01.12.2016 11:57 - Хиляди учени потвърждават съществуването на Бог
Автор: zahariada Категория: Хоби

Хиляди учени потвърждават съществуването на Бог
 Публикувано на 01 декември 2016 от Baxter Дмитрий в Sci / Околна среда

Въпреки шумните претенции от атеисти, има научни доказателства в подкрепа на това, че Вселената е създадена от Бог - и, за първи път, хиляди учени твърдят, има доказателство, че Вселената е сътворена от нищо .

Може ли науката - който одобрява причина и доказателства, и осъжда вяра и религия - наистина докажат или опровергаят съществуването на Бог?Може високо уважавани учени - отдавна възприемат като шампионите на атеизма - променят мнението си?Може създател на вселената да се хванат на видео? Е, има научни доказателства, че Вселената е създадена от разузнаването - и науката има доказателство, че Вселената е интелигентно проектиран.

сродно съдържание Учените открият това, което е съществувало преди Наличие Десетки хиляди Учените се обяви промяната на климата е измислица

През 2004 г., английски философ и най-известният атеист света Antony Флу е достатъчно смел, за да си признае, че е сгрешил. Той съобщи, че след проучване на най-новите научни изследвания, той е определен някаква интелигентност трябва да е създал вселената. С една дума, на базата на научни доказателства, той доказа съществуването на Бог. В заглавие видео е Science Открити Бог ?, Флу каза :

"Аз съм мислене на Бога много по-различна от Бога на християните и далеч и далеч от Бога на исляма, защото и двете са изобразени като всемогъщи ориенталски деспоти, космически Саддам Husseins. Тя може да бъде  лице, по смисъла на едно същество, което има интелект и цел , предполагам. Изследванията в областта на ДНК е показал, от почти невероятно сложността на договореностите, които са необходими за производството на живот, които  трябва да са били замесени интелигентност . "

AnonHQ докладва : Десет години по-късно, израелският учен Джералд Шрьодер, а Масачузетския технологичен институт завършил с повече от тридесет години опит в научните изследвания и обучението, твърди науката е доказала съществуването на Бог, както е описано в Битие. В пет минути видео, Шрьодер се оказа, че Вселената е сътворена от нищо от "сила на природата" е описано почти точно така, както Бог на Genesis в Библията.

След това през 2015 г., изображение, заснето от специализирани телескопи на НАСА предизвика спекулации, че Бог беше разкрита 17000 светлинни години. The Sunday Express съобщава:

Nuclear Spectroscopic Telescope Array на агенцията пространство - или NuSTAR - е насочена към пулсар (или неутронна звезда), наречен PSR B1509-58 зашеметяващите разстояние от земята. Това, което те са били изпратени обратно беше спектрален визия на протегнатата ръка на -which е станал известен като  Ръката на Бог . В "страна" се смята, че останките на звездата, която отиде свръхнова и изхвърля огромен облак от материал - оставяйки пулсар PSR B1509-58 след себе си. The остатък облака, когато се гледа чрез високо-енергийни рентгенови лъчи показва като зелено, червено и синьо ръка, зашеметяващите 175 светлинни години от другата страна. "

Наскоро, Мичио Каку, физик в Сити колеж на Ню Йорк и известен като един от създателите на революционния струнната теория, която описва как всички частици са всъщност вибриращи струни, и как тези струни се разпространяват в пространството и да си взаимодействат един с друг, намерен доказателства за наличието на по-висше същество, което той определи като действието на сила " , която управлява всичко".

Аз съм до заключението, че  ние сме в един свят, направен от правила, създадени от разузнаването . Повярвайте ми, всичко, което ние наричаме шанс днес няма да има смисъл вече. За мен е ясно, че ние съществуваме в план, който се ръководи от правила, които са създадени, оформени чрез универсална интелигентност и не случайно. Окончателната резолюция на решение би могло да бъде, че Бог е математик. В ума на Бога, ние вярваме, е космическа музика, музиката на струни резонират през 11-измерна хиперпространството. "

Може ли науката наистина предлагат доказателства и се установи, че Бог съществува? Тук е видеоклип, показващ няколко научни прозрения, които действително сочат към съществуването на Бог ...

Вълнообразно

1. siainia - Ако искаш свидетели за съществувснето на Бог
01.12.2016 21:55
Питай тези които са яли Бой от него пусни го като пост някой ял ли е Бой от Бог много свидетели ще се появят макар и да са много грешни ще свидетелстват за да получат награда за свидетелството си !:)
2. solinvictus - . . . твърди науката е доказала съ...
02.12.2016 07:12
...твърди науката е доказала съществуването на Бог, както е описано в Битие.

Разбира се ,че еврейската наука ши докаже ,че има Йехова!