаване на информация. Клетките се държаха така, сякаш екраните не бяха там, което предполага, че тази комуникация се осъществява от поле, все още не идентифицирано от конвенционалната наука. [7]

Някои учени смятат, че по-нататъшното развитие на квантовата физика може да ни помогне да разберем това поле, което комуникира емоционални намерения между живите същества. [8] Квантовото заплитане е процес, при който две частици материя, които си взаимодействат помежду си, все още се държат така, сякаш са свързани, след като са разделени на много мили.

Когато се направи енергийна промяна в свойствата (положение, импулс и въртящо завъртане) на една от частиците, свойствата на другата отдалечена частица ще се променят в същия миг.

Този научен феномен и изследването на Клив Бекстър насочват към източната концепция за единството - виждането, че цялата природа е взаимозависима. Древните култури разбирали тази взаимовръзка като живо универсално енергийно поле, което поддържа живота, като същевременно ръководи еволюцията на съзнанието в цялата Вселена.

Техниките за медитация, включени в моята практика, привеждат ума в съответствие с това поле. След това енергията от това поле се фокусира във физическо изцеление чрез ясно намерение - доставено чрез разговор, който предизвиква спонтанни емоции - и настройва физическото тяло на съзнателния ум.

Този метод, който наричам Антара (санскрит за вътрешността), дава възможност на човек да изпита суровата творческа способност за изцеление, генерирана от съюз на ума и тялото с това живо универсално енергийно поле.

за автора

Тереза ​​Уейд  е практикуваща медицина ум-тяло-дух, чието пътуване да разбере здравето, живота и Вселената я е накарало да учи източна медицина, хипнотерапия, медитация и шаманизъм. Тя се радва да изследва древните култури и езотеричните философии, както и да разширява ума, опита и перспективата си чрез всякакви пътувания, от посещение на други пейзажи и култури до посещение на други енергийни области чрез дълбока медитация. Тя блогове в  AntaraHealingArts.com  и предлага частни сесии за тези, които се интересуват от развитието на собствена практика за медитация и способности за самолечение.