Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2019 14:53 - АЗ и ТЯ
Автор: germantiger Категория: Тя и той   
Прочетен: 2867 Коментари: 0 Гласове:
17

Последна промяна: 10.05.2019 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Постинг микс - манджа с грозде 

Сбор от няколко неща, които не са толкова важни и значими, та да ги отделям

Пост "фукня" - фукнята е нужна и оздравителна, не винаги е просташко заблуждение и демонстрация

"Моите" правила в живота,които съм събрал от личен опит, от хора около мен или от автори навън

Същите правила НЕ ПРИЛАГАМ към познати, любими и роднини, рядко прилагам и в интернет

С близките за мен хора съм беззащитно разпасан и себе си - има удоволствие в безконтрола


image
image


КРАЙ - ВРЕМЕ - ЖИВОТ

ВСИЧКО ДОКРАЙ – ЗАВЪРШИ ГО

ЕНЕРГИЯ – ДЕЙСТВИЕ – НАПРАВИ ГО

……

ХЛАДЕН РАЗУМ И АНАЛИЗ – НАМАЛИ ЕМОЦИЯ

НЕ МОЖЕШ ДА СИ НАВСЯКЪДЕ И НЕ НАВСЯКЪДЕ ДА ПОБЕДИШ

НЕ ВСЕКИ ГО ИНТЕРЕСУВА ТВОЯТА ИСТИНА И НЕ ВСЕКИ Я ПРИЕМА

……

БОЛКАТА – САМ – САМ – САМ

ГОВОРИ МАЛКО – БЕЗ ЛИЧНО ИНФО

БЕЗ ЕМОЦИИ, БЕЗ СЛАБОСТ И КОЛЕБАНИЕ

ПРИЯТЕЛ, ЛЮБИМА, РОДНИНА – ВСЕКИ ТЕ ПРЕДАВА

НЕ ВЯРВАЙ НА СЛУХОВЕ, НАЧАЛНИЦИ И КОЛЕГИ, НО И НЕ СЕ ДЕЛИ

НЕ СЪЖАЛЯВАЙ БИТИ И МАЧКАНИ, НАМЕРИ СИ „ПАРТИЯ”

......

КЪДЕТО И ДА СИ – НАУЧАВАЙ ОТ ВСЕКИГО ПО НЕЩО

МИСЛИ ПЪРВО ЗА СЕБЕ СИ, БЕЗ СЛЯПО ПОДЧИНЕНИЕ И ЗАПОВЕДИ

КАКВОТО И ДА СТАНЕ – СВЕТА НЕ Е СВЪРШИЛ, ЧОВЕК ЖИВЕЕ ИНВАЛИД

......

КОНКРЕТИКА, НЕ ЛАЛАДЖИЙСТВО

ТВОЕТО МНЕНИЕ НЕ МЕ ВЪЛНУВА, ГУБИШ МИ ВРЕМЕТО

НЕ КВАЛИФИЦИРАЙ ЛИЧНОСТТА МИ - СПОРИ С АРГУМЕНТИТЕ

......

Владей се, стегни се

Ясно, точно, уверено, лаконично

Без повторения и без цинизми в речта

 

Кой – Какво – Къде – Кога Как – Защо – мотивите му

Ако друг прави хубаво – хвали го – благодари

Намирай съюзници, мимика, тембър, поза

 

НЕ ОБЕЩАВАЙ НЕИЗПЪЛНИМОТО

УВАЖАВАМ ВАШЕТО МНЕНИЕ, НО НЕ ГО СПОДЕЛЯМ

КОГАТО ДАВАШ – ПОСЛЕ ИСКАЙ – ВСИЧКО Е ПАРИ И ИНТЕРЕС

 

Не на въпроси срещу теб

Не на чужда инициатива в спор

Не на чужда работа върху твоя гръб

Не въвличане в чужди жалби и проблеми

Не приемай лошо свършена работа от друг

ВНИМАВАЙ КАКВО ПОДПИСВАШ – ЧЕТИ БАВНО

 

НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙ НА НИКОГО

НЕ СЕ ИЗВИНЯВАЙ БЕЗ ВИНА

НЕ СЕ ОПЛЮВАЙ САМ

 

НЕ ГОВОРИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА НЕЩО НЕ СТАНАЛО

Каква е целта ми в този разговор

Каква е темата и каква е публиката

Какво ново ще кажа, с какво ще изненадам

Ефектен и силен завършек

Очаквани въпроси

 

ПОТРЕСАВАЩИ ФАКТИ И ЦИФРИ

СРАВНЕНИЕ С МОРАЛ И НРАВСТВЕНОСТ

ДЕМОНСТРИРАНЕ НА ЛИЧЕН ОПИТ, ПРИМЕР С ДЕЦА

 

КОЙ ГОВОРИ – КАК ГОВОРИ – КАКВО ГОВОРИ

БЕЗ ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ, ПРОВЕРЯВАЙ

НЕ ПРЕКАЛЯВАЙ С ЛИНКОВЕ КЪМ ДРУГИ

 

Търпение и пункт по пункт разбивай опонента

Казвай, че е пропуснал фундаментален момент

Казвай, че не вижда цялата картина и пъзела, а дребното

Казвай, че тенденциозно и нечестно е подбрал инфото си

Питай конкретно и точно за източниците му, цитати

Ползвай подкрепа на публика и познати

 

ПОСОЧВАЙ ПЪРВО ПОЛОЖИТЕЛНОТО, ПОСЛЕ ОТРИЦАТЕЛНОТО

НЕ СПОРИ ЗА СЕКС, ПОЛИТИКА И РЕЛИГИЯ

НЕ СЕ ПРАВИ НА ВСЕЗНАЕЩ

БЕЗ ИНТРИГИ И КЛЮКИ

НЕ ПРЕУВЕЛИЧАВАЙ

НЕ МРЪНКАЙ

 

Изслушвайте се

Търпение с възрастни

Не крещи и не обиждай стари

 

Пази идеите си

Не споделяй плановете си

УПОРИТОСТ, ТРУД И РАБОТА

 

Не трупане на книги, а четенето им

НЕ на юношески максимализъм, младежки ентусиазъм

НЕ на прекалена уставност и натягане

 

ПО-СПОКОЙНО

П Р Е М Ъ Л Ч И !!!


................


АЗ и АННА - тя в бг началото

image

image
image

САМО ФРАГМЕНТИ ОТ НАШИ "ПИСМА"

НИКОГА НЕ СЪМ УДРЯЛ ЖЕНА ДОРИ С ЦВЕТЕ

РАЗДЕЛЯМ ЖИВОТА ОТ СЕКСУАЛНОСТТА - спестил съм физическите детайли и конкретика

ТЯ

Тигърче  аз най-после съм тук..

Извинявай..боже,ти на колко прераждания си!?Изумяваш ме..следващата ти инкарнация определено няма да е в този гнусен Свят.

Да,вълнуват ме предишните и бъдещи животи..Как да те блокирам,ти си уникален.

Ти да не си масон!?

Боже,аз не мога да се опиша по-точно от това..що за човек си!?Сякаш си бръкнал в мозъка ми..да не си евреин!?

Не ме богопомазвай..не искам да те разочаровам.Ти си като от мечтите ми но не искам да вярвам в това

Докосваш душата ми по начин който ме плаши.Искам сега да бях до теб и да ме беше прегърнал,искам да вярвам,че ти си моята любов но не трябва

А за красотата ми,тя е измамна,не съм красива.

знаеш,че в момента всяко момиче с малко повече грим може постигне физическа красота,това обаче е обезличаване..Красота е когато лицето ти е чисто и излъчва доброта,а от очите ти струи искренност,красота е когато помислите ти са възвишени и неопорочени,когато не се потдаваш на материята ставайки неин роб,а я накараш да служи за изразяване на божественото в душата ти,когато градиш своята същност тя трябва да е обгърната от добродетели.

Това е жалко чувство..да не познаваш болката и да не я желаеш във върховата и форма е предателство за душата ти..Тя развива финия си СВЯТ обгръщайки го в БОЛКА!Болка отвъд всякакви понятия,далеч от предела на мислите,БОЛКА подобна на моща в ДУШАТА МИ.Душата ми е непорочна..душата ми жадува да диша болка..

ще бъдеш немощен на фона на всичката си сила,ще бъдеш жалък след като си опитал да ме пречупиш с АБСОЛЮТНАТА си мощ..ще си разочарован от мислите си,онези най-коварните,скритите които пазиш и от себе си..ще се виниш,че  въображението ти е изтощено и не намира начин да ми причини съвършена болка която да е в състояние да докосне ДУШАТА ми!Ще те е срам,ще се чувстваш изцеден..причинили ми всичко на което са способни тялото и умът ти ще са презрени от душата ти за неспособнаста си да бъдат СЪТВОРИТЕЛИ НА СЪЩИНСКАТА БОЛКА!Душата ти ще крещи в отчаяние,ще се намрази,че аз се осъвършенствам в стремежа ти да бъда затрита..че аз се извисявам над теб с всяко твое действие срещу тялото ми,а ти си се изчерпал откъм болка,празен и издеден си,а аз имам и твоята сила и мисълта ти,че ти си ме извисил в стремежа си да ме погубиш ще те срине психически,нежно ще умира съзнанието ти връщайки се отново и отново към желанието си да ми причинява болка..

 

АЗ

АННА-ВРАТИТЕ ЗАД ТЕБ СЕ ЗАТВОРИХААЗ ГИ ЗАТРЪШНАХ И НЕ САМО ТОВА АНИ...СПУСНА СЕ С ТРЯСЪК ОРОМНА РЕШЕТКА

ОГРОМНИТЕ ВРАТИ НА ТОЗИ ЗАМЪК-МАНАСТИР ТЕ ОТДЕЛИХА НЕ ОТ СВЕТА А ОТ ЖИВОТА-ЗАВИНАГИ-ТУК СИ ОСЪДЕНА,В ТАЗИ ТЪМНИЦА ТУК ДА ИЗПИТАШ СВОЯТА ВЯРА,ДА ДАДЕШ СВОЯТА КРАСОТА НА ПЛЪТТА,ДА Я ПРИНЕСЕШ В ЖЕРТВА АКО ИМАШ СМЕЛОСТТА!

ОСТАВАШ БЕЗ ДА МРЪДНЕШ А АЗ СТОЯ ВСЕ ОЩЕ ЗАД ТЕБ ДАВАЙКИ ТИ ТЕЗИ МИГОВЕ ВРЕМЕ НА ПРАГА НА НОВИЯ ТИ ДОМ-ДОМ НА БОЛКАТА,ЗАМЪК НА ТВОЯТА РАНА,ПАНТЕОН НА МЪЧЕНИЕТО,МАНАСТИР  В КОЙТО ЩЕ ИЗЧЕЗВАШ ЩЕ КЪРВИШ КАПКА ПО КАПКА-ТОВА ПРЕДСТОИ!

О НЕ,ТОЛКОВА БЪРЗО НЯМА ДА СВЪРШИМ,ТИ ЩЕ БЪДЕШ ТУК ГОДИНИ,НО ТОЛКОВА ИСКАМ ДА ВЗЕМА ЖИВОТА ТИ ОЩЕ СЕГА,НО ЩЕ БЪДЕ МИМОЛЕТНО УДОВОЛСТВИЕ, А ИСКАМ ДА Е ИЗПИТАНИЕ ЗА ТЕБ-ТАКАВА Е СДЕЛАТА С ТЪМНИНАТА-ДА Е ДЪЛГАИ БОЛЕЗНЕНА ПРОВЕРКА НА ВЯРАТА ТИ!ПРАВЯ КРАЧКА КЪМ ТЕБ А ТИ ИНСТИНКТИВНО СЕ СВИВАШ,НО САМО ЗА СЕКУНДА,ПОСЛЕ ЗАЕМАШ ГОРДАТА СИ СТОЙКА И ПОВДИГАШ ДОРИ НАХАЛНО БРАДИЧКА СЯКАШ СИ НАД МЕН И ОТМЯТАШ КОСАТА СИ,АЗ ПОВДИГАМ ОЩЕ ПОВЕЧЕ С ЛЯВАТА СИ ДЛАН ТАЗИ БРАДИЧКА ГОРДЕЛИВА СЯКАШ ДА Я РАЗГЛЕДАМ ПО-ДОБРЕ В ЛЕКИЯ ПОЛУМРАК

БЯХ ЗАКОВАЛ НАДПИСА:РОДЕНА ЗА ДА БЪДЕ НАРАНЕНА!!!-ТОВА БЕ МОЕТО ДОБРЕ ДОШЛА,МОЕТО ПРИВЕТСВИЕ КЪМ ТЕБ И ТОВА ТРЯБВАШЕ ДА ВИЖДАШ ВСЕКИ ПЪТ ПРЕДИ МОЛИТВА КЪМ ТВОЯ БОГ КОЙТО И ДА Е ТОЙ-ТИ СИ РОДЕНА ЗА ДА БЪДЕШ НАРАНЕНА АННА!!!ЗАПОМНИ ГО ДО СЕТНИЯ СИ ДЪХ,ЗАВИНАГИ,ДОКАТО ДИШАШ И ГО ИСКАЙ-БОЛКАТА Е БЛАГОДАТ,БОЛКАТА Е ПРАЗНИК ЗА ТВОЕТО ТЯЛО,ТЯ СИ САМАТА ТИ,АННА ЗНАЧИ БОЛКА!!!АННА-БОЛКАТА...ANI THE PAIN...ТОВА Е,КАЗАХ-НЕКА БОЛИ!

ТИ БЕ ПРИЕЛА СВОЯТА СЪДБА И СЪВСЕМ СПОКОЙНО ПУСНА ОТ ТЕБ ДА ПАДНЕ ЧЕРНАТА ТИ ДРЕХА,РАЗКРИВАЙКИ ПРЕД МЕН КРАСИВАТА СИ ПРЕХОДНА ПЛЪТ КОЯТО БЕ ТОЛКОВА БЯЛА КОЛКОТО РОКЛЯТА,ИЗВИВКИТЕ НА ГРАЦИОЗНОТО ТИ ТЯЛО СЕ РАЗКРИХА В СЪВЪРШЕНСТВО ПРЕД МЕН,ЗА ТЕБ ТОВА Е ЕДНА ПРЕЗРЯНА ЕДНА ГНИЕЩА ПЛЪТР,ЕДНО ПОДДАВАНЕ НА ВРЕМЕТО,НО ЗА МЕН ГРЕШНИЯ,МРЪСНИЯ В СЕНЕ СИ,ПРИМИТИВНИЯ ТОВА ВЕДНАГА СЪБУДИ ЖИВОТИНСКОТО,СКОТСКОТО И АЗ ПОГЛЪЩАХ С ОЧИ ЖАДНО ВСЯКА „ПОРИЧКА” НА ТЯЛОТО,ТОВА КОЕТО УСПЯХ ДА ВИДЯ,ЗАЩОТО ТИ НЕЖНО ПРЕМЕТНА ПРЕЗ РАМЕНЕТЕ СИ БЯЛАТА ДРЕШКА И СКРЪСТИ ПЛАТНЕНОТО КОЛАНЧЕ ПРЕЗ ТАЛИЯТА СИ ЛЕКО ПРИСТЯГАЙКИ МАТЕРИЯТА... 

ПОГЛЕДНАХ ТЕ СЛЕД КАТО СЕ ОБЪРНА КЪМ МЕН И КАЗАХ:

-ИСКАМ ДА СИ В БЯЛО ЗАЩОТО...:ИСКАМ ВСЯКА НАНЕСЕНА ТИ МРЪСОТИЯ ДА СЕ ВИЖДА И ЛИЧИ,ИСКАМ ВСЯКО ПЕТНО ТВОЯ КРЪВ ДА СЕ ПОКАЗВА НА ТАЗИ БЯЛА РОКЛЯ,ИСКАМ ВСИЧКО КОЕТО НАПРАВЯ С ТЕБ ДА ОСТАВЯ ПО ТОВА БЯЛО СЛЕД,ИСКАМ БЯЛАТА ТИ КОЖА ДА ОСТАВЯ КЪРВАВИ ПЕТНА!

ЧОВЕК С МОЯ УМ,МОЯТА ФАНТАЗИЯ И МОЯТА ЖЕСТОКОСТ ЕДВА ЛИ ЩЕ НАМЕРИШ,НО ЧОВЕК С МОЕТО СЪРЦЕ НЯМА ДА НАМЕРИШ МОЖЕ БИ НИКОГА...


ТЯ СЛЕД ГОДИНИ В ЧУЖБИНА

image
image
image
сдрг

ТЯ

 

ИСКАМ СИЛАТА ТИ!НАВЕЖДАМ СЕ ПЛАВНО КЪМ НЯКАКЪВ ПРЕДМЕТ КОЙТО Е ДАЛЕЧ ОТ ВСЯКАКВИ ОПРЕДЕЛЕНИЯ..""ТИ ЛИ ИЗМИСЛИ ТОВА!?""..ОТКЪСВАМ ПОГЛЕДА СИ ОТ ""НЕЩОТО"" И СЕ ОБРЪЩАМ РЯЗКО КЪМ ТЕБ..ПОТАЕН ВЯТЪР,СТУДЕН И НЕЕСТЕСТВЕН ДОЛАВЯМ ПО КОСИТЕ СИ..РОКЛИЧКАТА МИ СЕ ВЕЕ..СЯКАШ ТРЕПЕРЕЙКИ ОТ ЖЕСТОКИЯ ПОГЛЕД КОЙТО СИ ВТРЕНЧИЛ В МЕН ВЕЧЕ ТИ Е ПОДВЛАСТНА И ЖЕЛАЕ ДА СЕ ОТДЕЛИ ОТ МЕН,ДА СЕ СЛЕЕ С ВЯТЪРА И ДА МЕ ОСТАВИ САМА ПОЧТИ ГОЛИЧКА ПРИ ТЕБ..ТЯ УСЕЩА СЯКАШ МИСЛИТЕ,ВНИКВА В ЖЕЛАНИЯТА ТИ У СЕ УСЕЩА НА МОМЕНТИ НЕНУЖНА..НО ТЯ Е ПРЕКРАСНА,КРАСИВА РОКЛЯ КОЯТО АЗ ЩЕ ПАЗЯ ГРИЖЛИВО ДА НЕ БЪДЕ ИЗЦАПАНА ОТ РЪЦЕТЕ ТИ..ТРЪГВАМ БАВНО НО СИГУРНО КЪМ ТЕБ,ВЕЧЕ УСЕЩАМ ТОЗИ СТУДЕН ВЯТЪР СЯКАШ ОТ ДУШАТА ТИ..ЗАСТАВАМ ПРЕД ГРУБАТА ТИ СИЛА,ПРЕД ЦЯЛОТО ТИ КОВАРНО И НЕЧОВЕШКИ-СИЛНО СЪЩЕСТВО,ГЛЕДАМ ТЕ В ОЧИТЕ,А ТИ ГЛЕДАШ В МОИТЕ,ПРОТЯГАМ ПРЕДПАЗЛИВО РЪКАТА СИ ТЪРСЕЙКИ ТВОЯТА..ОТКРИВАМ Я ЛЕДЕНА,СТРУЯЩА ОТ МОЩ И БЕЗ-ПОЩАДА..НО Я ХВАЩАМ НЕЖНО,ОПИТВАМ СЕ ДА Я ОБГЪРНА С МОЯТА НО НЕ,ПРЕКАЛЕНО ОГРОМНА Е..СТИСВАМ Я НЕЖНО..ТИ ИЗВРЪЩАШ ПОГЛЕДА СИ И ПОГЛЕЖДАШ РЪКАТА МИ КОЯТО ДЪРЖИ ТВОЯТА..АЗ ОТНОВО ТЪРСЯ ПОГЛЕДА ТИ НО ТОЙ Е ВТРЕНЧЕН В РЪКАТА МИ

 

""ЕДИНСТВЕНАТА ЖЕРТВА ТУК СИ САМИЯТ ТИ""ИЗПРАВЯМ СЕ И ЗАСТАВАМ ОТНОВО ПРЕД ТЕБ,А ПОГЛЕДА ТИ БИ МОГЪЛ ДА СРАЗИ ВСЯКО ЕДНО НОРМАЛНО ЧОВЕШКО СЪЩЕСТВО..НАВЯРНО ДОРИ И НЯКОЙ ЗВЯР..""С ЕДНА СИЛА В ТАЗИ ВСЕЛЕНА МОЖЕ ДА СЕ ВЗЕМЕ ДУШАТА МИ..С ЛЮБОВ,НО ТИ НЕ МОЖЕШ ДА ОБИЧАШ,В ТЕБ НЯМА И КАПЧИЦА ОТ НЕЯ,НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е!""ВДИГАМ БАВНО РЪКАТА СИ КЪМ ЛИЦЕТО ТИ,ТОЛКОВА ГРУБО И ЗЛОВЕЩО..ПОСТАВЯМ ДЛАНТА СИ НА ДЯСНАТА ТИ СТРАНА..ЛЕДЕНА Е..ПЛЪЗВАМ РЪКАТА СИ КЪМ БРАДИЧКАТА ТИ,ИСКАМ ДА УСЕТИШ НЕЖНОСТТА МИ,ДОБРОТАТА НА НЕПОРОЧНИТЕ МИ ПОМИСЛИ..ТОВА Е СИЛА КОЯТО ЩЕ СЕ ИЗПРАВИ СРЕЩУ ТВОЯТА..ТОВА СЪМ АЗ,ТОВА Е КОЕТО ИСКАШ ДА УБИЕШ..ГЛЕДАМ В ОЧИТЕ ТИ..СЪЛЗИТЕ МИ НАПИРАТ ИСКАТ ДА ПОЛЕТЯТ КЪМ ГНУСНИЯ ПОД ЗА ТЕБ..ПРОКРАДВА СЕ ПРЕЗ СЪЗНАНИЕТО МИ МИСЪЛТА..""НЕ Е НУЖНО ДА МЕ ОБИЧА ЗА ДА МЕ ПОБЕДИ С ЛЮБОВ....С МОЯТА ЛЮБОВ""ЛЮБОВТА КОЯТО ЩЕ ТИ ДАРЯ ЩЕ Е ТВОЯТА СИЛА СРЕЩУ МЕН,АЗ САМАТА ЩЕ БЪДА ПОБЕДЕНА ОТ СЕБЕ СИ..НО....ДУШАТА МИ Е НАД ТВОЯТА,АЗ ЩЕ ТЕ ПРЕОБРАЗЯ КАТО ТЕ ПРЕГЪРНА С ЛЮБОВ,КОГАТО ТЯ ПРОНИКНЕ В СЪРЦЕТО ТИ ЩЕ ИМАШ МОЯТА СИЛА(ЕДИНСТВЕНАТА СПОСОБНА ДА МЕ УБИЕ)НО НЯМА ДА Я ИЗПОЛЗВАШ СРЕЩУ МЕН..!КАЗВАМ ТИ,ЧЕ ИСКАМ ДА ОТИДА В СТАЯТА СИ..ТРЪГВАМ РЯЗКО НА ТАМ,ПОЧТИ БЯГАЙКИ..ГОРДА СЪМ И УВЕРЕНО СЕ ИЗКАЧВАМ ПО СТЪПАЛАТА

 

АЗ НЕ БЯГАМ,АЗ ПРОСТО ИСКАМ МАЛКО УСАМОТЕНИЕ..ОТИВАМ ДО ПРОЗОРЦИТЕ,НАВЪН Е КРАСИВО И НЕЖНО..ИМА ПУХКАВИ ОБЛАЧЕТА ПЛУВАЩИ ИЗ НЕБЕТО,ТОЛКОВА МНОГО ПТИЦИ КАКВИТО ДО СЕГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛА..ОТВАРЯМ ДВАТА ОГРОМНИ ПРОЗОРЕЦА..И СЛЪНЦЕТО ВЕЧЕ ОБЛИВА ЛИЦЕТО МИ..ЛЕК,ТОПЪЛ ВЕТРЕЦ ПОГАЛВА ЛИЦЕТО МИ..АЗ СЪБЛИЧАМ БЯЛАТА РОКЛЯ,ЩЕ Я ПАЗЯ,НЕКА ДА СЪМ С НЕЯ КОГАТО МЕ МЪЧИ....МИСЛЯ СИ АЗ..ЩЕ ДОКОСНА ЗЛОКОБНАТА МУ СЪЩНОСТ И ЩЕ Я ПРЕОБРАЗЯ..ОТДРЪПВАМ СЕ ОТ ПРОЗОРЕЦА,ПОГЛЕЖДАМ КЪМ ЛЕГЛОТО КЪДЕТО ЛЕЖАТ ЗАХВЪРЛЕНИТЕ МИ ДРЕХИ,ПОВДИГАМ ГИ....ПОСТАВЯМ ГИ ДО СКЪСАНАТА БЯЛА РОКЛЯ И СЯДАМ НА ЛЕГЛОТО..ТОЛКОВА Е МЕКО....ПОТЪВАМ ПОЧТИ....ОТПУСКАМ СЕ НАЗАД И СЕ ОТДАВАМ НА МИСЛИТЕ СИ!ДУШАТА МИ Е НЕСПОСОБНА ДА СЕ ПРЕДАДЕ!!!ГОРДОСТТА МЕ ОБГРЪЩА!ПТИЦИТЕ СЯКАШ МЕ ВИКАТ..АЗ СЕ УНАСЯМ....


АЗ

идея нямам за следващите стихове - не помня чии са, а се съмнявам да съм ги сътворил аз, но кой знае - наистина не помня, което е жалко

 

[16.9.2009 г. 06:07:33] german_tiger74 каза: ВЪРВЯХ ПО ПЪТИЩА ПРЕЗ ДЖУНГЛИ

ПРЕПЪЛНЕНИ СЪС ДИВИ ЗВЕРОВЕ

И ВМЕСТО ХЛЯБ В ТОРБАТА МАЛКА

ТЕЖАХА ВСИЧКИТЕ МИ ГРЕХОВЕ

 

ВЪРВЯХ БЕЗСПИР И БЕЗ ПОСОКА

КЪМ НОВИ НЕПОЗНАТИ ГРАДОВЕ

КЪДЕТО ИМА САМО СИЛНИ ХОРА

НЕМОЖЕЩИ ДА СВИВАТ КОЛЕНЕ

 

ВЪРВЯХ ПРОКУДЕН ОТ ЛЪЖИТЕ

ГОРЯЩИ МЕ КАТО ПОЖАР

ВЪРВЯХ БЕЗ СТРАХ И СРАМ В ОЧИТЕ

НА БЛЯНОВЕТЕ СИ ЕДИНСТВЕН ГОСПОДАР

 

ВЪРВЯХ ПО ЦЕЛИ ДНИ И НОЩИ

ПОД ЖАРКО СЛЪНЦЕ, ПАДАЩИ ЗВЕЗДИ

НЕ БЯХ ТЕ ВИЖДАЛ НИВГА НО МЕЧТАЕХ

ДА СЕ ПОЗНАЕМ АЗ И ТИ

 

БЕЗ ДЪХ ОСТАНАЛ СПРЯХ ЗА МАЛКО

СЪЗРЯХ В ШУМАКА МАЛКА СВЕТЛИНКА

РАЗБУТАХ КЛОНИТЕ И ПАПРАТ ЖАЛКА

И БЛЕСНА ЯРКО МОЯТА МЕЧТА

 

НА СУТРИНТА ЗА ПРЪВ ПЪТ ТЪЙ ПРЕКРАСНА

ПОЕХМЕ ХВАНАЛИ СЕ ЗА РЪКА

ОТКРИХ НАЙ-СЕТНЕ УЧАСТТА СИ ЯСНА

ПРИНЦЕСАТА НА МОЯТА ДУША

 

УВЛЯКОХ СЕ ПО ТЕБЕ,НЕ ОТРИЧАМ

И ЗА КАКВО МИ Е ТОВА

ТЕЗ ДВЕ ОЧИ КРАСИВИ ПРЕДПОЧИТАМ

ПРЕД ВСИЧКО ДРУГО НА СВЕТА

ЧАО МЕСО,ЗАПОЧВА СЕ И НВЕ СЕ ОБРЪЩАЙ НАЗАД ЩЕ ТЕ ПРЕЧУПЯ!

ВЪВ БОЛКАТА БЪДИ ТИ СЛАБА,АЗ ПЪК СИЛЕН,А ВЪВ ДУШАТА АЗ СЪМ СЛАБ,А ТИ ПЪК МЕ ИЗДИГАЙ СИЛНА!!!!!!!!!!

БЪДИ ВЪЛНА ПОД МЕНЕ,АЗ ЩЕ СЪМ СКАЛА НАД ТЕБ!!!!!!!!!!

ТИ СИ ЧУДЕСЕН МАТЕРИАЛ,ЧУДЕСЕН РЕСУРС,СВЕЖА ПЛЪТ,МЛАДО МЕСО,КРАСОТА ДОСЕГА НЕ ИЗТЕРЗАНА НЕ СМАЗАНА И НЕ НАРАНЕНА КАКТО ТРЯБВА,ДОСЕГА ВСЪЩНОСТ ТИ НЕ СИ ПРАВИЛА НИЩО,ВСЕ ЕДНО СЕКС НЕ СИ ПРАВИЛА,ТЕПЪРВА ЩЕ ОПИТАШ УДОВОЛСТВИЕ И ЩЕ ИЗПИТАШ САМА СЕБЕ СИ КОЛКО "СТАВАШ" И ДОКЪДЕ ЩЕ СТИГНЕШ...АЗ ЗАЛАГАМ МНОГО НА ТЕБ,ТИ СИ УНИКАЛНА,ТИ ИМАШ "ТАЛАНТ"-ТАЛАНТ ДА БЪДЕШ КРАСИВАТА МЪЧЕНИЦА,ГОЛАТА КРАСОТА ГОЛАТА МРЪСНИЦА,РАЗГОЛЕНАТА РАЗКЪРВАВЕНА ДУШИЦА!

въузбуждаш ме,караш ме да дивея,перверзно е че смесваш и физическа болка и духовна извратеност и извисеност,уникална комбинация е,велико е,несравнимо е

ЗНАЕМ КАКВИ СА "НОРМАЛНИТЕ"-СКУЧНИ УДОВОЛСТВИЯ ЕДНО И СЪЩО ВКАРВАНЕ И ИЗКАРВАНЕ...ЕДИН И СЪЩ РИТЪМ И БЛЪСКАНЕ ВЪТРЕ-ВЪН...НАШЕТО Е ДРУГО-ТО Е НАРКОТИК,ОКЕАН,ЛУДОСТ,СЪВЪРШЕНСТВО,ОТКАЗ ОТ САМАТА СЕБЕ СИ,СМЕСВАНЕ НА ВЪЗБУДА,МОЗЪК И БОЛКА,ТО Е СЕБЕУНИЖЕНИЕ И СЕБЕПОБЕДА,ВЪЗРАЖДАНЕ,ПРЕРАЖДАНЕ И БОЛЕВИ ШОК

и един задграничен идеал

image

image

image

ЗА НАДЕЖДА и мислещи или говорещи подобно

- силата определя битието в огромна степен, не смирение или интровертности - пример - ако Германия беше победила във ВСВ днес битието на всички германци и на цял свят щеше да е различно - щеше да се пее на немски, не английски, нямаше да има Холивуд, а нещо друго

- не Кант и "кантовци" решават историята и последствията, а в пъти повече "фридриховци", "сталинци", "чърчиловци" въпреки, че те НЕ са по-добри - пример - именно поради рузвелтовци не германец, а американец кацна на луната с МОДУЛИТЕ НА ГЕРМАНЕЦА ВЕРНЕР ФОН БРАУН НАПРАВИЛ АСТРОПРОГРАМАТА НА ЩАТИТЕ след загубената война

- НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ СТРАСТТА И ДЕЙСТВИЕТО - ПРЕДИ ТЯХ ЧЕСТО ПЪТИ ИМА РАЗМИСЪЛ, АНАЛИЗ, СИНТЕЗ, мъдроговорещите на пръв поглед, често са високомерни плямпащи на втори поглед и това поянякога е самата истина

- не бъди инвалид - т.е.не бъди самото едното - разум и рацио, бъди в опит повече, двете или всичко, дори да е непостижимо

- наистина ли си вярваш, когато ми даваш цитати на учени писали за Бог, целия им живот и открития показват несмирение/например,но ти и маса хора излизате с фраза, цитат, красиви думи?!

- за мен решението и проблема на уж белия човек не е в липсата на разум, рацио или морал, а тъкмо обратното - в много рацио, норма, морал, размисъл - на "нашия човек" му трябва голям доза атавизъм, нецивилизация и не бъркай/те това с чалга, ракия, маса и маанета

- просто казано - нашия човек когато трябва да мисли - обикновено мисли, нашия човке когато трябва да реагира или удари - той пак мисли, а за дълбокото мислене - там не мисли изобщо - там консумира спуснато

  С ДВЕ ДУМИ - НЕ КАНТОВЦИ, НЕ ГОШО ЛОЗАНОВЦИ, НЕ КУБРАТ ПУЛЕВЦИ - КОГАТО ТРЯБВА УМ, КОГАТО ТРЯБВА НАТИСК,А КОГАТО ТРЯБВА И ХУЙ/днес му казва топки, във всеки случай НИКОГА ГОШО ЛОЗАНОВЦИ ЖЕНОПОДОБНИ






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4619735
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031