22.04.2011 10:43 - Япония. Подводен град на милиони години (видео)
Автор: zahariada Категория: История

Последна промяна: 22.04.2011 12:54

Недалече от Япония е открит подводен град, който е на милион години

Преди няколко години в дълбините на Тихи океан недалече от едино от японския остров Йонагуни изследователи откриват цял подводен град, съобщава кореспондент на телекомпанията «Столична телевизия».

На 15 метра от остров Йонагуни на дълбочина от 20 метра се намира най-невероятната загадка за човечеството -  цял подводен град със стълби, къщи, пътища и дори храмове. Размерът на тайнствения град е сравним с площта на съвременен Рим.

Откъде се е появил тук?

Уникални кадри заснети под вода от експедицията показват стълба, която свързва долния етаж на паметника, с тераси на горните етажи, но тук, най-горе ясно се вижда странно стеснение със стълби.
Археолозите смятат, че това е басейн. Повечето изследователи се интересуват от необичайна статуя от камък, която е с образ на някакъв идол. Учените смятат, че това са следи от цивилизация, която е населявала града. И това не е преди хиляди, а преди милиони години.

Според официалната теория за развитието на нашата планета преди милиони години, древния човек все още е много примитивен, той не можа да построи такива конструкции, направени от камък, а някои учени твърдят, че всички тези перфектно подравнени колони, стълбища, и храмове са в резултат на естествени процеси, а не от човешка дейност.

Андрей Скляров, изследовател:

Това
е нещо като пясъчни шисти. Това са пластове скала, която прилича на пясъчник. Тя е рекристализирала, така че в допълнение към слоеве в резултат на крекинг сас се образували прави ъгли.

Но ако причудливите сгради са издълбани от водата, тогава защо една и също течение е образувало различни геометрични фигури: триъгълници, ромбове и дори кръгове. Те са напълно видими с просто око. След години на изследвания и дълги експедиции археолозите са успели да създадат триизмерен модел на тази необичайна сграда. Паметникът е наистина по-скоро като ръчно изработен предмет, а не създаден от природата.

Кирил Модылевский, участник в подводната експедиция на о. Йонагуни:

Подводният град няма отношение към нашата цивилизация. Ако се съди по разположението на града, може би това е било, когато японските острови не са съществували, когато той е бил част от един континент, тъй като Йонагуни е най-крайния японски остров. В града  под водата върви канавка, дълга 100 метра напред, после завива под прав ъгъл още 20 метра  наляво или надясно. От пясъчник и гранит, за да не счупи. Има и технологични отвори, както и, отверстие,което отива в дълбочина. Може би там е имало мачта или някаква колона. Това очевидно е правени от човек неща, не от водата.

Много учени смятат, че вината за смъртта на града е масивна земетресение, тъй като на остров Йонагуни се намира в сеизмичната зона на Тихия океан. Може би преди хиляди години, тъй като част от острова е влязъл във водата.

Други учени смятат, че тази хипотеза е несъстоятелна, защото всички сгради на подводния град са консервирани в девствено състояние. Отсъствие на следи от разрушаване, които остават след земетресения и вторични трусове.

Наскоро имаше една още по-сензационна версия: градът е потънал под водата след падане на огромен метеорит, вследствие на което оста на Земята се е изместила под ъгъл от няколко градуса, и Тихия океан, просто е потопил част от земята. Потвърждение на тази хипотеза се вижда ясно на снимките: потъналия град наистина не стои хоризонтално, а е под голям наклон.

Андрей Скляров, изследовател:

Може би се е случило поради факта, че измена от метеоритни въздействия. Голям метеорит с около 20 км в диаметър е паднал на мястото, което днес се нарича Филипинско море след което се е образувал метеоритен кратер. Метеоритът е паднал по допирателната, съответно, от удара не само кората е огъната, но е  избутал и част от течната мантия. Кората се измества по далеч за сметка на вискозитета та ядрото, спира и получаваме друга позиция на полюсите. В сравнение със старото място, можем да предположим, че промяната е от порядъка на 2000 км.

Въпреки че истинската причина все още не е намерена, почти всички експерти смятат, че мистериозните жители на града са оцелели. Те вероятно са знаели за предстоящото бедствие и е трябвало да напуснат острова преди да потъне. Много изследователи не се съмняват: представителите на древна етническа група са мигрирали към съседните континенти. Непряко потвърждение за това, учените намират в Египет.

Ако сравним Голямата пирамида с каменните сгради на града под вода, ще се окаже,: и египетските пирамиди и тайнствен град, са построени по една и съща технология. Каменните блокове са много сходни по размер. Но да меднян огромни парчета с голи ръце е невъзможно, така че строителите трябва да са имали уникални съоръжения.

Археолозите продължават да проучват съседните острови на Йонагуни, и почти навсякъде има останки от древни градове: къщи, пътища, съоръжения, подобни на тези, които са били открити по-рано.

Този остров е разположен в сърцето на Дяволско море, което е известно, че там не работят радарите, комуникация няма, самолети и кораби изчезват. Същият подводен град е открит и в Бермудския триъгълник.

Тагове:   град,   Япония,   подводен,

1. mmmmmmmmm - Ха сега де?!:)
22.04.2011 11:21
Пак дебати:)
2. zahariada - :))) Re: 1 mmmmmmmmm
22.04.2011 17:09
Ха сега, къде са?
3. анонимен - Ако си чел Горбовски,
22.04.2011 23:36
неговите " Загадки на най-древната история", ще си наясно, че таква примери има много. Те доказват, че някога на земята е имало свръхразвита цивилизация, изчезнала преди милиони години.
4. raders - оцелели жители на древния град?...
23.04.2011 14:37
ledadobreva написа:
оцелели жители на древния град?

Открити са. Публикуващият този постинг е един от тях :)