Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2017 22:41 - The Awakening - The Greatest Psyop в историята
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  The Awakening - The Greatest Psyop в историята

imageСилвен Lamoureux, Сътрудник 
Waking Times

"Ако е имало такова нещо като глобално пробуждане видими щяхме да видим масивна и експоненциално нарастващия брой на глобалната неподчинение, особено от страна на родителите, които предпазват децата си, в резултат на техните знания и действия за това." ~ Вилем Felderhof

Отказът е много мощен състояние на ума, за да може да замъгли всички нечии чувства, емоции и преценка. Като пиша за последните 11 години, или така и за които е публикувана на различни сайтове през годините, едно нещо, което съм свидетел, все още отказва да признае, е как " Будното" изглежда да идват и си отиват; един ден те се появяват (както направих аз) и след това още един ден те са си отишли - като сън. 

Забелязал съм, че "събудени", изглежда, са се отделили в различните фракции през годините: Truthers, либерали, либертарианците, Нов век, колективисти, индивидуалисти, анархисти и много повече с единствените общи знаменатели са, че "никой не идва заедно" и никой не се доверява на всеки друг. Защото там е винаги, че голям страх от "психологическите операции" и "cointelpro агенти", които без съмнение е имал пръст в нещата, може би за същите тези причини, за разделен многобройно население винаги е контролируема.

Реториката е ескалиращото през годините, тъй като всички тези групи имат много да каже за текущото състояние на човешките дела и за един друг, който просто помага да се втвърди поделенията, необходими за човечеството, за да останат роби. Само погледнете наоколо, че е лесно да се място всички POBs (точки на вина): имигранти, религии, снежинки, либерали, ALT-правилните, последната "избран" (избрано) лидер, настоящ лидер, богатите, бедните ( озаглавено), правителството и отново, много повече, изглежда, са допринесли за манталитета, че една група от хора е като от мен така се доверят на никого. Тази риторика е увеличил и нивата на доказуема омраза стана много забележими в рамките на "сърцата" на населението (ако те наистина имат една вляво).

Има много, които предлагат "решения, така и информация за тези, които са готови да платят за него в рамките на тези бурни времена; когато отидох в Южна Америка, бях изненадан (и не) да се намери, че " изцеление растителни лекарства " са били толкова процъфтяващ бизнес. Дарете тук, купуват сега, не чакайте, докато не е твърде късно, за семейството ви има нужда от този филтър / семена пакет / екипировка за оцеляване / информация; О, каква печалба може да се генерира от предстоящия апокалипсис и разделя населението.

Той използва за да бъде, че "мъдрост" е свободно минаваше през вековете, за да се гарантира развитието на обществото и по-добър живот за бъдещите поколения; че спря преди много луни. Сега ни остава арогантността на "моя идея", което се иска да бъде само мой в рамките на 7 милиарда жители на тази планета, само аз съм в състояние да се налага такава идея. Така че ние патент и авторските права и се уверете, че нищо не може да бъде свободно постигната, която може да се добави стойност към цялото човечество.

Исках да вярвам, когато другите са заявили, че "Това е много време, за да бъде жив" за "промяната" е почти върху нас и "сближаване" на "енергии" е близо, така че аз се оглеждах за такава. Мислех, че хората ще се съберат, форма ад-хок общности и най-малко се опитват да създадат някои различаващи се парадигми; това, което намерих е със същите манталитет със същия контрол, основани на същите страхове и разделяне, с единствените разлики са нивата на споменатите проверки и страхове.

Повечето от вас са лицемери, и тези, които не са знае кои са те и не се нуждаят от мен, за да се извиня за моя тъп честност, останалата част от вас може да се гърчи в думите ми всичко, което обичам, но това няма да ви се навсякъде с изключение на в по-голяма място на омраза. Има само едно нещо, което ще спаси човечеството в този момент и тя е толкова проста, че хората го отхвърлят веднага. Всичко, което трябва да направите е да получите над себе си (ни програмиран его) и да видим, че ние сме глупаци на толкова много нива; за тези, които мислят, че аз самият не включва в това уравнение, се концентрира върху вас, вместо на другите (аз съм все още работим върху това).

Знам какво е да не спи, да се интернализират проблемите на света и да се разхожда като Atlas извършване на тежестта на целия свят на раменете ми; че си е моя въпрос на който трябва да се освободи. Аз знам какво е искал да се събуди на сутринта, желаещи аз не трябваше, да плаче всеки ден в продължение на един свят, в болка и да ненавиждат всеки последен един от вас; че си е моя болка, от които аз трябва да поеме отговорността за. Аз знам какво е искал да се изправи лудост на дневна база и знам какво е искал просто да искате да се говори честно и от сърце, само за да се срещна с нищо друго, освен враждебност и страх. Аз знам какво е искал да се достигне само да не се получи.

Така Браво на голямо пробуждане, за това е всичко, контролерите някога може да мечтаят и повече; толкова много, разделяне и подозрение формира около отделните лагери, които никога не трябва да се събират, за да отправи предизвикателство към днешна нормално. Превъртете назад и отново да прочете, че цитат от г-н Felderhof, виждаш всяка от които всъщност се случва? Това, което виждам е населението яростно защитава всички неща, което държи човечеството на колене за винаги има извинение или оправдание за нашите индивидуални и колективни глупости.

Проблемът не е с контролерите; тя е във всички нас и докато можем да видим нашите собствени заблуди и ограничения (програмирани или реални) никога няма да има никаква промяна.

 

за автора

Силвен Lamoureux е просто един човек, когото иска да мисля, но е осуетен на всяка крачка.

Тази статия ( The Awakening - The Greatest Psyop по история ) първоначално е бил създаден и публикуван от Waking Times и се публикува тук под Creative Commons лиценз с позоваване на  Силвен Lamoureux  и WakingTimes.com . Той може да бъде подновяван публикувал свободно с името на автора, автор био, и този авторското декларация




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39745775
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031