22.11.2014 13:15 - НА КОМЕТАТА 67P / CHURYUMOV - GERASIMENKO Е НАМЕРЕНА ОРГАНИКА
Автор: zahariada Категория: Хоби

НА КОМЕТАТА 67P / CHURYUMOV - GERASIMENKO е НАМЕРена ОРГАНИКА

Research модул Philae , спусната на повърхността на кометата 67P / Churyumov - Gerasimenko, открити органични молекули - най-основните строителни блокове, необходими за живота. За този вестник The Wall Street Journal, позовавайки се на германската агенция Aerospace участва в мисията Rosetta .

Инструмент на борда Philae намира под комета органични съединения, които съдържат атоми на въглерод, са в основата на живота на Земята. Сега учените анализират получените данни с цел да се определи дали откритите Филе органични съединения като прости като метан, метанол, или по-сложни, като аминокиселини - градивните елементи на протеините. Onboard тренировка помогна Philae да извлича проби от материал от твърдата повърхност на кометата, но те все още не са напълно изяснени.

Кометите съдържат материали началото на слънчевата система, която не се е променила през последните 4.50 милиарда година. Предишни изследвания са показали, че органичен материал може да се формира в прашни комети.

Проучване на органичния материал от кометата 67P / Churyumov - Gerasimenko ще помогне на учените да разберат дали органични молекули, изброени в началото на Земята от комети или живота на нашата планета е роден като нещо друго. За първи път учените са били в състояние да извърши търсене на органични молекули в атмосферата и на повърхността на кометата.

Данните, събрани Philae, ще се консултират с информацията, получена от орбиталната 67P Rosetta. През август, когато сондата е на разстояние от 200 км от кометата, един от неговите сензори е в състояние да проучи облак от прах и газ, обграждащ комета ядро.

Анализ на предварително събрани на кометата данни показват наличието на вода, въглероден окис и въглероден двуокис, които биха могли да бъдат освободени от повърхностния слой на кометата. Rosetta космически кораб също открити следи от амоняк, метан и метанол. През октомври, мисията Rosetta, които изучават комета, съобщи намират следи от органични съединения формалдехид, както и други молекули, включително серен диоксид и сероводород, който има миризма на развалени яйца.

Виж повече ТУК

Ние сме уверени, че в следващите месеци, за да се получи достатъчно слънчева светлина и енергия, за да се върнат на работа Philae , - съобщава в космически център на немски език.

Тагове:   комета,   намерена,   органика,   67р,