Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2022 10:13 - Много здраве на блог 13, "тетевенецо", ВВ, "икономиста" и всички знайни и незнайни путинисти в блог.бг
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 1181 Коментари: 9 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




Гласувай:
2



1. notfun - ...ти, друга, тема...
15.05.2022 10:25
не измисли, от 15год, кибик, тук..

как е каката...духааа ли якооо, на скайпа @))))
ами..Момчо, где е..
цитирай
2. getmans1 - А, за посочената дружинка и от мен, ...
15.05.2022 10:25
А, за посочената дружинка и от мен, по-ЗДРАВИ ...
цитирай
3. petgrig - не измисли, от 15год, кибик, тук. . ...
15.05.2022 10:34
notfun написа:
не измисли, от 15год, кибик, тук..

как е каката...духааа ли якооо, на скайпа @))))
ами..Момчо, где е..


Като гледам най-вече ти го духаш...ама само по соцмрежите. Нещо не те огрява колкото и да се пънеш:)
цитирай
4. marana69 - тъй, тъй...не моем..
15.05.2022 10:46
зе Ред, ние..от Буля, баш, Бр'юкселска..зелка...
цитирай
5. petgrig - зе Ред, ние. . от Буля, баш, Бр'юк...
15.05.2022 11:07
marana69 написа:
зе Ред, ние..от Буля, баш, Бр'юкселска..зелка...

Не намесвай Анджи. Стигни там дето е тя и тогава говори за нея. Продължиш ли ще те трия.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Предполагам че ВВ съм аз и блогодаря за поздрава.
15.05.2022 12:37
Благодаря и за по-здравия , който ми пожелава Гетьо-прилично здрав е за годините ми.
Ако е делиормански намек на хетмана, то съжалявам, аз съм демоде и новите интимни модели не са ми по вкуса.
За песента:
Сърбите и украинците са ненадпети във фолклора си и на мен това изпълнение ми харесва като мелодия и хореография определено. Текстово съм с резерви, но ти едва ли текстова схващаш , коя и да е украинска песен, защото диалектът винаги е по труден за разбиране от основния език.
Това , което се опитваш да ми внушиш е поредният ти успешен опит да покажеш некомпетентност и да се присламчиш към Джорето./"Де е лудо Джоретоо"/
Най вероятно кракът ти не е стъпвал в Украйна,а много мои уйкенди са били в Одеса-а два пъти и за по дълго. Имах много приятелства там, снаха ми е на половина украинка, а русолявите внучета , които съм показвал в блога и които обичам и се фукам с тях, са също и с украинска кръв. Така , че няма да намериш и една моя лоша
дума срещу украинците и държавата им, която за съжаление има симптоми, че
могат да загубят държавността си-и от Изток , и от Запад.
За теб, гетьо, Джорко /барабар с многото си никове/ трагедията на руснаци и украинци, /защото това е трагедия и за Русия ,въпреки че военна и икономическа победа ще постигне/ ви кефи защото мразите Русия, а я мразите защото е модерно и най-вече защото няма добро ненаказано. Русия даде държавност и на Финландия, и на прибалтийските страни, и на Украйна/посочи един източник преди 19 век, в който се говори за украинци/, и върна тази на България и това са днес страните с нахъсани управници срещу Русия. Имаме опит да сме против Русия-опитите са завършвали винаги с много жертви от българска страна, плащане на репарации, загуба на територия-или общо казано с национална катастрофа. Икономически катастрофирали сме , но ти не го забелязваш, защото ни варят като жаби-на тих огън
цитирай
7. vacsine - Чисти я тая нечистотия юла.
15.05.2022 12:41
Чисти я тая нечистотия юла.
цитирай
8. petgrig - Печи го вари го
15.05.2022 17:25
комуниста си остава винаги комунист и вика на черното бяло ако ще бялото да му избоде очите.
Абе Венц0, абе душко, как Рашката ше победи целия цивилизован свят? Ми тя ден след ден яде бой като маче у дирек! И ся като текнат яките американски оръжия ше я опукат за два-три месеца! Колко трябва да си сляп за да разбереш, че Путин няма полезен ход в това у което сам се навря?
И кАжи честно как СССР щеше да излезе победител от войната без американския ленд лийз?
цитирай
9. eert2 - vencivaleri1951
15.05.2022 19:12
_i_
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 867418
Постинги: 577
Коментари: 3757
Гласове: 3911
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930