Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2016 13:31 - Лекарите, го обявяват мъртвец. Бащата не го вярва, и се вдигна на оръжие
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 21.01.2016 13:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Лекарите, го обявяват мъртвец. Бащата не го вярва, и се вдигна на оръжие

Източник превод - Showa Bardin
http://www.zahariada.com/

 

Тази пролет, в семейство 59-годишният Джордж Пикеринг от голямо нещастие Texas: той получил обаждане от болницата и е казал, че само 27-годишният му син (който, след няколко удара в кома), ще бъде изключен от подкрепата на живота на машината, защото "мозъка е неработещ. Той е починал. "

image

 

George този удар не е бил в състояние да направи: той помоли да продължи да поддържа живота на сина си и извика, че в противен случай ще се самоубие. Скоро един мъж се появи на вратата на клиниката с пистолет калибър 9 мм на колана си, като влезе в грижи интензивното, където синът му лежеше. Там той се срещна с лекар, който потвърди, че лекарска комисия реши да прекъснете връзката на пациента от признат безнадеждни устройства.

image
Pickering (вдясно) и синът му (вляво) в клиниката, където първите четири часа отчаяно защитава правото на живот на Второто

 

Отчаян баща извадил пистолет и заповядал никой да излезе от стаята, "да бъде сам със сина ми." Оттогава тя започна с четири часа равностойна с полицията в Pickering болничната сграда.

image
След четири часа равностойна с полицията Pickering, той е арестуван и обвинен в въоръжено нападение

По това време, и там е "чудо".

 

Полиция и SWAT екип, заобиколени клиниката. По това време, Pickering, по собствените му думи, молейки се, държейки ръката на все още свързан с устройства син, на моменти се кълнат през прозореца с пазителите на реда си.

 

"Стиснете ръката ми, ако можете да ме чуете" - Pickering пледира със сина си. И изведнъж наистина се чувствах, че ръката му е компресирана.

Той повтори искането.

image
Doctor Clinic показва как Pickering заплаши с оръжие персонала

 

"Той стисна ръката ми четири пъти - каза по-късно Pickering. - Това е чудо! Знаех, че мозъкът на сина ми е мъртъв.Знаех, че синът ми не е зеленчук. Аз съм баща му, аз се чувствам, какво се случва с моя син. "

 

След четири часа напрегната Pickering доброволно се предаде на полицията. Беше сигурен, че той е направил достатъчно, за да докаже, че синът му трябва да бъде оставен жив. Преди персонален инцидент клиниката се опита да обсъди с него възможността за вземане на проби от органите за трансплантация на други пациенти, а сега никой не би посмял да каже, че мозъкът на 27-годишният му син е мъртъв.

 

Малко по-късно същата вечер, синът му излезе от комата. Сега той е почти напълно възстановен.

image
Джордж Pickering (вдясно) обвинен за въоръжено нападение и е изпратен в затвора, а синът му (вляво) се е възстановила напълно от комата и се чувства добре

Той се обърна на леглото, погледна си мащехата, и каза: "Обичам те, мамо."

Pickering старши беше арестуван и вкаран в затвора, но след това присъдата е омекотена и на другия ден той е освободен.

"Разбира се, той е нарушил закона, - коментира инцидент Pickering младши - но го направил добросъвестно. Ако той не го направи, аз нямаше да съм тук. Това е всичко от любов. Просто от любов. "




Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39966512
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930