09.02.2021 19:52 - COVID, болест само на име
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 09.02.2021 19:53

COVID, болест само на име

Несъществуващият вирус подбива всички останали истории Джон Рапопорт

Вирусните „генни последователности“ съществуват само като компютърни модели.

Официалната дефиниция на „дело COVID-19“  е толкова широка, че позволява почти всичко през вратата.

КАШЛИНА, или ВДРАЖАВАНЕ И ВРЕМЛЯ например. И двете от тях са достатъчни за диагностика на COVID.

Изискването за положителен PCR тест за вируса - дори това не е абсолютно необходимо.

Освен това - както демонстрирах в много статии - PCR е изпълнен с непоправими недостатъци , водещи до милиони фалшиви положителни резултати.

На всичкото отгоре, както писах (с подробности), самото съществуване на вируса SARS-CoV-2 е недоказано.

Така че има перфектна рецепта за фалшива пандемия.

Човек, който през 2018 г. ще бъде диагностициран с грип, се превръща в човек, който през 2020 г. е диагностициран с COVID-19.

Обикновената пневмония внезапно се превръща в COVID пневмония.

Сега всякакви други белодробни инфекции са COVID.

- Настинал съм, докторе.

„Не, това е COVID.“

"Това е сдухване."

„COVID шмъркане.“

STAR ATHLETE: „Благодаря на всички мои фенове, които ме подкрепиха през това време. След диагнозата ми COVID бях наистина болен в продължение на три дни. Искам да кажа, беше наистина лошо. Едва ли можех да стана от леглото. ”

СПОРТЕН РЕПОРТЕР (който ще бъде уволнен пет минути след като изпрати това интервю на редактора си): Случвало ли ви се е да имате лош случай на грип, Чарли? "

ЗВЕЗДЕН АТЛЕТ: „Е, разбира се. Още през 2015 г. бях наистина болен в продължение на три дни. Искам да кажа, беше наистина лошо. Едва ли можех да стана от леглото. ”

СПОРТЕН РЕПОРТЕР: „Това се нарича улика, приятел. Помислете добре. "

ЗВЕЗДЕН АТЛЕТ: Какво? О ... имаш предвид ...? "

Играта за етикетиране и етикетиране на болести продължава от зората на свещеническите класове. Съвременната медицина го е усъвършенствала до известна степен, но все още е доста очевидна кон.

За първи път се сблъсках с модерната версия през 1987 г. В Централна Африка имаше „пропиляване на болести“. Тогава тя се нарича „тънка болест“. И накрая, СПИН.

Всъщност това беше повторно маркиране на протеиново-калорично недохранване, глад и глад.

Но истината беше твърде ясна. Това замеси местни диктатори и хищни транснационални земеделски корпорации, които се специализираха в кражба на добри земеделски земи от хората.

Днес COVID-19 е етикет, който крие още една ясна истина: истинската „болест“ е посегателство над националните икономики и всеки човек, който работи за прехраната си чрез заключване.

В тази статия продължавам да проследявам последиците от липсващия вирус; Имам предвид факта, че никой не е доказал, че SARS-CoV-2 съществува .

Тук разглеждам по-широко ситуацията.

Очевидно понятието за вирус се е родило, когато на теоретиците на микробите са останали без бактерии, за да обяснят болестите. Така те твърдяха, че трябва да има по-малка невидима частица, която започна да се нарича „вирус“.

След този съдбоносен избор изследователите са се сблъсквали с различни проблеми. Главен сред тях: как да докажете в конкретни случаи, че тези вируси съществуват и причиняват заболяване?

Мига напред - измислени са два съвременни начина за доказване. Първо, завъртете и обърнете значението на „изолация“. И второ, генерирайте генетичната структура на вирусите, като използвате предварително зададени компютърни програми, за да изградите, без въздух, без основание, колекции от генетична информация, завършващи с нищо повече от виртуални обекти .

В предишни статии анализирах и отхвърлих и двата начина на „изследвания“.

В първия случай съществува неоправданата презумпция, че вирусът се съдържа в супа в чиния в лаборатория и това се нарича „изолация“, когато всъщност е неизолация. Във втория случай няма истинско секвениране. Всичко е съставено от неподозирано предположение и предположения.

Въпреки това, 99,9% от основните учени са истински вярващи в собствените си методи и измислици. Те всъщност приемат това, което правят, като наука.

Следователно, в лабораториите по вирусология по целия свят - включително съоръжения за био-оръжия - ИЗСЛЕДВАТЕЛИТЕ НЯМАТ ИДЕЯ КАКВО ПРАВЯТ. ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАК ДАЛЕЧЕ ОТ РЕАЛНОСТТА Всъщност са.

НЯМАТ КЛЮЧ ЗА АБСУРДНОСТТА НА СОБСТВЕНАТА СИ РАБОТА.

Те биват приемани и заблуждавани и размазвани от собствените си теории.

Сякаш изследователите, натоварени да картографират Луната, на място, отблизо и лично, изпълняват работата си в подземни въглищни мини. И те не разпознават, че има проблем.

Десетият от един процент от изследователите, които виждат проблем, разбират, че трябва да си държат устата затворена.

Твърдя ли окончателно, че ВСИЧКИ „вируси“ нямат физическо съществуване? Не, поне още не. Това е отворен въпрос.

В случая на ТОРС-CoV-2 не виждам законни доказателства за съществуването му.

И което е по-лошо, учените са хипнотизирани от собствените си предположения; и следователно те са имунизирани от преосмисляне на това, което правят.

Със сигурност няма да е първият път, когато една система заклещи практикуващите, работещи в нея.

Това е начинът, по който обучавате хората да бъдат роботи.

Отначало хората следват правилата, които определят системата. След това те преминават към прилагане на правилата. Умът им става прекалено буквален. Те разглеждат алтернативите като ерес.

- Сър, нямате представа какво правите. Мислите, че откривате нови вируси. Мислите, че ги манипулирате, за да създавате нови форми. “

"Не ме безпокойте, аз съм зает."

„Казвате, че неизолацията е изолация. Използвате алгоритми, за да измислите „вируси“, съставени от неподходящи данни. Те са конструкти на данни, нищо повече. “

- Ти си богохулник. Не ме безпокойте, аз съм зает. ”

„Вие се занимавате с процеси, които нямат нищо общо с това, което смятате, че имат общо с ...“

"Как попаднахте в лабораторията ми?"

„Доведох снимачен екип. Искаме да заснемем и документираме всяка ваша стъпка, за да „откриете нов вирус“. “

"Абсолютно не. Ти не си официален. Това е съоръжение с висока степен на сигурност. "

„С други думи, невиждано зрение, ние трябва да приемем вашите претенции, сякаш са законни.“

„Да, това е правилото. Ние не управляваме обсъждащо общество. Ние правим наука. "

„Но разбирате ли, в това е смисълът. НЕ правите наука. "

"Какво казваш?"

„Нямаш представа какво правиш. МИСЛИТЕ, че откривате нови вируси. ВЯРВАШ, че ги манипулираш. Но вие работите само със самогенерирани фантазии. "

- Ще ви кажа какво. Ще ви инжектирам една от тези фантазии и ще видим какво ще стане. "

„Вие не притежавате действителен образец на изолиран и пречистен вирус, отделен от всички останали материали.“

"Ето го, в това ястие."

"Не. ПОГЛЕДНИ ГО. В това ястие има супа. Той съдържа човешки и маймунски клетки, токсични лекарства и химикали и друг генетичен материал. Това е най-отдалеченото нещо от „изолирано“. “

„Знаем, че вирусът е там. Някои от клетките умират. Сигурно вирусът извършва убийството. "

"Не. Токсичните лекарства и химикали може да причиняват убийството. Освен това клетките са лишени от хранителни вещества. Само това може да обясни смъртта им. Помислете добре. "

„Няма какво да се мисли. Нашите процедури са проверени от хиляди изследвания и публикувани научни статии. "

„Консенсусът не е същото като истината.“

„Охрана, ела в лабораторията. Имаме несертифициран нарушител. Придружете го от помещението.

"Това е вашият краен резултат?"

„Нашата работа е класифицирана. Ти си цивилен. Произнасяме; ти се подчиняваш. "

"И това е наука?"

„Абсолютно. Не са ли те учили на това в училище? ”

„НЯМАШ ИДЕЯ КАКВО ПРАВИШ В ТАЗИ ЛАБОРАТОРИЯ. Ти си пленник на собствените си илюзии. "

„Охрана, побързайте. Този човек е подривен ... ”

„Да предположим, че вярвате, че работите с вируси, но работите само с ИДЕИ И ИСТОРИИ ЗА ВИРУСИ?“

"Какво имаш предвид?"

- Ти всъщност не изолираш нищо. И вие не правите последователност на нищо. Последователностите са просто ИНФОРМАЦИЯ, подредени заедно от генетични справочни библиотеки от компютърни програми. Всичко това, в най-добрия случай, е цифрова метафора за това, което вярвате, че съществува. Генерирате приказки. "

„Дори това да беше истина, това би било най-близкото до реалността. Нищо не е перфектно."

„Скалата е перфектна. Виждаш го, риташ го, сядаш на него. ”

„Вирусите са много малки.“

„Още по-голяма причина да сте сигурни, че имате работа с нещо действително.“

„Използваме PCR технология.“

„Но той търси само част от РНК, КОЯТО ПРЕДПОЛАГАТЕ, че идва от„ вируса “. Тъй като нямате изолиран и пречистен вирус, нямате причина да приемате, че РНК идва от „вируса“. “

- Охрана, заведете този човек до колата му. Вземете екипа на филма със себе си. Те нямат право да бъдат тук. Това е държавно финансирано съоръжение. Частните граждани нямат достъп до правителството. "

ГЛАВЕН СЛУЖИТЕЛ ПО СИГУРНОСТТА: „Всъщност бих искал да чуя останалата част от разговора. Сестра ми току-що взе ваксината, за да я предпази от „вируса“, ​​и сега е в болницата ... “

Автор на три експлозивни колекции,  РАЗКРИТАТА МАТРИЦА ,  ИЗХОД ОТ МАТРИЦАТА и  МОЩНОСТ ИЗВЪН МАТРИЦАТА , Джон беше кандидат за място в Конгреса на САЩ в 29   район на Калифорния. Той поддържа консултантска практика за частни клиенти, чиято цел е разширяване на личната творческа сила. Номиниран за награда Пулицър, той работи като разследващ репортер в продължение на 30 години, като пише статии за политика, медицина и здравеопазване за CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern и други вестници и списания в САЩ и Европа. Джон изнесе лекции и семинари по глобална политика, здраве, логика и творческа сила пред публиката по целия свят.

1. dobrodan - Понякога се улавям да си мисля
09.02.2021 20:44
от какво, всъщност, едва не умрях?
Захари......спрете с дивотиите.
Едва ли можете да стъпите на малкия пръст на учените-медици. Нагло е от Ваша страна, не го ли разбрахте вече?!
Или профилактично така, да Ви тресне, а после да видя какви ще ги изходите?
Умряха хора, които познавам. Други едва прескочихме трапа.
Засрамете се, ако можете.