Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2014 13:34 - Как кучето откри човешкия рак
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 2566 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Как кучето откри човешкия рак  11.07.2014

"Срещнах я в спасителен център Mиa преди пет години. Това беше най-малкото в кучилото 12-седмици, конфискувани ферма за кученца. Надявах се, че тя ще бъде моето куче-помощник. Факт е, че от раждането си имам камерна тахикардия: пулсът се учестява, а ако тя не се забави във времето, като се вземат лекарства, губя съзнание. Тогава аз трябва да карам до болницата и се съживиявам Освен това, в 19 години, започнах да губя слуха си, така че сега проблемът ми е да чуя висока честота звучи като телефонен звънец или врата.

image

Емили Кларк Mиa

 

Отидох на ветеринар, така че идеята за куче-другар ми хареса, защото обичам животните. Нейната същност се крие във факта, че Миа ще ме уведоми, когато телефонът иззвъня или пулсът ми се учестява. Когато тя е на 16 седмици, тя е обучена в специална благотворителна организация, която се занимава с обучение на кучета помощници.

Точно преди втория си рожден ден, Mиa е била обучена. Тя се научи да ме предупреди преди аритмична атака, изричайки силен лай и скачане върху мен и след това да ми донесе лекарство. Когато моите телефонни позвънявания, Mиa поставя лапата си върху крака ми. След изграждането на магазини, включително пожароизвестяване. Моят малък помощник лежеше на пода и се втренчи в мен, като по този начин ме информираще за алармата.

Една вечер през ноември на 2011 г. аз бях седнала на лаптопа си, когато Миа скочи върху него и зарови лице в горната част на дясната ми гърда. Затвори очи, тя ми облиза това място. Бях много уплашена, защото тя го прави, когато имам синина или навсякъде.

Аз леко я избутах, но Mиa се втренчи в мен, тъй като тя ме информира за нещо. Аз не бях на себе си. Тя беше сигурна, че в тази област на гърдите ми нещо не е наред. Но аз не можах да намеря причината. Вечер тя се опитваше да ми кажеш за един проблем, който миришеше. На следващата сутрин, страхувайки вероятния изход, аз отидох да се консултирате с вашия лекар. Има, аз помолих да се направи ултразвуково изследване или мамография. Аз специално не веднага да се спомене, че кучето ми се опитваше да ме предупреди за възможно заболяване, защото това може да звучи твърде пресилено. Но когато лекарят започна да задава въпроси, се съмнява, че на 24 мога да имам рак на гърдата, аз все пак са решили да се каже.

"Знам, че кучетата могат да откриват рак и кучето ми е уверен, че с гърдите ми нещо не е наред." Казах на лекаря, че имам много доверие в Мие и няма да напусна болницата, докато той ми пише на една среща.

Моята вяра в способността на диагностично Mиa не беше напразно. В рамките на една седмица имах ултразвук, през който намерих тумор. След което биопсия Резултатите потвърждават, че е рак на гърдата втора степен. И два дни по-късно го отстраняват по безопасен начин. След това започнах да се подложи на лъчетерапия пет дни в седмицата в продължение на три седмици. Но аз бях само на 24 години, а аз вече бях прехвърлила много здравословни проблеми.

Това е прилично сложно живота ми. Образование ветеринар изисква връщане на 100%, но когато се бориш с рака и е подложен на лъчетерапия, то просто не е възможно, така че аз трябваше да напусна университета. Това беше наистина трудни времена. Скъсах с приятеля ми, а аз трябваше да се премести назад с родителите си. Mиa винаги е била там. Прекарано с нея след лошите новини или изтощителен сесия терапия Time, частично облекчи болката.

Нито един от онколози, с когото бях се намира по време на лечението, не се съмнявам, че това е Mиa изиграва важна роля в навременното откриване на рака.

За щастие, туморът не е нараснал, но аз все още има 16 месеца от диагнозата, преди лекарите могат да кажат със сигурност, за пълна ремисия. Междувременно, аз се възстанови живота ми. Без значение какво се готви съдбата, аз винаги ще обичам Mia ".

Източник 



Тагове:   как,   рак,   откри,   Кучето,   човешкия,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39973767
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930