Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2007 13:36 - Анти Киро ден - крадат ми колелoто и ме подстригват "0" номер
Автор: kiro Категория: Забавление   
Прочетен: 5234 Коментари: 12 Гласове:
1

Последна промяна: 19.09.2007 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На Киро му крадат колелото и го подстригват гола глава, той има план разпространен в открито писмо до медиите:

Селебрейтвайте енъмис,

Днес обявявам празник за мразене на моята личност. Защо ли?

Ами днес се чувствам леко прекаран и затова ви позволявам да ми се посмеете. Знам, че хората, които ме мразят едва ли са толкова много, но пък никога не се знае. Дори едно хейтърско сърце да бъде сгрято от топла омраза, аз пак ще съм щастлив.

Но как започна всичко?

Всичко започна от онзи ден, когато реших да се самоподстрижа и всичко щеше да е наред, ако трима човека не ми подравниха врата така, че след това се наложи да се обръсна почти гола глава. Въпреки преките съвети, всеки щавеше с машинката, докато накрая вратът ми не заприлича на врат от рекламата на Фанта (казват, че било ужасно).

Последва 10 кинта и намеса от професионалист, след която съм почти плешив.

Преди да се запътя към подстригвателното заведение слизам долу пред нас, само да установя, че някой ми е гепил колелото през нощта. Добре де, кой е този изпаднал келеш, който се нуждае от разбрицан байк DRAG, тунингован с гуми тънки като глисти и изтъркана предна спирачка.

Любимият ми скърцащ байк. Беше червен с тънки гуми, повтарям и лепенка ANALOG, жълта. Не,че някой ще го види, ама, ако го види да даде знак.

Това, което не мога да разбера, защо крадецът чака няколко месеца да ми го открадне, но още повече, защо открадна и веригата. Ок, нали някак си я е срязал тази верига. Защо не я метна отстрани да видя как точно е преодолял защитата и. Все пак беше с подсилена стомана. Ей така и без тва ми е гепил колелото , ама поне да не изпадам в мистерии.

Знам, че никога няма да хвана крадеца или да си намеря колелото. Обаче знам следващата стъпка.

Ще взема колелото на брат ми. И ще го оставя незаключено до някой стълб... ей така да изкушава. Аз самият ще сам зад ъгъла с голяма стоманена тръба в ръце.

Първият от гилдията на крадците, който пипне колелото ще бъде изпочупен. За удоволствие. Докато имам време ще чупя ръце и крака. Някак си назидателно. Или пък си мисля да скрия шило в седалката. Или да развинтя спирачките и да го подгоня по някое нанадолнище... лайна по дръжките... грес по гумите... мръсни номера ще измисля.

Нека крадците днес се радват, защото Киро е мръсна гад и вече поставя капани в столицата. Скоро очаквайте и в други градове.

Ваш Еркюл Попаро – частен убиец




Тагове:   ден,   МЕ,   номер,


Гласувай:
1



1. viovioi -
18.09.2007 14:15
Как ти хрумна такова "сладко отмъщение" ? Как палиш само за едно колело. Какви тежки материални загуби хората преживяват, ти за едно колело ли си?
цитирай
2. mitternacht - Бравооо :))) Супер :) да им е за урок ...
18.09.2007 14:44
Бравооо :))) Супер :) да им е за урок :)))
цитирай
3. andreytcho - хаха
18.09.2007 15:08
Сори че се смея ама то смешно бре :))) Честита прическа :Р
цитирай
4. pach - Абе аз колата си не заключвах
18.09.2007 15:13
но те само акумулатора ми свиха ...нов беше та и аз се замислям за тръбата , щото полицията каза като дойдем ще Ви се обадим ...та 10 ден седя край телефона и разглеждам оръжейни каталози ;-)!!!
Я смени снимката , щом си без коса - тази горе не е актуална :-))))))))
цитирай
5. анонимен - прав си
18.09.2007 16:15
Само варианта с тръбата. От останалите варианти полза няма. А като почнеш да го прилагаш, може и да ти обяднят къде е твоето колело. Знаеш ли.
цитирай
6. tessy - male,
18.09.2007 20:34
винаги успяваш да ме разсмееш :)
цитирай
7. smehurka - Оди рошав, бре, Киря..щу сА косиш..
18.09.2007 21:08
че си купиш друго кололо..то е кат жените..малцина са тия дет са били сал с една..)а аз ако намеря твоето, хич няма да ти го върна..:р..щото ме кефи, щом е байк..), ко ще разбирицан, разпарцафулен и други),нъц!
цитирай
8. анонимен - ahah
19.09.2007 23:24
Izruudd!! :D
цитирай
9. анонимен - Оох..
20.09.2007 09:53
Горкия ти...
цитирай
10. ridiculous - Киро,
21.09.2007 20:53
удряй и за мене, брат. И моето милш Grizzly го откраднаха миналия месец ;-(
цитирай
11. diati - Айййййй :)))))))))))))))
22.09.2007 21:48
крадецът е взел това, което му трябва, оттам където го e намерил, и което никога не го намира у себе си.
Садистично постъпваш към най-искреният почитател на твоя велосипед.Ако помислиш, сигурно ще ти го пази по-добре от теб;)))))
цитирай
12. анонимен - Eeeee,Киро !!
29.09.2007 02:08
Ееее,Киро,ти си уникален ,бе човек :)))
Мнооо якоооо !!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiro
Категория: Забавление
Прочетен: 3282760
Постинги: 188
Коментари: 3253
Гласове: 3905
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930