Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2017 10:21 - Писмо до моето бъдеще деца (не отваряйте, докато не сте 18)
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 932 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Писмо до моето бъдеще деца (не отваряйте, докато не сте 18) Уважаеми Син и / или дъщеря,

Ако четете това, вие просто сте навършили 18. Уау, времето лети! Изглежда, че вчера дори не съществува.

И това е така, защото вчера вие не сте действително съществували.

Майка ти и аз в момента нямаме деца. Аз ви пиша това писмо, преди да сте родили деца. Отивам да регистрирам дата, а след това да го поставя в запечатан плик с инструкции, за да не го отворите, до 18-тия рожден ден.

Така че, защо да ви пиша сега, още преди да съществувате?

Може да изглежда странно да пише на син и дъщеря ми,които все още нямате, но знам, че ще се превърнете в майка и баща,което ще ви промени, така че искам да говоря с вас поне веднъж преди да забравя какво е да си млад.

Така че защо да чакаме, докато не сте на 18? Защото ти започваш да живееш скоро по своему.

Искам да има един поглед на това, което баща ти е като преди да е "баща ти". Обратно, когато бях друго човешко същество,което се опитва да намери радост и щастие в объркан свят.

Защото животът е объркващ за всеки . Всяко човешко същество на земята, се обединява с това нещо:

Всички ние се опитваме да придадем смисъл на тази красива мистерия, която наричаме "Живот".

Това е смешно, Спомням си, как възрастни търсеха смисъла на живота още в предучилищната си възраст (и видях паниката по лицата им). Мислех, че "възрастните" са знаели целите на собственото си съществуване, и затова ще бъдат в състояние да ми кажат, целта на моето.

Уау, бях прав. Всеки е забележително объркан.

Не вярвайте на всеки, който има всички отговори.

Те нямат отговори; те имат личен опит. Какво е най-доброто за тях може да не е най-доброто за вас . И това е нещо добро.

image

Животът не е забавен, когато имате всички отговори. Така че да се забавляват. Поставете се там. Правете грешки. Бъдете глупави. След това се учим от грешките си и да бъдете по-малко глупави.

Това е живот, важно е, как да го играете. Иска ми се да сте научили това по-рано, тъй като най-голямата ми грешка е да се опитвам твърде трудно да не правя грешки. Живях много предпазлив живот.

Аз не съм целувал момиче, докато бях на 19. Аз не пиех алкохол, докато бях на 21, а същата година загубих девствеността . Не съм опитвал наркотици за развлечение, докато бях на 27

С баща си да говорим за секс, наркотици и алкохол може да е неудобно, но аз го правя за една от основните причини:

Твърде много родители се страхуват от това да сме честни с децата си, и аз отказвам да бъда един от тези родители.

Да, баща ти е имал предбрачния секс. Да, баща ти е опитал марихуана. Да, баща ти, след като получи прекъсване на електрозахранването, пиян и ядосан на дансинга по време на сватбата на приятеля си. Ами сега.

Но аз се научих от всеки опит. Реших, как секса действа,научих, че марихуаната е зла заплаха, научих, че да участваш в турнир с уиски вместо с бира е тъпа, тъпа идея. Особено, когато сте облечен в смокинг.

Баща ти е - и е - едно човешко същество, точно като вас. И искам да имаме истински разговори.

Искам да поговорим за мечтите си, страховете си, целите си, вашите победи, неуспехите си, живота си, философия, нещата,които обичате, неща, които мразя, неща,които ви стресират наоколо.

Тъй като в рамките на вашата страст е истинската ви същност. Изживяването ви държи радостни, ентусиазирани и любопитни за живота.

Ако загубите вашата страст, ще свършите като моите родители. 

Уау, това звучи по-сурови, отколкото възнамерявах.

Слушай, аз обичам моите родители. Те са красиви хора, и аз съм изключително благодарен, че ги имах в живота ми.

Аз ги обичам, но не искам да се превърна в тях.

И честно казано, аз не мисля, че ще искате и вие. Защото дори и те ще признаят, че са станали жертва на общ враг:

Те позволяват на живота си да бъде доминиран от страх.

Някои страхове са основателни:

Боят се от кога е следващата заплата. Страхът от уволнение. Страхувам се, че те не биха могли да си позволят хранителни стоки.

Но тогава имаше страхове, които са били насаждани от ООН:

Страх от пътуване. Страхът от това да ви смущава. Страх от съдени. Страхът от демократите. Страхът от гей хората. Страх от секс . Страхът от наркотици. Страхът на хората да се покланят пред"грешния" Бог.  

И най-лошото:

Страхът, че рискуваш. Страхът от промяна. Страхът от  живия живот .

Майка ми работеше работа за повече от 35 години.  Всеки ден е работила, и когато се прибираше у дома,  се оплаква. Не преувеличавам. Всеки ден. Дали тя някога се опита да подобри положението си?

Не. Не веднъж. Тя избра да се върне у дома ядосана и изтощена всеки ден, а не положи усилия да постигне нещо по-добро. Тя живееше целия си живот в безсилие и мизерия, защото се страхуваше.

Отказвам да направя същата грешка.

Така че, аз наскоро започнах сблъскването с всичките ми страхове - застанал на ръба на метафорична скала - и  да скочиш в неизвестното .

Отворени ръце. Отворени очи. Отворен ум.

Това е невероятно колко пъти съм се научил да летя по пътя надолу.  

Когато се преместих в един от най-скъпите градове в Америка по време на най-ниската точка на рецесията, без възможности за работа и без видими умения ... Това е скок в неизвестното.

И аз се научих да летя. Имам страхотна работа и аз се запознах с майка ви.

Когато напуснах страната - и майка си- защото вярвах в сърцето ми, че трябва да пътувам по света ... Това е скок в неизвестното.

И аз се научих да летя. Научих повече за себе си през последните пет месеца, отколкото имах в последните пет години.

Когато майка ви и аз се оженихме, независимо от факта, че сме живели на противоположни страни на страната и съм преживял три войни за една година ... Това беше скок в неизвестното.

И сме се научили да летим. Ние ви направихме. :)

image

Сега, след като сте достатъчно зряли, за да живеете по своему, да създавате свои собствени правила и живеете свой собствен живот ..., което означава да скочите в неизвестното.

И знам, че ще се научите да летите.

Аз не искам да бъда един от тези родители, които правят моите мечти ваши мечти, но аз се надявам,че ние имаме една и съща мечта:

Искам да живея живота си с най-много радост и най-малко страдание, колкото е възможно.

Искам да сте щастливи.Искам да бъдете изпълнени с надежда. Искам да имате всичко, което имам, но повече. Повече любов, повече пари, повече секс, повече щастие , а по-скоро положително въздействие върху този свят.

Така че аз ви обещавам, че ще бъда благодарен за всичко, което животът може да предложи, и добро, и лошо. Когато погледнете назад в детството си, искам да помните родителите си с усмивка и смях всеки ден.

Всяко поколение стои на раменете на поколението преди тях. Това ми е работата да се изкачите по-високо, колкото е възможно, така че да може да стоите на раменете ми.

Вашите прадеди са били фермери. Вашите баби и дядовци са работили в завода и на дребно. Баща ти пише за прехраната си. Всяко поколение е последно поколение, от което се възползва следващото.

Така че бъдете собствения си човек. На живо от собствените си правила. Намерете своя собствен път . И не забравяйте ...

Няма пътека, за щастие. Щастието е пътят.

Обичам ви, и аз винаги ще го направя.

Сега ми дайте прегръдка.

Баща ви (преди бях баща ти)

image

Ако искате децата ви да се гордеят с родителите си, трябва да знаете за това .



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39926185
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930