25.06.2021 21:55 - Човечеството трябва да търси суперкомпютри по-големи от звездите, известни като сфери на Дайсън, ако искат да намерят извънземни

Последна промяна: 25.06.2021 21:56

• Един изследовател предлага да търсим хипотетични структури с размер на звезда, известни като сфери на Дайсън, ако искаме да намерим извънземни
  • Компютърът с размер на звездата на Дайсън може да улови енергията на звездата
  • Тези сфери „обграждат звезда с плътни платформи“, превръщайки се в „крайното решение“ за жизнено пространство и производство на енергия
  • Тъй като те трябва да са по-големи от звездите, които заобикалят, и количеството топлина, което генерират, „те биха били видими на големи разстояния“
  • За първи път е изследван през 1960 г. от Фрийман Дж. Дайсън и продължава да се обсъжда

От CHRIS CIACCIA ЗА DAILYMAIL.COM

ПУБЛИКУВАНО: 20:06 BST, 11 юни 2021 г. АКТУАЛИЗИРАНО: 20:07 BST, 11 юни 2021 г.

Експертите все още не са открили извънземен живот, но един изследовател от университета в Оксфорд предлага да се търсят хипотетични структури с големината на звезда, известни като сфери на Дайсън, ако искаме да намерим извънземни.

„Това, което Фрийман Дайсън направи в своя документ в сферата на Дайсън, разбира се, посочва, че всъщност може да искаме да търсим индустриални дейности, които не са предназначени за комуникация“, каза Андерс Сандбърг в интервю за Vice .

„Просто [извънземните] създават структури, които обикновено не бихме виждали в природата и които биха били много видими, защото са толкова екстремни. И това беше луда идея през шейсетте и седемдесетте години. Хората всъщност не бяха готови за това.

Всяка напреднала цивилизация ще се нуждае от значителни количества енергия, ако хората са някакъв водач, именно там ще влезе суперкомпютърът със сфера на Дайсън със звезда.

„Основен въпрос е, за какво използвате вашата Dyson Sphere? И мисля, че можете да намерите много различни приложения - каза Сандбърг. „Събирането на енергия е само едно. Разбира се, можете да говорите за това като за жизнено пространство, което обикновено се прави от научната фантастика, защото създава удивително чувство на страхопочитание, когато получите толкова много място.

image   +8

Изследовател от Оксфордския университет предлага да търсим хипотетични структури с големината на звезда, известни като сфери на Дайсън, ако искаме да намерим извънземни

image   +8

Сфера на Дайсън (на снимката) улавя енергията на звезда, като поставя слънчеви колектори около звездата

image   +8

Тъй като броят на колекционерите расте, те се събират в ленти, ограничават засенчването и в крайна сметка се превръщат в сферата на Дайсън, идея, предложена за първи път през 60-те години

Според  Space.com , сфера на Дайсън "обгражда звезда с платформи в плътно формиране", превръщайки се в "най-доброто решение" за жизнено пространство и производство на енергия.

Не само, че има достатъчно място за обществото да обитава, но може да улови цялата енергия, изхвърлена от звездата.

Ако човечеството някога е създало сфера на Дайсън, това би било херкулесово усилие.

СВЪРЗАНИ СТАТИИ
  • Предишен
  • 1
  • Следващия
  • imageНАСА ОТНОВО отлага старта на своите 10 милиарда долара Джеймс ...imageОбама казва, че "абсолютно" иска да знае истината зад ...imageХарвардският физик предполага, че Земята се нуждае от договори с ...image„ЕТ се върнете у дома!“: Две трети от американците вярват, че извънземните ...
СПОДЕЛЕТЕ ТАЗИ СТАТИЯ Дял

Той би уловил 400 септилиона вата енергия в секунда, излъчвана от Слънцето, или приблизително трилион пъти повече, отколкото планетата използва всяка година, според Popular Mechanics .

И предвид факта, че тези хипотетични структури трябва да са по-големи от звездите, които заобикалят и биха отделяли огромно количество топлина и енергия, „те биха били видими на големи разстояния“, каза Сандбърг пред Vice.

Науката, която стои зад тези хипотетични космически структури, започва да се реализира, макар че човечеството не е почти готово да изгради такава.

image   +8

Ако човечеството някога е създало сфера на Дайсън, то ще улови 400 септилиона вата енергия в секунда, излъчвана от Слънцето

EarthSky.org  отбелязва, че очевидно ще бъде изграден от напреднала цивилизация, с цел да се гарантира, че част от енергията от звездата ще бъде използвана в полза на цивилизацията, удряйки повърхността на сферата.

48-годишният Сандбърг също е потърсил дали сфера на Дайсън може да захранва усъвършенстван изкуствен интелект, нещо, което той нарича "мозък на Юпитер".

„Терминът мозък на Юпитер беше донякъде шега на Кийт Хенсън и други, когато те говореха за буквално преобразуване на Юпитер с помощта на нано машини в гигантски компютър“, обясни Сандбърг. „Има някои практически проблеми с това, най-вече охлаждане, но името е доста готино за игра“.

Идеята за сферите на Дайсън е изследвана за първи път през 1960 г. от гореспоменатия Фрийман Дж. Дайсън и публикувана в Science .

Това е приблизително 1 трилион пъти повече, отколкото планетата използва всяка година

Самият Сандбърг публикува статия  по темата през 1999 г., обсъждайки една концепция за това как ще работи.

Той е автор на друга статия през 2017 г., за да помогне за разрешаването на парадокса на Ферми, отбелязвайки, че сферите на Дайсън вероятно ще бъдат построени само като неактивни, чакайки бъдещето.

image   +8

„Ако цивилизацията иска да увеличи максимално изчисленията, изглежда рационално да се състезава до далечното бъдеще, за да използва нискотемпературната среда: това може да доведе до 1030 множител на постижими изчисления“, пише Сандбърг в  статията .

„Следователно ние предлагаме„ хипотезата на аестивацията “: причината да не наблюдаваме прояви на извънземни цивилизации е, че в момента те (предимно) са неактивни, търпеливо очакват бъдещи космически ери.“

За да търси сфера на Дайсън, човечеството може да търси своята инфрачервена енергия, но по-добра идея би било да потърси „нормален спектър, изтичащ през пролуките [на сферата“ плюс [инфрачервена] светлина, както и „отражение“ на необичайно материали, добави Сандбърг в Twitter.

Конструиран от италианско-американския физик Енрико Ферми, парадоксът на Ферми е противоречието между това, че все още не е открита напреднала цивилизация в космоса, и високата степен на вероятност за тяхното намиране.

Сандбърг, който пише книга за сферите на Дайсън, заяви в Twitter, че няма да е лесно да се скрие в космоса, ако напреднала цивилизация реши да го направи.

„Скриването на DS може би е осъществимо, но трябва да бъде съзнателен дизайн с известни разходи. Дисонираните галактики е трудно да се скрият.

Напредналата цивилизация може да изчака дълъг период от време, защото както казва Сандбърг, тя би била по-ефективна, тъй като Вселената се охлажда с възрастта си.

"Времето може да е евтино", каза Сандбърг. „И ако искате само да увеличите максимално изчисленията, тогава може да искате да го направите бавно.“

Въпреки че може да звучи като научна фантастика, изследванията върху сферите на Дайсън са се увеличили през последните няколко години, включително  едно, публикувано миналата година от астронома на държавния университет в Пенсилвания Джейсън Райт.

В статията на Райт, публикувана преди пандемията на COVID-19, той разглежда колко осъществими са, предназначението им и дали могат да бъдат открити, като пише, че те са „правдоподобна проява на извънземни технологии със силни наблюдателни последици“.

Въпреки това „остава значителна теоретична и наблюдателна работа, преди да могат да бъдат изчислени горните граници на тяхното съществуване“.

КЛЮЧОВИ ОТКРИТИЯ В ТЪРСЕНЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ЗА ИЗВЪНЗЕМЕНЕН ЖИВОТ

Откриване на пулсари

Британският астроном Дам Джоселин Бел Бърнел беше първият човек, който откри пулсар през 1967 г., когато забеляза радио пулсар.

Оттогава са забелязани и други видове пулсари, които излъчват рентгенови и гама лъчи.

Пулсарите са по същество въртящи се, силно магнетизирани неутронни звезди, но когато те бяха открити за първи път, се смяташе, че те могат да дойдат от извънземни.

"Еха!" радиосигнал

През 1977 г. астроном, който търси извънземен живот в нощното небе над Охайо, забеляза толкова мощен радиосигнал, че развълнувано написа „Уау!“ до неговите данни.

image   +8

72-секундната експлозия, забелязана от д-р Джери Еман чрез радиотелескоп, дойде от Стрелец, но не съвпада с известен небесен обект.

Оттогава теоретиците на конспирацията твърдят, че „Уау! signal ", който е 30 пъти по-силен от фоновото лъчение, е съобщение от интелигентни извънземни.

Вкаменени марсиански микроби

През 1996 г. НАСА и Белият дом направиха взривното съобщение, че скалата съдържа следи от марсиански бъгове.

Метеоритът, каталогизиран като Allen Hills (ALH) 84001, се е разбил върху замръзналите отпадъци на Антарктида преди 13 000 години и е бил възстановен през 1984 г.

Пуснати бяха снимки, показващи удължени сегментирани обекти, които изглеждаха поразително реалистични.

image   +8

Пуснати бяха снимки, показващи удължени сегментирани обекти, които изглеждаха поразително реалистични (на снимката)

Вълнението обаче не продължи дълго. Други учени се усъмниха дали пробите на метеорита са замърсени.

Те също така твърдят, че топлината, генерирана при взривяването на скалата в космоса, може да е създала минерални структури, които биха могли да бъдат объркани с микрофосили.

Поведение на звездата на Таби през 2005 г.

Звездата, известна иначе като KIC 8462852, се намира на 1400 светлинни години от нея и обърква астрономите откакто е открита през 2015 година.

Той затъмнява много по-бързо от другите звезди, което според някои експерти е знак за извънземни, които използват енергията на звездата.

image   +8

Звездата, известна иначе като KIC 8462852, се намира на 1400 светлинни години от нея и смущава изумителите откакто е открита през 2015 г. (впечатление на художника)

Последните проучвания "елиминират възможността за извънземна мегаструктура" и вместо това предполагат, че пръстен от прах може да причинява странните сигнали.

Екзопланети в зоната на Златокос през 2015 г.

През февруари тази година астрономите обявиха, че са забелязали звездна система с планети, които могат да поддържат живота само на 39 светлинни години.

Бяха открити седем подобни на Земята планети, които обикалят около близка джудже звезда „Трапист-1“ и всички те биха могли да имат вода на повърхността си, един от ключовите компоненти на живота.

Три от планетите имат толкова добри условия, че според учените животът вече е еволюирал върху тях.

Изследователите твърдят, че ще знаят дали на някоя от планетите има живот в рамките на едно десетилетие и казаха: „Това е само началото“.