03.12.2018 13:49 - VT Science: Анти гравитацията е реална (актуализирана)
Автор: zahariada Категория: Технологии

Последна промяна: 03.12.2018 13:52

VT Science: Анти гравитацията е реална (актуализирана)

от  Иън Грийнхалх  - 23 ноември 2018 г. 22 3359

image От Уил Е. Койот и неговия доверен лаборант Елмър Туд. Физиците на нео-частиците

(евтин начин за избягване на затвора за изтичане на класифицираната информация по-долу)

Въведение от Гордън Дъф:   Материалът по-долу е класифициран, някои датират от повече от век, почти век и половина, някои по-нови. Той обхваща основната физика, която трябва да бъде преподавана в гимназията, но е изтрита от науката.

Виждате ли, Нютон просто не работи, когато се стигне до под-атомна физика, което означава ... летящите чинии са реални и ние знаем как да ги построим за дълго време. Освен това можем да направим летящи коли, да произвеждаме електричество от нищо, много начини да го направим и сме способни да намалим транспортните разходи до нищо.

Горивата биха били безполезни. Сега имаме две версии на науката, една за "рубини". Това е един поглед зад завесата. Изпратете това на вашата физика, проф. Там, в колежа за крави или в Оксбридж, където и да отидете или да сте изхвърлени. Кажете им да вземат класове и да ги залепят там, където слънцето не свети.

Част първа.

Още в края на 50-те години на миналия век Piekara и Kielich предлагат, че кръгова поляризираната електромагнитна радиация може да магнетизира обекти, изложени на този тип поляризирана радиация - IE светлина или фотони. Теорията е потвърдена по-късно в Харвард от Pershan, Van der Ziel, Malmstrom и Shen.

Техните експерименти показаха, че пулса на фокусирана, поляризирана лазерна светлина може да доведе до магнетизиране в течни или твърди материали, които се съдържат в проста индукционна бобина, използвана за текущо измерване, и която произвежда обратен ефект на Фарадей при излагане на пулсиращата лазерна светлина.

Това означава, че кръгова поляризираната лазерна радиация може да действа като оптичен магнит. Не само можете да магнетизирате или демагнетизирате обект с поляризирана лазерна светлина, но също така можете да дърпате или да натискате предмети, захванати в лъча. IE както Transporter греда, така и трактор лъч на славата на Стар Трек.

Сега знаете как малките зелени мъже от Марс могат да използват много ярка бяла светлина, за да вдигнат и крадат крави и т.н. Тя също така може да доведе до измерима промяна в ядрения магнитен резонанс. IE Трансмутация на елементите. Вече се използва за класифицирани програми за обогатяване на уран в световен мащаб.

Част втора: Магнитното поле на електрона.

Според Максуел статичен електрон няма свое собствено магнитно поле и когато се върти около оста си, няма да произведе едно. Но когато един електронен се ускори в определена посока, той създава линия на сила. Тази линия на сила е с магнитна природа и след това може да бъде отклонена от външни магнитни полета, например в катодна лъчева тръба.

Сега, когато електронът се завърти на затворена кръгова пътека, той се превръща в магнит с диполна бара със северен и южен полюс. Този така наречен магнитен дипол е това, което наричаме електромагнитно излъчване, или това, което Айнщайн нарича светлина от фототон - IE. При по-дълги дължини на вълните просто се наричат ​​радио вълни, микро вълни или просто напречна електромагнитна вълна.

Така че, когато един електронен е неподвижен, той е електростатичен по природа в съответствие с общата електродинамика, но когато започне да се движи, той се превръща в малък магнит, който губи своето електростатично състояние и го замества с изкуствено електромагнитно състояние. IE е частица или вълна? Това зависи от движението му.

Част трета: Протоновото електромагнитно поле.

Да, има и едно и също действа като малък сферичен магнит. Разликата между двете полета на частиците е, че магнитното поле на протона е сферично - IE 360 градуса и електроните или фотоните магнитното поле е диполярно на 180 градуса.

Поради това протона може да се прикрепя към други магнитни частици в повече от северните и южните полюси. Това обяснява защо само някои кристални форми могат да се формират в ядрото на атома. Също така лесно се отстранява нуждата от т. Нар. Загадъчни слаби и силни ядрени сили в атома като теоретизиран път през 1932 г.

Тъй като магнитното поле на протона не е било открито до 1962 г. и електронът, когато е завъртян около неговата ос, също е произвел собственото си магнитно поле не е открито до 1958 г. Ранният атомен теоретик няма друг модел, с който да работи. атомът работи по това време.

Въпреки това, след като се разбере, че електроните, фотонът и протонът имат свои собствени вътрешни и отделни магнитни полета, които взаимодействат един с друг и действат като малки магнити сами; тогава може би концепцията за т. нар. загадъчни слаби и силни атомни сили трябва да се подложи на модерен преглед.

Ако това е така, тогава само магнетизмът може да държи атома заедно. Как може да се включи електростатиката, ако всичко е в движение? Статично означава, че няма движение или въртене, но както електронът, така и протонът имат движение, те се въртят; IE Spin Physics и не Quantum Physics са най-вероятно в игра.

Това също така обяснява защо неутронът, изтласкан от ядрото на един атом, ще се разпадне и се разпадне в електрона и отделен протон в рамките на около. 15 мин. Електронът по някаква причина се изтласква от протона, когато въртенето става твърде бавно.

По този начин губи магнитното си привличане към протона и се отблъсква поради подобни статични заряди. В противен случай противоположните статични полеви заряди все още държат двата частици заедно да образуват водороден атом или го прави?

Част четвърта.

Как това се отнася за Стар Трек и теорията на Транспортер / Трактор? Просто е. Сега знаем, че ако ударите молекула, която е богата на водородни атоми с външно магнитно поле, тя извива магнитното си поле с 90 градуса. Това се нарича ядрен магнитен резонанс. Той е бил наоколо от 60-те години на миналия век; Старо училище. Все пак, ако го ударите с правилното количество магнитна енергия на правилната честота, се случват още по-интересни неща.

Първо, ако го обърнете на 180 градуса, вие двамата получавате анти-матерен ефект и анти-гравитационен ефект. Това, което върви нагоре, трябва да слезе, сега става това, което се спуска, сега трябва да излезе. 360 градуса поляризация на магнитното поле на протона се реверсира под подходящо външно излагане на магнитно поле. Сега, когато ударите молекула, богата на водородни атоми с поляризирана лазерна светлина, не можете само да магнетизирате атома, но можете да го натиснете или дръпнете с поляризиран лъч светлина.

Сега знаете защо имаме високи и ниски приливи и отливи. Част от ефекта на лунната светлина е, че тя е поляризирана при правилната дължина на вълната, за да магнетизира морската вода и създава теглещ ефект върху повърхността на океана поради оптично индуциран магнетизъм. Другата форма на тежестта.

Интересни въпроси, които интересни мисли да отговори.

Предложено четене: