Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2021 16:59 - ТРУДНАТА ИСТИНА
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1189 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ТРУДНАТА   ИСТИНА

   Винаги съм презирал врачки, баячки, гадатели и други подобни мошеници, които мамят хората срещу заплащане. Самият аз се смятам за специален, защото съм роден в 8 часа и 58 минути, на 18. 08.1958 година. На всичко отгоре съм бил осмото, родено за деня бебе тогава. Това според мама / Бог да я прости! / не е било случайно, затова още от дете ме подготвяше  за някаква висша, човешка мисия. Научи ме да скривам интересното съчетание на цифрите при раждането ми, защото лоши хора можели да ми навредят. Така пораснах и заживях като всички други хора. Общо взето не ми се случваше нищо особено, освен редки времеви прескачания. Случваха се по всяко време и нямах никакво обяснение за появата им. По едно време дори се притесних, да не съм луднал и още повече прикривах „способностите“ си. Как можех да обясня например, че посред бял ден, без никакъв повод съм се пренесъл във Втората световна война и то при един немски подофицер?  Да споделям неговия необясним фурор, за подема на немската нация! Макар да съм учил немски, почти не  разбирам езика, а когато немецът от видението  говореше, всичко ми бе ясно. Друг път станах свидетел на жена, която бягаше на някакъв арабски пазар. Усещах мислите и чувствата и толкова силно, все едно бяха мои. Дори сърцето ми блъскаше тъй силно, че щеше да излезе през гърлото. Виденията се явяваха без предупреждение и бяха по-осезателни от реалността. Никога не успях сам да предизвикам такова видение и не разбрах кога и защо се явяват в съзнанието ми. В замяна на това, когато пишех, бе удивително лесно! Все едно гледах филм и всичко се случваше пред очите ми. Наум благодарях на Бога, за невероятните възможности на въображението ми. Повечето ми разкази се получаваха съвсем прилични и вътре в себе си знаех, че нямам голяма конкуренция в България. Бях убеден, че един ден всичко ще си дойде на мястото и разни славославени от статуквото автори ще избледнеят пред мен. Нямах нужда от протекции, нито от реклама! Мое бе бъдещето, а усещах, че то ще бъде неочаквано и доста крайно. И тогава, когато бе минала година и половина от изкуствено натрапените ограничения за пландемията и пораженията от кромид, се случи най-важното! Получих лично обаждане! Ей така, както си седях на широкото легло в малката си стаичка, стената се отдръпна и пред мен застана нещо неописуемо! Усещах го, но не виждах формата му! То заговори тихо и внушително:

-         Сам знаеш, че си различен от другите хора! До сега това не ти е помогнало особено  освен, че си спасил децата си, когато е било нужно това! Сега ти се дава възможност, да бъдеш себе си! Да обясниш на всички, що за същества са!

Едва преглътнах и запитах:

-         Какъв смисъл има това?

-         Смисълът е за тези, които са различни от примитивен биоматериал! Не задавай въпроси, а просто слушай!

-         Добре! - съгласих се, а това невидимо нещо заговори:

-         Повечето хора са изхабени на вятъра импулси! Разпиляна безсмислено енергия!  Вие сте подобни на животните, с тази разлика, че имате частица божественост! Точно тя ви прави господари на планетата! Можете да изпитвате чувства, емоции и да надграждате в морален аспект! Ако не беше тази ваша сетивност, досега да бяхте изчезнали като вид на земята! Въпросът е, че сте непълноценни като живи същества и това е сторено умишлено! В мозъка ви има една малка мембрана, която не позволява да се развивате напред! Вие сте почти като животните, които отглеждате промишлено за храна! Всъщност, хората са прости същества, ако мога така да се изразя! Само тази сетивност ви поставя над останалите животински и растителни видове! Вас всички ви отглеждат заради духа, който носите с раждането си! Това е единственото, което никой извънземен  не може да получи ! Иначе всичко наложено като парадигми е фалшиво! Образованието не ви образова, медицината не ви лекува, избраните от вас „управляващи“ не ви управляват, а използват и всичко, установено от статуквото е вредно за всеки обикновен човек! Вие не се различавате от обикновената муха - виненка, ако трябва да бъда точен! Само духът ви е ценен, но с последните терористични акции, сте на път да загубите и него! Шепата гнусни змиевидни, овладели земята с пари и власт, се опитват да изтръгнат духа от телата ви, за  да се превърнете в обикновен зарзават! За целта ви зомбират по медиите, подлагат ви на „тестване“ и ваксиниране, което води до превръщането ви в  ГМО! Отделни хора като теб имат възможност да проумеят случващото се и да се опитат, да отворят очите на слепите! Само, че заложените в хората негативи са толкова силни, че нищо не може да им въздейства! Техният дух ще бъде изсмукан, а после телата им ще бъдат ненужни! Запомни, че най-силното оръжие на човека са не атомните или химическите оръжия, а неговият дух!!! Само той може да го спаси от смърт!  Само той може да продължи вида ви в бъдеще! ! Можеш да ме наречеш Бог или извънземно, но аз съм формация от различни сили, на различни енергийни нива! Няма значение дали ми вярваш или не! Само слушай това, което ще ти кажа сега…!

След това чух само няколко думи. Не мога да ги споделя, защото няма да ми повярва никой! Хората наистина не са това, за което се смятат! Ако дори за миг проумеем, колко сме неграмотни за всичко, случващо се във вселената ще разберем, че има голям и дълъг път пред нас! Единственото, което ще кажа, е да бъдем добри и да обичаме! Не е нещо нечувано, нито изключително! Има го дори в измислената библия и измисления коран! Силата на любовта е толкова голяма, че прави духа на хората много по-силен от всякакви пари и власт! Ако пренебрегнем страха и се опитаме да мислим позитивно, ще прескочим всички възможни вероятности да се разболеем от каквото и да е! Във всеки от нас е лекарството за всяка болест, стига да сме убедени в силата си!

    Знам, че повечето от вас няма да приемат за сериозно написаното от мен! Ще го причислят към написаните мои разкази и така ще сгрешат! Не въображението или фантазията ми са причина да споделя наученото, а надеждата! Вярата, че поне един от всеки десет човека ще разбере истината, която отразявам като огледало! Знам, че всяка бездушна твар ще се отдръпне от този текст, а по-късно ще изгори като мушица в огън! По-важно е, повярвалите да намерят кураж да потърсят пътя…! А той е близо! Толкова е близо, че  все едно е под носа ни! Само тези, които намерят сили да загърбят материалното и лесното, ще продължат! Спомняте ли си онзи отшелник в пустинята, който простичко казва - „Вие имате часовник, а аз времето…!“

 ХОРА,  ТЪРСЕТЕ….!

 Аз съм човек като всички вас!

 Казвам се Красимир Бачков - ОСМИЯТ !

 

 




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Съгласно нумерологията , цифрите от рождената дата правят 4
08.05.2021 20:38
И аз съм четворка. Кръст, при това тежък. Трудности и събаряне на стени ОСНОВНО с глава. А сега за събитието ОТ ДНЕС. Правя си разходка, понеже трябва да сглобя един лек мебел в службата и после да се пошляя из нета. Какво се случва, докато качвам малкото зелено баирче по песните на косерите? В главата ми звучи следното повторение“ "Осмият-осмият.. не като името на онзи радиизотоп, а като ОЧАКВАНЕ за поява на герой от приказките, надарен с чудни качества и сила! .. след няколко минути пак.. ОСМИЯТ" . Ха де- как да не се чуди човек!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1431460
Постинги: 937
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031