Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2014 20:56 - Блондинка се обажда на компютърен специалист. Има проблем с компютъра си.
Автор: lio0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1314 Коментари: 0 Гласове:
0



 Блондинка се обажда на компютърен специалист. Има проблем с компютъра си. - Ало! Имам проблем с компютъра. Пише ми на монитора, че не ми разпознава принтера. -И Вие какво направихте? Ами обърнах монитора към принтера за да го види и разпознае. И пак не го разпознава. Какво да правя? - Посочи му го с пръст – изхилил се специалистът.         Блондинка в болницата пита хирург след операция. -Докторе, как е той? -Кой? -Моя инструктор по кормуване. -А-а много е зле. Има масивен инфаркт, множество счупвания и вътрешни кръвоизливи. -Мога ли да го видя и да поговоря с него? -Съжалявам, но не е възможно. Ако искате може да ми кажете на мен, а аз ще му предам. -Просто ме интересува, дали съм издържала изпита по кормуване.           От НАСА изпратили на специална мисия в космоса най-новата си совалка. Поради кризата и бюджетни ограничения на совалката качили само две обучени кучета и една блондинка. След една обиколка на Земята от космическия център се обадили и казали: - Шаро? - Бау бау – отговорил Шаро. - Пич, натисни червеното копче, моля ти се. И Шаро натиснал копчето. - Евала, Шаро. Всичко е точно.  Совалката обиколила още веднъж Земята. От центъра за управление на полетите пак се обадили по радиото. - Вихър? Вихър, на линия ли си? - Бау бау – потвърдил Вихър. - Пич, натисни моля ти се зеленото копче на левия панел. И Вихър натиснал копчето. - Точно така. Благодарим ти Вихър. Минала още обиколка и от земята пак се обадили: - Алоу, Блондинката? - Бау бау – излаяла блондинката. - Не ми лай тъпа жено, ами нахрани кучетата и НЕ ПИПАЙ НИЩО ДРУГО!          Блондинка си седяла на пейка в парка и си блеела, препичайки се на слънце. По едно време чула станен къркорещ звук в главата си. - А!? – уплашено промълвила блондинката. – Какъв е този шум? Има ли някой там в главата ми? - Има – промълвил някой. - И кой си ти? - Аз съм... червей-мозъкояд. - И какво правиш в главата ми, ако мога да попитам – попитала блондинката. - Как какво... Гладувам.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lio0808
Категория: Забавление
Прочетен: 146260
Постинги: 77
Коментари: 6
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031