Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2019 16:29 - КАТО ЛИДЕР НА ЛИДЕР ТИ ГО КАЗВАМ
Автор: zahariada Категория: Забавление   
Прочетен: 282 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2019 16:30


  КАТО ЛИДЕР НА ЛИДЕР ТИ ГО КАЗВАМ

by Екип На Биволъ ноември 3, 2019

image


https://bivol.bg/torlak-filieres.html?fbclid=IwAR1p_3V3ipOBcXKLMJcf-bMgiVDUBVvw16pmEDZzmEvUen6Jz61nXK-N0Hc

Макроне, Макроне, не става така! Ще започна малко по-отдалече. Поради някакъв международен заговор, целящ да неглижира славната ни история, великите ни постижения като народ и неоценимата ни роля като външна граница на ЕС, вие не ни щете в Шенген. Нищо, че на хартия отговаряме на всички ваши изисквания, громим престъпността, пресичаме контрабандни канали (е, вярно, обикновено на политическо-икономически опоненти или на „преслушали“ бивши съратници), вдигнахме златна на цена ограда, за да спрем стотиците милиони мигранти, които пъплеха към Обетованата земя…

А, също така контрабандата с цигарите смачкахме, пък и затворите ни са образцови – в тях има само дребни престъпници, наричани по стара родна традиция (ние много тачим традициите си) „кокошкари“. Не мислете, че другите, едрите подземни играчи, сме ги оставили на превратностите на съдбата. Те също са на топло. Я в Народното събрание, я в Аруба, я в ЮАР, я на друго уютно местенце, за да се размислят и да минат един катарзис, преди да ги вкараме пак в употреба. Между другото, имаме от тях и на вашата Ривиера, така че не ми се прави на сценарист на оня филм за широко затворените очи, Макроне! Като лидер на лидер ти го казвам!

Та, само да завърша за Шенген. Вие, „старите“ европейци, казахте, че не ви трябваме в Шенген, без да осъзнавате, че ние сме горди българи и няма да ви се молим за членство, та ако ще турска, руска или каквато и чужда власт да настане у нас!

Е, помните какво ви отговорих – на нас пък не ни трябва вашия Шенген. Като лидер на лидер ти го казвам, Макроне, можем да си говорим откровено, и без това достатъчно мозъци и хора във фертилна възраст, които можеха с наивните си идеи за по-добър живот да се опълчат срещу мен, забегнаха в шенгенските държави. Така че, щом ситуацията е „България не е в Шенген“, всичко е наред и за вас, и за нас. Тоест, и за вас, и за мен и съратниците ми. Да, има и недоволни от това българи, но къде няма недоволни?

Ето, вземи себе си. За възрастта на жена ти ли не те обвиняваха, за погромите из Париж ли, какво ли не беше… Мрънкачи ще има винаги. На мен знаеш ли от колко години журналистка не ми е пипала бицепса пред камера в ефир? Трудни времена настанаха за нас, лидерите.

Но, айде малко по-сериозно! Тук вече позицията ми е твърда като бицепса преди няколко петилетки. Не ми оставяш друг избор и ще ти пусна една протестна нота чрез Външно относно последното ти интервю. Да си знаеш! Как може така да се изкажеш по наш адрес? Уж си французин, пък вие сте традиционно фини, деликатни хора.

Предпочитал си африканските гастърбайтери пред българските и украинските. Честно казано, нямам думи. И само не ми се измъквай, че не си казал точно това! Какво, като в интервюто се споменават само българските и украинските нелегални каналджии и трафиканти, без да се казва и дума за законно пребиваващите и трудещи се на ваша територия? Нима си мислиш, че ние нямаме национална гордост и не можем единно да се изправим срещу скандалните ти послания?

Смяташ, че например един българин, работещ в международна високотехнологична корпорация в Париж, който си плаща всички данъци, сметки и не нарушава никакви закони на страната ви, няма да се застъпи за сънародниците си, които ви внасят различни плътски, психотропни или пък расови ценности? Добре… Може и да си прав, законните работяги също не харесват имиджа, който хайманите създават на страната ни на Запад (отново ти го казвам доверително; като лидер на лидер). Но, това не означава, че няма да извъртя нещата така, че според думите на Външно да излезе, че искаш да пъдиш всички българи от Франция и да ги замениш с представители на бившите ви колонии. Аз умея да се заигравам с общественото мнение. Доказал съм го неведнъж.

В политиката не се прави така. За Шенген се дръпнах, запазвайки достойнство. Но, тук вече ми засягаш пряко националните интереси. За теб български и украински бандити, за мен с колегите от Киев – икономически благодетели, които си плащат когато и където трябва. Това е, меко казано, неприемливо.

Виж, ситуацията е деликатна. Не може ли някак си да приравниш каналджиите и бандюгите, които обикалят из държавата ти с достойните ѝ граждани от български произход? Какво толкова? В България дори първите ги поставяме на пиедестал, а честно трудещите се балъци експлоатираме без еврогейщина. Докато избягат при вас. Не ни ги връщайте, че те гласуват неправилно. Повярвай ми – три папи са ме галили по главата, разбирам ги тия неща…

Поздрави на мадам Макрон!




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39689877
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031