Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2022 10:49 - Човекът и коня
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1905 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 13.06.2022 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Притча за БЛАГОДАРНОСТТА
Имало едно време кон, който много обичал стопанина си. Помагал му много в работата на полето, понасял всякаква тежест, трудил се упорито и не се противял никога на заповеди. Един ден ранил крака си. Стопанинът му извикал лекар да го прегледа.
- Травмата е голяма. Мога да го излекувам, но лечението ще бъде дълго и скъпо. Дори и конят да оздравее, няма да може да работи повече. Съветвам те да го заколиш и да го направиш на луканка. Така поне ще има смисъл от него, а и ще спестиш пари. С тях ще си купиш нов кон.
Като чул това, конят се изпълнил с мъка. Една тежка сълза се проронила от очите му.
- Благодаря докторе. Моля, започни лечението.
И докторът и конят се слисали.
- Какво говориш стопанино? Чавка ли ти изпи мозъка? - рекъл изумен докторът.
- Мозъкът си ми е добре, а сърцето - още повече. Този кон не е просто кон, той е мой верен приятел. Когато жена ми се разболя, всеки ден я носеше на гърба си до лечебницата. Когато аз се бях залисал и детето ми щеше да падне от каруцата, той рязко спря, въпреки моята команда да тича. А когато изгубих къщата си, кротко понесе тежестта на цялата ми покъщнина. Сега жена ми е здрава, детето ми е живо и имам нова къща. Още 100 коне да купя, няма да се равнят на този. Колкото пари е нужно, толкова ще дам за лечението. А после само ще му се радвам, докато изживее живота си спокойно. Време е и аз за него нещо да направя.

image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Ето това е величието на Мъдростта, Фея!
14.06.2022 08:51
Благодаря ти за тази чудесна, дълбоко мъдра притча, която ще се погрижа да разпространявам...
Нека са светли и благодатни дните ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9497599
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031