Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2017 18:18 - Биографът на Никола Тесла твърди, че ученият е имал контакт с извънземни
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Биографът на Никола Тесла твърди, че ученият е имал контакт с извънземни July 10, 2017

image

Тим Р. Шварц, известен биограф на Никола Тесла, казва че може да е имало връзка между футуристичния изобретател и интелигентни извънземни, според полу-автобиографичната му книга „Изгубените журнали на Никола Тесла – Кемтрейлс и тайните на Алтернатива 4”.

Тази хипотеза само акцентира върху мистерията около Тесла, чиито лични документи и бележки, в по-голямата си част, били конфискувани от правителството на САЩ. Много хора мислят, че изобретенията му може да са потенциално опасни за интересите на индустрията.

Както Шварц обяснява, по време на изпитанията на едно от многото му изобретения, Тесла засякъл радио трансмисии, които счел за извънземни комуникации. След това събитие изобретателят щял да стане обсебен с построяването на по-добри и по-мощни радио приемници.

Докато тествал устройството, Шварц твърди в едно интервю, Никола Тесла дочул радио трансмисии, които вярвал, че всъщност се отдавали на извънземни комуникации:

 „Той се чудеше по онова време, дали не чува „една планета, поздравяваща друга”, както той се изрази. От този момент нататък това стана нещо като обсебване за него – да построи по-добри и по-мощни радио приемници и да се опита да види, дали може да повтори това, което чу. Стигна до момента, когато твърдеше, че всъщност получава гласови трансмисии. Каза, че звучало точно като хора, говорещи си едни на други. Водеше си бележки, казвайки че всъщност чува интелигентни същества от друга планета, говорещи си едни на други, макар и да не знаеше на каъв език говорят. Но въпреки това имаше чувството, че ги разбира”.

По онова време се предполагало от истъкнати учени, че Марс вероятно е пристан за интелигентен живот в нашата слънчева система и Тесла първоначално помислил, че тези сигнали може да произхождат от червената планета.

Въпреки че най-важните записки и лични бележки на Тесла са в ръцете на армията на Съединените щати, Шварц твърди, че се е сдобил с множество частни записи на търг през 1976 г. Авторът твърди, че цялата тази информация изчезнала от лицето на Земята след посещение от т.нар. „Мъже в черно”.

Както отбелязва National Geographic, по-голямата част от записите на Тесла били взети от правителството, но много от принадлежностите му по-късно били върнати на семейството му, а много остават в Музея „Тесла” в Белград, който бил основан през 50-те години на миналия век.

Но някои от книжата на Тесла все още са засекретени от правителството на САЩ.

Изобретенията на Тесла стигали отвъд електричеството. Той направил новаторски открития, като безжични радио комуникации, турбинни двигатели, хеликоптери (въпреки идеята първо хрумнала на Да Винчи), флуоресцентни и неонови светлини, торпеда и рентгенови лъчи, освен всичко останало. По времето на смъртта си Тесла притежавал почти 700 патента по цял свят.

 „Никога няма да забравя първите чувства, които преживях, когато ми светна, че бях наблюдавал нещо вероятно с неизчислими последици за човечеството. Чувствах се сякаш присъствам на раждането на ново познание или разкриването на велика истина. Първите ми наблюдения определено ме ужасиха, тъй като в тях присъстваше нещо мистериозно, да не кажа свръхестествено, а аз бях сам в лабораторията си нощем; но по онова време идеята, че тези смущения са интелигентно контролирани сигнали все още не ме беше осенила.

Промените, които отбелязах, се случваха периодично и с такъв ясен намек за число и ред, че не можех да ги припиша на никоя известна ми причина. Бях запознат, разбира се, с такива електрически смущения, че се пораждат от слънцето – Aurora Borealis – и земните токове, и бях напълно сигурен, че тези вариации не се дължаха на никоя от тези причини.

Естеството на експериментите ми изключваше възможността промените да произхождат от атмосферни смущения, както някои прибързано твърдят. Известно време след това ми мина през ум, че смущенията, които бях наблюдавал, може да се дължат на интелигентен контрол.

Макар и по онова време да не можех да разшифровам значението им, беше ми невъзможно да мисля, че са напълно случайни. У мен постоянно нараства чувството, че бях първият, чул поздравление от една планета към друга”. (източник: „Изгубените журнали на Никола Тесла)




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 40000891
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930