12.05.2021 20:42 - Значителни клопки с PCR за предполагаемото откриване на ТОРС-CoV-2 и диагностика на COVID

Последна промяна: 12.05.2021 20:43

Публикувано преди 3 месеца на 16 февруари 2021 година От г-н Свобода       КРАТКО ...
  • ИСТОРИЯТА:

Тази статия е анонимно написана от човек със здрав опит в медицинските науки и опит в лабораторни изследвания на молекулярната биология.

• ПОСЛЕДСТВИЯТА:

Има толкова много начини, че PCR лабораторните изследователски техники, както и други техники, могат да бъдат злоупотребявани, за да манипулират честотата и разпространението на множество фалшиви пандемии, за да отговарят на политическите и финансови цели на оркестрантите на хаоса, вредата, щетите и разрушенията в света. .

Техниката PCR е била злоупотребявана през цялата скамдемия за предполагаемо откриване на SARS-CoV-2 и диагностика на COVID - когато не може да го направи. Това е инструмент за манипулация. Искате повече положителни резултати и случаи? Увеличете прага на цикъла (ct). Искате по-малко случаи? Намалете прага на цикъла.

PCR тестът е основата на фалшивата пандемия COVID.

Това е техника, която лесно може да бъде променена по желание, за да се измисли броят на случаите, създавайки тенденции в посока нагоре или надолу и по нареждане на контролерите на измамата. Като човек с повече от адекватни познания по медицински и клинични науки, заедно с известен опит в следдипломна изследователска дейност в картографирането на геноми с помощта на техники на молекулярна генетика, бих искал да допринеса за нашето разбиране за този метод за амплификация на нуклеиновите киселини и как информацията, получена от него може да бъде много подвеждащо, когато в днешно време се използва за диагностициране на предполагаеми „инфекции“ в почти всичко и всичко.

Не е ли забавно да откриете човешки тампони, проби от кока кола и някои плодове, всички тестващи положително за „SARS-CoV-2“, използвайки протокола RT-PCR, докато инструкциите за комплекта, приложената информационна листовка, както и отпечатването върху ясно информирайте потребителите, че тестовият комплект открива само SARS-CoV-1? Подозирам, че „PCR тестът“ е умишлено избран поради потенциалната си неспецифичност. Това може да бъде много полезна техника за тези, които искат да ни контролират, заблуждават, обедняват и елиминират, тъй като е толкова лесно да манипулираме протокола му, за да отговарят на различни цели.

Това е идеален инструмент за извършване на масивни измами.

Конкретни резултати могат да се получат въз основа на конкретни изисквания за постигане на определени политически цели, за да се създаде илюзия за високи и ниски нива на въображаема, специфична инфекция в различни популации и появяваща се по различно време. Движещи се тенденции на предполагаеми COVID инфекции, раздвижващи се тенденции на утъпкване на нашите права и свободи, всички в пълна хармония с подвижните тенденции на различни ваксини, представени като единственият частичен изход от нашите проблеми, като същевременно се казва, че животът ни никога няма да се върне към нормално. И да се гарантира, че систематичният анализ на резултатите не поражда много подозрения по отношение на пристрастия; известна степен на „естествена изменчивост на данните“ може да бъде произведена чрез включване на определен процент отрицателни резултати от теста.

PCR не може да диагностицира нищо полезно изобщо

Според мен да си положителен за теста е като да тестваш хора за епителни клетки (които всички ние притежаваме) и след това да потвърдиш, че наистина всички хора имат такива клетки, но да се преструваш, че тези клетки са от нечовешки или патогенни микробни образувания. Позволете ми да направя още една аналогия.

Как би могло намирането на някои много малки, обикновени, обикновени, произволни винтове (които бихте могли да намерите на пътека по време на туризъм) задължително и категорично да докаже, че винтовете принадлежат на определен модел автомобил, произведен на определена дата и от конкретен производител или че тези винтове принадлежат на нещо съвсем различно, може би част от приспособление?

Телата ни са затрупани с ДНК и различни РНК молекули, които постоянно се носят в и извън нашите клетки. Лабораторното усилване на предполагаем, специфичен и много кратък сегмент от ДНК / РНК не може да докаже съществуването на микроби, нито някога може да предскаже заболяване или да допринесе за смъртта.

Спецификите на PCR: Техника, която може да се поддаде на манипулация, измисляне на заблуда и създаване на страх и безпокойство

Бих искал да ви насоча към миналите изявления и интервюта на покойния и много похвален д-р Кари Мълис, благородният лауреат и изобретателят на PCR, относно ограниченията на тази техника.

1. Размер на ампликон (амплифициран продукт): Колкото по-малък е размерът му, толкова по-голяма е вероятността продуктът да бъде открит в различни ДНК последователности от различни организми, включително хора. Ето защо PCR не трябва да се използва за клинична диагностика.
Размерът на амплифицираните ДНК сегменти, за които се предполага, че кодират само различни протеини на SARS-CoV-2, са много малки: около 112 bp дълги или малко по-дълги.

2. Дължината на отделните праймери на ДНК ( праймери и реверси, винаги двойка), техните последователности, съответните им концентрации и обеми могат да бъдат променени, като по този начин се повлияе специфичността на отгряването и скоростта на амплификация на целевите ДНК / РНК молекули.

3. Видовете ензими (обратни транскриптази и полимерази) , техните концентрации, техните обеми и техните химични модификации преди употреба могат да повлияят на скоростта на производство, специфичността на усилването и точността (точността) на усилването.

4. Температурата на денатурация и продължителността на денатурацията могат лесно да бъдат променени на PCR термоциклиращата машина. След това степента на денатурация на ДНК определя дали праймерите се свързват конкретно с „целевата ДНК“ или неспецифично със себе си в следващата фаза. Тези фактори също влияят върху активността на полимеразния ензим, неговия полуживот и добива.

5. Температурата на отгряване и продължителността на отгряването могат лесно да бъдат променени на PCR термоциклиращата машина, като по този начин влияят върху това дали двойката праймери се свързва конкретно с „ДНК целта“ си или неспецифично с други парчета ДНК или дори се свързва със себе си. Тези фактори също влияят върху активността на полимеразните ензими, както и върху добива на специфични и неспецифични ДНК цели.

6. Температурата на амплификация и продължителността на амплификацията могат лесно да бъдат променени на PCR термоциклиращата машина, като по този начин влияят върху това дали праймерите остават свързани с ДНК целта и активността, полуживота и верността на полимеразния ензим, както и специфичните и неспецифични добив на ДНК от различни източници.

7. Броят на цикъла на PCR / RT-PCR усилване (Cycle Threshold или ct), програмиран в термоциклиращата машина, може да бъде променен, за да повлияе пряко колко амплифициран продукт е направен и дали пробата ще бъде лесно откриваема (чрез измерване на излъченото флуоресцентна светлина) или не. Това може да увеличи или намали броя на фалшивите положителни резултати според предписаните разкази в случай на неетично поведение или истински лабораторни грешки. Колкото по-голям е броят на циклите, толкова по-голяма е степента на усилване на специфични и неспецифични цели на нуклеинова киселина.

8. Концентрацията и крайният обем на пула от РНК / ДНК разтвор влияе върху степента на амплификация. Извлечена ли е и пречистена ли е РНК от пула ДНК, РНК, протеини, клетки, въглехидрати, холестерол и липиди? Или РНК е в сурово състояние, което може да повлияе негативно на нейното усилване?

9. На концентрации и обеми на разтвори на флуоресцентно белязани деоксирибонуклеотидни трифосфати (дНТФ) могат също да повлияят на амплификация величина. Огромното количество ДНК / РНК в реакцията от самото начало може да осигури по-висок добив на фалшиви положителни резултати. Има четири dNTP: dGTP, dCTP, dATP, dTTP.

10. Съотношението на концентрацията на флуоресцентно маркирани dNTPs спрямо концентрацията на немаркирани dNTPs може също да повлияе на количеството на възприемания ДНК сигнал и по този начин на броя на фалшивите положителни резултати, които могат да бъдат открити.

11. Замърсителите могат да доведат до генериране на фалшиво положителни резултати.

12. Различни ензимни инхибитори могат да доведат до генериране на фалшиво отрицателни резултати.

13. Различни ензимни промотори могат да доведат до генериране на фалшиво положителни резултати.

14. Предполагаемата РНК мишена, принадлежаща на „предполагаемия вирус“ не е и никога не е била изолирана и пречистена преди нейното амплифициране в PCR машината. Проба от тампон ще съдържа смес от ДНК и РНК, както и огромни количества протеини, принадлежащи на човешки клетки, различни бактерии, вируси, протозои и гъбични видове. Дори ако РНК молекулите се изолират и пречистят от сместа, тя ще съдържа обща РНК, а не само РНК на предполагаемия вирус. Сместа все още може да бъде замърсена със следи от различни ДНК молекули от различни източници.

15. Йонните концентрации и обемите на отделните компоненти на буфера и крайното рН на буферния разтвор, използван в реакцията, могат да бъдат променени.

16. Работата и приготвянето на съставките преди поставянето им в машината за термоциклиране също може да повлияе на броя на фалшиво положителните стойности.

17. Водата, използвана в реакцията, трябва да бъде двойно дестилирана (дейонизирана) и автоклавирана преди употреба. Замърсяването с микроби, ДНК, РНК, ензими и други минерали във водния компонент или други компоненти на реакцията може да доведе до погрешни и подвеждащи заключения.

18. Предполагаемите SARS-CoV-2 праймерни последователности допълват стотици бактериални и човешки ДНК молекули. Ако някой направи списък на всички различни двойки праймери, които някога са били използвани в PCR техниката за откриване на предполагаемия SARS-CoV 2 по целия свят и сравняване на техните последователности с последователности от данни за бактериални и човешки геноми, като се използва уебсайтът BLAST като например бихте открили стотици почти перфектни съвпадения на последователностите между предполагаемите части от различни генни последователности на SARS-CoV-1 и SARS-CoV-2 и човешки и бактериални ДНК последователности. Различните праймерни двойки, използвани при откриването на предполагаемия SARS-CoV-2 вирус, показват поне 90% хомология на последователността с между 4-93 човешки ДНК сегмента и 100 бактериални ДНК сегмента (вж. Статии на GreenMedInfo). Праймерът в изолация, обратният праймер в изолация и двете в комбинация, събират стотици съвпадащи човешки и бактериални ДНК последователности.

И доколкото знам, все още никой не трябва да разглежда сходствата на последователностите и кръстосаното съвпадение между SARS-CoV-1 и SARS-CoV-2 праймер последователности (използвани в PCR и RT-PCR за откриване на предполагаемите вируси) и гъбични и паразитни ДНК последователности. И изобщо не бих се изненадал, ако тези последователности съвпадат и с растителни геномни последователности.

Ако последователностите на двойката праймери съвпадат със стотици човешки и бактериални ДНК цели, тогава, по извод, целите на усилване също са от човешки и бактериален произход, а не от „вирусен“ произход.

Тъй като обаче тестваните тампони съдържат много повече човешка ДНК / РНК, отколкото бактериален, вирусен, гъбичен и протозоен генетичен материал, тогава е много вероятно високите нива на фалшиво положителни резултати от PCR теста, използвани за предполагаемо откриване на SARS-CoV-2, всъщност са просто откриване на човешки ДНК последователности и нищо друго.

Независимо дали са направени умишлени (измамни) или неволни грешки в PCR реакциите или не, данните предполагат, че PCR може да открива стотици бактериални и човешки ДНК последователности, които на пръв поглед се изобразяват като SARS-CoV-1 или 2 последователности, като по този начин причиняват огромен скок на фалшиво положителни нива и следователно неизмеримо вредни нива на безпокойство и страх сред световното население.

19. Усилването на целевите ДНК молекули не изисква перфектно съвпадение между ДНК последователността и праймерните последователности : само с 50% хомология (съвпадение на основната последователност) между неизвестната ДНК последователност и праймерните последователности, все още би било възможно да се усили ДНК от хора, бактерии, гъби и протозои и след това генерират фалшиво положителни резултати от теста в зависимост от настройката на условията на PCR и последователността и дължината на двойките праймери. Амплифицираният продукт на PCR лесно може да бъде човешка ДНК, маскирана като вирусна РНК! Тези, които вярват в абсолютния контрол, ни принуждават не само да носим маски за лице, но изглежда също така маскираме и прикриваме истинските цели на реакцията на усилване на PCR, която изглежда е човешка ДНК, бактериална ДНК и ДНК / РНК от естествената среда.

20. Неотдавнашното секвениране на амплифицираната нуклеинова киселина (от PCR), получено от повече от хиляда пациенти, фалшиво етикетирани като SARS-CoV-2 и неправилно диагностицирани като COVID, показва наличието на грип А и грип В последователности в пробите. Установено е, че буферният разтвор , като само една от няколкото съставки, използвани в протокола RT-PCR, и се твърди, че е бил опетнен с грипни вирусни последователности в повече от хиляда анализирани проби.

На пръв поглед първата реакция на това откритие е, че лабораторните протоколи трябва да бъдат затегнати, за да се предотврати замърсяването на стерилните химически компоненти на PCR. Второто очевидно заключение от анализа на последователността на проби от пациенти, които са етикетирани като носители на SARS-CoV-2, би било, че всеки, който носи вируси на грип A или B, може също да тества фалшиви положителни резултати за SARS-CoV-2. Третото заключение може да бъде, че PCR не е перфектен диагностичен метод, тъй като усилва грип A, грип B, SARS-CoV-1, както и последователностите на SARS-CoV-2, но че все още може да бъде надежден инструмент, защото е все още способни да усилват специфично вирусни последователности и нищо друго, използвайки публикуваните праймерни последователности. По този начин може да ни бъде продадена илюзията, че с някои незначителни корекции на PCR протокола, евентуално бихме могли да разграничим различни вируси. Но това е пълна заблуда според мен.

Това, което не ни се казва категорично, е, че всички онези хора, които очевидно са положителни с PCR за COVID, независимо дали изглеждат здрави или нездравословни, не носят никакви микроби. PCR може да амплифицира при подходящи условия всяка неспецифична част от ДНК и РНК от хора, от бактерии и може би дори от много други микроорганизми.
С включването на екзогенна РНК / ДНК като мишени в PCR сместа, независимо от нейния източник, количеството на неспецифично усилване на ДНК (сигнал) ще се увеличи, прокарвайки дневния ред на етикетирането на повече от тестваните пациенти като положителни за въображаем вирус .

Ами ако може да има фини усилия да се опитаме да покажем, че ако SARS-CoV-2 не може да бъде открит, поне „друг вирус“ може да се разглежда като допринасящ както за фалшиво положителни лабораторни резултати, за да се предположи, че пациентите могат да бъдат заразени с смес от вируси, но поради технически затруднения могат да бъдат идентифицирани само последователностите на грипния вирус, докато SARS-CoV-2 не може да бъде открита?

Тъй като PCR може да усилва всяко парче РНК и ДНК, както от хора, така и от бактерии, колко разумно би било да се предполага, че някои произволно плаващи и усилени РНК произхождат само от вирус, независимо от конкретните видове или щамове на предполагаемия микроб ?

Малко вероятно е всички фалшиво положителни случаи в света да са резултат от замърсяване на тестваната проба с РНК от грипни вируси А и В.

Дори при липса на замърсяване, един и същ PCR протокол има потенциал да усили почти всяко парче нуклеинова киселина от различни видове. Виждаме ли тактика за просто контрол, смекчаване, поправяне и може би спасяване на увредената репутация на PCR като твърдения златен стандарт за откриване на множество настоящи и бъдещи добре организирани, навреме, удобно подбрани, внезапно процъфтяващи и въображаеми гадни микроби, както и метода, чрез който въображаемите болести могат да бъдат произведени от въздуха с ловкостта на ръката?

21. Нови доказателства хвърлят повече светлина върху изследванията на вирусологията и поставят под въпрос догматичните вярвания в тази област като цяло.
Нито един от „7-те коронавируса“ никога не е бил изолиран и пречистен. Ами ако другите публикувани вирусни последователности също са само компютърни модели?

22. Има някои доказателства от уебсайта на CDC, че SARS-CoV-2 последователности изглежда са генерирани с помощта на компютърни модели. Твърди се, че вирусът SARS-CoV-2 има общо 30 000 органични основи като РНК молекула, въпреки че никога не е бил извлечен и пречистен от един пациент с COVID. CDC изглежда предполага, че SARS-CoV-2 е компютърно генериран дигитален вирус с 37 бази, за които се твърди, че произхождат от случаи (0,001%), като 29, 963 бази (99,99%) са произведени с помощта на геномни бази данни.

Може ли това поведение да не представлява измама?

23. Много от нас са доста скептични по отношение на зародишната теория на заболяванията като цяло и за съжаление изглежда, че има конгломерат от мощни и злонамерени сили, които непрекъснато и безмилостно прокарват вирусната програма. И независимо от обозначеното име на конкретен модерен вирус, същата тази сила впоследствие проследява производството с безмилостна и упорита пропаганда за насилствено разпространение на нови ваксини върху нищо неподозиращата общественост под предлог за защита на общественото здраве чрез производството на безкрайно доставяне на нови и уж непрекъснато развиващ се списък с въображаеми и опасни микроби.

Моля, потърсете игнорираните исторически спорове между д-р Бешамп и д-р Пастьор, които се състояха преди около сто години.

24. Но къде многократно сме виждали компютърно моделиране преди? При прогнозирането на различни ендемични и пандемични инфекциозни заболявания през последните петдесет години . Всички тези прогнози бяха изключително преувеличени, за да направят повествованието за зародишната теория на болестта. Чрез създаване на възприятие за вредни, илюзорни инфекциозни агенти, фармацевтичните компании, медицинският индустриален комплекс, правителствата и евгенистите прокарват необходимостта от бързи действия чрез добродетелна сигнализация, като нареждат укази, за които се твърди, че имат за цел „да защитят обществеността“ и принуждават населението да се откаже от своите свободи и подлагане на нехуманно и много вредно лечение. Тези политики са предназначени само за обогатяване на паразитното малцинство за сметка на огромното мнозинство.

25. Със сигурност уведомяването за положителен резултат от PCR е предвестник на лоши новини за психическото и физическото здраве на по-голямата част от човечеството и въпреки това се доказва като ценен инструмент в машинациите на тези малки малцинства, целящи да причинят неправомерна вреда на човечеството.

Какво ще стане, ако PCR техниката се използва като инструмент и като Светия Граал от контролните изроди за установяване и продължаване на техните гнусни програми - Програма 21 / Програма 2030?

Допълнителни въпроси за размисъл

Може ли PCR, който се провежда рутинно в минутна чаша (кладенче в микротитърна плоча), да бъде значително съкровище за контролните изроди?

Може ли злоупотребата с техниката PCR и „други съмнителни диагностични техники“ да придаде на технолозите чудодейни и магически сили, които биха могли да усилят ДНК (алхимия), да определят съдбата на човечеството и едновременно да действат като средство за технокрация и тирания?

Може ли злоупотребата с PCR да създаде масивни измами чрез създаване на фалшиво положителни резултати и да постави етикети на хората като болни и опасни за другите и по този начин да обнародва необходимостта от програми за масова ваксинация като единствен начин за контрол на въображаемия вирус?

Може ли злоупотребата с PCR да създаде безпрецедентни възможности за медицинско-индустриално-политическия комплекс и банковата индустрия?

Може ли злоупотребата с тази техника да направи сатанинските психопати по-щастливи, когато видят огромните страдания, мизерии, болести и смърт на мнозинството, причинени от техните политики - неизбежните последици от фалшиво положителните резултати от PCR?

Може ли злоупотребата с такива техники да не направи егоцентричното и солипсистично малцинство по-възхитено, когато вижда експоненциалното нарастване на собствената си сила, богатство и контрол?

Може ли злоупотребата с тези техники от превъзходно богатите хора да помогне за заблудата им да се опитват да постигнат безсмъртие и обратното стареене чрез неизбежното увеличаване на броя на абортите и степента на трафик на хора и процедури за събиране на органи?

Може ли злоупотребата с тази техника или „други модерни диагностични техники“ в близко бъдеще да осигури на психопатите духовно препитание в безкрайно изобилие (чрез използване на изтезания, злоупотреби, отвличания, унищожаване в обществото и демицид като сатанински ритуали) и материално препитание в безкрайност изобилие (чрез синхронен контрол, нормиране и замърсяване на световните мрежи за производство и разпространение на храни), докато хората постоянно се разсейват от COVID, нови ваксини, загуба на свободата, бедност, фалшиви избори и митинги на контролирани опозиционни групи?

Може ли да се отговори на всички тези въпроси чрез разглеждане на дневния ред на Световния икономически форум и фондация "Бил и Мелинда Гейтс", наред с много други?

Целта на малцината психопати би била да подтикнат значително намаляване на световното население с малко малцинство от овце, останали - послушни роби, показващи минимални познавателни способности, неспособни на рационалност и критичен анализ - с всички природни ресурси и богатство на света в ръцете на тираничното господство.

Синопсис

Можете лесно да имате ситуация, при която имате един и същ пациент / случай, една и съща медицинска сестра, един и същ техник, една и съща проба, едно и също време и дата, едно и също оборудване, но различни резултати, което е пълна глупост. Изглежда, че има умишлени грешки и манипулации на условията на RT-PCR с цел измисляне на измами с много по-високи нива на неспецифични, подвеждащи и произволни амплификации на човешки и бактериални ДНК целеви последователности. Колкото повече хора се изследват, толкова повече хора дават положителни резултати за илюзорната SARS-CoV-2, като по този начин увеличават броя на хората, за които се твърди, че страдат от въображаема болест на COVID. Тези подли политики на измисляне на фалшиви и предубедени данни са във временен резонанс с определени официални политически цели и съобщения за официалността в определеното време.

Такива политики работят ръка за ръка и в пълна хармония с изхвърлянето на пропаганда на страха, създадена, за да ни въведе в програмиран и предварително замислен път на Pied Piper. Методът PCR се използва за химично усилване на много кратко парче неспецифична ДНК с цел генериране на фалшиво положителни данни; предизвикване и усилване на чести и редовни психологически травми, хаос, неизказана вреда на живота на хората и лудост. Езотеричната му стойност може да бъде да предизвика контрол, подчинение, съответствие, несигурност, объркване, съответствие и липса на вяра в логиката и здравия разум. Всички тези отвратителни практики, политики и отговори убиват и измъчват психологически невинни човешки същества.

Ако сте твърдо решени да популирате социално инженерство, като създадете буря в чаена чаша, може да искате да манипулирате PCR и други диагностични техники за измисляне на случаи.

Внезапно и с някаква магия много малко, маловажно, безвредно, неподходящо парче плаваща РНК / ДНК, което е усилено милиарди пъти, става видимо, актуално, всемогъщо, вездесъщо и непочтително. Театрален инструмент за разпалване на объркване, страх и хаос, като ни кара да се страхуваме от въображаем вирус.

Ако случайно се окажете положителни, те ви определят като COVID и ако случайно резултатите от теста ви са отрицателни, се съобщава, че на лабораториите и клиницистите е било наредено да продължават да повтарят теста 30 или повече пъти, за да получат 1 при 30 попадения, принуждавайки фалшиво положителен резултат. Когато чрез пълна упоритост и измама системата най-накрая ви намери положителна, изведнъж общият брой на случаите ще се увеличи с цифра 30, само въз основа на вашия собствен „краен резултат“. Тъй като лабораторията може да е повторила теста ви 30 пъти, вашият случай ще бъде отчетен като тридесет случая!

Сега си представете този гаден и отблъскващ сценарий, докато тествате милиарди хора по света! Има толкова много начини за създателите на политики да използват измама, за да натрупат статистически данни, че това не позволява да се вярва. Такива трикове представляват отвратително престъпление, което нарушава човешката съвест и душите ни. Това, което се случва, е псевдонаука, фалшификация и измама.

Мигновено много здрави хора, които имат положителни резултати, биват хулени, тормозени, сплашвани и заклеймявани като разпространители на „болести“. Джобовете ни се изпразват и ние обедняваме. След това щяхме да бъдем манипулирани, подложени на принуда и принудени да приемаме отровните им токсини като ваксини; гарантирано ще съкрати вашето дълголетие и продължителност на здравето, както и продължителността на живота ви. Като алтернатива, да охладите нещата и да се преструвате, че софизмът на плановиците на драконовските, неефективни пландемични мерки (като социално дистанциране, маскиране, заключване, безкрайните ваксинации, използването на лични предпазни средства, използването на въздушни филтри и дезинфектанти за ръце , спирането на обществата, търговията и търговията и последвалите сривове) бяха ефективни при временно контролиране на предварително определеното разпространение на илюзорния вирус; по заповед на контролерите, точно като превключване на превключвателя, различните параметри на PCR термоциклиращата машина могат да бъдат променени, за да създадат магически илюзията за „значително намаляване“ на броя на „положителните“ случаи / смъртни случаи.

Тогава предполагаемо значителното намаляване на случаите и смъртните случаи би било силно и недвусмислено причинно свързано с полезната и положителна роля на техните уж превантивни мерки за обществено здраве; особено и предимно чрез използването на техните токсични ваксини.

Честа, редовна и постоянна пропаганда, представена и развеселена от медиите и правителствата, за да подтикне / принуди конкретни, предварително замислени разкази и зли планове, използвайки тълпата на ума и обкръжението. Усилването на много малки количества къси и много често срещани ДНК сегменти, които лесно биха могли да принадлежат на хора, бактерии и други организми, не доказва съществуването на конкретен микроб.

Заключение

Полимеразната верижна реакция (PCR) не трябва да се възприема като златен стандарт за диагностика, с който да се оцени и сравни надеждността на други скринингови методи за откриване на SARS-CoV-2 или други вируси. Нито би могло да се приеме, че това е скринингов метод. Вирусът никога не е бил изолиран и пречистен и няма златни стандарти за неговото откриване и количествено измерване. Без съществуването на златен стандарт за изолиране, пречистване, откриване и количествено измерване на самия вирус; използването на термини като истински положителни, истински отрицателни, фалшиво положителни и фалшиво отрицателни би било подвеждащо. Следователно, изхвърлянето на погрешни имена като специфичност, чувствителност,

Наличието на обща ДНК / РНК последователност не доказва съществуването на определен ген или специфичен организъм.

Наличието на специфична ДНК / РНК последователност не доказва съществуването и жизнеспособността на конкретен организъм.

Естествените и безвредни РНК / ДНК не трябва да се възприемат като вредни агенти.

Наличието на микроби не доказва съществуването на болест.

Положителният резултат от PCR не показва заболяване от всякакъв вид.

Истинската наука трябва да бъде насочена към изправяне пред истината, без да трепне. Трябва да става въпрос за честност, почтеност, безпристрастно разследване и прозрачност. Става дума за мислене и разсъждение и спорове. Става въпрос за изоставяне на фалшивите вярвания и догматичната вяра.

Не трябва да позволяваме на агенти на хаоса да унищожават човечеството и природния свят въз основа на измислици. Да, природният свят. Същите тези хора, които подкрепят спасяването на човечеството и планетата и намаляването на замърсяването, са най-големите разрушители и замърсители на природния свят. Случай на двойна реч и лицемерие.