Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 22:50 - Музикална критика с посвещение на видния музикален експерт дядя Костя.
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 5475 Коментари: 39 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     Българският народ е един изключително талантлив народ, особено в музикално отношение /а и не само /. Непрекъснато попадам на - и чета невероятни горди публикации за величието на Bulgarinа , включително и във вековете. И особено в сегашно време.

    И само изключително интелигентен и надарен народ /като българския/  може да оцени величието на величавата “Шушана” и темпераментния й изпълнител Nasko Mentata /na bulgarski- Наско Ментата/- един истински българин, популяризатор на автентичния българската фолклорна класика- атлет, бодибилдингьор и истински релевантен програмист и меринджей на New Bulgarian Wave.
   И да се наслаждава на този музикален шедьовър, изтъкан от великолепното съчетание между текст и композиция..


ПП. И само изключителен български талант може да се оцигани една нормална песен, пък била тя и еврейска.  

                              I am proud to be a Bulgarian.












Тагове:   музика,   забавление,


Гласувай:
21



1. planinitenabulgaria - Ще прегледам постинга, ще го пусна през програма на Центъра за АНАЛиз
23.06.2019 22:56
и след това ще напиша коментар. Тази вечер пуснах нещо, уж забавление, но е много сериозно. Досежно музиката. Не допускам обаче под постингите ми коментарии на жени, оти те не са създадени от Бог да поучават човека, а да стоят близо до него, та ако он реши, да има къде да го муши...
цитирай
2. kvg55 - born,
23.06.2019 23:10
Шошана си е автентична българска песен. И анализът на Центъра ще го потвърди.
цитирай
3. born - kvg55,
23.06.2019 23:30
kvg55 написа:
Шошана си е автентична българска песен. И анализът на Центъра ще го потвърди.


Нямам никаква сянка на съмнение относно АНАЛитичността на Центъра.
цитирай
4. born - и след това ще напиша коментар. Тази ...
23.06.2019 23:37
planinitenabulgaria написа:
и след това ще напиша коментар. Тази вечер пуснах нещо, уж забавление, но е много сериозно. Досежно музиката. Не допускам обаче под постингите ми коментарии на жени, оти те не са създадени от Бог да поучават човека, а да стоят близо до него, та ако он реши, да има къде да го муши...

Това е много хубаво и поучително и звучи красиво !
За изпускането говоря - АНАЛитичното...
Очаквам с нетърпение АНАЛитичния ти коментар !
ПП. Когато говориш за жени е много по-готино да използваш понятието "женски". Ще бъде тамън в твоя стил на изразяване относно обектите за "мушкане".
ППП. То всъщност се "мушка" нещо твърдо, а на твоята преклонна възраст единственото твърдо нещо вероятно е езика ти.

цитирай
5. born - https://www.zarata.info/%d0%ba%d0%be%d0%b9-%d0%bd%d0%b5-%d0%b7%d0%bd%d0%b0%d0%b5-%d0%ba%d0%be%d0%b9-%d0%bd%d0%b5-%d0%b5-%d1%81%d0%bb%d1%83%d1%88%d0%b0%d0%bb-%d1
23.06.2019 23:42
"Кой не знае, кой не е слушал “Шушана” на Наско Ментата"
ПП. Линковете в блогбегето не възприемат кирилица, затова в коментара цитирам заглавието на информацията за поредната кражба на продукт, който вероятно притежава авторски права.
цитирай
6. planinitenabulgaria - АНАЛизите продължават, но вече има един презултат:
23.06.2019 23:48
Ако КГБ55 кандише на Цветанка, тя ща го контузи тежко или направо ще го потроши...Ако той не се отнесе с нужното осторожно внимание по казуса, страшно ще стане...
http://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2019/06/23/kak-velikite-hora-si-pomagat-v-tvorcheskiia-proces.1662816
цитирай
7. valdor1355 - https://youtube.com/watch?v=IgtUO_qE5eI
24.06.2019 00:19
;)))))))
цитирай
8. born - Ако КГБ55 кандише на Цветанка, тя ща ...
24.06.2019 00:21
planinitenabulgaria написа:
Ако КГБ55 кандише на Цветанка, тя ща го контузи тежко или направо ще го потроши...Ако той не се отнесе с нужното осторожно внимание по казуса, страшно ще стане...
http://planinitenabulgaria/zabavlenie/2019/06/23/kak-velikite-hora-si-pomagat-v-tvorcheskiia-proces.1662816


Стига си се халосвал с хорските клюки, а дай компетентно мнение по Шушана. В края на краищата публиката е изправена на нокти да чуе твоето мнение на експерт,
цитирай
9. born - ;))))))) Хиляди благодарности ...
24.06.2019 00:41
valdor1355 написа:
;)))))))

Хиляди благодарности за това страхотно изпълнение, което доказва още веднъж, че българския принос дори и в хард рока следва да ни кара да се гордеем с Божествения си произход. ;)))))))
цитирай
10. valdor1355 - Малко се притесних, дали се разб...
24.06.2019 01:36
Малко се притесних, дали се разбира, че пее Шушана. :-о То за мен е ясно, защото съм свикнала с такова ръмжене за музикален фон, но за другите- незнам. :))))))
цитирай
11. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=IgtUO_qE5eI
24.06.2019 10:20
valdor1355 написа:
;)))))))


Край!
Ако Леми Килмистър чуе това, ще се върне обратно и никога няма да пипне китара ! (x)
;) :)))))))))))))))))))))
цитирай
12. radostinalassa - 6. planinitenabulgaria - Ако КГБ55 кандише на Цветанка,
24.06.2019 13:53
Забрави ли Склерчо, че бабата умря. Никой няма да се жертва с покойница, защото ще гори в ада като сводниците. А и кой ли би ти писал в блога, освен някой простоват мъж като тебе.
цитирай
13. iskra1304 - ....
24.06.2019 13:55
Пълна глупост! "Шошана" изобщо не е Българска песен... Ще ви дам линк към оригинала, но само ако сте послушни хихих :)
цитирай
14. apostapostoloff - В този ред на мисли да повторим:
24.06.2019 14:17
И хлябът, и ножът, и сиренето са в Бойко. Туй то.
цитирай
15. анонимен - Дядо Костя е допуснал досадна ош...
24.06.2019 14:23
Дядо Костя е допуснал досадна ошибка - да се чете "да го пусна", а не "за го мушна". Той на дърти години затова се катери по баирите - да го пуща отвисоко белким се мушне. Досега е успявал да го муине само в старото си войнишко кепе.
starforta6ak
цитирай
16. radostinalassa - Да отрежем главата на мафията наесен
24.06.2019 15:55
Не може неграмотни цигани за по 50 лв да решават съдбата ни. Те са като стадо, което лъжат чрез незаконните къщи, за вода и ток. И 50 нещастни лева.
цитирай
17. pantaleev - Дядя Коста е доста активен
24.06.2019 16:00
Преди година Юлия щеше да ми издере като дива котка заради него. Голям любовчия го раздава.:D
цитирай
18. planinitenabulgaria - Би трябвало ако някой може да разбере статията ми, приложена в линк
24.06.2019 16:26
към Коментар 6, само той да стане и да се изкаже. За тези, които не са в състояние да сторят това предлагам друг един музикален поздрав, подходящ за тях. По-младият ми блогов събрат Товарищ борН, като чуе тая песен, тя за него е Божий гимнослов.
https://www.youtube/watch?v=CEfPo9R4K7g

Послеслов:
Цветанка косвено ме путканва, но няма да й кандиша - аз съм по-красив от нея.
цитирай
19. radostinalassa - Много си простоват и за покойницата
24.06.2019 16:37
Новото становище е , че сводниците слизат надолу в еволюционното си развитие. Като се има предвид, че ти си на ниво четвърта варна , то съдбата ти е да отидеш в животинското царство.
цитирай
20. valdor1355 - Тонсън, той и Леми не пееше дълбоко ...
24.06.2019 18:24
Тонсън, той и Леми не пееше дълбоко философски неща. ;))))))
цитирай
21. анонимен - Аз напомпих браттеда. Пульо
24.06.2019 19:00
Аз напомпих браттеда.
Пульо
цитирай
22. pompadurgender - Колега, не бъди нахален. Знаеш, че ...
24.06.2019 20:54
Колега, не бъди нахален.
Знаеш, че само аз помпя тоз хубавец и не ми отнемай тази чест.
цитирай
23. eva666 - ха сега!! тук е възможно ,Човек и с 5 крака, да го изкарате..
24.06.2019 20:55
pantaleev написа:
Преди година Юлия щеше да ми издере като дива котка заради него. Голям любовчия го раздава.:D


Пантич, имаш моите симпатии....
някакси, те усещам..сродна душичка..
всички ние, сме различни в отделни ситуации...
поради това, е нормално, и емоциите да варират..
обратното , би било...пълна зомбация..а, това,не е за мен

поздрави, борн! /ноо, музиката е на ръба на моите нерви
даже, нямаше и да пристъпя...
ама, заради..панто ()

цитирай
24. анонимен - Ето го лудия полигор.И дамски превръзки си слага.
24.06.2019 21:10
eva666 написа:
pantaleev написа:
Преди година Юлия щеше да ми издере като дива котка заради него. Голям любовчия го раздава.:D


Пантич, имаш моите симпатии....
някакси, те усещам..сродна душичка..
всички ние, сме различни в отделни ситуации...
поради това, е нормално, и емоциите да варират..
обратното , би било...пълна зомбация..а, това,не е за мен

поздрави, борн! /ноо, музиката е на ръба на моите нерви
даже, нямаше и да пристъпя...
ама, заради..панто ()


цитирай
25. planinitenabulgaria - И ЦАВ12929
24.06.2019 21:21
radostinalassa написа:
Новото становище е , че сводниците слизат надолу в еволюционното си развитие. Като се има предвид, че ти си на ниво четвърта варна , то съдбата ти е да отидеш в животинското царство.


мисли същото както Вас.
цитирай
26. radostinalassa - 26. planinitenabulgaria - Ще ми говориш на ви.
24.06.2019 21:30
Зав 12929 има съвсем други схващания по много медицински въпроси. Но е умен човек, а не бетониран мозък.
цитирай
27. planinitenabulgaria - Кометар - заключителна кода:
24.06.2019 21:42
Тези, които са ме коментирали са в много голяма грешка. Аз имам няколко екипа в Центъра, които работят за мен, те пускат в блога ми постингите, които вменяват с моето съгласие на мен. Има екип, работещ на планинска тема, снимките те свалят от интернет, аз не съм стъпвал на пранина. Имам екип, който работи по проблемите на Западните покрайнини, друг - на Източните Родопи, и там кракът ми не е стъпвал. Друг мой екип черпи информация за положението на Балкантие и селективно пуска част от нея пак от мое име. Аз вече не знам колко са екипите, които работят за мен, защото те са толкова много и работят по толкова различни теми, че човек тлябва да е по-умен от Генерал радеВ и по-интелигентен от десА мерцедесА, за да обхване това море от информация. Истината я казах - на планиина не съм стъпвал, не съм ходил на нито един концерт, не съм се занимавал с балкановедство, с и история на двете световни войни. Хобито ми е бирата и сръбската чалга. Аз бях удобната личност - бивш извесетн профессор из Центра, завеждащ Катедра "Култура", която бе избрана на същия принцип, на който бе избран обектът от НКВД, да бъде балсамиран вместо Ленин, защото Ленин се беше разложил жив и никакаво мумифициране не можеше да се приложи към скапания му при третата степен на сифилиса труп.
С най-големи уважения към Товирш борН, но споделям и страхът си де не вземе да кандише на Цветанка. Ако не стане с Рустама и Кагебето /55/, борН ще е следващата нейна мишена.
Herr Doktor
Профессор из Центра,
Товарищ костЯ

К Борну - одна псевдо прогулка, которая вменена мне:
http://planinitenabulgaria.blog/turizam/2019/06/19/edna-razhodka-po-obrocite-na-svetata-planina-1.1662201
и еще одна -
http://planinitenabulgaria.blog/turizam/2019/06/19/edna-razhodka-po-obrocite-na-svetata-planina-2.1662238
Самые красивыи горы те, в которые никогда не бывал!




цитирай
28. radostinalassa - 28. planinitenabulgaria - финално
24.06.2019 22:04
Аз те видях на скалите. Беше с покойницата. Горко ти, ще се пържиш в ада много време. Почвай да се молиш, а може да отидеш да живееш в скалните манастири на центъра си.
цитирай
29. born - Малко се притесних, дали се разб...
24.06.2019 23:33
valdor1355 написа:
Малко се притесних, дали се разбира, че пее Шушана. :-о То за мен е ясно, защото съм свикнала с такова ръмжене за музикален фон, но за другите- незнам. :))))))

Без съмнениее Шушана е - даже една част е на Божествения български... Иначе според мен жанрът е супер-рок-урлатор-готик...
цитирай
30. born - ;))))))) Край! Ако Леми К...
24.06.2019 23:37
tonsun написа:
valdor1355 написа:
;)))))))


Край!
Ако Леми Килмистър чуе това, ще се върне обратно и никога няма да пипне китара ! (x)
;) :)))))))))))))))))))))


Сигурно горкият никога не е слушал автентична булгарише чалга, а там китарата е твърде непознат инструмент за разлика от автентичните кемане, кларинето и акардьона...
цитирай
31. born - Забрави ли Склерчо, че бабата умря. ...
24.06.2019 23:42
radostinalassa написа:
Забрави ли Склерчо, че бабата умря. Никой няма да се жертва с покойница, защото ще гори в ада като сводниците. А и кой ли би ти писал в блога, освен някой простоват мъж като тебе.

Това, което пишеш за Костя не е съвсем така.
Той не е толкоз проз,
защото е професор в АНАЛния център "ГОМНОВОЗ".
/Моля за извинение, но пак ме избива на поезия и рими.../
цитирай
32. born - Пълна глупост! "Шошана&q...
24.06.2019 23:49
iskra1304 написа:
Пълна глупост! "Шошана" изобщо не е Българска песен... Ще ви дам линк към оригинала, но само ако сте послушни хихих :)

Бе то и аз чрез линковете се опитвам да докажа, че става въпрос за еврейска песен, но не зная дали се получи.
ПП. В еврейската песен има някакъв фонетичен пасаж, който звучи като Шушана или нещо подобно, но българския творец решава, че това е женско име и вставя свободен текст. Нещо подобно на "Диз.ис.лав" на друг велик български талант ...
Ако имаш друга идея - моля да ме светнеш... Обещавам да съм послушко...
цитирай
33. born - И хлябът, и ножът, и сиренето са в ...
24.06.2019 23:53
apostapostoloff написа:
И хлябът, и ножът, и сиренето са в Бойко. Туй то.

Що така бе, шапшал ? Нас-милиционерите-не ни интересуват тези хранителни продукти, а духовната храна.
цитирай
34. born - starforta6ak
24.06.2019 23:58
анонимен написа:
Дядо Костя е допуснал досадна ошибка - да се чете "да го пусна", а не "за го мушна". Той на дърти години затова се катери по баирите - да го пуща отвисоко белким се мушне. Досега е успявал да го муине само в старото си войнишко кепе.
starforta6ak

Вероятно си съвсем прав, но дядя си пада и по млади разлизгани сиганки.../Вероятно това са му спомени в исторически план/
цитирай
35. born - Не може неграмотни цигани за по 50 лв ...
25.06.2019 00:02
radostinalassa написа:
Не може неграмотни цигани за по 50 лв да решават съдбата ни. Те са като стадо, което лъжат чрез незаконните къщи, за вода и ток. И 50 нещастни лева.

В РБ циганите са вече истински европейци. Оциганяването е приоритет на т.н. българин, който Умре да си друса шкембето като се напука добре с шльокавица...
цитирай
36. born - Преди година Юлия щеше да ми издере ...
25.06.2019 00:04
pantaleev написа:
Преди година Юлия щеше да ми издере като дива котка заради него. Голям любовчия го раздава.:D

Панто, пускам ти идея за лютите чушки: благородничката и планинския козел...
цитирай
37. born - към Коментар 6, само той да стане и да ...
25.06.2019 00:07
planinitenabulgaria написа:
към Коментар 6, само той да стане и да се изкаже. За тези, които не са в състояние да сторят това предлагам друг един музикален поздрав, подходящ за тях. По-младият ми блогов събрат Товарищ борН, като чуе тая песен, тя за него е Божий гимнослов.
https://www/watch?v=CEfPo9R4K7g

Послеслов:
Цветанка косвено ме путканва, но няма да й кандиша - аз съм по-красив от нея.

Не зная дали си по-красив или по-некрасив- важно е да не си по-тъп, а това е доста трудно за постигане...
цитирай
38. born - Тонсън, той и Леми не пееше дълбоко ...
25.06.2019 00:11
valdor1355 написа:
Тонсън, той и Леми не пееше дълбоко философски неща. ;))))))

Къде може да се сравнява Леми с талантливия красавец-атлет Наско Ментата ! Ъпсурт ! Българските гласове са най-великите !
цитирай
39. born - Братчеди pompadurpoligor и pom...
25.06.2019 00:16
Братчеди pompadurpoligor и pompadurgender,
Не се карайте заради мен. Не искам да бъда причина за семейни свади. Помпайте си на воля великолепните ми постинги.
цитирай
40. born - Тези, които са ме коментирали са в ...
25.06.2019 00:27
planinitenabulgaria написа:
Тези, които са ме коментирали са в много голяма грешка. Аз имам няколко екипа в Центъра, които работят за мен, те пускат в блога ми постингите, които вменяват с моето съгласие на мен. Има екип, работещ на планинска тема, снимките те свалят от интернет, аз не съм стъпвал на пранина. Имам екип, който работи по проблемите на Западните покрайнини, друг - на Източните Родопи, и там кракът ми не е стъпвал. Друг мой екип черпи информация за положението на Балкантие и селективно пуска част от нея пак от мое име. Аз вече не знам колко са екипите, които работят за мен, защото те са толкова много и работят по толкова различни теми, че човек тлябва да е по-умен от Генерал радеВ и по-интелигентен от десА мерцедесА, за да обхване това море от информация. Истината я казах - на планиина не съм стъпвал, не съм ходил на нито един концерт, не съм се занимавал с балкановедство, с и история на двете световни войни. Хобито ми е бирата и сръбската чалга. Аз бях удобната личност - бивш извесетн профессор из Центра, завеждащ Катедра "Култура", която бе избрана на същия принцип, на който бе избран обектът от НКВД, да бъде балсамиран вместо Ленин, защото Ленин се беше разложил жив и никакаво мумифициране не можеше да се приложи към скапания му при третата степен на сифилиса труп.
С най-големи уважения към Товирш борН, но споделям и страхът си де не вземе да кандише на Цветанка. Ако не стане с Рустама и Кагебето /55/, борН ще е следващата нейна мишена.
Herr Doktor
Профессор из Центра,
Товарищ костЯ

К Борну - одна псевдо прогулка, которая вменена мне:
;;;
Самые красивыи горы те, в которые никогда не бывал!

След искрените ти признания за бирата и шкембето, релевантно и ноторно /да- и ноторно/ е да поемеш част от функциите на Звездата на блога, тъй като същата е ангажирана със строежа на новата си - пета къща и само ти- като негов искрен фен можеш да го разтовариш от някои ангажименти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600584
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031