Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 08:14 - Съблазняване на мъже
Автор: abc60 Категория: Други   
Прочетен: 4384 Коментари: 2 Гласове:
0



image

Ако попитате който и да е мъж, ще каже навярно, че всяка жена е лесна за съблазняване. Достатъчно е да й създадеш малко романтика и вече си я спечелил. Когато мъжете се погледнат в огледалото, обаче, забравят, че приликите им с нас, жените, са малко повече, отколкото могат да видят те. Специално по този въпрос за съблазняването, мисля, че сексуалните привличания и желания на мъжете и жените са еднакви. Това прави и мъжете също толкова лесни за съблазняване, колкото и жените.

Изпитан метод за съблазняване на мъже – чифт еротично бельо, което може да се намери във всеки магазин за бельо или сексшоп, малко алкохол (без значение какъв), приглушена светлина, която да погали нежно мъжкото его и той е готов – вече е в ръцете ни. Ще ми бъде много интересно, ако някой мъж успее да ме опровергае. Поначало се знае, че мъжете в някои отношения са слаби душички. Тук е моментът да отбележим, че както една жена може да последва своя сексуален нагон, така мъжът е сигурно двойно по склонен да послуша дивото в себе си. И в тази връзка мога да обобщя, че на един мъж понякога му е достатъчно да събудиш у него дивото, първичното.

Има жени, които не се спират пред нищо. Наскоро станах свидетел, и то пряк, на това как женската безотказна тактика за съблазняване чрез мили очички и малко повече свобода на държание, могат да разведат слабия по характер човечец – мъжа. Семейство, което очаква бебе, вече не е семейство и това, защото едно свободно момиче, което може да има всеки, реши да има него. Жененият мъж, носещ като всички мъже своето слабо духче, позволи на тази девойка да го съблазни по възможно най- нелепия начин. Тя му се усмихваше като хиена, правеше физиономии като малко дете, лигавеше се до безкрай, а той се влюби в нея?! Още на втората седмица от тяхното познанство, този иначе женен мъж беше онзи, който топлеше леглото й.

Трагично ми се струва като се замисля. Ако всички мъже са толкова лесни за съблазняване, че всяка жена да може само с поглед да ги вкара в леглото си, то тогава започвам да се притеснявам накъде ли е тръгнал този свят. Във флирта и цялата игра на съблазняване и сваляне, не мисля, че има нещо нередно. Стига да си свободен електрон на пазара на плът и да не носиш след себе си ремаркета. Хапливо звучи, зная. Но съм толкова афектиране от тази случка. Може ли едно погалване по ръката и няколко мили погледа да съблазнят всеки мъж – определено. В някои случаи, обаче, има сериозни потърпевши.

Не приемам и едва ли някога ще приема, съблазняването на мъже да се осъществява за сметка на нечия съдба. Не е нормално според мен да даваш всичко от себе си, за да вкараш между завивките си някого, когото принадлежи на друга. Ще кажете, че той си е виновен, а тя не го е карала на сила. Добре, но при положение, че тя знаеше всичко, пак продължаваше. За мен този начин за съблазняване на мъже – като пренебрегнеш себе си, или с цената на всичко (казано иначе) – убива ефекта на цялото нещо. Когато да постигнеш сексуални отношения с някого се превърне във фикс идея, за мен това вече не е съблазняване.

Позволете ми да потърся вашето мнение. Какво за вас е съблазняването на мъже? Дали е просто начин да извадим слабите им ангели? Какви методи на съблазняване използвате? Съблазнявате мъже само, за да преспите с тях или и за да разнообразите връзката си?

Информацията е предоставена от форума за личностно развитие аз мога бг



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minevv - ne
08.10.2013 14:23
Ми ако мъжът е готов за промяна??
А ако 'ремаркето' отдавна си е намерило друг?
И не са ли това оправдания за фригидност... пък после - няма нормални мъже!!!!
цитирай
2. abc60 - abc60
09.10.2013 15:48
Съгласна съм. Малко крайно си ме разбрал. Има нормални мъже. Те са тези, които все още ме карат да вярвам в любовта и хубавите неща! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abc60
Категория: Други
Прочетен: 30709
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930