Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2019 07:01 - Слабото място на капитализма
Автор: vaquero Категория: Забавление   
Прочетен: 10589 Коментари: 49 Гласове:
-4

Последна промяна: 26.06.2019 07:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
26.06.2019г.

     В интервю пред Българското национално радио бившият посланик на Съединените щати в България Джеймс Пардю (от 13.05.2002 до 30.07.2005 година) казал една мисъл, която ме впечатли : "Трябва да признаем, че Путин е открил слабото място на капитализма и демокрацията – това е корупцията". Ще вметна, че още писателят Димитър Димов в романа си "Тютюн" пише за умението на социалдемокрацията да управлява света чрез парите.
И не само открил слабото място, но го и използва, продължава експосланикът : "И се възползва от това навсякъде – не само в Съединените щати. Руснаците компрометират политици и в цяла Европа. Те са зад всички онези, които се противопоставят на приемането на бежанци например", коментирал Джеймс Пардю. Ако имаш здрав разум на Запад, то значи непременно си протеже на Путин и финансово поддържан от Русия. Либерастка логика.
Десетилетия наред щатите правеха същото по света – подкупваха политици за да работят за интересите им; подкупваха военни за да правят преврати срещу неудобни тям правителства. Сега с техните камъни по тяхната глава. Този дипломатически подход на Руската федерация, Китайската народна република, Корейската народнодемократична република и Ислямска република Иран към Съединените щати се оказа изключително подходящ и успешен. И не само в подкупването на политици – в дипломацията, в търговията, в международната политика, във военното съперничество. Мъдро – да победиш противника с неговото оръжие. САЩ увеличават митата – Китай също ги увеличава; САЩ ровят в Украйна – Русия поддържа Венецуела; САЩ дрънкат оръжие на Корейския полуостров – Северна Корея отговаря с ядрени ракети. Реципрочни и достойни отговори. С тази разлика, че провокациите на САЩ са груби и просташки, а отговорите са изискани и елегантни.
САЩ поддържат финансово и всячески дисиденти и несъгласни с официалното ръководство, алчни за власт хора в Руската федерация. Русия ответно от своя страна издържа политици и цели партии и движения в Западна Европа. Намесата във вътрешните работи на САЩ и европейските страни е по-висше съперничество, отколкото беше противопоставянето между Съветския съюз и западния свят по време на Студената война. Такава намеса показва, че Руската федерация и Китай са по-стегнати и силни държави от разпадащият се буржоазен западен свят и неговите бюрократични политически режими. А в Китай и Северна Корея намесата на Съединените щати въобще не минава. Там проводниците на чуждоземски интереси се наказват жестоко.

image
Джеймс Пардю




Гласувай:
19


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. pompadurka4udesnitsa - Ти си много дърт и грозен, не си като ...
26.06.2019 08:17
Ти си много дърт и грозен, не си като Дела, но от мен да мине те напомпих.
цитирай
2. анонимен - Щастлив съм да помпя с моята Чуде...
26.06.2019 08:23
Щастлив съм да помпя с моята Чудесница.
Гърди до гърди.
цитирай
3. анонимен - Хора, това е ник на Джуфла. Бягайте!
26.06.2019 09:13
Хора, това е ник на Джуфла.
Бягайте!
цитирай
4. pompadururod - Така е, колега, тоя, дето се прави на ...
26.06.2019 09:30
Така е, колега, тоя, дето се прави на Говедаров, е един от стотиците никове на оная полигорална Юла.
цитирай
5. kvg55 - До 4. pompadururod
26.06.2019 10:39
Юлия ми е само приятелка.
цитирай
6. kvg55 - До 1. pompadurka4udesnitsa
26.06.2019 10:41
Слагането на минуси е тъпо. Като не ти харесва постинга, подминаваш и толкова.
цитирай
7. apostapostoloff - Капитализмът е загнил и всеки момент
26.06.2019 11:15
ще се провали.

САЩ ще бъдат съсипани от великата Русия, а ЕС безславно ще се разпадне.

А пък БСП, следвайки мъдрите съвети на Путин, ще спечели и следващите избори.

Страхотен пич си ти, копеле! Направо си си ебал майката!
цитирай
8. kvg55 - До 7. apostapostoloff
26.06.2019 11:59
А ти се осланяй на ретроградния Меркурий.
цитирай
9. pompadurkorenoplodno - Помпането е още по тъпо.
26.06.2019 12:32
kvg55 написа:
Слагането на минуси е тъпо. Като не ти харесва постинга, подминаваш и толкова.


След като има помпа, трябва да има и минуси.
Така работим ние.
Ти си кореноплодно.
цитирай
10. zaw12929 - TAKA СЕ ПОЛУЧАВА: "в Китай и ...
26.06.2019 13:31
TAKA СЕ ПОЛУЧАВА: "в Китай и Северна Корея намесата на Съединените щати въобще не минава. Там проводниците на чуждоземски интереси се наказват жестоко"
Поздрави за материала и освен това са се събрали все коментатори- крастави магарета- така си изкарват хляба

цитирай
11. pompadurkorenoplodno - Аман от тая педерация. Винаги я помпя, а не ми пуска коментарите.
26.06.2019 14:12
14:08 - Винаги помпя тази кореноплодна.
Винаги помпя тази кореноплодна.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Дервиши
Автор на постинга: marmota
цитирай
12. eva666 - 10 / аз, викам да събудим Мао, да те земе за булка, бабо Цветано, радостино..лудааа
26.06.2019 14:18
А в Китай и Северна Корея намесата на Съединените щати въобще не минава. Там проводниците на чуждоземски интереси се наказват жестоко./

от де ги сбираш, бе краварЮ?
такъв Товарищ като теб, аз нямам....
недей лъготи кат дрт Чекист..
цитирай
13. kvg55 - До 12. eva666
26.06.2019 14:44
Юле, забравила си, какво сме си говорили или не ти изнася вече.
цитирай
14. kvg55 - До 10. zaw12929
26.06.2019 18:11
Един свестен коментар като бяла лястовица.
цитирай
15. radostinalassa - 14. kvg55
26.06.2019 18:44
Явно това си заслужил. Остава да те налази и шушумигата.
цитирай
16. kvg55 - До 15. radostinalassa
26.06.2019 18:49
Достатъчно е, че ти ме лазиш.
цитирай
17. radostinalassa - 16. kvg55
26.06.2019 19:24
Нали съм глупачка, какво друго чакаш освен глупости.
цитирай
18. get - Един свестен коментар като бяла ...
26.06.2019 20:16
kvg55 написа:
Един свестен коментар като бяла лястовица.


Коментара е "свестен" - досущ като коментарния ти анализ - тоест никакъв :)) Защото?

Американския КАПИТАЛ откри ПРЕДИМСТВАТА НА м-о-н-о-п-о-л-а(!) при КОМУНИЗМА(?) - от което се пръкна едно изродче - за което обяснявам отдавна - АМА ТИ НЯМАШ ни ГЛАВА - ни ЗНАНИЯ В СЪЩАТА ЗА ДА РАЗБЕРЕШ! - Какво обяснявам "другарю" :))) ?
цитирай
19. radostinalassa - kvg55
26.06.2019 20:49
Трябва да четеш чаршафите, другарю. Не се скатавай, чети.
Още Сталин е прозрял, че комунизмът може да победи само в една страна.
Виж днешния Китай - 1.4 млрд клонинги, с еднакви мозъци и външен вид. Унищожават природата си, ходят с маски като зомбита, преместват планини, унищожават видовете.
Чипират ги , за да могат да работят повече време. Какой ужас.
Но на практика това не е комунизъм, а нещо по - така.
цитирай
20. radostinalassa - Шушумигата се е обърнала на жена, ...
26.06.2019 20:58
понеже има пълнолуние и е изпаднала в сексуални фантазии по отношение на русите. Не и харесват май маврите. Та кой ли би ги харесал тия маймуняци. Само някоя дрогирана ......
цитирай
21. radostinalassa - Не виждам никакъв ентусиазъм у автора
26.06.2019 21:28
И никакви отговори.
цитирай
22. radostinalassa - Трябва да се въведе опция...
26.06.2019 21:29
два минуса за изказване на непреодолимо възмущение от нещо.
цитирай
23. vaquero - До 18. get
26.06.2019 22:51
Капитализмът видял от комунизма, който го нямало? Монополът си е рожба на капитализма, още Ленин го е описал преди на извърши революцията. Трябва да се чете, момче! Да се чете! И то правилните източници.
цитирай
24. vaquero - До 21. radostinalassa
26.06.2019 22:52
На глупостите ли да отговарям?
цитирай
25. get - дО 23. vaquero - До 18. get ... Чети, чети другарче - което май не ти се отдава твърде много :)) !
26.06.2019 23:19
vaquero написа:
Капитализмът видял от комунизма, който го нямало? Монополът си е рожба на капитализма, още Ленин го е описал преди на извърши революцията. Трябва да се чете, момче! Да се чете! И то правилните източници.


Монопола НЕ ГО Е ИЗМИСЛИЛ-ФОРМУЛИРАЛ ЛЕНИН, той само отново го е преповторил с ДИКТАТУРАТА ... на ЕДНА ПАРТИЯ, ПРОД-НАЛОЗИ, НЭП и какво ли още не?

Ленин АКО СМЯТАШ ЧЕ Е КОЙ ЗНАЕ КАКЪВ идеолог - СИ В СТРАШНА ГРЕШКА :)) ?

И ДВАМАТА ФЮРЕРИ Троцки и Ленин, НА "ПРОЛЕТАРИАТА" - кога следваше да ВРЪЩАТ ПОХАРЧЕНИТЕ ОТ ТЯХ ЗА "СВЕТОВНА РЕВОЛЮЦИЯ" ПАРИ - дойде Сталин, бирника и/или съдията изпълнител, на ФИНАНСОВИЯ ОЛИГАРХАТ - стоящ ЗАД и правещ, ПРОЛЕТАРСКИТЕ "РЕВОЛЮЦИИ"!

Ама не четеш сериозни, поради почтеността си източници ... а такива на казионно-неискрените/чети на опортюнистичната по същността си/ прогапандно-революционна литература :((( !

Наивник е този - който един път допуснал грешка не Я повтаря.
Глупак е - който без да си направи изводи - я повтаря до безкрай, през живота си!
цитирай
26. kvg55 - До 25. get
27.06.2019 08:51
Нали това ти казвам. Ленин е описал монопола. Преповтаряш това, което съм казал и то без разбиране.
цитирай
27. get - дО 26. kvg55 - Нали това ти ОБЯСНЯВАМ - ЛЕНИН Е ПРЕПИСАЛ(заел) ЧУЖДИ ИДЕИ ЗА МОНОПОЛА!
27.06.2019 09:47
kvg55 написа:
Нали това ти казвам. Ленин е описал монопола. Преповтаряш това, което съм казал и то без разбиране.


А най-добра почва за МОНОПОЛА, ИМАМЕ В ОБЩЕСТВОТО - КОЕТО ЛЕНИН С ПОМОЩА НА ФИНАНСОВАТА ОЛИГАРХИЯ - СЪЗДАДЕ а Сталин продължи, в Съветска Русия!
цитирай
28. vaquero - До 27. get
27.06.2019 10:52
Какъв монопол при социализма те тресе, когато собствеността е обществена. Не ти е ясна разликата между капитализъм и социализъм.
цитирай
29. get - До 28. vaquero - До 27. get - В момента ЛОГИКАТА ТИ Е КАТО НА ЧУКЧАТА ... ?
27.06.2019 11:25
vaquero написа:
Какъв монопол при социализма те тресе, когато собствеността е обществена. Не ти е ясна разликата между капитализъм и социализъм.


... върнал се от "всенароден конгрес на съветите" - който обяснява на земляците си?

Първо - Карл Маркс - ето один человек!
Второ - Първа грижа на СЪВЕТИТЕ - е грижата ЗА ЧОВЕКА.
Трето - мый встретились с Етом Человеке :))) !

Всяко една ТОТАЛИТАРНА ВЛАСТ - създава УПРАВЛЯВАЩА ПРОСЛОЙКА начело на която стои един водач ... на немски ФЮРЕР ... при съветските люде - това бе "Бащата на норадите".
Защо се използва понятието ТОТАЛИТАРНА а не някакво друго? Защото, Партията е Една! Същата - осъществява ТОТАЛЕН КОНТРОЛ, от което и ПОЛИТИЧЕСКИ МОНОПОЛ!
В един момент от партия-хегемон СЕ ОБРЪЩА НА "КЛАСА ХЕГЕМОН" ... за разлика, от ЛЪЖАТА НА ЛЕНИН - че всяка една кухарка(готвачка) при социализма може да стане министър!
По въпроса - имаме достатъчно изследвания - като Започнем от Западните, фон Мизес и Хаек - вторият именно така е озаглавил капиталното си произведение "Пътя към робството" - като следва да поясня, че става дума за ДОВЕЖДАНЕ ДО РОБСТВО НА НАРОДА при най-справедливия според теб строй "социализма"! Минем през "югославските ревизионисти" Ранкович и най-вече Джлас, с произведението на последния "Новата класа" ... после при съветските ревизионисти - Ал. Зиновив, М. Восленски и например руския-философ Бердяев(имаме и още други на които не се спирам !) ... та стигнем, до родния Ж. Желев с неговият, донякъде нескопосан опит за анализ, НА ТОТАЛИТАРНИТЕ ОБЩЕСТВА - озаглавен, ФАШИЗМА?

Заключение и Сума на резюмето(ми) анализ - При всички наблюдавани в съвремеността процеси и обявявани за СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ РЕВОЛЮЦИИ Е ХАРАКТЕРНО - Същите стават, с негласната НО ТВЪРДЕ АКТИВНА ПОМОЩ ОТ СРЕДИТЕ ... НА ХОРАТА С МНОГО ПАРИ!
Финансовия капитал ИМ е НАЙ-ДОБРИЯТ И ВЕРЕН ПОДДРЪЖНИК - като почнем, от карбонарите на Мацини ... та стигнем до маоисти, троцкисти и ... това ново-чудо, СЪС СТРАННИ ИМЕНА нео-либерали управляващи в момента Брюксел и нео-консерватори ... ?!

Обществената СОБСТВЕНОСТ - е ФИКЦИЯ! Както е фикция - "откритието на Маркс" - което той променяйки донякъде съдържателната част ЗАЕМА ОТ Д. РИКАРДО и от един НЕ-СПОМЕНАВАН ТЕОРИТИК - от който направо са изплагиатствали "Манифеста" ? То на "манифеста" е бил поддръжник банкера Клинтън Рузвелт - дядото на президента Рузвелт, въвел американски МОДЕЛ НА СОЦИАЛИЗМА с неговия "Нов курс" и закона за ОТНЕМАНЕ НА ВСИЧКИ ЛИЧНИ ЦЕННОСТИ ОТ БЛАГОРОДНИ МЕТАЛИ ЗА ДА НЕ СЕ ПОЛЗВАТ КАТО РАЗПЛАЩАТЕЛНО СРЕДСТВО ОТ АМЕРИКАНЦИТЕ ... с което Е ОКАЗАЛ НЕОЦЕНИМА ПОМОЩ НА БАНКСТЕРИТЕ - довели до ПОБЪРКВАНЕ НА ЗЛАТНИЯ СТАНДАРТ - след като СЪВЕТСКИТЕ "революционери" - изнасят ЕДВА ЛИ НЕ ЦЯЛОТО ЗЛАТНО СЪКРОВИЩЕ на бивша РУСИЯ в ... знаеш ли къде?
Известни ли са ти причините - довели до световната Икономическа криза от 30-те на миналия век ... имам в предвид "черния понеделник от 1929 г. ... и че "икономиста" Сталин я "предрича" - още през 1925 год. ?

А нещо да знаеш - Как Сталин и Чърчил ОЩЕ ОТ 1942 год. си РАЗДЕЛЯХА ЕВРОПА НА СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ - вероятно, Не?

А да знеш, че благодарение на САЩ - Сталин осъществи ТЕХНОЛОГИЧНО-ИНДУСТРАЛНОТО ПРЕУСТРОЙСТВО НА УНИЩОЖЕНАТА ИКОНОМИКА, СЛЕД ГРАЖДАНСКАТА ВОЙНА на Съветска Русия?
А че, финансов консорциум начело с М. Норман, гуверньора Британската банка("национална":)) - стояха зад поставянето на Хитлер, на власт? А че в цялата тази какафония - Сталин бе човека, който също подпомогна идването на власт, на Хитлер?

... едва ли - знаеш и ЕДНА ДЕСЕТА от всичко КОЕТО САМО ТИ УПОМЕНАВАМ - но не се коментира СЪЗНАТЕЛНО било от историци, било от политици ... защото НАРОДА ЗА ТЯХ Е - И СЛЕДВА ДА БЪДЕ СТАДО!!
цитирай
30. kvg55 - До 29. get
27.06.2019 12:14
Много "знаеш", ама малко разбираш.
цитирай
31. get - дО 30. kvg55 - До 29. get ... моето "малко" - е в десетократна степен повече от твоето ... ?
27.06.2019 13:56
kvg55 написа:
Много "знаеш", ама малко разбираш.


... "много" - Защото?

Колкото и да се напъваш, да изкарваш през Ленин - че капитализма, се изразява чрез последната си фаза "империализма" ... нъл тъй беше по МИСЛИТЕЛЯ-ИНОВАТОР Ленин?

Ще ти кажа САМО ЕДНО !
Колкото и да се стараете да говорите ЧЕ ПРИ ПАЗАРНО ОБЩЕСТВО СЪЩЕСТВУВА МОНОПОЛ - до такъв, присъщ, като за/в ПЛАНОВОТО-СОЦИАЛИСТИЧЕСКО, НИКОГА НЕ (е) МОЖЕ(ло) ДА СЕ СЪЗДАДЕ/достигне ?!!

Именно поради това ИМАМЕ ЦЯЛО НАПРАВЛЕНИЕ в един МАРКСИСТКИ ИНСТИТУТ - който от позициите на Марксовото учение за капитала - разглежда СОЦИАЛИЗМА, КАТО ПО-НАПРЕДНИЧАВА СИСТЕМА?
А един от директорите на този "капиталистически" Институт(знаеш ли кой е той ?:)) - за периода от 1925-26 години е поканен от СТАЛИН, ДА ОКАЗВА теоритична и методологична ПОМОЩ ПО СЪЗДАВАНЕ НА ПЪРВИЯ НАРОДОСТОПАНСКИ ПЛАН НА СЪВЕТСКА РУСИЯ :))) !!

Стига си чел и преразказвал Учебниците по марксизъм-ленинизъм ... а започни САМ И САМОСТОЯТЕЛНО ДА ИЗУЧАВАШ ТЕЗИ ВЪПРОСИ! ... по които ти давам доволно много препратки - ама те мързи да търсиш и мислиш?

И когато ги проучиш - и по-важното с осмисляне РАЗБЕРЕШ - ще останеш "комунист", от вида, като мен ... който така в момента те дразни - теб азбукарчето :))) !
цитирай
32. radostinalassa - 24. vaquero - До 21. radostinalassa
27.06.2019 14:44
Коко 3800 е шушумигата, не си ти. Само ти не ме изтриваш, и мога да му напиша , че в момента е жена. А утре може пак да стане нещо като мъж.
Значи ти и Ге.чо сте два вида комунисти ? Много интересно. Комунизмът свърши, не разбрахте ли ? Ге.чо е от водните комунисти, но още се вижда над водата.
цитирай
33. kvg55 - До 32. radostinalassa
27.06.2019 15:05
Твоето виждане за комунизма е изопачено и ненаучно.
цитирай
34. kvg55 - До 31. get
27.06.2019 15:06
Пишеш ми глупости несвързани с темата на постинга.
цитирай
35. get - До 32. radostinalassa - Толкоз си умна - та направо кънтиш, кат празно тенеке!
27.06.2019 15:17
radostinalassa написа:
Коко 3800 е шушумигата, не си ти. Само ти не ме изтриваш, и мога да му напиша , че в момента е жена. А утре може пак да стане нещо като мъж.
Значи ти и Ге.чо сте два вида комунисти ? Много интересно. Комунизмът свърши, не разбрахте ли ? Ге.чо е от водните комунисти, но още се вижда над водата.


Социализма го е имало и ще го има - ама: Какво е това социализъм?
Защото примерно СОЦИАЛИЗЪМ ИМАМЕ И В ДЪРЖАВАТА ПРУСИЯ - СЛЕД НАПОЛЕОН!?
Държавни-социалисти са били и такива като Щайнберг и Гарденберг - провели социални реформи в обществото или военните Шарнхорст и Клаузевиц - които направо са обявявали за "якобинци"?
А най-големия СОЦИАЛИСТ ДЪРЖАВНИК на практика е бил германския канцлер Ото фон Бисмарк :))) ?
Именно по тази причина: ГЕРМАНИЯ КАТО НАЙ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА ДЪРЖАВА - започва и Руско-полската война от 1920 год. ! Защото Германия Е СЛЕДВАЛО ДА СТАНЕ РЕВОЛЮЦИОННИЯ ЦЕНТЪР НА ЕВРОПЕЙСКАТА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ... а от там и СВЕТОВНАТА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА РЕВОЛЮЦИЯ - ама уви!
Та после Сталин - трябваше ОТЧИТАЙКИ ГРЕШКИТЕ ОТ СЪВЕТСКО-ПОЛСКАТА ВОЙНА да създава НАЦИОНАЛ-БОЛШЕВИЗМА, като база(предмостие) за Разпалване пожара на социализма в Европа ... и отново - Уви? До Берлин стигна - до Париж не можа!

Ама ти и Краваров - сте рускоезично-мислещи! Та едва ли ще сгреете(?) ЗА КАКВО ОБЯСНЯВАЙКИ ВИ НАМЕКВАМ ... по отношение КАК СЕ ДВИЖИ СВЕТОВНИЯ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ И РЕВОЛЮЦИОНЕН ПРОЦЕС :))) ?
цитирай
36. get - 34. kvg55 - До 31. get: "Пишеш ми глупости несвързани с темата на постинга." - Тъй ли?
27.06.2019 15:34
kvg55 написа:
Пишеш ми глупости несвързани с темата на постинга.


Ами ти в какво ни убеждаваш?
Та не бяха ли Съветите - тези които предизвикваха "революции" в общества - които не бяха исторически и политически дозрели за социализъм?
Ми като КАТО ПАДНА СОЦИАЛИЗМА В СССР - Тогава КАКВО РАЗЛИЧАВА ДВЕТЕ страни - САЩ и РУСИЯ?
И двете са ИМПЕРИИ! И при двете действа ПАЗАРНА ИКОНОМИКА!
И при двете действат ПРАВИЛАТА В ГЕОПОЛИТИКАТА - при "ВЕЛИКИТЕ" ДЪРЖАВИ!
И при двете имаме "демокрация" - с предварително ИЗБИРАЕМИ И УГОДНИ НА ОЛИГАРХИЯТА ПИЛИТИЧЕСКИ ФИГУРИ! ... и т.н. ... и т.н. - Та къде е разликата ... която при СССР може поне и формално В ИДЕОЛОГИЧЕСКИ ПЛАН - СЪЩЕСТВУВАШЕ, а сега ... Не?

А кажи ми ТИ "КОМУНИСТА" - ЗАЩО ТРЯБВА ДА ОБИЧАМ АМЕРИКА И ДА МРАЗЯ РУСИЯ - или обратното?
Защо трябва да мразя за "робството" Турция - а да обичам ЗА НЕО-КОЛОНИАЛИЗМА Русия? За това че ни окупира и превърна в неоколония след "9-ти" ли?
И че ни отмъкна 130 (сто и тридесет милиарда) лева, преки плащания за издръжка. Още 86(осемдесет и шест) милиона долара за "компенсация"? Държавния резерв с цветни метали, розово масло ... ет цетера, ет цетера ...?
Или защото подписвайки двустранното търговско споразумение с нея през 1948 год. трябваше да и продаваме стоките си по ЗАНИЖЕНИЯ КУРС НА ДОЛАРА? Или че трябваше да се примиряваме да и изкупуваме калпавата промишлена продукция ли - защото ни бе затворила "пазара на Запад"?

Пак питам ТЕБ КОМУНИСТА?
За какво ЗАГЪРБВАЙКИ ИНТЕРЕСИТЕ МИ НА БЪЛГАРИН - трябва да обичам РУСИЯТА?
За това, че АНУЛИРАЙКИ СПОГОДБИТЕ(ни) ОТ ВРЕМЕ НА СОЦИАЛИЗМА ЗА СЪВМЕСТНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА НЕФТ И ГАЗ ОТ СИБИР - сега купуваме ЕДНИ ОТ НАЙ-СКЪПИТЕ НЕЙНИ , КАТО ЦЕНИ - енергоносители?
А защо Русия, ПРЕДПОЧЕТЕ ДА ВДИГНЕ ЕДНОСТРАННО ВНОСНИТЕ СИ ТАРИФИ ЗА ПАЗАР, НА ТРАДИЦИОННО БЪЛГАРСКАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПРОДУКЦИЯ ... за СМЕТКА НА ТАКАВА, ВНОС ОТ ТУРЦИЯ?
А защо предпочита турски СТРОИТЕЛИ - а не традиционно и доказалите се през социализма БЪЛГАРСКИ?

А кажи ми ЗАЩО - КОМУНИСТЕ/РУСОБЛИЗЕЦ И МАЙКОПРОДАВЕЦ?

Значи следва да викам Ура - че хайванина Ердоган-султан е приятел с Путин и да забравям, че същият този ТУРСКИ ХАЙВАН - говори за български територии, като за свои? ... или да забравям, че руския хайван-Путин, говори за българска култура, език и азбука - КАТО ЗА ЧУЖДИ С КОЕТО ПОДКРЕПЯ АСПИРАЦИИТЕ НА СЪРБИЯ КЪМТО МАКЕДОНИЯ ЛИ?

Хайде холан - и ТПУ НА ТАКИВА БРАТЯ И ПРИЯТЕЛИ, които винаги когато сме били най-зле - НА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ, НОЖ В ГЪРБА СА НИ УДРЯЛИ!

цитирай
37. radostinalassa - Ге;чо не го чета...
27.06.2019 16:09
нямам време за дълги монолози. А и той предполагам, че ме обижда, което не е свързано с темите. Това е проява на военен фашизъм и ментален недоимък.
Кой ли е освободил Ге.чо от турско иго ? Плащай сега Ге.чо 5 млрд на янките за ненаправени самолети. Ще ти намалят и пенсията даже. Издържаме по примера на США циганите, както те правят с негрите. Очаквам да им забранят и абортите.
цитирай
38. get - До 37. radostinalassa - Колко пъти да ОБЯСНЯВАМ - че не си по-горна от помакиня, Радке?!
27.06.2019 20:10
radostinalassa написа:
нямам време за дълги монолози. А и той предполагам, че ме обижда, което не е свързано с темите. Това е проява на военен фашизъм и ментален недоимък.
Кой ли е освободил Ге.чо от турско иго ? Плащай сега Ге.чо 5 млрд на янките за ненаправени самолети. Ще ти намалят и пенсията даже. Издържаме по примера на США циганите, както те правят с негрите. Очаквам да им забранят и абортите.


Защото КАКТО ПЛАЩАМЕ - ПРЕСКЪПО ЗА СТАРИТЕ АМИРЕКИНСКИ САМОЛЕТИ ... така ПЛАЩАМЕ ПРЕСКЪПО ЗА СТАРОТО ЖЕЛЯЗО - КОЕТО РУСИЯ НИ ДОСТАВИ ... ЗА АЕЦ "БЕЛЕНЕ" - която никога няма да я видим построена!

В момента сме управлявани от една ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА И УГОДНО-ВАСАЛНА ТУЗЕМНА МАФИЯ - която за лична изгода ЗАГЪРБВА НАЦИОНАЛНИ ИНТЕРЕСИ!!

Както и вие ДВАМАТА С КРАВАРОВ - ПОСТОЯННО ПРАВИТЕ съзнателно пропагандирайки ТЕМИ КОИТО НЕ СА В НАШ ... А В ИНТЕРЕС НА РУСКИТЕ И АМИРИКАНСКИ ИНТЕРЕСИ НА СТРАНИ ХЕГЕМОНИ!

Толкова сте умни - та сте направо досущ КАТО любимата ти тема за "ПЛОСКАТА ЗЕМЯ" - за която ни проглуши ушите с тъпизмите си !!!

Забележка:
Хегемон - се употребява и като понятие заместител за страни, с имперска и нео-колониална политика!
цитирай
39. radostinalassa - помакиня, Радке?!
27.06.2019 20:19
Не те чета дебил, защото си много простоват. Ферштеен ? А ти забрави ли, че си понижен от камерунски негър в примат, живеещ в пещера? Склеротик.
цитирай
40. get - До 39. radostinalassa - ами помакиня си Радке!
27.06.2019 20:49
radostinalassa написа:
Не те чета дебил, защото си много простоват. Ферштеен ? А ти забрави ли, че си понижен от камерунски негър в примат, живеещ в пещера? Склеротик.


Защото помака е човек - който въпреки общото си родство СЕ Е ОТРЕКЪЛ ОТ НАРОДА СИ!
При помаците това е като се съолицетворяват с турците - въпреки че не са им близки по род и език ... а при такива като вас?
Сте си въобразили, че сте роднини със МОСКОВЦИТЕ - и по този начин сте си формирали себе-представата, че сте едно, като народ и култура с тях ... които в същността си са фино-угри+тюрки и малко "украинци" за цвят ? Ферштеен :))) ?
цитирай
41. radostinalassa - Виждам , примате...
27.06.2019 21:27
че си чел Иво Инджев. Дай по - нататък и чети и генетиците. Но това не е като плюскаането , нали ? Кой се е отрекъл от народа си , бе говедо. Решително си сбъркан. Престани да ми пишеш, защото си много прост. Безнадежден случай. Прилепи се към шушумигата Коко и не се отделяй от него. Вече си баннат за невежество.
цитирай
42. get - До 41. radostinalassa - Виждам , примате... Отговор: Тъй е с потурнаците - като нямат смислени опровержения ... :))
27.06.2019 22:15
radostinalassa написа:
че си чел Иво Инджев. Дай по - нататък и чети и генетиците. Но това не е като плюскаането , нали ? Кой се е отрекъл от народа си , бе говедо. Решително си сбъркан. Престани да ми пишеш, защото си много прост. Безнадежден случай. Прилепи се към шушумигата Коко и не се отделяй от него. Вече си баннат за невежество.


... минават на персонални обиди - ама факт си е факт!

Досущ помакиня си Радке !
... пък ти ако щеш ме сравнявай в безсилието на неаргументиронастта си - било със сперматозоид или яйцеклетка :))) ?

Банната сте вие ПОМАКИНЬО И ТО ДИРЕКТНО В ГЛАВАТА - ПЪЛНА С РУСКИ ПСЕВДОНАУЧНИ ПАСКВИЛИ :))) !
цитирай
43. radostinalassa - Ще ми говориш на Ви, Гейчо....
28.06.2019 06:25
но вече сложих край . Никого не съм обидила първа, чаткаш ли ?
Главата ми е пълна със знания , а не с гъби Ликогали и плужеци. Но това е трудно за дебелака да го схване. Баннат значи да не ми пишеш бълвочите си. За мене е лесно, защото и без тона не чета олигофрени. Айде, разкарай се.
цитирай
44. kvg55 - Благодарности!
28.06.2019 19:59
Благодаря на всички коментирали.
цитирай
45. get - До 44. kvg55 - Наместо с "благодраности", вероятно към графоманската Рада - да закриваш темата ... ?
29.06.2019 13:26
kvg55 написа:
Благодаря на всички коментирали.


... да вземеш да потърсиш И С ПРИМЕРИ ДА МИ ДОКАЖЕШ - твърдяното, че видите ли - щом Ленин го е казал ... ?

Империализма е присъщ ЕДИНСТВЕНО И САМО за КПИТАЛИСТИЧЕСКИЯ СТРОЙ и ... :)))?
Монопола единствено Е НАЛИЧЕН КАТО ПОЛИТИКА И ПРАКТИКА - само при ИМПЕРИАЛИЗМА НА КАПИТАЛА :)) ?

Кога ми "докажеш" - тези простотии които повтаряте като хипнотизирани, Защото СА ПИСАНИ ОТ ЛЕНИН - ще видиш цялата несъстоятелност В НАУЧНОСТТА на Теорията на марксизмо-ленинизма :))) ?
цитирай
46. vaquero - До 45. get
29.06.2019 15:24
Да, "Империализмът е присъщ ЕДИНСТВЕНО И САМО за КПИТАЛИСТИЧЕСКИЯ СТРОЙ" и е негова последна фаза. СССР на граби природните богатства на други страни.
Да, "Монопола единствено Е НАЛИЧЕН КАТО ПОЛИТИКА И ПРАКТИКА - само при ИМПЕРИАЛИЗМА НА КАПИТАЛА (глупост някаква)". В СССР собствеността е обществена и не може да има монополи.
цитирай
47. get - До 46. vaquero - До 45. get - Щуротии на квадрат са ТВЪРДЕНИЯТА за ИМПЕРИАЛИЗМА и МОНОПОЛА - Защото?
02.07.2019 11:02
vaquero написа:
Да, "Империализмът е присъщ ЕДИНСТВЕНО И САМО за КПИТАЛИСТИЧЕСКИЯ СТРОЙ" и е негова последна фаза. СССР на граби природните богатства на други страни.
Да, "Монопола единствено Е НАЛИЧЕН КАТО ПОЛИТИКА И ПРАКТИКА - само при ИМПЕРИАЛИЗМА НА КАПИТАЛА (глупост някаква)". В СССР собствеността е обществена и не може да има монополи.


Ако се запознаем с ЯВНО НЕИЗВЕСТНАТА ти ИСТОРИЯ НА РИМ - Ще видиш, че а) РИМ Е ИМПЕРИЯ б) при империята имаме създаден ЖИТЕН, ПАРИЧЕН ... и какъв ли не още монопол?
И това не е само при империята на Рим ... такова е положението при древни, Египет, Асиро-Вавилония, Китай ... ? Лошото при ВАС МАРКСИСТИТЕ Е ЧЕ СТЕ КАТО ПАПАГАЛИТЕ - ПОВТАРЯТЕ безкритично БЕЗ ДА ОСМИСЛЯТЕ: ИСТИНОСТТА(неистиността) В ДАДЕНО ТВЪРДЕНИЕ!?

Така че ПРОСТОТИЯТА КОЯТО ПОВТАРЯТЕ БЕЗ И НАЙ-МАЛЪК ОПИТ ДА ВНИКНЕТЕ В СМИСЪЛА Й: "За империализма като най-висша фаза ..." - е такава простотия - която може да твърди, САМО ЧОВЕК ПРЕВЪРНАЛ ИДЕОЛОГИЯТА - В РЕЛИГИЯ!
цитирай
48. vaquero - До 47. get
02.07.2019 11:13
Само ти четеш с разбиране.
цитирай
49. krumbelosvet - Невероятно
10.11.2020 17:39
Един бивш US-посланик е спечелил доверието на силно левия блогер vaquero. Путин бил корумпирал "Европа". Тая "Европа", която редовно гласува санкции срещу Русия.
Нормално е един Чичо Самов дипломат да прехвърля отговорност от болната своя глава но здравата чужда. За което vaquero не се досеща?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vaquero
Категория: Забавление
Прочетен: 1165329
Постинги: 270
Коментари: 6279
Гласове: 11458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031