07.12.2021 17:16 - „Накарайте да повярвате на пандемията:“ и вариантът Omicron
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 07.12.2021 17:18

„Накарайте да повярвате на пандемията:“ и вариантът Omicron

От Бил Сарди Глобални изследвания,

01 декември 2021 г LewRockwell.com Регион: САЩ Тема: Наука и медицина

Всички статии от Global Research могат да се четат на 51 езика, като активирате падащото меню „Превод на уебсайт“ в горния банер на нашата начална страница (версия за настолни компютри).

За да получите ежедневния бюлетин на Global Research (избрани статии),  щракнете тук .

Посетете и ни последвайте в Instagram на @ crg_globalresearch .

***

Без основателна причина светът се свива от новините за мутацията на OMICRON на коронавируса Covid-19, въпреки че данните за неговата инфекциозност и смъртност все още не са известни.

Директорът на Националния институт по инфекциозни болести казва, че страховитият OMICRON вариант на Covid-19, който за първи път е открит в Южна Африка, е вероятно (но не е потвърден) в САЩ . Белият дом, защитавайки се от политически критики за непредприемане на действия, ограничи влизането на неграждани от осем южноафрикански държави.

Доклад в списание Nature Magazine казва, че вариантът OMICRON показва голям брой мутации, открити в други варианти и „ изглежда, че се разпространява бързо “. („Изглежда, че е.” „Изглежда, че е…” (Авторско повторение за акцент.)

В Белия дом препоръчва бустер изстрели, които твърдения са "сейф, безплатен и удобен, и одобрен ", но може би не са ефективни, поне не с течение на времето. Всъщност бустерните изстрели не са доказано безопасни или ефективни. Изглежда, че Белият дом прави информационен материал за производителите на ваксини.

Как временната защита се оказва ефикасна?

CNBC, докладвайки за намаляващия имунитет на ваксините Covid-19, цитира проучване, публикувано в Science, че имунитетът от една протеинова ваксина с RNA-spike е спаднал от 86% на 43% от февруари до октомври и друга RNA-spike протеинова ваксина от 89% на 58%, докато ваксината с вектор на аденовирус спадна от 86% на 13%. Твърди се, че бустерните ваксини са 95% ефективни, но това е само рано след ваксинацията. Това е така, защото ваксините се отнасят само към шиповия протеин, а не към самия вирус. („Не самият вирус.” „Не самият вирус.” Повторение на автора, така че читателите да не пропуснат тази точка.)

Превантивните мерки са фарс

Световната здравна организация заявява : „На хората се напомня да предприемат мерки за намаляване на риска от COVID-19, включително доказани обществени здравни и социални мерки като носене на добре прилепнали маски, хигиена на ръцете, физическо дистанциране, подобряване на вентилацията на вътрешните пространства, избягване на претъпкани места и ваксиниране." Как наричате президент, който нарежда на хора без власт или обосновка? (Ще ти отговоря на това: тиранист.)

Безполезност, а не превенция

Флорида, която не изисква маски за лице, нито ваксинация, отчита най-ниските случаи на Covid-19 на глава от населението в нацията .

А научен преглед на маски разкрива, че е напълно ненадежден метод за забавяне или предотвратяване на разпространението на diseas д.  Дори когато маски за лице не са били използвани в операционната зала с отворени рани, не е отбелязано увеличение на инфекциите .

Пандемиите обикновено изчезват

Мутациите не са нови или неочаквани. Коронавирусите, подобно на грипните вируси, мутират бързо и често тези мутации не водят до развиваща се пандемия и изчезват.

В доклад на Reuters се казва : „новият вариант има над 30 мутации в частта от вируса, към която са насочени настоящите ваксини“ и че мутациите на Omicron „вероятно ще направят някои лечения на Covid-19, включително някои произведени антитела, неефективни“. О, значи ваксините и бустерните ваксини са/не са ефективни, кое е това?

Изчакайте лекарствата против Covid

Като настройка за нови лекарства против Covid-19, в доклада на Reuters се казва: „ Експерименталните антивирусни хапчета (Paxlovid и Molnupiravir) са насочени към части от вируса, които не се променят в Omicron .

Вариантът на Covid-19 Omicron: към блокиране на четвъртата вълна? Претекст за въвеждане на нови репресивни политически мерки

Ако лекарствата са ефективни, няма да има причина да продължите с масовата ваксинация. Толкова малко хора всъщност завършват с тежки инфекции или имат фатална инфекция, би било по-добре просто да лекувате сериозно болните с тези нови лекарства и да пропуснете напълно проблемните ваксини. нали така?

Но има още, скрито зад завесите

Д-р Майк Хансен казва в онлайн доклад, че тези „ мутации са в шиповия протеин “. Според доклад в Genomics , такива мутации „ подразбират “, че са по-патогенни.

Към ноември 2020 г. имаше 83 475 генни последователности, налични в споделянето на всички данни за грип, 29 903, които представляваха „пълен цял геном на най-ранния секвениран Covid-19 от Ухан, Китай, които бяха използвани за сравнение с по-късни щамове. Въпреки това, изследователите казват: „ има непрестанно поколение от геномни варианти за ВСЕКИ РНК вирус .“ Това обаче бяха лабораторно направени последователности, а не майката или сестринският вирус.

Не можа да се идентифицира нито една мутация, която корелира с повишено предаване

Близо до края на 2020 г. изследователи от Великобритания публикуваха доклад в Nature Communications относно „спекулациите, които Covid-19 може да еволюира към по-висока степен на предаване“. И все пак сред 46 723 мутации, идентифицирани от световни проби, този изследователски екип каза, че „ не може да идентифицира нито една повтаряща се мутация, която убедително да е свързана с увеличаване на предаването “.

Несъответстващо, през 2005 г. изследователи съобщават, че коронавирусите показват „ стабилни геноми, които се променят много малко с течение на времето “. Какво се случи от 2005 г. насам? Някой или нещо сега ги кара да мутират бързо.

Имат ли значение мутациите?

Изобилстват плашещи новини за тежестта и смъртността, свързани с наскоро мутиралия вирус Covid-19 в обращение.

Въпреки това, доклад в списание Nature Magazine пита: „Важни ли са дори мутациите на Covid-19?“ В доклада се казваше: „Учените имат това лудо очарование от тези мутации“.

Репортерът Юен Калауей пише: „Различните щамове на Covid-19 все още не са оказали голямо влияние върху съда на пандемията, но може и в бъдеще. („Може в бъдещето.“ „Може в бъдещето.“ Повтаря се, така че читателите да не пренебрегват тази точка.)

Добре, ще наложим блокиране, маски за лице и т.н. и т.н. заради може би/може би-не смъртоносна мутация.

Калауей цитира друг учен, който казва: „Това, което е дразнещо, е, че хората приемат резултатите си в много контролирани условия и казват, че това означава нещо за пандемията. Това, ние сме толкова далеч от това да знаем." С други думи, тълкуването на тези мутации е глупост в реалния свят.

Относно тези псевдовируси

И разберете това, никой не наблюдава мутациите в самия вирус, защото е потенциално твърде опасно да се експериментира. Така че изследователите използват измислени псевдовируси. Ей, може би медицинският писател Джон Рапопорт и д-р Андрю Кауфман, които продължават да блъскат формичките си за пай за несъществуващия вирус, са прави?!

Списание Nature Magazine докладва : „Псевдовирусите носят само протеина на коронавируса в повечето случаи и така експериментите измерват само способността на тези частици да навлизат в клетките, а не аспектите на тяхното въздействие вътре в клетките, камо ли върху организма. Липсват им и другите три мутации, които носят почти всички D614G вируси. „Изводът е, че те не са вирусът!“ се казва в доклада. (Добавен е удивителен знак.)

Страшната мутация D614G

Диаграмата по-долу маркира разпространението на страшната мутация D614G.

Въпреки това, много учени казват, че все още няма солидно доказателство, че D614G има значителен ефект върху разпространението на вируса и изследователите все още имат повече въпроси, отколкото отговори относно мутациите на коронавирус, и никой все още не е открил промяна в SARS-CoV-2, която трябва да повдигне опасения за общественото здраве! Дали всичко това е била пропаганда за производителите на ваксини?

Безсмислени мутации

Други данни за генома подчертават тази стабилност - повече от 90 000 изолати са секвенирани и оповестени публично (вижте  www.gisaid.org ). Два вируса Covid-19, събрани от всяка точка на света, се различават средно само с 10 РНК букви от 29 903!

Въпреки бавната скорост на мутация на вируса, изследователите са каталогизирали повече от 12 000 мутации в геномите на SARS-CoV-2. Но докладът в списание Nature Magazine казва: „учените могат да забележат мутациите по-бързо, отколкото да ги осмислят. Много мутации няма да имат последствия за способността на вируса да се разпространява или причинява заболяване, тъй като те НЕ ПРОМЕНЯТ ФОРМАТА НА ПРОТЕИНА .

Мутациите могат да бъдат полезни

Но в доклад, публикуван в Technology Networks, се казва : „Мутацията D614G причинява отваряне на клапа на върха на един шип, което позволява на вируса да инфектира клетките по-ефективно, но също така създава път към уязвимото ядро ​​на вируса. И така, тази мутация е полезна или вредна?

В доклада се казва: „С едно отворено капаче е по-лесно за антителата — като тези във ваксините, които в момента се тестват — да проникнат и да деактивират вируса.

Неавтентичен вирус

Но има и още. В доклада се казва, че „по-ранната работа обаче разчиташе на псевдотипизиран вирус, който включваше рецептор-свързващия протеин, но не беше автентичен. („Не е автентично.“ „Не е автентично.“ Повтарящо се ударение на автора.).

Изследователите са използвали обратна генетика. Изследователите предупреждават, че резултатите от патологията може да не са верни в изследванията при хора. Те не са използвали истински вирус в лабораторията, а само манипулиран вирус. Разбра ли това?

Много изследователи подозират, че ако една мутация е помогнала на вируса да се разпространи по-бързо, това вероятно се е случило по-рано , когато вирусът за първи път е скочил в хората или е придобил способността да се движи ефективно от един човек на друг.

Очевидно имаше повече хора, които бяха податливи, когато пандемията започна в началото на 2020 г.

Икономистът Джон Сандърс казва това по следния начин :

„В момента, въз основа на най-новите правителствени данни, само около трима от хиляда американци биха могли да предадат Covid-19 на някого. С други думи, близо 99,7 процента от хората в Съединените щати в момента не са заплаха за никого от разпространението на вируса. И въпреки големия брой случаи, 24 от всеки 25 случая се възстановяват, което означава не само, че тези хора вече не са заплаха, но и че вече имат най  -силната форма на имунитет  срещу Covid-19.

„От самото начало съобщенията в медиите за Covid-19 бяха изчислени, за да предизвикат страх. Дали от сензация за кликвания, желание за оформяне на политически резултати или паника в пресзалите, медиите предложиха непреклонна диета на терор относно пандемията с малък или никакъв контекст.

Идеята, че почти всеки се възстановява от този вирус, както и от други заболявания, рядко влизаше в новините, да не говорим за умовете на ужасеното население. С нарастването на общия брой на случаите тихо нарастваше и броят на онези, които се бяха възстановили и сега са имунизирани. Броят на случаите никога не е бил поставян в контекста на дори много по-голямо число: населението."

Ето оценките на Сандърс за индекса без заплахи към 15 ноември:

• Предполагаемо възстановени: 45 265 569
  • Активни случаи: 1 118 866
  • Процент от общите случаи, за които се предполага, че са възстановени: 96,0%
  • Процент от общите случаи, които са активни: 2,4%
  • Процент от общото население на САЩ с активни случаи на Covid: над 0,3%
  • Процент от населението на САЩ, което е починало със или от Covid-19: над 0,2%
  • Процент от населението на САЩ, което не представлява заплаха от предаване на COVID-19: почти 99,7% z.

Това означава, че ако влезете в магазин COSTCO и той има 300 купувачи в него, или църква с 500 поклонници, или дори футболен стадион с хиляди фенове, като се има предвид само малък брой, с който всъщност влизате в контакт, шансът ви да бъде изложен на вируса, да не говорим за заразен, е нула.

Разбирам, че всички тези ограничения и мандати без законови правомощия са просто упражнения за обучение на американците да се съобразяват, подобно на това, както кучетата се обучават. След това отровата се вкарва в Kool-Aid.

А сега за още притворен терор от Орсън Уелс и Войната на световете .