Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2017 11:15 - Kanye West казва, че неговата памет "е заличена" след форсирана Хоспитализация
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 827 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Kanye West казва, че неговата памет "е заличена" след форсирана Хоспитализация

Публикувано на 14-ти февруари, 2017 от Шон Адл-Табатабай в Weird 

image

Kanye West се казва, че паметта му е напълно изтрита скоро след като е бил принуден да влезе в психиатрично отделение против волята му се дължи на публично подпомагане на Доналд Тръмп.

Според наставника на Kanye, Малик Юсеф, рапърът преживява загуба на паметта, тъй като едноседмична принудителна му хоспитализация през ноември, и все още е заключен в дома се опитва да се възстанови от изпитанието.

  Kanye се втурнаха към болницата LA известен със своята MK отдел Ultra промиване на мозъка в края на миналата година, малко след като той Появи Jay Z, като член на илюминатите.

Преди да се ограничавам си в болница, Kanye  каза публиката в едно шоу в Калифорния, че той вярва, Jay Z да бъде някакъв главорез за илюминатите:

"Аз съм пускането кариерата ми, живота ми, моята обществена добре стои в риск, когато говоря с всички вие по този начин. Бионсе, бях наранен, защото чух, че ти каза, че няма да изпълни, освен ако не спечели [VMA] Видео на годината над мен, над Hotline Bling. "

"Jay Z, знам, че има убийци, моля не ги изпрати в главата ми. Говори с мен като мъж! "

Певицата също така каза, зашеметена публика , че подкрепя Доналд Тръмп - позиция, смята крайно нежелателно за лице, работещо в либерален Холивуд развлекателната индустрия.

Предвид анти-разписания истината бомби са паднали с певицата в края на миналата година, разпространили слухове, след като неговата хоспитализация, че Ким Кардашян го е изпратила да се препрограмира, поради неговите опасни "Off-скрипт" изблици.

Опитът за препрограмиране, обаче, не е работа. Рапърът е поканен да се срещне своя герой Доналд Тръмп скоро след напускането на психиатрично отделение, където той е бил очевидно предлагат защита от товарачи му.

Според наставника на Kanye, Kanye е бавно, но сигурно дойдох на себе си, и скоро се надявах да се завърна в очите на обществеността.

" Аз съм бил в дома си [и] седнал с него в продължение на около шест, седем часа, просто се разхождах из неговото здраве и възстановяване ", каза Юсеф. " Паметта му се връща, което е супер добра. [Той е] само изцеление, да прекарва време със семейството си . "




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39917090
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930