Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2018 06:00 - НИКОГА НЕ СЕ ОТКАЗВАЙ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 7495 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 „... нека се хвалим в скърбите си, като знаем, че скръбта произвежда твърдост, а твърдостта - изпитана правда, а изпитаната правда - надежда.“ (Римл. 5:3-4)

Тъй като исках да се развивам като учител, реших да се боря за един национален сертификат, който изисква големи усилия. Учителите имат право само на три опита, за да го придобият. Съпругът ми и двете ми деца ме подкрепиха в това начинание.
Когато пристигнаха първите резултати, разбарх, че не съм успяла. Бях много разочарована, защото трябваше да изчакам още една година, за да пробвам пак. Вторият опит отново беше неуспешен. Едва третият път взех сертификата.
През тези три години съзнавах, че съм пример за децата си как да се справят с неуспехите. Искам те да знаят, че Бог ни дава сила, за да устоим, че когато не успеем да постигнем нещо, трябва да опитаме отново.
Моето тригодишно изпитание ме научи как да бъда по-търпелива и ме направи по-добър човек. Благодаря на Бога за възможността да покажа на децата си, че трудностите произвеждат сила на характера и надежда за бъдещето.

Молитва: Благодарим Ти, Боже, че чрез изпитанията ни правиш по-силни и ни даваш надежда. Помагай ни никога да не се отказваме, дори когато се чувстваме поразени. В името на Исус, амин.

Мисъл за деня: Независимо дали печеля или губя, моето постоянство ще ме направи по-силен.

Автор: Джоан Джарман (Ю. Каролина)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ПОДГОТВЯТ ЗА ИЗПИТ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1437537
Постинги: 2432
Коментари: 24
Гласове: 1689
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031