28.02.2017 10:19 - Русия: индианците произхождат от Родината
Автор: zahariada Категория: История

Русия: индианците произхождат от Родината
Публикувано на 27 Ноември, 2016 от Шон Адл-Табатабай в News , World

Антрополозите от Русия са открили, че индианците са отправени от Русия преди около двадесет хиляди години.

Последното проучване, проведено от екип от американски и руски учени установи, че потомците на северноамериканските индианци, които са живели преди 5000 години са все още живи и днес.

Pravdareport.com доклади:

Това заключение е направено от изследователи след сравняване на ДНК от фосили открити по северното крайбрежие на Британска Колумбия в Канада и живите хора, които принадлежат към първите няколко племена от тази област.

сродно съдържание Местните американци най-вероятно група, за да бъдат унищожени от Cops Военизирани полиция арестува местни американци се моли Срещу Дакота Pipeline

Това откритие бележи много важна стъпка в изучаването на индианците, както учените преди това са имали само една следа от техните предци. Според генетично изследване, проведено от Университета на Мичиган, предците на днешните индианци и ескимосите се премества в Америка от Североизточна Азия през така наречения "Беринговия мост", древен широка ивица между Америка и Азия на Беринговия проток, който изчезна над 12,000 преди години.

На свой ред, международен екип от изследователи, които са включени членове на Института на цитология и генетика с Руската академия на науките до заключението, че генетичният произход на първите американци беше Алтай. Преди около 20-25 хиляди години, според учените, предците на индианците са дошли от там и се заселват в Сибир и в крайна сметка достигнаха Америка. Генетични изследвания, направени голям принос в изучаването на историята на индианците. Изследователите установили, уникални мутации в ДНК на коренните жители на Америка, известен като Q-лайн в Y-хромозомата на Altaians.

Последващите изследвания са показали, че почти всички съвременни индианци имат в техните породисти следи от шест жени, които са пресекли Беринговия проток преди около 20.000 години. Той се оказа изключително трудно за учените да получат по-точни данни.След колонизацията, кръвта на европейските мъже често се смесва с кръвта на индийските жени, в резултат на ДНК от генома като цяло и от хромозома Y (мъжки полови хромозоми), съдържащ съществена част от европейските маркери.

Днес, обаче, американските учени са били в състояние да реши този проблем. За да може да разследва само женската част на ДНК, която не съдържа европейските маркери, молекулярно антрополог от университета в Илинойс и колегите му избра да анализираме митохондриална ДНК, съдържаща се в яйцето и се предава само чрез по майчина линия.

За целите на изследването, учените събират ДНК от шестдесет момента живеят хора от племената на Tsimshian, хайда и Нисга на северното крайбрежие на Британска Колумбия. Те сравнили получените проби с митохондриална ДНК, извлечена от зъбите на четири древни човешки останки. Експериментални скелети о 6000 година и 5500 години са били открити близо до древно къща на един от Луси острови в Британска Колумбия. Друга двойка скелети, използвани от учените в изследването на 5000 и 2500 години, е била открита на Dodge остров в Британска Колумбия.

Резултатите показват, че ДНК-то на трите живи представители на Tsimshian и Нисга племена съвпадение на ДНК от скелета намерени на Dodge Island. В допълнение, проучването установи, че ДНК-то на три от скелетите отговаря на поне един от които сега живеят. Молекулната антрополог каза, че те откриват връзките, които свързват майчини линии от средата на холоцена преди 5000 години с майчини линии на потомците, живеещи днес в индиански общности.

На свой ред, Дженифър Rehg, антропологична генетик в Северозападния университет в Илинойс, който не е участвал пряко в проучването отбелязва, че констатацията на две митохондриална ДНК в древните хора и съвременни жители на северозападния бряг на Америка е от особен интерес. "Това показва, че има приемственост в най-дългата непрекъсната поредица в тази област", заяви Дженифър Rehg.

Уредникът на музея на Северна Британска Колумбия, историк Сюзън Marsden отбележи, че важна роля в по-нататъшното изследване на генетичната история на региона може да се играе от устни предания на индианците. "Истории за такива общности са поддържани в устните традиции, които частично се проследяват майчина наследство, и тези истории показват допълнително миграцията в региона през последните 5000 години", каза историкът.

гледна точка на Сюзън Marsden се споделя от американски нейните колеги от Университета на Илинойс. В момента изследователите са провеждане на допълнителни проучвания, за да се определи как генетичната история на региона, пресича линията на устни истории на индиански племена.

Легенди за произхода на огъня, хора и животни се появиха на централната сцена в разказите на американските индианци. По-късните митове за Cayman появиха в тяхната култура. Това е покровител на храна, вода, добро настроение на растенията, както и присъщ на всички видове митология разкази за сътворението. Когато индианците започнаха да се използват широко царевица в селското стопанство, една легенда на върховно женско божество - "богиня с плитки" - се разпространява наоколо. Интересното е, че богинята не е имал име. Учените знаят само, че образът на богинята обединява идея на индианците за духовете на растения и животни. В "богинята с плитки" също е олицетворение на земята, небето, и живота и смъртта.

Устни истории на индийските племена са изиграли роля в изследването на Карл Густав Юнг и неговия наследник Джоузеф Кембъл, които са били ангажирани в изследването на несъзнаваното и архетипите на базата на индиански митове.

сродно съдържание Медийно затъмнение: Mercenaries Атака Хиляди местни американци Юта конгресмени Предлагане Първо Индианци Land Grab В 100 год

В допълнение, много мисли и идеи, създадени от индианците са широко разпространени днес в западната общество. Например, такива думи като "Тя не изисква много думи да се каже истината", "Когато последното дърво бъде отсечено, последната река отровена, последната птица, уловена, само тогава ще осъзнаем, че никой не може да яде пари. "" Когато сте родени сте плаче и всички останали се усмихваше. .? Живей живота си така, в края, вие сте този, който се усмихва и всички останали плаче "И, накрая, на въпроса" Какво е животът "индианци отговори:" Той е светлината на светулка в нощта. Тя е дъх на бизон, когато дойде зимата. Тя е сянка върху тревата намаляващите по залез слънце. "

Без съмнение, проучването на исторически и генетични връзки на индийски хората е от голямо значение за съвременната наука. Създаване на един от най-силно развитите култури, индианците правят голям принос към световната цивилизация. Народите на света са приети от отглеждането на индианци от царевица, картофи, домати, слънчоглед, какао, тютюн, пипер, фасул, фъстъци, агаве, боб, тикви и други култури. Не по-малко значим е приносът на индианците към духовните съкровища на човешката култура.

1. germantiger - :)