25.01.2019 10:49 - Изследователите откриват очната ябълка и зъбите вътре в лицето на Марс
Автор: zahariada Категория: Технологии

Последна промяна: 25.01.2019 10:52

Изследователите откриват очната ябълка и зъбите вътре в лицето на Марс

Публикуван

преди 1 месец за
 19 декември 2018 г. от  Арджун Валяimage

НАКРАТКО
  • Фактите:

Няколко рецензирани статии относно Лицето на Марс са показали убедителни доказателства за "изкуствена повърхностна намеса". Изследователите, споменати тук, са убедени, че изкуствено създадени структури съществуват на повърхността на Марс.

• Отразяват върху:

Какво ви се случва, когато мислите, че гигантски структури, построени на планетата Земя, може да са били построени и на други планети? Марс е бил подобен на Земята, може ли в миналото да е живяла интелигентна бронзова цивилизация?

Д-р Хорас Кратер е професор по физика в Института за космически университети в Тенеси, който наскоро се пенсионира след 40 години и, за съжаление, също наскоро почина поради естествени причини. Той е асистент по физика във Вандербилт, преди да се присъедини към космическия институт през септември 1975 г. Той е повишен в професор по физика през септември 1987 г. и оттогава прави пробиви в теорията на теоретичното участие.

реклама - научете повече

Според  Института за космически изследвания на Университета в Тенеси, „ Той има дълбока ангажираност към изучаването на много фундаментални проблеми в релативистичната квантова механика и квантовата теория на полето, включително релативистката задача за две и три тела, както се прилага в атомната, ядрената и физиката на частиците , През годините е преподавал широк спектър от напреднали курсове, включително квантова механика, квантова теория на полето, физика на твърдото тяло и обща относителност. Публикувал е множество реферирани статии в най-престижните списания по физика. Той обича да учи нови неща, когато научава нови клонове на физиката. "

Защо пиша за него? Може би защото той е един от най-новите примери (от много хора през годините), който настоява за границите на невярна информация, публикувана в науката, нещо, което виждаме твърде много от днес. За един уважаван академик дори да поеме "лицето на темата на Марс" е доста смело, но далеч не е глупаво. Д-р Crater, заедно с колегите си за научни изследвания, професор Stanley McDaniel и Ananda Sirisena, неотдавна публикуваха статия в  Journal of Space Exploration, озаглавена „ The Mounds of Cydonia: Elegant Geology, Tetrahedral Geometry and Reactions of Pythagoras and Dirac “.

Проучване, което е  добавено към вече надеждните доказателства, сочещи „изкуствени повърхностни интервенции“ на Марс,  както е посочено в проучването. Основната предпоставка на статията е, че тези структури, ако са наистина изкуствени, “осигуряват елегантен и сбит начин за интелигентен вид да предаде на друго разузнавателно доказателство, че разбира основите на тетраедричната геометрия, прости числа и квантовата механика на електронен спин, като по този начин дава допълнителни доказателства за възможността за интелигентна намеса. "

Те открили, че шансовете срещу промяната, че тези могили са просто естествени формации, са стотици милиони до един… в някои случаи, милиарди до един. Това, което наистина се откроява, е фактът, че те също посочват съществуващата информация, която вече е налична, която предполага изкуствени повърхностни интервенции на Марс. "

Ние (Джо Мартино, основател на CE & Arjun Walia, старши писател) наскоро седнахме и направихме подкаст (достъп до нашите подкасти  тук  и нашия салон за откриватели  тук ) с Ананда Сиризена, която е една от другите в това проучване, както и новата, показана по-долу. Можете да слушате и да получите достъп до този подкаст в неговата цялост, тук .

Горепосоченото изследване се занимава главно с могилите в района на Cydonia на Марс и е публикувано. Единият по-долу беше изпратен до мен от един от изследователите и за съжаление, д-р Кратер почина, преди да успеят да публикуват тази книга, като продължение на първата. Всеки път, когато нещо подобно се публикува в общонационално научно списание, от такива надеждни и научни умове, то ще повдигне няколко вежди. Колкото и да е вярно нещо, или колко доказателства съществуват, за да се разбере поне хипотезата, ако нещо противоречи на зърното или не се поддава на сегашната приета рамка на знанието, тя не може да бъде публикувана.

Проучване на новото лице на Марс

Ето защо мисля, че е важно да ви представя това, върху което е работил д-р Кратер, след като е публикувал хартията по-горе, защото без съмнение е привлякла повишения му интерес. Най- новата книга се нарича "Лицето на Марс" - Четири десетилетия по-късно.

Резюмето гласи, както следва:

"Аномалните характеристики на така наречената функция" Лице на Марс ", както се вижда в образа на викинга от 1976 г., бе развенчана преди 20 години по отношение на снимка от 1998 г., направена от Глобалния геодезист на Марс. Въпреки това, десет години по-късно, през 2008 г., се получи далеч по-превъзходен образ, който показва подробности, съответстващи на оригинала от 1976 г. Чрез паралелни сравнения показваме как това изображение от 2008 г. дава подобрение в идентифицирането на предполагаемите аномални детайли . "

Картината по-долу е направена през 1976 г. от NASA

Този по-долу бе взет от Марк Карлото, учен-образник с 30-годишен опит в областта на сателитното дистанционно наблюдение и обработката на цифрови изображения, който изучава оптика, обработка на сигнали и изображения в Университета Карнеги-Мелон от 1972-1981 г. .Д. в електротехниката. Има няколко позиции в академичните среди и индустрията. Ето  някои от рецензираните от него статии, които той е автор и c0-автор преди това.

Той е публикуван в Приложни опции, справка: Анализ на цифрови изображения на необичайни характеристики на марсианската повърхност - приложна оптика, том 27, № 10

Членовете на Обществото за Планетарни SETI изследвания (SPSR) са, Марк, като един от тях, също  наскоро публикува статия  в  Journal of Space Exploration  за някои характеристики на далечната страна на луната, които се появяват в кратера Paracelsus C. "Анализ на изображения на необичайни структури на далечната страна на Луната в кратера Парацелз С",  той твърди,  че тези характеристики могат да бъдат изкуствени по произход, което означава някой друг, а не човек, който ги е построил и поставил там.

Това, което е толкова специално в изображението по-долу, е, че при усилване, трябва да зъби като структури в устата. Имайте предвид, че разглеждаме структура, която е с дебелина около 2 мили.

По-долу е показан скрийншот на част от проучването, изпратено до мен, в което се описва какво се случи с изображението, издадено през 1998 г. ...

Ето една голяма цитат от самия документ относно изображението от 1998 г.:

Ефектът от образа на лицето от 1998 г., издаден от MSSS, е да се привлече вниманието на главния човек от функция на Марс, която може да бъде от голяма културна стойност за човечеството и за нашето бъдещо търсене на извънземна интелигентност. SETI ще трябва да се разгърне далеч от търсенето само на радиосигнал за търсене на планетарни артефакти като стандартна процедура. Може би нашето откритие на ETI може да е по-близо до дома, отколкото сме смятали за възможно.

След това изследването сравнява картина от десетилетие по-късно, което изглежда много странно, защото изглежда толкова различно. Какво всъщност става тук? Променя ли / снимките на НАСА?

По-долу е показан MRO CTX: B01_010143_2216, придобит на 24 септември 2008 г., от
разстояние малко над 311 км. Това изображение не е обработено и е представено тук, както е получено от сайта
на MRO HiRise. (Ъглите на падане и емисии са показани в таблица 1).

Според авторите, изображението по-долу "ясно показва" очна ябълка "в очната кухина и" зъбите "в областта на устата."

Както виждате, те, сред много други, са напълно убедени ...

Потвърждаваща информация, която поставя ноктите в ковчега

Изследването прави добра точка с неговото заключение, очертавайки как фокусът на търсенето на извънземни разузнаване е предимно от гледна точка на радио SETI. От друга страна, тази мисъл ми напомни за тозидокумент, показващ възможността за прихващане на съобщения от извънземни разузнавателни от Националната агенция за сигурност (NSA). SETI трябва да обмисля много повече от обикновени радиосигнали.

Въпреки че не привлича вниманието на всички, идеята, че това разискване е поставено на почивка, както е казано от масовото поколение преди десетилетия, просто не е вярно.

Журналът за научно изследване, публикуван през 1991 г., публикува статия на Винсент ДиПетро, ​​Грег Моленаар и Джон Бранденбург, посветени на хипотезата на Cydonia. В резюмето се казваше: „Доказателства, показващи минала хуманоидна цивилизация, са открити на няколко места на Марс. По-специално, това, което изглежда е голямо резбовано лице, с подобни детайли, са открити на две отделни места. Заедно с геохимичните и геоложките доказателства, които подсказват, че Марс е бил отново подобен на Земята в климата, изображенията на обектите поддържат хипотезата за Cydonia: че Марс някога е живял, както сега живее Земята, и че някога е бил дом на местно човешко разузнаване . "

Това е само един пример, има и такива, които са били доста откровени, и можете да видите повече примери по отношение на това в статиите, свързани по-долу, написани по-рано, но също така да се запознаете с подробности по темата. Така че, ако се интересувате, проверете ги и ги прочетете.

EX НАСА Учени споделят скрита информация за лицето и пирамидата, намерена на Марс

Подкаст на CE за лицето на Марс и странни структури на Луната - какво става там?

Изследователите намират тетраедрична геометрия и отражение на Питагор и Дирак в могилите на Cydonia, на Марс

Шокираща инсинуация за Карл Саган и извънземни направени от астронавт от Х-НАСА

Храна за вкъщи

Когато обмисляме теми като такива, ние винаги трябва да имаме предвид, че както астронавтът на НАСА и професорът по физика на Принстън Брайън О"Лири веднъж са казали на света , "има изобилие от доказателства, че ни се свързват, че цивилизациите са ни посещавали, защото Той е един от стотиците хора, смятани за „достоверни”, които са свидетелствали за идеята, че интелигентни същества са ни посещавали. На всичкото отгоре, ние също проверихме кадри, публикувани наскоро от Пентагона, и милиони страници на НЛО, освободени от десетки правителства по целия свят.

Може да не знаем какво става, но е съвсем ясно, че това, което ни се казва, се случва, не е така. Има много информация, която трябва да се разгледа тук, извън проучването, и когато обсъждаме извънземния живот като цяло. Изглежда, че има много хора, които вярват без съмнение, че ни посещават, са били посетени и че това се прикрива. Човешките същества не са глупави и всички тези хора просто не вярват в това без причина.

Истината е там, и тя има огромни възприятия, съзнание, духовни, исторически и научни последствия. Този тип нещо наистина не оставя никакъв аспект на човечеството недокоснат.

1. pando - Да направят снимки на Луната