20.11.2011 21:21 - "Къртичи дупки" или коридори във времето и пространството
Автор: zahariada Категория: Други

"Къртичи дупки" или коридори във времето и пространството Астрофизици са уверени, че вКосмоса има тунели, през които можете да преминете към други вселени, а дори и по друго време. Предполага се, че те са се образували, когато Вселената се е зараждала. Когато, както казват учените, космоса е "кипял" и се е изкривявал. Тази космическа "машина на времето", е наречена "wormholes". От черна дупка, "дупка" се различава в това, че там може да се отиде, но и да се връщаш обратно.

Машина на времето съществува. Това не е изявление на научните фантасти - четири математически формули, засега в теорията твърдят, че можете да се движите в бъдещето и миналото. И компютърен модел. Нещо такова трябва да изглежда "машина на времето": две дупки в пространството и времето, свързани с коридори, разказва «Вести».

"В този случай, става дума, за много необичайни обекти, които са били открити в теорията на Айнщайн Според тази теория, в много силно поле се получава изкривяване на пространството и времето, ту се усуква, ту се забавя, което е фантастично свойство." - казва заместник-директорът на Aстроосмическия център LPI, Игор Новиков.

Тези необичайни обекти, ,чените са наречкли "wormholes"(къртичи дупки). Това не е човешко изобретение, машина на времето засега е в състояние, да създаде, само природата.

Днес, астрофизиците само хипотетично доказават съществуването на "wormholes" във Вселената. Целта е на практика. Търсене на "wormholes" е една от най-големите предизвикателства на съвременната астрономия.

"За черните дупки започна да се говори някъде в края на 60-те години, но тогава това изглеждаше невъзможно На всички, това се струваше абсолютна фантазия. - Сега е на устните на всеки - на директора на Астрономическия институт на Московския държавен университет на име Щернберг Анатолий Черепащук, а сега, "wormholes" са също една фантазия, обаче, теорията предсказва, че "wormholes" съществуват и аз съм оптимист и вярвам, че те също някой ден ще бъдат открити "..

"Wormholes" принадлежат към този мистериозен феномен "тъмна енергия", която представлява 70 на сто от Вселената.

"Сега е открита тъмна енергия, която е вакуум, който е с отрицателно налягане. И в принципа на" wormholes "може да се образува вакуум състояние", - предполага Анатолий Черепащук.

Едно от местообитанията на "wormholes" са центровете на галактиките. Но най-важното тук е да не ги объркваме с черните дупки, масивни обекти, които също се намират в центъра на галактиките. Тяхната маса е милиарди от нашето Слънце. При това черните дупки са най-мощната сила на привличане. Тя е толкова голяма, че дори светлината не може да избяга от там, така че да се видят в един нормален телескоп, те не могат. Силата на привличане на "wormholes" също е огромна, но ако погледнете вътре в "дупката", можете да видите светлината на миналото.

"В центъра на галактиките, в техните ядра, има много компактни обекти, като черните дупки, но се очаква, че някои от тези черни дупки не са черни дупки, а входове на тези" wormholes ", - казва Игор Новиков.

Днес, са отворени повече от триста черни дупки. От Земята до центъра на нашата галактика Млечен път са 25 000 светлинни години. Ако се окаже, че тази черна дупка  е  "къртича дупка", това е един коридор за пътуване във времето и човечеството през него ще лети и лети.

1. get - - Прощавайте Захариада - малка поправка, за да не изпаднем в терминологично недоразумение ?
20.11.2011 23:08
- wormholes ... е "червеева дупка" ... така е прието да се употребява и в нашата литература по въпроса !

- С уважение !
2. zahariada - :))) Re:1 Благодаря!
21.11.2011 09:48
На мен също ми направи впечатление това разминаване, но го оставих така, защото не знаех дали не е някакъв идиом. Благодаря!