Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2022 11:08 - има и още нещо, което ме вълнува..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1223 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Агитацията. Налагането на чужда воля, извиването на ръце и т.н.
Това за мен са абсолютно безотговорни хора. Ако човек е отговорен, той ще знае, че няма как да знае кое е добро и кое зло.
Темата е за ковид и ваксинирането. Побъркаха се, какво ли не измислят само и само да правят емоционален рекет.. ОТКАЗВАМ ДА СЕ ВАКСИНИРАМ!
Това не е ваксина, това е някаква течност, която никой не знае последствията, която НЕ ПРЕДПАЗВА от заразяване, която май трябва непрекъснато да се влива. 4 ваксини..за вирус..а се говори за пета..10..
а дали пък няма да се придобие някаква зависимост...и това да е целта?!
Не знам..но такова чудо като сега..май света не познава.
Първо започна с..
пазете възрастните хора, те умират
после стана
пазете се да не се заразите
сега пък
имунизирайте се за да го изкарате по-лесно
Наистина ли смятат, че с някакви сертификати, с ограничения, с емоционален рекет ще постигнат нещо?! Поне при мен, няма.
Само Бог разполага с живота ми, той го е дал, той ще го вземе..а дали ще е от вирус, болест..или нещастен случай..все тая..никой не излиза жив от живота...но този психически тормоз е просто НЕДОПУСТИМ!




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Напълно те подкрепям !
07.01.2022 11:38
Колкото повече , толкова повече !
Щом ще ме принуждават и ще ми извиват ръцете ,
как да им вярвам , че са се загрижили за мене !
:))
цитирай
2. anetta - Опазил ме Бог..
07.01.2022 14:17
от хора, които се грижат за мен и то насилствено. Еле пък да се опитват да ми вкарат вина,. за да ме владеят. Психо тормозът е много по-гаден от физическия...
и това ще мине..ама е много тъпо и много безотговорно..
цитирай
3. ganini - Ужасни са!
07.01.2022 17:30
Под формата "грижа за човека" с неистово нахалство искат да инжектират хората. Клаус Шваб протрива ръце и чака своето време.
Бил Гейтс протрива ръце и се надява да намали населението драстично! Инжекциите работят за него.
цитирай
4. anetta - Здравей!
10.01.2022 08:23
ganini написа:
Под формата "грижа за човека" с неистово нахалство искат да инжектират хората. Клаус Шваб протрива ръце и чака своето време.
Бил Гейтс протрива ръце и се надява да намали населението драстично! Инжекциите работят за него.

Знаеш ли, от тези, които искат да се грижат за мен, най ме е страх. От масовките, също. Но остави ги тях, имат си някаква цел, гонят си я.. интересно ми е повече подчинението на масата. В петък съм канена на РД, в заведение. Нямам сертификат, не искам и да правя тест /ей, така от инат/ и кой губи. Аз, рожденичката и заведението.. т.е. на нас ни е вътрешно от цялото това безумие. И? Нищо! И това ще мине.. но ще остане извода, че ние наистина сме опитни свинчета за някои хора и че пред властта, принудата и емоционалния рекет сме безсилни... а ужким сме свободни хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 315729
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 864
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930