Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2022 14:32 - Досега..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 954 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 не бях контактувала с българи извън България.. но съм много приятно изненадана. Те там са си една малка България.. с традициите ни..с желанието да ги спазват. Понеже няма мартенички там.. са си купили конци от България за да си направят и да ги носят..
Стана ми някак мило..
и се замислих..
на колко ли места по света България е жива чрез българите..чрез традициите ни, чрез историята ни..
Едно слънце ни грее..по една земя ходим.. една Луна ни свети нощем.. и едва ли България е само територия... територията се мени..но българският корен - не.
Но човек трябва да види, за да разбере.. : )
Коренно си промених мнението за много неща..и съм щастлива.. някак преди агресирах към емигрантите.. а сега ми е мило..
Преди многооо..много години е нямало държави..имало е родове..и те са били градивната частица на територия..
Та българският дух и род..не вярвам някога да бъде сломен...независимо къде живее..
Прекрасна събота от мен.. : )







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Благодаря , Ани ,
29.01.2022 14:41
за хубавите думи !
цитирай
2. anetta - Истина е, Тони..
29.01.2022 21:24
не са просто мили думи. Просто съм била сляпа за много неща. Някакви убеждения, даже нямам идея от къде насадени.. и сега буф! друга истина. Тази емоция да чакам човек от чужбина не съм я имала.. даже не съм и предполагала, че може да ми се случи.. но емоцията е прекрасна. Да знаеш датата.. когато ще се видите.. да броиш дните.. : )) да видиш с очите си как живеят там.. е вярно на камера... ама пак е нещо... започвам да уважавам технологиите... : )))
Чудя се само, кога ли ще се разделя с твърдото убеждение... че не се качвам на самолет.. : ))) аз съм много доволна.. променям себе си...
Прекрасна вечер.. : )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313974
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031