27.09.2019 12:42 - Няма да повярвате какво има в обсъжданите ваксини за задължителни ваксинации
Автор: zahariada Категория: Други

Последна промяна: 27.09.2019 12:43

Няма да повярвате какво има в обсъжданите ваксини за задължителни ваксинации

24.09.2019 г. / от редактори на новини

Тъй като правителството продължава да говори за неща, с които не сме им разрешили да се занимават, а именно задължителни ваксинации, излезе кратък доклад на  Families 4 Vacine Choice,  който ни осведоми за това какво е във ваксините и РНК. Ако имате слаб стомах, грижете се.

( Статията на Тим Браун преиздадена от SonsOfLibertyMedia.com )

В доклад, публикуван по-рано тази година, групата извади от няколко източника, включително собствения уебсайт на Центъра за контрол на заболяванията, за да предостави следната информация.

„Какво точно представлява РНК и какво общо има  ваксините ? За да разберем това, първо трябва да разберем, че ваксините се считат за биологични “, се казва в доклада.

След това цитират  Организация  за иновации на биотехнологиите за това как се определя биологичното вещество.

Биологът се произвежда в жива система като микроорганизъм или растителни или животински клетки. Повечето биологични вещества са много големи, сложни молекули или смеси от молекули. Много биологични вещества се получават с помощта на рекомбинантна ДНК технология.

… Е трудно, а понякога и невъзможно, да се характеризира сложен биолог чрез методи за изпитване, налични в лабораторията, а някои от компонентите на завършен биологичен препарат могат да бъдат непознати.

Следователно, за биологичните продукти „продуктът е процесът.“ Тъй като готовият продукт не може да бъде напълно характеризиран в лабораторията, производителите трябва да гарантират последователност, качество и чистота на продукта, като гарантират, че производственият процес остава съществено същият във времето.

Живите системи, използвани за производство на биологични вещества, могат да бъдат чувствителни към много малки промени в производствения процес. Малките разлики в процесите могат значително да повлияят на естеството на готовия биологичен продукт и най-важното - на начина, по който той функционира в организма. "

След това докладът продължава да пита какво е „рекомбинантна ДНК технология“ или РНК. Всъщност докладът споменава факта, че повечето хора нямат представа как се произвежда РНК. И все пак,  Енциклопедия Британика  дава отговора.

„ Рекомбинантна ДНК технология , обединяваща  ДНК молекули  от два различни  вида,  които се вмъкват в приемния организъм, за да произведат нови генетични комбинации, които са от полза за  науката ,  медицината , селското стопанство и промишлеността. Тъй като фокусът на цялата  генетика  е  генът , основната цел на лабораторните генетици е да изолират, характеризират и манипулират гените. Въпреки че е сравнително лесно да се изолира проба от ДНК от колекция от  клетки, намирането на специфичен ген в тази ДНК проба може да се сравни с намирането на игла в сено. Помислете факта, че всяка човешка клетка съдържа приблизително 2 метра (6 фута) ДНК. Следователно, малка тъканна проба ще съдържа много километри ДНК. Рекомбинантната ДНК  технология  обаче позволи да се изолират един ген или който и да е друг сегмент от ДНК, което даде възможност на изследователите да определят  нуклеотидната му  последователност, да изучават нейните стенограми, да го мутират по много специфични начини и да вмъкват модифицираната последователност в жив организъм. "

И така, какво означава това, когато се добавя към различни ваксини?

• Докато правителството настоява за задължителна ваксинация, замърсени ваксини, открити в 3 държави, причиняващи инфекции
  • Facebook Just Banned Zero Hedge - обявява, че ще забрани „дезинформация“ относно ваксините
  • Държавното законодателство изисква задължителни ваксини срещу грип за всички деца от 2 до 4 години: спазват или не ходят на училище

Семейство 4 Избор на ваксина  илюстрира различните ДНК в нашите съвременни ваксини и всяка от тях може да бъде открита, заедно с ваксините, които са поставени на уебсайта на  CDC .

1. човешки-диплоидни фибробластни клетъчни култури (щам WI-38), известни като човешки плодови клетки, открити в: Аденовирус, MMR (MMR-II, MMRV (ProQuad) (замръзнал), MMRV (ProQuad) (хладилник стабилен)
  2. MRC-5 клетки (линия от нормални човешки диплоидни клетки) също прекъснаха плодовите клетки, открити в DTaP-IPV (Quadracel), DTaP-IPV / Hib (Pentacel), Hep A (Havrix), Hep A (Vaqta), Hep A / Hep B (Twinrix), MMRV (ProQuad) (Замръзнал), MMRV (ProQuad) (хладилник стабилен), бяс (Imovax), варицела (Varivax) замразено, варицела (Varivax) хладилник стабилен, Zoster (херпес зостер) (Zostavax) замразено, Zoster (херпес зостер) (Zostavax) хладилник стабилен,
  3. фетален говежди серум (идва от кръвта, получена от говежди плод): Аденовирус, MMR (MMR-II), Ротавирус (RotaTeq), варицела (Varivax) Замръзнал
  4. човешки серумен албумин (протеин в кръвната плазма на човека): аденовирус, бяс (RabAvert), едра шарка (ваксиния) (ACAM2000)
  5. рекомбинантен човешки албумин: MMR (MMR-II), MMRV (ProQuad) (хладилник стабилен)
  6. говежди екстракт: DTaP (Infanrix), DTaP-IPV (Kinrix), DTaP-HepB-IPV (Pediarix), Td (Mass Biologics), Tdap (Boostrix)
  7. Среда Latham, получена от говежди казеин: DTaP (Infanrix), DTaP (Infanrix), DTaP-HepB-IPV (Pediarix), Tdap (Boostrix)
  8. VERO клетки (бъбречни епителни клетки, извлечени от африканска зелена маймуна.): DTaP-IPV (Kinrix), DTaP-HepB-IPV (Pediarix), полиомиелит (IPV - Ipol), ротавирус (RotaTeq), ротавирус (Rotarix)
  9. нормални човешки диплоидни клетки (човешки абортирани плодове): DTaP-IPV (Quadracel)
  10. Среда CMRL 1969, допълнена с телешки серум: DTaP-IPV (Quadracel), DTaP-IPV / Hib (Pentacel)
  11. говежди серумен албумин, албумин протеин от крави: DTaP-IPV / Hib (Pentacel), японски енцефалит (Ixiaro)
  12. модифицирана среда на Мюлер и Милър (процедурата включва използването на вариант и малко нестабилен щам на Clostridium Tetani и културална среда, съдържаща панкреатичен смилащ казеин с допълнителен цистин и тирозин, инфузия на говеждо сърце, глюкоза и неорганични соли.): DTaP- IPV / Hib (Pentacel), Hib (ActHIB)
  13. говежди албумин: Hep A (Vaqta)
  14. дрожди от дрожди: Hep B (Heplisav-B)
  15. мая на протеин  : DTaP-HepB-IPV (Pediarix), Hep B (Engerix-B), Hep B (рекомбивакс), Hep B (Heplisav-B), Hep A / Hep B (Twinrix), човешки папиломен вирус (HPV) (Gardasil 9)
  16. Madin Darby Кучешки бъбреци: Грип (Flucelvax) Четиривалентна
  17. клетъчна култура на пилешки ембриони: MMR (MMR-II), MMRV (ProQuad) (замразена), MMRV (ProQuad) (хладилник стабилен)
  18. пилешки фибробласти: бяс (RabAvert)
  19. веро клетки [ДНК от свински цирковируси (PCV) 1 и 2: Ротавирус (RotaTeq), Ротавирус (Rotarix)
  20. Клетките на бъбреците от африканска зелена маймуна (Vero): едра шарка (ваксиния) (ACAM2000)

Ето къде може да искате да проведете обяда си.

Сега научаваме, че с РНК, както е посочено по-горе, „молекули на ДНК от два различни вида, които се вкарват в организъм гостоприемник за производство на нови генетични комбинации“. Това означава,  че те разделят човешката ДНК с ДНК на животни и абортирани плодове и след това го инжектират обратно в телата си  с надеждата, че това ще ни накара да създадем антигена, необходим за имунизацията ни срещу вирус. Забелязахте ли, че  повечето от тези с животинска и човешка ДНК са в графика, за да бъдат инжектирани нашите деца, преди да започнат училище и през целия ни живот?

• CDC, ваксини и аутизъм
  • Поне един кандидат за президент иска да мандатира ваксини, независимо от „философските“ или „религиозните“ вярвания
  • Ваксинална обременяемост

Това е не само неетично и дори престъпно, но има милиарди долари, които трябва да бъдат направени от него, като в същото време се включва в глобалната програма за контрол на населението.

Един от хората, които финансово подкрепят доста от това, е не друг, а Бил Гейтс на Microsoft.

• Фондация „Клинтън“, Бил Гейтс и Джефри Епщайн
  • Microsoft Бил Гейтс финансира учени от Харвард, които планират да пръскат частици в атмосферата, за да помрачат слънцето
  • Бил Гейтс, свързан с ваксинната индустрия, предупреждава за глобалната пандемия на Съдния ден: може да убие 30 милиона за една година

Слушайте обаче тази малка беседа, която той изнесе на TED 2010 във връзка с изменението на климата, емисиите и обезлюдяването.

"Първо, ние имаме население", каза Гейтс. „Светът днес има 6,8 милиарда души. Това е насочено към около девет милиарда. Сега, ако свършим наистина голяма работа с новите ваксини, здравеопазването, репродуктивните здравни услуги, бихме могли да намалим това с, може би, 10 или 15 процента. "

Така че, не говори ли Гейтс за това дали използва ваксини за стерилизация или евентуално да убие 10 или 15 процента от населението? Как иначе аз или някой друг трябва да разбера такова твърдение?

Докладът също ни напомня, че Гейтс е отговорен за въвеждането на Common Core в системата на обществените училища.

• Как Бил Гейтс унищожи SAT