Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 21:38 - Работата стана дебела....
Автор: alllyallly Категория: Забавление   
Прочетен: 3640 Коментари: 14 Гласове:
7



rustam написа:
колко ниско може да падне един човек, че да изрече подобни грозни думи?- и аз искам да знам колко ниско трябва да си паднал за да вярваш, че аз мога да кълна деца???:))))
Като четох поста ти потръпвах, имах чувство, че слизам в Преизподнята.- Колко дтаматично?:) Какво си готов да кажеш още за да си избиеш комплекса?
Да ни пази Господ от зли сили!- Аз ли съм зла сила? Ех де да бях....аз ако зъм зла сила, ти си самия Сатана( малко оглупял, малко одъртял и най- вече озлобял)

Май попрекалявате вече да ми измисляте поведение и текстове...да си дрънкате, че аз съм еди кво си , казала еди що си и да си говорите колко съм лоша:))) Чудя се дали да не ви игнорирам?!?! Лично аз влиазам тук не да се занимавам с вас, но някак си не ме оставяте на мира...:)))))
Рустам ми е ясен, но да се комбинира с лУдис не разбирам...явно я харесва, за което се радвам, двама самотни блогъри имат за какво да мрънкат заедно...

ЗА 2837993 ПЪТ ЩЕ КАЖА: НЕ ЗНАМ, ЧЕ ЛУДАТА ИМА ДЕЦА...ЛОГИЧНО Е, ЧЕ ТЪПНЯТА КОЯТО ПУСКА ПОСТОЯННО
 НЕ Е ПИСНА ОТ МЕН!! ДА ВИКАМ ЛИ ПО- СИЛНО?:))))






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ===
25.03.2012 22:27
Не знам каква си и коя си. Не ме интересува особено. Пиша това само, за да ти кажа, че Лидис е психично болна жена и го мисля напълно сериозно. Общувах с нея преди година и половина в продължение на месеци. От позиция на времето осъзнавам, че това е било напълно излишно, защото тя не се е променила явно. Редовните сеирджии са наредени под постовете ти, някои със същите никове, други явно са си ги сменили... какво хабене на енергия е това, знаеш ли? Огромно. Излишно. Несътворяващо абсолютно никаква полза освен увеличен трафик за блог.бг. Излез от тази матрица.
цитирай
2. alllyallly - тъкмо си помислих, колко ми е досадно...всички самотни жени и мъже да ми досаждат:)
25.03.2012 22:38
yourprincess написа:
Не знам каква си и коя си. Не ме интересува особено. Пиша това само, за да ти кажа, че Лидис е психично болна жена и го мисля напълно сериозно. Общувах с нея преди година и половина в продължение на месеци. От позиция на времето осъзнавам, че това е било напълно излишно, защото тя не се е променила явно. Редовните сеирджии са наредени под постовете ти, някои със същите никове, други явно са си ги сменили... какво хабене на енергия е това, знаеш ли? Огромно. Излишно. Несътворяващо абсолютно никаква полза освен увеличен трафик за блог.бг. Излез от тази матрица.



вместо да си пиша за козметика и за каквото ме интересува мен...;) но ще ми писне и ще ги пратя всички в Recycle Bin:)
цитирай
3. анонимен - Али, оставам с впечатлението, че старшина Цъгов бди и за твоето
25.03.2012 23:33
морално състояние. А е такъв будала, че втори няма. Потръпвал той, слизал в преизподнята. Драма ти казвам! Шекспирова драма. Както се изразява Кушел, МаГбет.
цитирай
4. alllyallly - Старшината просто няма какво друго ...
26.03.2012 08:59
Старшината просто няма какво друго да направи, освен да полудява от мъка ....:))
Да беше само даскала, но я виж ти...как не загрях по- рано?!?!? Кои ме обсъждат тук и ми измислят автобиография?!?:)) Все даскали и все самотни....правилно в Турция има закон , който не разрешава на учители да стават свидетели след определен стаж....тук даскалите се доказаха, че закона е правилен, само дето не важи за България, но това не променя фактите...:)))
Лудис- учителка
Рустам- даскал
Елинор- даскалица
Няма смисъл да се обсъжда защо мислят само за али...:))))
цитирай
5. анонимен - На мен ми прави впечатление друго
26.03.2012 09:18
Сега пиша съвсем сериозно. Взимам пример от старшина Цъгов. Някой ми каза, че бил даскал по български и литература. Като гледам как пишат и говорят хлапетата тук и на други места, даскалите не си вършат работата. Получават някакви пари за нещо, което не правят добре и няма резултат. Само като гледам как пише неговия "приятел" Мариан, се хващам за главата. А тоя, вместо да надзърта под чужди чаршафи и да клюкари, да беше отделил от времето си и да стане добър учител. Да предизвика интерес в хлапетата.
С такъв манталитет, няма как да станеш добър учител.
цитирай
6. babikqn - Народни будители,
26.03.2012 09:20
демек:)
цитирай
7. alllyallly - Хора, спи ми се, явно да ставам един ...
26.03.2012 09:28
Хора, спи ми се, явно да ставам един час по- рано ми действа зле...:))
Ама хич не ми дреме какво го вълнува този или онзи самотен и озлобен блогър...хич хич:))))
Не претендирам за грамотност и не ме вълнува грамотността на другите, не ми дреме кой колко е стар , колко е млад, колко е луд, колко е глупав, колко е красив и колко е грозен....Тук общувам само с хора , които имат чувство за хумор, не са злобни, не се крият кои са и нямат проблем да комуникираме в скайп без да се притесняват от мен...:)) Тези които се страхуват от разобличаване са неискрени, злобни и смешни:)))
цитирай
8. анонимен - Да бе, будители.... Една клюкарка може да събуди само друга клюкарка.
26.03.2012 09:58
6. babikqn - Народни будители,
babikqn написа:
демек:)

А като приложи и патетика, характерна за читалищна драма, вече е ... тъжно.
цитирай
9. alllyallly - Да се будят, кой им пречи?:)))
26.03.2012 10:14
Да се будят, кой им пречи?:)))
цитирай
10. анонимен - Свръхултра експресивно предложение!
26.03.2012 10:30
Али + Бабикян! Тази седмица сте отвлечени, завлечени, привлечени, навлечени /немного/ и закарани на място /тайна/, където насила ще ви бъдат приложени диетични и безалкохолни хватки, прийоми и китайски и национални хитрини. Треперете!
цитирай
11. alllyallly - плашиш гаргите:))
26.03.2012 11:00
katana написа:
Али + Бабикян! Тази седмица сте отвлечени, завлечени, привлечени, навлечени /немного/ и закарани на място /тайна/, където насила ще ви бъдат приложени диетични и безалкохолни хватки, прийоми и китайски и национални хитрини. Треперете!


вече казах, регнах се пак:)))
цитирай
12. анонимен - Не знам каква си и коя си. Не ме инт...
26.03.2012 18:40
yourprincess написа:
Не знам каква си и коя си. Не ме интересува особено. Пиша това само, за да ти кажа, че Лидис е психично болна жена и го мисля напълно сериозно. Общувах с нея преди година и половина в продължение на месеци. От позиция на времето осъзнавам, че това е било напълно излишно, защото тя не се е променила явно. Редовните сеирджии са наредени под постовете ти, някои със същите никове, други явно са си ги сменили... какво хабене на енергия е това, знаеш ли? Огромно. Излишно. Несътворяващо абсолютно никаква полза освен увеличен трафик за блог.бг. Излез от тази матрица.


Ето един отличен съвет. Същото ти казвам и аз вече няколко пъти. Започваш да ми приличаш на мазохистка. Мен също много ме плюят, но от идеологичиска омраза, а вашето дърлене не почива на нищо.
цитирай
13. alllyallly - Ами на компютър съм по цял ден:)) Как ...
26.03.2012 18:46
Ами на компютър съм по цял ден:)) Как да изляза, пък и да не пиша пак ще пишат за мен, мен никой не ме забравя лесно:))
цитирай
14. dushka - Опитвам се да изпълня този съвет, който ми дават и моите приятели тук. Лесно се дават съвети, трудно се изпълняват.
27.03.2012 10:23
kushel написа:
yourprincess написа:
Не знам каква си и коя си. Не ме интересува особено. Пиша това само, за да ти кажа, че Лидис е психично болна жена и го мисля напълно сериозно. Общувах с нея преди година и половина в продължение на месеци. От позиция на времето осъзнавам, че това е било напълно излишно, защото тя не се е променила явно. Редовните сеирджии са наредени под постовете ти, някои със същите никове, други явно са си ги сменили... какво хабене на енергия е това, знаеш ли? Огромно. Излишно. Несътворяващо абсолютно никаква полза освен увеличен трафик за блог.бг. Излез от тази матрица.


Ето един отличен съвет. Същото ти казвам и аз вече няколко пъти. Започваш да ми приличаш на мазохистка. Мен също много ме плюят, но от идеологичиска омраза, а вашето дърлене не почива на нищо.


За каква матрица става въпрос? Все едно се намирам в затвор, след като съм въвела пълна модерация с изключване на анонимни. Нали преди да изтрия даден коментар, аз все пак го чета. Който не е попадал в горепосочената ситуация, нищо не е разбрал. Подкрепям те, Али, 100 процента съм сигурна, че не ти си написала тази клетва. Тя е измислена, знаеш от кой.
цитирай
15. alllyallly - Разбира се, че не съм писала клетви, ...
27.03.2012 11:27
Разбира се, че не съм писала клетви, обожавам децата, дори на откачалките децата са си деца...не са виновни , че родителите им бръмчат :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alllyallly
Категория: Забавление
Прочетен:
Постинги:
Коментари:
Гласове:
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930