Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2020 09:49 - Загуба на време! Отказвам да бъда използван за статистиката „болни/заразени“ с COVID-19 (ВИДЕО) Пациентка от Русе: Имам алергия към цъфтящите липи, записаха
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 401 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.07.2020 09:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Загуба на време! Отказвам да бъда използван за статистиката „болни/заразени“ с COVID-19 (ВИДЕО)

image

 
Миналата седмица ми беше направен тест, след като съм присъствал на мероприятие, където двама души са дали положителни резултати за COVID-19. Съобщава ми се по телефона (от инспектор на РЗИ), че съм с положителен резултат… С оглед на това, че нямам никакви оплаквания и симптоми, в петък си направих тест – в частна лаборатория, резултатите станаха готови днес и съм – ОТРИЦАТЕЛЕН! Сега, никой не може да ми върне загубените дни, в които съм стоял като затворник вкъщи… Отказвам обаче да бъда използван като част от статистиката „болни/заразени с COVID-19“ и някой да получава облаги от страха на хората!

Здравейте, приятели! Ден 8 от Одисеята с COVID-19 в дома ми.
Днес няма да има физически упражнения по простата причина, че резултатите ми от частната лаборатория са готови.

Малко предистория:

Миналата седмица ми беше направен тест, след като съм присъствал на мероприятие, където двама души са дали положителни резултати за COVID-19.
Съобщава ми се по телефона (от инспектор на РЗИ), че съм с положителен резултат и че до 2 дни от РЗИ ще дойдат да ми направят тест, който да потвърди първия.

От РЗИ, никога не дойдоха да ми направят втори тест!
За сметка на това дойдоха да ми връчат предписания за 14-дневна домашна изолация, а от 6-то РПУ ме провериха дали спазвам изолацията.
С оглед на това, че нямам никакви оплаквания и симптоми, в петък си направих тест – в частна лаборатория, резултатите станаха готови днес и съм – ОТРИЦАТЕЛЕН!

Сега, никой не може да ми върне загубените дни, в които съм стоял като затворник вкъщи, никой не може да възстанови нервите на семейството ми, на близките ми и на приятелите ми, които се притесняваха денонощно и никой не може да ми каже дали домашната ми изолация ще бъде премахната…

Отказвам обаче да бъда използван като част от статистиката „болни/заразени с COVID-19“ и някой да получава облаги от страха на хората!

Ако все още са останали свободни и независими медии в държавата – моля за вашата трибуна!

Моля за помощ и от юристи за съвети какви правни и съдебни ходове можем да предприемем.
От вас, приятели, моля да споделите този клип, за да достигне до все повече хора, защото не всичко е така както ни бива представяно!


Благодаря Ви и се пазете!

 

Автор: Николай Николов, ФБ


image

ДНЕСМНЕНИЯ Пациентка от Русе: Имам алергия към цъфтящите липи, записаха ме болна от Ковид-19, ето така се увеличават заразените (ИЗПОВЕД)


imageОт Admin на 01.07.2020

Дама от Русе разказа бруталната си история как от алергична към липи, е записана като заразена с Ковид-19. Екипът на Narod.bg дава гласност на случая, понеже няколко пъти администраторите във фейсбук са трили поста й, с който алармира за измамата.

Ето какво разказа Зорница Алексиева, публикуваме  без редакторска намеса:

„Отидох в болница „Медика” в Русе (спешното отделение), на 28 06., защото имам алергия от цъфтящите липи, която се беше влошила и ми се беше надуло гърлото, вследствие на което имах затруднено дишане.

Преди да отида си измерих температурата, която беше 36,6. Когато отидох, ми измериха температурата и ме попитаха дали ще лежа в болницата, при което, естествено, отказах. Тогава ми казаха, че трябва да подпиша амбулаторния си лист и да се прибирам и ако желая да ми бъде направен тест, трябва да лежа 10 дена в болницата.

И понеже не бях в състояние да чета нещата в амбулаторния лист, а придружителят ми не беше допуснат вътре, го подписах набързо и си тръгнах.

След като се прибрах, видях, че имам диагноза Ковид-19 без направен тест.

На следващия ден отидох да си направя дадения тест, разбира се, в лаборатория, защото не искам да лежа 10 дена в болница без да има за какво, и той е отрицателен.

Искам всички да разберат как точно се поставят диагнози и защо случаите с Ковид-19 с всеки изминал ден се увеличават”завършва тъжния си разказ препатилата русенка.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39745644
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031