20.01.2017 10:13 - Проучването потвърждава Хората наистина са изработени от Star Dust
Автор: zahariada Категория: Хоби

Проучването потвърждава Хората наистина са изработени от Star Dust
Публикувано на 16 януари 2017 от Carol Адл в Sci / Околна среда

Ново проучване потвърждава това, което някои хора са обяснявали, - че хората наистина са направени от звезден прах.

Ново проучване на 150,000 звезди показва колко вярно старото клише е ...

Хората и тяхната галактика са съставени от около 97 на сто от един и същи вид на атоми и изследователи са открили, че елементите на живота изглежда са по-разпространени към центъра на галактиката.

Дженифър Джонсън наука екип стола на проучването на SDSS-III апогей и професор в Държавния университет в Охайо на, заяви в изявление: "Това е голяма човешка история интерес, че сега сме в състояние да съставят карта на изобилието на всички основни елементи намерен в човешкото тяло през стотици хиляди звезди в нашия Млечен път "

RT доклади:

Екип от астрономи от наблюдението на Sloan Digital Sky в Ню Мексико на публикуване на Apache Point обсерватория Галактическата Evolution експеримент (апогей), която използва инфрачервени дължини на вълната, за да видите чрез прах в галактиката и анализ на състава на 150,000 звезди в целия Млечен път.

С тези данни, групата след каталогизирани изобилието на "CHNOPS" (въглерод, водород, азот, кислород, фосфор и сяра) елементи във всяка една от звездите, които те твърдят, че представляват "градивните елементи" на света около нас, и намерени хора и тяхната галактика имат около 97 на сто от същия вид атоми.

"Този инструмент събира светлина в близката инфрачервена част на електромагнитния спектър и го разпръсква, като призма, за да разкрие подписи на различните елементи в атмосферите на звезди", заяви говорител на Слоун в изявление.

Dana Бери / Skyworks Digital Inc .; SDSS сътрудничество © sdss.org

Екипът използва метод спектроскопия за оценяването на всеки елемент и да се определи какво е било направено от, открива отделна дължина на вълната на светлината от рамките на всяка звезда.

Изследователите са открили по-силна концентрация на елементите на живот в центъра на Млечния път и открили, че докато ние споделяме повечето елементи със звезди, масово хората "е 65 процента кислород, за разлика от по-малко от 1 на сто, измерено в пространството.

"Това е една страхотна история човешкия интерес, че сега сме в състояние да съставят карта на изобилието на всички основни елементи, открити в човешкото тяло през стотици хиляди звезди в Млечния път," каза  Дженифър Джонсън, наука екип стола на ИЛБ на -III проучване апогей и професор в Държавния университет в Охайо.

"Това ни позволява да се поставят ограничения за това кога и къде в нашата галактика живот имал необходимите елементи, за да се развиват, нещо като" времева галактически обитаема зона. "