08.02.2019 11:56 - Учените откриват биофотоните в мозъка, който може да подскаже, че нашето съзнание е пряко свързано със светлината

Последна промяна: 08.02.2019 12:00

Публикуван

преди 2 седмици за
 26 януари, 2019 от  Колективна еволюцияimage

НАКРАТКО
  • Фактите:

Учените са открили наличието на биофотони в мозъка, което предполага, че може да има връзка между тези биофотони и съзнанието.

• Отразяват върху:

Дали съзнанието произхожда от вътрешността на мозъка, както вярва съвременната наука? Или възниква извън мозъка?Което означава, че не сме просто мозък в месен костюм, а нещо много по-голямо?

Учените установили, че невроните в мозъка на бозайниците са способни да произвеждат фотони на светлината, или „биофотони“!

реклама - научете повече

Фотоните, странно достатъчно, се появяват във видимия спектър. Те варират от близки до инфрачервени лъчи през виолетово или между 200 и 1300 нанометра.

Учените имат вълнуващо подозрение, че невроните на мозъка могат да общуват чрез светлина. Те подозират, че мозъкът ни може да има оптични комуникационни канали, но те нямат представа какво може да се съобщи.

Още по-вълнуващи, те твърдят, че ако се случва оптична комуникация, биофотоните, които произвеждат нашите мозъци, могат да бъдат засегнати от квантово заплитане, което означава, че може да има силна връзка между тези фотони, нашето съзнание и вероятно това, което много култури и религии наричат Дух.

В няколко експеримента учен е открил, че мозъците на плъхове могат да преминат само един биофотон на неврон на минута, но човешките мозъци могат да предадат повече от един милиард биофотона на секунда.

Това повдига въпроса, възможно ли е, че колкото повече светлина може да произведе и комуникира между невроните, толкова по-съзнателно е те?

Ако има някаква връзка между биофотоните, светлината и съзнанието, тя може да има силни последици, че има повече светлина, отколкото ние знаем.

Просто помислете за момент. Много текстове и религии, датиращи още от зората на човешката цивилизация, съобщават за светии, възнесени същества и просветени хора, които имат светещи кръгове около главите си.

От Древна Гърция и Древен Рим, до ученията на индуизма, будизма, исляма и християнството, сред много други религии, свещените лица бяха изобразени с блестящ кръг под формата на кръгова светлина около главите им.

Ако те бяха толкова просветени, колкото са описани, може би този блестящ кръг беше просто резултат от по-висшето съзнание, с което те управляваха, а оттам и по-висока честота и производство на биофотони.

Може би тези индивиди са произвели по-високо ниво на биофотони с по-голяма интензивност поради тяхното просветление, ако има някаква връзка между биофотоните и съзнанието.

Дори думата enLIGHTenment предполага, че това висше съзнание има нещо общо със светлината.

Но едно от най-вълнуващите последици от откритието, което нашият мозък може да произведе, е, че може би нашето съзнание и дух не се съдържат в телата ни. Това е напълно пренебрегвано от учените.

Квантовото заплитане казва, че 2 заплетени фотона реагират, ако един от фотоните е засегнат, без значение къде се намира другият фотон във Вселената.

Може би има свят, който съществува в светлината и без значение къде се намирате, фотоните на Вселената могат да действат като портали, които дават възможност за комуникация между тези два свята. Може би нашият дух и съзнание общуват с нашите тела чрез тези биофотони. И колкото повече светлина произвеждаме, толкова повече се събуждаме и олицетворяваме цялостта на нашето съзнание.

Това може да обясни факта, че състоянието на фотона е засегнато просто чрез съзнателното му наблюдение, както е доказано в много квантови експерименти.

Може би нашето наблюдение комуникира нещо чрез нашите биофотони с наблюдавания фотон, подобно на квантовото преплитане, подобно на светлината е само едно единно вещество, което е разпръснато в нашата Вселена и е засегнато от всяка лека частица.

Разбира се, нищо от това не е дори близко до това да бъдеш теория. Но задаването на въпроси и заснемането на такава метафизична хипотеза може да ни доведе по-близо до истината и разбирането на това какво е съзнанието, откъде и откъде и какви тайни се крият в светлината.

Препратки:

http://bigthink.com/robby-berman/there-are-biophotons-in-the-brain-is-something-light-based-going-on ;
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4267444/ ;
https://arxiv.org/abs/1708.08887 ;