16.05.2020 22:25 - Трима будистки монаси използват ума си, за да променят структурата на бутилираната вода

Последна промяна: 16.05.2020 22:27

Публикуван преди 3 дни

На 12 май 2020 г.

от Арджун Валяimage image

НАКРАТКО
  • Фактите:

Трима будистки монаси съсредоточиха намерението си върху търговски бутилирана вода с цел подобряване на растежа на семената. Резултатите показват, че те са в състояние да окажат значително влияние.

• Отразяват върху:

Ако човешкото намерение може да промени физическата материална материя, представете си какъв ефект може да има колективното човешко намерение върху целия човешки опит.

А изследване , публикувано в списанието  проучи, списанието на науката и изцеление  , проведено от учени в Националния Каосюн педагогически университет, Националния университет на Тайван, и Института по ноетични науките съотнесени предишен експеримент, който предполага, че "консумацията на умишлено третира чай влияе субективно под настроение двойно слепи, контролирани условия. " Те решават да проучат допълнително, при двойно слепи, контролирани условия. Новото проучване използва семена Arabidopsis thaliana (често използван див тип семена, принадлежащи към семейство Brassica, което включва кръстоцветни зеленчуци като зеле, броколи, карфиол) и измерва разликите в дължината на хипокотил, антоцианин и хлорофил между семената, хидратирани с умишлено третирана срещу необработена вода.

реклама - научете повече

Хипокотилът е стъблото на покълнало семе, антоцианинът се отнася до специфични свойства на клетъчната биология на растението, а хлорофилът се занимава с биологията на зеления пигмент, открит в растенията. В проучването  е проектиран, както следва:

Три будистки монаси съсредоточиха намерението си върху търговски бутилирана вода с цел подобряване на растежа на семената; бутилирана вода от същия източник служи за необработена контрола. Използвани са семена със следните три вариации на криптохром (CRY): див тип Арабидопсис (Columbia-4), мутация на спечелената функция (His-CRY2) и мутация на загуба на функция (cry1 / 2), където "печалба" и "загуба" се отнасят съответно до повишена и намалена чувствителност към синя светлина. Семената се хидратират с пречистена или необработена вода при заслепени условия и след това се поставят в произволни позиции в инкубатор. Процесът на покълване се повтаря три пъти във всеки експеримент, като всеки път се използват нови семена и след това целият експеримент се повтаря четири пъти.

Резултатите от проучването в Тайван показват значително намаляване на дължината на хипокотила, значително увеличение на антоцианина (средно третирана 17,0 ± 0,31 mg, нетретирана средна стойност и „скромно“ увеличение на хлорофила. За да видите действителните числа и повече подробности за проучване, можете да се обърнете директно към изследването.

Според авторите:

Тези резултати са съобразени с намеренията на монасите, тъй като намаляването на дължината на хипокотила и увеличаването на антоцианина и хлорофила са свързани с засилен фотоморфогенен растеж. Тези експерименти показват, че   His-CRY2  мутацията на  Arabidopsis  може да бъде особено силен "детектор" за намерението.
Това предполага, че монасите са успели да променят структурата на водата.

Имаше няколко притеснения и предубеждения, но те не държаха голяма тежест според авторите. Едно от тях, че химичният състав на водата не е тестван преди експеримента, така че това по някакъв начин би могло да повлияе на резултатите вместо монасите. Отново можете да се обърнете към изследването за повече информация.

Експериментите през последните четири десетилетия са изследвали дали човешкото намерение само може да повлияе на свойствата на водата. Този въпрос представлява интерес за изследванията на алтернативната медицина, тъй като човешкото тяло е съставено от приблизително 70% вода. Интересът към тази тема беше възбуден от множество изследователи, които предполагат, че умишлено повлияната вода може да бъде открита чрез изследване на ледени кристали, образувани от проби от тази вода. Учените предположиха и показаха, че водата, повлияна от намерението, наистина може да повлияе на физическото образуване на ледените кристали, които водата произвежда. Последователните резултати обикновено сочат идеята, че положителните намерения имат тенденция да произвеждат симетрични, добре оформени, естетически приятни кристали, а отрицателните намерения са склонни да произвеждат асиметрични, слабо оформени и непривлекателни кристали.

Дийн Радин, главен учен в Института за ноетични науки (един от авторите в изследването по-горе), заедно с Масару Емото, Такашиге Кизу и Нанси Лунд, разработиха експеримент, който тестваше тази хипотеза.

Докато описанието на изследването   гласи:

През три дни 1900 души в Австрия и Германия насочиха намеренията си към проби от вода, разположени в помещение с електромагнитно екраниране в Калифорния. Водните проби, разположени в близост до целевата вода, но непознати за хората, предоставящи намерения, действаха като „проксимални“ контроли. Други проби, разположени извън екранираната стая, действаха като дистанционни контроли. Ледените капки, образувани от проби от вода в различните условия на обработка, са били заснети от техник, всяко изображение е оценено за естетическа красота от над 2500 независими съдии и получените данни са анализирани, всички от слепи хора по отношение на основните условия на лечение. Резултатите предполагат, че кристалните изображения в умишлено обработеното състояние са оценени като естетически по-красиви от проксималните контролни кристали (p

1. bojil - Бутилираната вода расте по камъ...
17.05.2020 00:24