19.02.2013 18:14 - Рак на корупцията, семената от унищожението
Автор: zahariada Категория: Хоби

Последна промяна: 19.02.2013 18:16

Рак на корупцията, семената от унищожението

02/19/13 18:23 ЕС: Тенденции

F. Уилям Енгдал, автор на  "Семената на разрушенията: тайната програма на генетически манипулаций"

Оригиналната статия Cancer of Corruption, Seeds of Destruction: The Monsanto GMO Whitewashат

В тази епоха на морална поквара не е изненадващо, че влиятелните частни групи лоби, като тютюневата промишленост, на фармацевтичната лоби, на лоби агробизнеса, и безброй други, се харчат огромни суми пари и други активи (понякога легитимно, понякога незаконно) да повлияе стратегически решения на Европейската комисия в Брюксел, която е в хватката, които обхващат 27 страни с население от над 500 милиона души и най-голямата номинална световния брутен вътрешен продукт (БВП) на $ 18 трилиона долара.

Това въртящата се врата на корупционни отношения между влиятелните частни индустриални групи лоби и Европейската комисия наскоро беше демонстрирана в най-добрата европейска агенция за безопасност на храните (EFSA), да се опита да дискредитира сериозни изследвания за смъртоносните ефекти на ГМ семена "Монсанто".

Рак на корупцията

През септември 2012 г. сериозно международно научно списание хранителната и химическа токсикология публикува проучване на екип от учени, водени от професор Жил-Ерик Seralini университет на Кан във Франция. По време на 4 месеца преди публикуването на компетентен група от научни светлината на настоящите Seralini проучване на методологията и го прави подходящ за печат.

Това не е някакъв аматьорски проект. Учени от Кан бяха внимателно се документират резултатите от експеримент на група от 200 плъхове в две години жизнен цикъл. Една група от плъхове (контролна група) получи диета, които не съдържат ГМО, друг хранени само с ГМО.

Това е много важно, че след като на дълго, но в крайна сметка успешно правна битка да принуди "Монсанто" да публикува подробности за своите собствени проучвания за безопасност на царевица GM NK603, Seralini и колегите му са възпроизведени точно на същата компания изследвания,, която е публикувана в хранителната и химическата Токсикология през 2004 г. и е използван от Европейската агенция за безопасност на храните (EFSA) за положителна оценка на NK603 през 2009 г..

Група Seralini основава своя експеримент на един и същ протокол, тъй като проучването на "Монсанто", но значително, често проверяват повече опции. Освен това плъховете са били наблюдавани и учи много повече - всичко пълното му две години средната продължителност на живота, вместо на 90 дни в проучване на "Монсанто". Фактор беше важни дългосрочни наблюдения. Първият тумор се появява само в интервала между 4-ти и 7-ми месец на експеримента. В по-рано 90 дни корпоративно проучване на същата ГМ царевица Монсанто NK603 признаци на токсичност са отбелязани, но отхвърли и индустрията и EFSA като "биологично значимо." Оказа се, че в действителност те са много биологично значимо.

Seralini Изследването е проведено с най-голям брой плъхове, които са взели някога в стандартен диетично проучване за ГМО. Те също така трябва да експериментирате с "първи три фуражни меню (а не две, както в традиционния 90-дневен протокол): само устойчиви на Roundup генетично модифицирана царевица NK603, ГМ царевица третирани Ууди и Roundup само при много ниски дози, свързани с околната среда, като се започне по-долу диапазон на нивата, позволени от регулаторните органи в питейната вода и в GM-хранени. " [1]

Тези резултати са от голямо значение. Seralini учебни констатациите на на първи етап на научните изследвания: "Сред третираните групи всички женски умря 2-3 пъти повече в сравнение с контролната, и по-бързо Тази разлика е очевидно на три групи при мъжките, женските хранени с ГМО ... болен след отнема ГМО Roundup и големи тумори на гърдата. почти винаги по-висока, отколкото в контролната група, хипофизната жлеза е на втори най-забележителните тялото, променя баланса секс хормон. сред мъжете учи стагнация и некроза на черния дроб са 2.5-5.5 пъти по-висока [отколкото в на контрол група]. тази патология е потвърдено от оптичен и предаване на електрони микроскопия. изразена и тежка бъбречна нефропатия са общо 01.03-02.03 големи. Мъжките показа четири пъти по-голям явни тумори в сравнение с контролната група ... ". [2]

"Четири пъти" - това означава, че колкото по-голям тумор, четири процента са консумирали ГМО плъхове, отколкото в контролната група. Тъй като плъховете са бозайници, техните системи трябва да реагират на химикали, или в този случай, устойчиви на Roundup (химически хербицид) ГМ царевица, по същия начин, както човешкото тяло ще реагира. [3]

Тогава на група Seralini казва: "До началото на 24-ия месец, в 50-80% от женските индивиди са намерени във всички тумори в експериментални групи, с максимум три тумори на животно, като има предвид, че в контролната група - само 30% групи, получаващи Roundup,. показа най-висока заболеваемост от 80% от животните, засегнати от максимум 3 тумори на жена във всяка група. " [4]

През първите 90 дни, тревожните резултати все още не са очевидна. До сега, като най-дълго на всички тестове на "Монсанто" и агрохимически индустрия, която ясно показва значението на дългосрочна експеримент, и защо индустрията е да се избегне по-дългосрочни проучвания.

Seralini и неговия екип продължи да документира своите тревожни резултати:. "Ние са виждали с изразена индукция от рак на гърдата само в R (Раундъп), на главната пестициди, дори в много ниски дози R, е било показано да унищожи ароматаза, които синтезира естрогени (Ричард et Ал , 2005 г.), както и вредите от естроген и андроген рецепторите в клетките (Gasnier и др., 2009). Освен това, R, изглежда сексуалната дезинтегратор ендокринната ин виво и за мъже (Романо и др, 2010). Секс стероиди също се променя в опитните плъхове. Те хормоно-зависим феномен потвърди засилено хипофизната дисфункция при експериментални женски ". [5]

Хербицида Roundup, лицензионен договор с "Монсанто", трябва да се използва за ГМ семена "Монсанто". В действителност, семената на генетично "модифицирани" само да се бори с тези, които убиват плевелите ефект създава същия Roundup "Монсанто" - най-продаваната в света хербицид.

С други думи, както е отбелязано в други изследвания професор Seralini, "ГМ растения са били променени, за да съдържат пестициди или чрез толерантност към хербицида или инсектицид и през двете, и може да се разглежда като" пестициди растения "" 6]

Освен това, "култури, които са устойчиви на Roundup са променени, за да станат безчувствени към глифозат. Този химикал - мощен хербицид. В продължение на много години той използва, за да убие плевели ... ГМ растения, отглеждани глифозат, съдържащ хербициди като Roundup ... дори могат да се натрупат РаундЪп остатъци в живота си ... глифозат и неговият основен метаболит AMPA (със свой собствен токсичност) са били открити в ГМО редовно. По този начин, тези остатъци се абсорбират от хора, които използват по-голямата част от ГМ растения (от около 80% от тези растения са устойчиви на Roundup) ". [7]

Подозрителни достатъчно, че "Монсанто" е многократно отказва искания от страна на научната общност да публикува точния състав на химичните вещества, включени в Roundup, различни от глифозат. Те твърдят, че тази "търговия тайна." Независими изследвания, посочени, обаче, че на комбинация на глифозат с "тайни" химически добавки Monsanto създава на много токсични коктейл, които, както е показано, е токсичен за клетки в човешкия ембрион вече при дози много по-ниска от използва тези в селското стопанство. [8]

Най-тревожно в контекста на първата дългосрочна независим въздействие експеримент Seralini на ГМО на диетата на плъхове е, че тя се случи след около двадесет години след САЩ президентът Джордж W. Буш даде на "зелена светлина" комерсиализацията на ГМО и не премина в състояние надзор над проверки за безопасност преди освобождаване на продукт за продажба. Буш направи това веднага след закрито заседание с висши служители от Monsanto Corporation, най-голямата група в света на ГМО.

След това американският президент реши да позволи на ГМО семена в САЩ без никаква, дори и един от единствените независими предварително правителствени изпитванията за безопасност за консумация от животни или хора. Това се нарича доктрина на съществена еквивалентност. Европейската комисия, като маймуни, прилежно копира американската доктрина на съществена еквивалентност ", да не чуе за лошите ефекти, да не вижда лошите ефекти ... да не чуват зло, не виждат зло."

"Наука" на европейските храни за управление на безопасността на храните (ЕОБХ)

Seralini проучване бе равностойна научна на термоядрена експлозия. Изложени на показ факта, че "научната" контрол над ЕС ГМО е само процес на безкритичното приемане на резултатите от тестовете, които той е себе си, дадени ГМО компании. Се интересуват колко безотговорни бюрократи на Европейската комисия по въпроса за ГМО, като "лисица" Монсанто всъщност може да "охранява къщата кокошка".

Поради международното внимание към новите резултати Seralini Европейската комисия и EFSA изведнъж се оказаха в светлината на прожекторите на мерника, както никога досега в историята си, и как те реагираха на лошо копие на криминален роман на Агата Кристи е достоен. Единственото жалко е, че той не е един роман, но на реален парцел, които очевидно включва някаква форма на тайните споразумения в ущърб на трета страна между "Монсанто" и агрохимически картели, от една страна, и на ЕС комисари, членове на комисията на ГМО EFSA, задължаващи медиите основните и някои правителства държавите-членки на ЕС, включително Испания и Холандия, от друга.

Брюксел европейската научна орган за безопасност на храните (EFSA) е буквално на мушка след публикуването на дългосрочно проучване Seralini. EFSA през 2009 г., препоръчва одобрение на Roundup, устойчиви на NK603 царевица "Монсанто", без в полза на независима изпитване. Те признаха в официалния вестник, който смята, че "информацията, предоставена от заявителя (Monsanto), научните коментари, представени от държавите-членки и към доклада на компетентния орган на испански език и испански език, тъй като Комисията по биобезопасност". ЕОБХ също така е признал, че тестовете са били проведени върху плъхове Monsanto само на 90 дни. Seralini група отбеляза, че масивни токсични ефекти и смъртни случаи, които консумират ГМО плъхове настъпили след 90 дни. Това е истинската причина за дългосрочни проучвания бяха проведени внимателно. [9]

Испански Докладът, посочен от ЕОБХ, само по себе си е малко убедителни, и със сигурност да бъдат независими. Той заяви, че "в съответствие с текущото състояние на научното познание и след проучване на наличната информация и данни, предоставени от компанията" Монсанто ", испанската комисия за опазване на биологичното безопасност е в състояние да даде положително становище на комерсиализация в ЕС царевица NK603 ...". И научни коментари, представени от държавите-членки, включително Испания и Холандия, са били използвани главно, за да лицензират същите семена "Монсанто". [10]

EFSA през 2009 г. заключава, че "[Monsanto-AUTH.] Молекулярни данни са достатъчни и не повдигайте въпроса за сигурността". Научната комисия в Брюксел и след това обяви в текста на научно звучащ език, че "Групата за одобрение Trans.] EFSA ГМО е на мнение, че NK603 царевица е толкова безопасен, колкото конвенционалната царевица. NK603 царевица и продукти, получени от него е малко вероятно да има неблагоприятен ефект върху здравето на хората и животните в контекста на предназначението. " [11]

И сега, през септември 2012 г., три години след търговското въвеждане на Монсанто ГМО царевица в ЕС, с демонстрация показа Seralini ужасяващи създания, че "Монсанто ГМО царевица очевидно, отговорни за сериозни показатели на злокачествени тумори и ранна смърт при плъхове.

Комисията в Брюксел предписания много оскъдно, какво не трябва да се каже и какво да кажем за какви предпазни мерки, предприети за защита на здравето от въздействието на генетично модифицирани растения и те съдържат токсични хербициди: "Одобрението на новата храна в ЕС или САЩ токсикологична оценка при експериментални животни, очевидно не се изисква. Независими експерти се съгласиха, че в някои случаи на химически изследвания на хранителни композитни материали са достатъчни, за да покаже, че на новия GM значително еквивалент на конвенционалното съответствие ... През последните години, биотехнологичните фирми тества техните трансгенни продукти (царевица, соя, домати), преди да ги подаване на пазара, за да няколко различни животни за максимален срок от 90 дни. Отрицателните ефекти не са наблюдавани. " [12]

Тъй като извиване на ръце и влиянието на правителството на САЩ очевидно доведе Monsanto мощното лоби агрохимически в САЩ и ЕС, за да учат Seralini дори един-единствен надзорен орган в света е поискала проучвания при експериментални животни, за храненето им, годни за консумация, ГМО и пестициди компоненти. Достъпна само проучване са една малка шепа на 90-дневния експеримент, проведено индустрия биотехнологии и всички, очевидно, на база на принципа, че конфликт на интерес на площ, толкова важно като сигурността на доставките, не трябва да се счита като сериозен проблем.

Да не забравяме, че ЕС е публично обяви своята политика, като се осигурява: "Критиците на ГМО твърдят, че разрешените ГМО изследвания на храненето са показали отрицателни въздействия върху здравето. Тези твърдения се основават на рецензирани и науката приема оценки. Ако имаше солидни изследвания, за да се посочи вида на риска за здравето, ГМО няма да получат разрешение. " [13] Какво е официалния курс на ЕС "бомба със закъснител" Seralini 2012, избухнала в лицето му.

Измамата на Европейската комисия, на корицата

Seralini проучване беше разгледан от рецензенти и публикувани в изключително уважаван международното научно списание. Каква беше реакцията на Европейската комисия и EFSA? Нищо друго, освен лъжи и измама се опитват да скрият своята корупция.

Ноември двайсет и осем милиона, две хиляди и дванадесет, след само няколко седмици, след като проучването е публикувано EFSA издаде в Брюксел, на пресата съобщение със следното заключение: "на сериозни дефекти в плана и методология статии Seralini и други показват, че тя не се отговаря приемливи научни стандарти и няма нужда да преразгледа предходната оценка на безопасността на генетично модифицирана царевица NK603 ". Пер Бергман, който е председател на EFSA, каза: "Анализ на ЕОБХ установи, че неточности в статията Seralini и други показват, че има липса на научно качество за оценка на риска. Ние вярваме, че завършването на процеса на оценка изясни въпроса. "[14], тъй като е далеч от истината.

Най-малкото, на предпазливостта принцип в случаите, включваща дори на потенциален риск причинява сериозна вреда на човешката популация, трябва да осигури, че на Европейския Комисията и EFSA трябва да направи тяхната собствена независима ред допълнително сериозни дългосрочни проучвания да докажат или опровергаят резултатите на експеримента Seralini. Този отказ да преразгледа предишното си решение да позволи на ГМ царевица, въпреки възможните недостатъци в изследването Seralini вероятно е опит да се скрие ГМО лоби агрохимически.

Вместо яснота, това изявление на ЕОБХ отново даде храна за размисъл за критиците, които отдавна твърди, че учените в Панела GMO на EFSA е ясен конфликт на интереси от ГМО лоби, което е трябвало да бъдат погасени. Корпоративна Европа обсерватория (CEO), на независима група пазител Корпоративна ЕС отбеляза над реакцията на ЕОБХ: "ЕОБХ не успя правилно и прозрачно възложи на група учени, нетно от всяко подозрение за конфликт на интереси и не успя да се разбере, че срещата с най-голям биотехнологична компания, индустрия в Европа лобист в разгара на обсъждането на насоки за оценка на риска за ГМО в ЕС подкопава [EFSA] авторитет. " [15]

Повече от половината от учените, участващи в групата GM, което се счита за положително изследване за ГМО царевица на Монсанто през 2009 г. и позволи неговата комерсиализация в Европейския съюз, са имали конфликт на интереси с биотехнологичната индустрия. [16] Това е отразено в доклада на Corporate Europe Observatory (CEO).

Конфликти варира от финансиране за научни изследвания от биотехнологичната индустрия, участие или сътрудничество в търговско сдружение probiotehnologii да пише или преразглеждането спонсорирани от индустрията публикации. [17]

Бележки

[1] Seralini et al., Op. Cit.

[2] Ibid.

[3] WiseGeek, Why are Rats used in Animal Testing?

[4] Ibid.

[5] Ibid.

[6] Gilles-Eric Seralini et al, Genetically modified crops safety assessments: present limits and possible improvements, Environmental Sciences Europe 2011, 23:10

[7] Ibid.

[8] Aris, A., Leblanc, S., Maternal and fetal exposure to pesticides associated to genetically modified foods in Eastern Townships of Quebec, Canada, Reproductive Toxicology, 2011 May;31(4):528-33. Epub 2011 Feb 18.

[9] European Food Safety Authority (EFSA), Scientific Opinion of the Panel on Genetically Modified Organisms on applications (EFSA-GMO-NL-2005-22 and EFSA-GMO-RX-NK603) for the placing on the market of the genetically modified glyphosate tolerant maize NK603 for cultivation, food and feed uses and import and processing, and for renewal of the authorisation of maize NK603 as existing product, The EFSA Journal (2009) 1137, 1-50.

[10] Ibid.

[11] Ibid.

[12] GMO-Kompass, Food Safety Evaluation–Evaluating Safety: A Major Undertaking, February 15, 2006

[13] Ibid.

[14] EFSA, Sйralini et al. study conclusions not supported by data, says EU risk assessment community, EFSA Press Release, 28 November 2012

[15] Corporate Europe Observatory, Op. Cit.

[16] Ibid.