Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2014 09:52 - Като се събудих от менталният сън...
Автор: zahariada Категория: Други   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Като се събудих от менталният сън... Людмила Дятленко, 19 март2014

image
 

Ние често ще се върнем в човешка форма, не е така, защото ние трябва да направим всичко добре, но въпреки всички хора, сегашната система на геноцид. Когато сте на ръба , но след това започна да мисля сериозно ...

 

Като се събудих от сън умствен

Автор - Людмила Dyatlenko

Животът ми е разделен на две части: преди и след ... Границата е за осъществяване на нейните несъвършенства и разбиране, че не можеш да продължиш да живееш . Нещо трябва да се промени . Но по какъв начин? Къде да намерим подкрепа за нов живот ? В началото на моето пробуждане започна училищна система " клетъчното хранене " - Училище за разбиране на природата на човешкото тяло и околната среда. Така че взех първата стъпка в неизвестното .

Тогава бях в отчаяние и страх от бъдещето . Е, като на пациента " цялото тяло " лицето да вървим напред и да отида някъде , ако този човек без сила и без разбиране за това какво се случва не само наоколо, но вътре в себе си ! Така че тогава, преди три години , балансирана клетъчна храна се оказа най-добрият за мен по пътя към възстановяване почти съсипа здравето му.

Cellular хранене оказа силен продукт, който може ефективно да се помогне на човек , без лекарства за укрепване на физическото тяло , подобряване на обмяната на веществата и да губят тегло . Но първо трябваше да се възстанови , да преодолеят страха си чрез намиране на нови знания . И когато , година и половина аз бях в състояние да се разделят с допълнителни трийсет килограма , аз се промени и да стане по-уверен в себе си. Аз започнах да се промени, и дори вдъхновен от идеята да помогнат на други хора , да отваряте вашата собствена Healthy Lifestyle Club , озаглавена " Радостта на живота" лого с златно слънце на фона на дъгата . Сега , поглеждайки назад , си давам сметка , че вече е имало предпоставки за нещо по-ново и вече близо.

Моят клуб е продължило пет месеца , и аз осъзнах , че бизнесът не е за мен, или аз не съм за бизнеса. Gut чувстват " криза в раменете " на отговорността , която се рамене . И все пак се разбира : че е много трудно да се справят със собствените си пороци , но това е много по-трудно да ги посочи на другите. Лакомия и раздразнителност , яд и завист , гняв и страх тихо унищожи здравето на тялото и душата. От детска възраст, ние често чуваме : "В здраво тяло - здрав дух . " Сега бих казал, че само здрав дух на човек може да бъде здраво тяло . Разработване на здрав дух , трябва да мине през ума и да се борят срещу зли навици. И ние се препоръчва да се избегне стреса , да се чувстват удобно и забавно . Въпреки че клубът I , наречен " Радостта на живота" , радостта просто това, което е липсвало . " Пътят от ходене " - чух. Сега мога да добавя, че е важно да знаете къде да отидете , защо и как. И аз отидох , за да намеря себе си в познаването на радост.

Колкото и странно да звучи, най- мощната подкрепа в това пътуване съм получил от сина си , който е бил , е и винаги ще бъде най-скъпият подарък, в сърцето на моя живот. Това сина на много време научих за акад. Николай Levashov . Той започна да чете книгата си , бързо осъзнах какво е липсвало ! Бях доста готови да приемат нова информация, която веднъж проникнали до самите дълбини на душата.

Първо трябваше да се науча всичко за здравето. Защо се разболяват и какво да направя ? От непознаване на човек се чувства безпомощен , и от този ужасен живот. В същото време, ние имаме голям потенциал и възможности да се защитават и да се борят за възстановяване и опазване на здравето. Само чрез познаването на законите на природата в себе си и света около нас , ние можем да спрем сляпо самоунищожение и да научат тази борба. Всеки от неразбирателство или невежество лесно може да смаже всичко, но да овладеят уменията на създаване е много по-трудно .

Очаквайте храната в училище , аз започнах да осъзнавам, че може да се яде и какво не. Избор на храна в нашите магазини са малко и не можах да разбера защо хранително-вкусовата промишленост и нашето правителство толерирано незабележимо на пръв поглед, но посоката на унищожаването на своя народ. Когато прочетох книгата , NV Levashov "Русия в огледало криво " и " Rus Разпнатия " , си помислих, когато " вятърът духа " и защо. Такава пълна и ярка картина от идеите не са получили някога .

Един от най -ярките впечатления за мен беше нов оглед на пространствената структура на молекулата. В изследване ние показахме молекула химия в " една равнина " , и след това беше алгебра предвид атоми в молекулите преди и след реакцията. И всяка молекула синтезира изкуствено променена пространствена получена със структура , която се различава от тази на "естествени " молекули . Вещество свойства зависят не само от неговата химична формула , но пространственото подреждане на атомите в молекулата и молекулите в кристалната решетка . Ето защо всяко лекарство не ни третират като сакати . Нашето тяло не е в състояние да възприема изкуствено вещество.

Аз със сигурност не съм експерт по химия , фармакология и медицината , но аз се изправя пред въпроса как да се отнасяме Badam ? Например , неправилно избран режим температура на производство може също да увреди пространствена структура , както и концентрацията на веществото може да доведе до допълнително натоварване върху тялото си за сключване на " боклук ". Оказва се, че молекулата не обича да " опашка " и да чакат за тях да усвоят тялото. Сега не е тайна, че всяка храна може да бъде лекарство и отрова , че всичко зависи от количеството .

Колкото повече научавам, толкова повече въпроси възникват : какво да правя ? И животът подкана . По пътя има хора, които също се търсят отговори на техните въпроси . Аз наскоро се завърна у дома от Челябинск и влак се срещна спътник . Ние бързо осъзнахме, че имаме за какво да говорим . Научих народната мъдрост на подготовка и подготовката за зимата храна , а тя остана радостен и благодарен. Оказва се, че информацията, която споделих с нея, тя е търсил за много дълго време. 11:00 път изглеждаше незабавно . До хранително-вкусовата промишленост , не може да повлияе , и това е разбираемо , тъй като " без забележки бъг вас. " Но мащабите и мислим само за кухнята и аз вече не мога. Остава да споделят своя опит и да се въведат хората към великата наследство NV Levashov . Правя го с радост.

Моите интереси разширени . Очарователно четене от дълго време е минало на второ четене и проучване . Преди това не се е случило , и че знанието не е много далечното минало на човечеството и нашата планета има такава огромна разлика в мироглед на индивида , и това е защо нашето настояще "а", като той е наличен зависи от миналото , и това, което ни очаква в бъдеще ако сега , в настоящето, не променят себе си, защото незнанието на древната история на планетата води до нарушаване на нашите фондации .

И аз вече съм се променил , постепенно се обрат в неговия мироглед. Къде можете да се обърнете? Обратно ? В първоначалната си позиция ?

Всичко става ясно, ако ние разширяваме думата "до " на конзолата , а не на основата , според граматиката , и ние ще ето тук са две думи - назад към Ra , слънцето , светлината , стават просветени знания. Не само на нивото на съзнание - аз всяка клетка му започна да се чувствам, че отново е време да променяте изгледа на хранителния продукт , който се е използвал в продължение на три години, което е толкова използван . Изведнъж , аз ясно разбира, че искам само руската кухня . Започва ново приключение.

Но да се върнем към руския език . Бях особено впечатлен от дълбочината на думата " пътуване " - " от похода , " че е да отидете пътя си и за смисъла в живота си гледам! Оказа се , стойността, която сме свикнали да инвестират в тази дума съответства на думата " скитат " . Но изразът " далечината " Аз все още искате да използвате като въображение възприятие на дълги разстояния , а не като древните славянски - арийски измервате разстояния по космически мащаб . Сега се чудя , че не сме забелязали демон в орехова черупка : нечестен , безскрупулен , безцелно , безстрашен , безполезна , безсилна , и т.н. Само заменя буквата W на С правописа и значението се е променило радикално.

" И мозъците ни , ние го осъзнават или не, отговаря на думата , както би трябвало , а не в съответствие с правилата , създадени от някой мъртъв ... С тази замяна се случва внушителен човек на подсъзнателно ниво на мисълта , че във всички случаи , с той ( човекът ) е изчерпана, или с други думи - не може да изпълни или направи нещо , BES е по-силно на върха! Получени налагане мисли за безсмислието на опитваме да направим нещо, защото BES -силен . И , отново , думата е безполезна , което означава, без използването на действието се превръща в полезен Беса - безполезен ... "

"Аз съм писал много пъти, че думите, изречени от нас , имат много силно влияние върху психо-физически да говорят, и слушат , и че почти три столетия е езикова диверсия ... "

I използва откъси от книги NV Levashov " Огледало на душата ми " и "Русия в нарушаване на огледало. " Оказа се изкривявания руски думи, които означават родната ни реч издържа откакто насилственото налагане на християнството и след революцията 1917 . Дори в историята училище учебник (от Тората ) бяхме започнали да изкривен познаване на които има грешен мироглед. Когато отвори очи към реалността на това, което се случва , след възникнал по-рано съмнения или въпроси изчезват , т.е. " успя да изравни фондация" перспектива. Чувствам радост всеки път, когато това се е случило с мен. Само чрез книги Nicolai Levashov , отворих нова за себе си истинското значение на думите: духовност и официални - това е духът на овце "и" ранг РСО " , когато смятате, че овена - остарялата дума , освен тази религиозна отражение се появява от времето на християнството и древния духовете на предците Nast думата означава пълнота на духа. Russian човек може само да се намери истинското значение на думите в дъга бандит , развитието , радостта , интелигентността , както и много други корени РА. Поставянето на думата RA , което означава светлина, пред всеки друг , когато комбинирате няколко думи в едно, нашите предци са подчертани по- съществено значение . " С други думи , не е йерархия на думи в руския език , в съответствие с тяхното значение и стойност ... "

За съжаление беше от тези изкривявания в родния си език , който преди аз дори не забележите , и щастливо за неговото величие , особено , когато прочетох в " Приказка на Clear сокол " , че Настя в пътуването му имали проблеми в общуването на други планети ! Пред нас е огромна възможност за специалисти в областта на руския език. За да вдъхне живот на родния си език - това е проблемът . " Жилищна руски език - това е вълшебната пръчица , че нашите предци са ни оставили в наследство , в точното време, за да живият език на нашите велики предци помогна да се събуди след хилядолетното сън ни приспивателни rusam - техните потомци "

Така че аз се събудих ! И сън вече не искаше . Сега стоеше пред мен само един въпрос: " Какво мога да направя .. "


Руската душа спи сега,
Все още не е ударил лек часа .
Повече дрога власт е силна,
И смъртен враг е здрав, но !

Но къде е духът , че миризмата на Русия ?
Къде са тези деца , при които този дух живее де! ?
Къде са тези, които ще донесе свободата си
И устните вдъхнат живот спане ! ?

Наистина всички слепи стомана
Не може да се разграничи истината лъжата !
Наистина всички роби стомана
И желание да прибавям живот в робство ! ?

Синове на Русия - ИЗЧИСТИ мания !
Събуди се, Ръс - чакаш за величие !
И ПАДАЩИ оковите Rus светлина,
Отново придобият величие !
Фрагмент от стихотворение NV Levashov " Спящата Русия ", 2008

Николай Levashov стана "моята пътеводна звезда " в познаването на далечни хоризонти . Страх от бъдещето е изчезнал , и душата пеене. В интерес на химн на моя начин стана песента " блясък, блясък , моята звезда. " True смених няколко думи със собствените си мисли , но че той и хората . Низ " Star на Любовта магически ден " се превърнаха в " Star на бъдещите ми ден " , не искат да пеят : "Аз ще умра , ако аз - вие сте на гроба ", и беше: " Вървя в далечината - вие сте на пътя ми " ; копнеж душата трансформира в събудил .

Между другото , когато душата пее , там са съгласни любимите песни тихо започнаха леко да се отвори " врата" генетичната памет . Не знам , може би силно, но по някаква причина аз винаги съм имал благоговейно отношение към областта на ръж, на коня , на бреза и дъб . Защо понякога се търкаля невъобразим копнеж за простор , на изпълнен с аромата на цветя и билки, въздуха , звездното небе ? И аз съм от града на раждане . Емоциите преливаха от гордост , че I - Virus и да живеят в по-голямата руска земя !

По пътя на живота ми възможност да усетите топлинната енергия на земята , на мястото, където реката се слива с Иртиш Ом , където повече от 106 000 години стояха Asgard Erie . Преди година и половина , когато се върнахме от екип Киев отново във влака , срещнах един много мил и талантлив жена от град Омск . По-късно , тя ме покани да посети със сина си . Никога преди това не бих повярвал , че аз ще отида за 1300 километра , само за да ходи по тези брегове , по-ниски ръце в студени и бистри води на Иртиш , да усетят вятъра в косите си и да видим пространството под слънцето пенливи на повърхността на водата . И тогава аз бях изненадан , че хората , живеещи в Омск , в мнозинството и не разбират това, което на Земята живеят. Постигането на тази жена беше покълнали приятелство . Ни Обединени от общото желание да учат книги академик NV Levashov .

Тя е на плодородната земя на Омск Belovodye имаше спешна нужда да пиша за всичко това. Това е първият ми опит от този вид , и аз нямам представа какво е напред ...


Кажи ми какво Knowledge.I щастие?
Кажи ми, величието на душата ?
Не е чувството на очакване ,
Всичко това , разбира се, да дойде ...
Откъс от поемата NV Levashov
 

Ahead на нови знания , нови придобивки , ново разбиране на многоликия живот. Основното нещо - не спирайте . Не искам да бъда " роб на Бога" , роб на обстоятелствата. Твърде много емоции? Да, но не мога да се справя. Уча , сега знам кой и защо. Определено смятам, всяка дума NV Levashova защото е убеден, че този човек заслужава доверието повече от всеки друг на планетата. Попитайте думата " доверие " и " вяра " не се възприема като сляпа вяра в религиозния смисъл на думата, но тъй като нашите предци " са отговаряли на Ра " - това се разбира като познаване на просветление. Да, сега вече знам кой ще се науча до края на живота си. N. себе Levashov Често се казва, че можете да обичате само онези, които заслужават любов , трябва да вярваме на тези, които оправдаят доверието ви . Тогава хората ще правят по-малко грешки и да получите повече радост в живота си . В подкрепа на казаното искам да цитирам от преразглеждане на научната и практическата значимост на работата на академик NV Levashov .

"Human N. Levashov , че е дошло времето , когато трябва да се откажа от някои остарели или неверни хипотези и теории. Научни теории и разработки N. Levashov са не само оригинален , но просто е необходимо за развитието на науката на XXI век ... "( Л. Попов , член на Международната академия по информатизация на )

Този безценен подарък на знания , оставайки на завещаното ни от силен и добър архиерей Николай Викторович Levashov , вие винаги ще го намерите на следните сайтове:

 

г. Пермь




Тагове:   От,   менталния,   СЕ,   сън,   като,   събудих,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39963408
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31041
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930