Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2013 10:09 - Мистични сателитни чинии
Автор: zahariada Категория: История   
Прочетен: 9455 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мистични сателитни чинии   Дата публикация: 10 юли 2013

Тази история е казал за мен, освен две Petersburger: първи телевизионни майсторски Сергей местните жители и след това starozhilka начало за бивша Znamenskaia Стрийт (сега Санкт Rebellion.) Дария V. Пирогов.

image

Сергей Vykhodtsev сега на 25 години, той е работил в аварийните радио отбраната въздушни сили, които работят във фирмата за монтаж на сферична антена "Cosmovision" и ще стане в близко бъдеще внучка съпруга Дария Vasilevny, много хубава студентки на текстилния институт Вера.

Всъщност, Сергей исках да направя предварително сватбен подарък-свържете телевизора към семейството Pirogovy силно модерен многоканален антена.

"Най-доброто място за инсталиране на" плочи "имаше балкон домакински стая Дария V. - казва местните жители. - Но веднага след като намекна за това, тя беше силно се противопоставят на тази идея. "Седни, да се хранят по-добре супа. От чинията си повече добро, отколкото от твоя ... "

От Soup Сергей отказа. Дария V. определят масата в хола, и млад мъж пое гореща боб чорба. Домакинята отиде в кухнята да се затопли до втория, и Сергей изведнъж дойде усещането, че някой го наблюдава и всяка лъжица придружава гладни очи! Вече зле почти се задави. Накрая, домакинята върнати.

Сергей му разказа за странното усещане, и жената стана тъжно, "Аз също понякога се случва ... в тази стая през зимата на обсадата глад съпругът ми Виктор. На лицевата страна не е взела хора с увредено зрение. Така че той е работил като учител в училището, докато силите се, после отново падна. "

Vera след това се върна и започна да дърпа всички бързо да постави антена. Тя отвори вратата на балкона, обели я многопластовия хартиена лента. Сергей слезе и започна да монтира сателитна "чиния". След завършване на инсталацията, се превърна в телевизора. Един от каналите отчаяно боклуци. На екрана тичаха зигзаг, инсулти, блестящите вълни. Изведнъж през плътния смущения мрежата стана лицето на мъжа! Мъжът се размърда устни тихо ...

Дария V. влезе. Хвърли накратко погледне екрана и беше слисан! Тя се разболява и почти припадна тя потъна в стола, шепнеше една дума, само едно име: "Victor ... Vitenka ..."

Да, тя е видяла в скачане, тичане линии на лицето на покойния си съпруг. A сесия на тази невероятна трансцедентални "връзките" не трая дълго, пет или шест минути. Тогава той вкара на йоносферата намеса канал. Объркан от Дария V. не може да се възстанови.

Много дни по-късно, каза тя за този писател: "Victor загинали в най-трудното време на блокадата - през януари, четиридесет и две. Предай му земя не е имало начин. Единственото нещо, което успях да го уредя за пакет цигари на жените работници на бившата фабрика за тухли в пещи, които изгарят труповете на жертвите на Ленинград, от кремацията на тялото му не е в раздела Общи, а отделно да го получи праха му, а не на някой друг.
 
image

 

Винаги съм искал да погребе пепелта през пролетта на гроба на св. Серафим майка си в гробището на съпруга си. В същото време, сложи чантата на пепел в каменна ваза на нашия балкон. О, и да го остави там в продължение на много години. Нещо като в близост до Виктор и душата ви не е толкова трудно. И нищо от това не дебнат урна не знаех - дъщеря, нито цветя внучка ... Аз понякога слагам в каменна ваза - по време на почивката, и vzgrustnetsya, тогава vsplaknesh на балкона с сладък прах. Аз дори не съм в църквата на изповед, че никога не говореше. И специален грях не се вижда ...

И тогава го видях на екрана, аз осъзнах, че съм се обърка. По едно време аз работех с глух, така че устните ми знае как да прави разбор на думите. Victor на екрана каза: "Хвърли ме земята, сложи го в земята ..."
Аз съм щастлив в друг ден на пепел Serafimovskoe и нареди мраморна плоча. Нека съня си, подобно на всички хора. И греха им I otmolit ... "

Това е цялата история. Pure Петербург, Ленинград точно. Един възбужда мисълта: ноосферата е всеобхватна цял явления в света на ума, душата, миналото и настоящето. Този термин, въведен академик VI Вернадски.

В древни времена, едни и същи хора по ноосферата razumeli отвъдното, където душите на предците си, с всичките си дела, страсти, подвизи. Така че, може би, сателитна хвана информация лъч "на светло"? Те казват, че Германия отдавна е общуването с мъртвите по телевизията ...

Николай Cherkashin
Източник



Тагове:   Чинии,   мистични,   сателитни,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39996895
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31042
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930