06.11.2020 20:46 - Тестът COVID-19 е научна измама
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 06.11.2020 20:47

Тестът COVID-19 е научна измама

ОТ ЗЛИ ИСТИНИ   ПРЕДИ 3 СЕДМИЦИ    COVID-19 HOAX COVID-19 TEST KARY MULLIS PCR TEST

PCR не може да открие инфекция

L7QIfpZBef8c

Кари Мулис никога не приема, че изобретението му е използвано за доказване на инфекция.

Съдържание

• Какво е PCR?
  • Вложка на пакета
  • Кари Мълис
  • COVID-19 никога не е изолиран
  • Хромозома 8 грунд
  • Брой цикли
Какво е PCR?

PCR е техника за дублиране на ДНК. Страхотно е, защото можете да генерирате голяма част от ДНК, която ви интересува, например за експерименти в лабораторията.

За да го използвате като тест, за някои също е страхотно, защото можете да създадете илюзия за инфекция и тъй като е толкова техническо, повечето хора никога няма да разберат! Отлично, ако искате да продавате „лекарства“, никой не се нуждае или да налага блокировки.

Обяснена е PCR техниката. Вложка на пакета

Тестовите комплекти COVID-19 съдържат множество изявления, които предпазват производителя от обвинения. Изявления като „не трябва да се използват за диагностика“, „не доказва инфекция“, „не доказва причината за заболяването“ ...

По-долу има два примера. За по-изчерпателен списък посетете статията в блога на професионалния журналист Джон Рапопорт .

imagehttps://www.fda.gov/media/134922/download Изтегляне на CDC-2019-nCoV-rRT-PCR-Diagnostic-Panel imagehttp://www.creative-diagnostics.com/pdf/CD019RT.pdf CD019RT Изтегляне Кари Мълис

Кари Мулис е изобретателят на PCR, за който спечели Нобелова награда.

Той беше ужасен, когато видя как индустрията злоупотребява с изобретението му за тестване на вирусно натоварване с ХИВ и изрази неодобрението си до деня, в който почина от пневмония в къщата си на 7 август 2019 г.

Количествената PCR е оксиморон.

KARY MULLIS, ПУБЛИКУВАНО В CONTINUUM VOL 4 NO 5 .

PCR има за цел да идентифицира веществата качествено , но по своята същност не е подходящ за оценка на числата.

Въпреки че има често срещано погрешно впечатление, че тестовете за вирусно натоварване всъщност отчитат броя на вирусите в кръвта, тези тестове изобщо не могат да открият свободни, инфекциозни вируси.

Kary Mullis на PCR с контекст от д-р Томас Кован. [ BitChute ] COVID-19 никога не е изолиран

Тестът COVID-19 трябва да проследи генетичния код от вируса. Следователно трябва да имате генетичния код на вируса. Учените могат да получат генетичния код, след като са изолирали вируса и там се крие проблемът.

COVID-19 никога не е бил напълно изолиран.

Андрю Кауфман обяснява как SARS-CoV-2 никога не е бил истински изолиран (от време 13m11s). Хромозома 8 грунд

За да се проследи генетичният код на вируса, тестът използва малки парчета РНК, които съответстват на РНК на вируса. Тези малки парченца се наричат ​​грундове.

Един от праймерите не съответства на нито един вирус.

Вместо това той съвпада с хромозома 8, която е генетичен материал, който всеки човек има.

Брой цикли

Насочената ДНК се удвоява при всеки цикъл на PCR процеса. Високият брой цикли прави теста неточен, тъй като „шумът се усилва“.

Не ми е ясно какъв трябва да бъде максималният брой цикли за тест COVID-19. Предполагам, че варира от тест на тест. Прочетох обаче статии на учени, които се оплакваха, че броят на циклите е твърде голям: 40 и 45, докато 30 и 35 са подходящи.

И накрая, има причина за безпокойство, ако има лоши намерения. Много е лесно да разпечатате нови опаковки / инструкции с по-голям брой цикли. Тогава много повече или дори всички тестове биха дали положителни резултати.