Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 20:38 - Пътнически Заснема Странни Humanoid Walking On Cloud
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1125 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пътнически Заснема Странни Humanoid Walking On Cloud
Публикувано на 14 дек 2016 от Шон Адл-Табатабай в Weird 

image


 Един пътник на борда на Европейският полет заловен картина на това, което изглежда, че е хуманоид същество ходи по облаците. 


Пътници на полет Easyjet от Австрия до Ирландия са били зашеметени, когато са били свидетели на голям робот-като създание разхождат върху облаците.

Ник O"Donoghue щракна снимки на съществото и ги качват в социалните медии, веднага след като той се приземи, където тя бързо излезе напред в интернет от бурята.

Снимките се появява за първи Joe.ie и след това по-късно в други сайтове като Reddit, Facebook и Twitter. Стотици потребителите мислят, че снимките приличат  Железният гигант , докато други ги сравняват с облачни мъже в James And The Giant праскова .

image

Daily Mail доклади:

Един потребител пише "[Това] прилича на Iron Giant", който скоро бе подкрепена от много други, които са заявили, че си мислеше същото. Една жена ми отговори: "Щях да кажа същото! Напомня ми на края на филма. "

Някои онлайн плакати казаха, че тази цифра е всъщност две комини от електроцентрала, или фабрика.

Г-н O"Donoghue обаче каза MailOnline Travel, че той вярва, че фигурата прилича на Michelin човек.

Той каза: "Аз летях обратно от работата ски пътуване в Австрия, бях на мястото на прозорец с две работни колежи до мен.

"Те говореха като луд и аз гледах през прозореца, както правите. Можех да видя тази цифра в далечината пред нас и след това, тъй като ние се спря по-близо тази форма се появи.

"Попитах дамите до мен, за да го разгледат също в случай, че виждам нещата. Те също бяха изумени! След това взех няколко снимки и след това самолетът бавно ги подаде.

"Това беше в изглед за около две минути, тъй като е по-добра малко далеч в далечината. За мен това изглеждаше като човек, Michelin, но трябва да бъда честен нямам представа какво е това.

"Някои коментари онлайн казаха, че е фабрични комини долу и топлината от тях избута нагоре слой от облаци, но аз не мисля така, че те изглеждаха много близо един до друг.

"Вероятно просто фънки образуване на облаци, но ми се иска някой, който знае за облаци, за да го видят и да се опитат и да обясни."

През октомври хиляди хора в Китай твърдят, че са видели "плаващ град" в небето.

Жителите на Дзянси и Foshan били зашеметени, когато видяха това, което смята, че се извисяват небостъргачи, появяващи се от облаците.

Докато мнозина повярваха, че са видели паралелни вселени, метеорологични експерти казват, че явлението е надолу до оптична илюзия, известен като Fata Morgana




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39936443
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930