11.05.2014 11:10 - Нов начин за търсене на черни дупки в междузвездното пространство
Автор: zahariada Категория: Хоби

Нов начин за търсене на черни дупки в междузвездното пространство   26 фев. 2014 год

Галактики растат с натрупване и йерархичните сливания и придобивания. Във финалната фаза на сливането на две от централните черни дупки (BH) се излъчват гравитационни вълни, и там е анизотропна. Това анизотропия е в състояние да даде смесена BH силна ускорение, до стотици км / сек. В допълнение, BH може да бъде изхвърлен от трикомпонентни системи в резултат на взаимодействие с няколко други звездни обекти, или да бъдат извадени от ядрата на галактиките джуджета абсорбира голяма.

image   Лесно е да се намери черна дупка активно абсорбиращ материал околните звезди и газови облаци . За съжаление , повечето от черната дупка в нашата галактика , както изглежда, не като поддръжници на разточителното потребление . ( Илюстрация на NASA . )

Типичен "връщане" от сливането на две свръхмасивни черни дупки ( SMBH ) след сблъсъка на големи галактики , черни дупки , способни да дадат такова ускорение , което е достатъчно, за да оставите галактика джудже. Но за да " избягат " от голяма галактика - да речем, от Млечния път - това не е достатъчно. И само при 5000 км / сек и повече , изчисленията показват, че черната дупка е напълно в състояние да лети на видимия галактически диск и " заби" в ореола на Млечния път за неопределен период от време.

Предишна работа показа, че ореола може да бъде повече от сто голяма черна дупка - най-малко тази картина е истинската история на текущите оценки на сливания и придобивания , които са довели до появата на Млечния път . Проверка на броя на тези черни дупки, на практика , това ще бъде възможно да се потвърди или отрече всички наши идеи за историята на Галактиката . Но се уверете, че е изключително трудно : ореол - доста тъмно място , където има почти никакви звезди. Региони Дори черната дупка и е слабо наситена материя няма да дават своето присъствие : тя беше твърде малко същество те могат да затегне в техните акреционните дискове , т.е. тя не свети топло на високи температури.

Въпреки това, учените вярват , да се намерят такива обекти все още е възможно . Въпросът тук е следното: когато се движат през междузвездното пространство черна дупка , поради собствената си гравитация следва да засяга околните газ , създаване на една вълна шок и завладяващ част от газа при свръхзвукови скорости. Е, ударната вълна ще ускори електрони , създавайки nonthermal синхротрон радиация на радиочестоти . Електроните отговорни за процеса на разпръскване , известно като Ферми ускорение .

До известна степен , можем да очакваме на акреция на междузвездния газ , също в състояние да създаде своя собствена ударна вълна , казват авторите на произведението.

На честоти от 1 GHz поток от синхротрон радиация от разстояние от 10 КЗК ще трябва 0,01-10,00 mJy ( mJy ) . Както и да е , да се регистрират като радиация е възможно. Според учените, може да го направи , " Много голям масив от радиотелескопи " (САЩ ), който праг е 0.0055 mJy .

Освен това, можете да се надяваме и фиксиране на инфрачервеното излъчване с честота от 100 THz , въпреки че и тук потокът от черната дупка , намираща се на 10 КЗК от само 0.1-1.0 mkYan . Напомняне: космическия телескоп " Хъбъл " на същото разстояние е в състояние да открива дори 10-100 Nhan , и " James Webb ", която обеща да започне от четири години , на теория , уверени 10 Nhan намерите още по-широк обхват.

Появява се от само себе си по въпроса за това как да се направи разграничение следите на шокови вълни от експлозии на свръхнови от храни движение на черни дупки в междузвездното пространство , авторите отбелязват, че овърклокнат ВН "ще последва " по цялата траектория , докато свръхнови в размер, не могат да се движат които позволяват да се разделят един от друг .

А малко по-трудно да се разграничат тези BH- " марка " от области с йонизиран водород , генерирани от движение през Галактиката скоростни звезди от спектрални видове OB (или същите пулсарите ), защото те дават твърде продълговати следи от шокови вълни. Въпреки това, авторите смятат , другият ъгъл на конуса на Мах , и че пулсарите със звездите с техните останки все пак лесно се вижда в други диапазони , то ще разкриват следи от черни дупки , свободно плаваща из галактиката .

image   Преминаване на междузвездното пространство на Млечния път черната дупка на междинен маса трябва да го създаде Shockwave забележим с много хиляди парсека . ( Илюстрация Xiawei Wang , Abraham Loeb . )

Смята се, че в нормална човешка наблюдател може да открие в Млечния път на достатъчно голямо разстояние , не по-малко от няколко странстващ BH . Това означава, че търсенето на такива обекти може да започне още сега . Точно определяне на техния брой, астрономи просто потвърждават своите възгледи за историята на сливания и придобивания, които са оформили Milky Way, но също така да получите изключително интересно да се наблюдава обекти - междинен масовите черни дупки, които са все още малко позната . И дори , ако няма такъв метод, за да открие най- BH не успее , това ще бъде важен сигнал за непълнотата на нашето разбиране на галактическата еволюция.

Доклад на изследването, все още не е приета за публикуване в някоя научно списание , макар че авторите вярват и надежда. Е предпечат работа е мястото, където трябва да бъде.

Изображение принадлежи Shutterstock.