21.06.2017 21:32 - Длъжностни лица от ВВС на САЩ провери до каква степен на Secret Navy космическа програма

Последна промяна: 21.06.2017 22:49

НАПИСАНО ОТ Д-Р МАЙКЪЛ САЛА НА19 МАРТ 2017, ПУБЛИКУВАНО В ПРЕПОРЪЧАНИ , КОСМИЧЕСКИ ПРОГРАМИ

Длъжностни лица от високо класифициран космическа програма Военновъздушните сили на САЩ, която действа система за космическо наблюдение около Земята, са сериозно проучването на заявления за подаване на сигнали, особено тези, които се посочва, че военноморските сили на САЩ тайно е разработен паралелно космическа програма с км-дълго кораби, принадлежащи на осем бойни групи способен дълбокия космос операции.

Според тайна космическа програма свидетелите, Кори Гуд, висш служител от програмата на военновъздушните сили, които той нарича "Зигмунд", е провеждане на "обмен на информация" с Гуд да научат повече за предполагаемото космическата програма ВМС и слуховете за това, които сътрудничат с Nordic и други извънземни групи,

По-рано, Гуд съобщи , че първата среща Зигмунд в поредица от военни отвличания, която започна през януари 2016 г., когато триъгълна форма на антигравитационен космически кораб се приземи близо до неговия дом в Тексас, както и два персонал на ВВС от превозното средство насилствено го отвели в занаята. Гуд впоследствие е бил разпитван и химикали се инжектират в него, за да го принудят да разкрие източника на своята информация.

С любезното съдействие Cosmic Разкриване / Gaia телевизия.

След публично, появяващи се в март 2015 г. , претенции Гуд бяха дошли на вниманието на високо класифицирани военновъздушната космическа програма, която работи в тясно сътрудничество с други американски военни организации, като например Националната разузнавателна служба, Националната агенция за сигурност и Агенцията по отбраната разузнаване. Гуд нарича това на междуинституционалното сътрудничество комплекс Secret космическа програма на военнопромишления (MIC SSP).

Най-MIC ЕСП е напълно отделен за по-напреднали Navy космическа програма, известна като "Solar Уордън", който Гуд, казва той сервира в по време на "двадесет години и назад" обиколка на мито от 1987 до 2007 г. В предишните доклади, Гуд е обсъдил в дължина на дейността на Solar Уордън и неговите взаимодействия с посещение на извънземни цивилизации.

По време на първоначалните отвличания, Зигмунд се опитва да се установи източникът на информация Гуд, който беше разкрил строго секретен информация за MIC ЕСП. В по-ранните доклади, Гуд е описано също как Зигмунд и подчинените му химически принудени Гуд до няколко оперативни работници, работещи по програмата на Слънчевата Уордън.

С любезното съдействие Cosmic Разкриване / Gaia телевизия

Естеството на разпити на Гуд Зигмунд започва да се променят значително, когато Зигмунд определи тази информация Гуд беше, поне отчасти, точна, и че той не е част от програмата за дезинформация, принадлежащи към фалшив елемент от MIC ЕСП.

Зигмунд впоследствие започва "обмен на информация" с Гуд, че за пръв път се наблюдава при "срещи" по време на втората половина на 2016 . Гуд е дадена информация за Антарктика и интензивна борба за власт в рамките на системата за национална сигурност на САЩ с участието на президентските избори 2016. Гуд е написал доклад за един от тези информационни борси, която бе публикувана на 11 декември 2016 г..

На 16 март Гуд ми даде подробна четири часа брифинг за текущи му срещи с Зигмунд и / или двамата му подчинени от MIC ЕСП, които се случват редовно до наши дни. Информацията, предоставена от Гуд е била първоначално ще бъдат пуснати в "Краят на играта 3" , и е предадена на мен, за да получите информация навън.

Обхватът на информацията, разкрита от Гуд е спираща дъха в нейните последици за националната сигурност на САЩ и останалата част от планетата. Следователно, това резюме ще бъде първата от поредицата статии, които описват информацията Гуд е придобил чрез своите "обмен на информация" с Зигмунд и / или подчинените си, и най-новите дейности в които участва Гуд.

В общия контекст за "информационни борси", според Гуд, беше гняв Зигмунд над факта, че му MIC SSP е в неведение относно дейности в дълбокия космос, включващи извънземния живот и технологии.Евентуалното наличие на по-мощна програма Navy, работещи в дълбокия космос, с технологии далеч по-напреднали, отколкото нещо, притежавана от MIC ЕСП, е от особено значение за Зигмунд.

MIC SSP Зигмунд е предимно ограничено до операции в близост до Земята (500 мили надморска височина), използващи най-малко две оперативни космически станции където да се провеждат няколко стотин служители, както и няколко ескадрили тази услуга TR-3B на гарите. Това е в съответствие с брифинг президент Роналд Рейгън, получени през 1985 г., а по-късно публикува в Рейгън Diaries , където той е казал, че САЩ има капацитет да се поставят 300 астронавти в космоса.

Обяд с 5 топ космически учени. Това беше очарователно. Space наистина е последната граница и някои от най-развития там в областта на астрономията и т.н. са като научна фантастика, освен, че са истински. Научих, че нашата совалка капацитет е такава, че бихме могли да обикалят около 300 души [p.334].

Рейгън е бил информиран за MIC ЕСП и е силно впечатлен от възможностите му.

В допълнение, Гуд казва, че MIC ЕСП поддържа малки бази на Луната и Марс, но това е второстепенно в отношенията на неговата основна мисия на околоземното наблюдение и операции.

Гуд казва, че Зигмунд и MIC SSP персонал бяха казали, че те са "на върха на копието", когато става дума за внедряването на съвременни военни технологии в пространството, но сега е научил, че те са просто "е ... ING Брегова охрана" !

Ярост Зигмунд над лъжи казал за него и други MIC персонал SSP доведе до гневни сблъсъци с началниците си. Това допълнително води до Зигмунд започване на сериозен разследване на твърдения Гуд, заедно с тези, които по-скоро, предоставена от Уилям Томпкинс чрез интервюта и неговата книга Избран от извънземни , които специално детайли US Navy космическа програма и нейното сътрудничество с скандинавските извънземни на.

Показателно е, че според Гуд, Зигмунд сега провеждане на подобен тип разследване на собствената ми наскоро завършили едно, направено за книгата ми март 2017 г. Тайната космическа програма ВМС на САЩ и скандинавските Извънземен Alliance . Разследване Зигмунд също включва исторически търсения документ, както и провеждане на интервю персонал ВМС, които имат потенциал за познаване на космическа програма на ВМС, че тайно е построена успоредно със създаването на MIC ЕСП.

След елиминиране на редица възможни източници за внушителното количество информация Гуд е, Зигмунд сега стигна до заключението, че има две обяснения за това, което останалите откровения Гуд е.Първата е, че гостуващ група на "северните извънземни", известни на MIC ЕСП, се манипулира Гуд чрез контрол на ума и го хранят точна информация за неизвестен дневен ред.

Второто е, че Гуд е действително свързано с ВМС управляван тайна космическа програма, която е част от "Тайната космическа програма Alliance", и той също работи с посещение на група от извънземни, наречен Sphere Being Алианса.

Зигмунд започва да си обменя информация с Гуд в част от допълнително проучване претенции Гуд и по този начин помага да се определи коя от двете обяснения би по-точно да се окаже.

Зигмунд също е загрижен, че планира за "ограничен разкриване" на MIC ЕСП само ще разкрие част от истината за дълбокия космос дейности, свързани с по-малка, класифицирани отделения на американските военни, както и че истината е необходимо да се определят и изложени с цел да се поддържат морала в различните програми. Беше MIC ЕСП на "върха на копието", тъй като те бяха казали, или "е ... ING Брегова охрана", както Зигмунд се опасявал?

Това става особено значение за Tom DeLonge на Секрет Машиниинициатива , която започна в началото на 2016 като опит подкрепен от 10 висши военни и корпоративни служители. В края на 2016 Уикилийкс пусна имейли, които потвърдиха исканията DeLonge е и изобличен двама от десет служители, участващи в инициативата му.

DeLonge и неговата консултативна група искрено вярват, че тяхното оповестяване на Военновъздушните сили на САЩ тече космическа програма, включваща средства антигравитационни TR-3B, ще възвести нова ера на космическите изследвания. Тези TR-3B ескадрили оперират от Зона 51, класифицирани пристанища пространство на остров Диего Гарсия и на тайно място в Антарктида, което според Зигмунд също е основен R & D съоръжение.

[Актуализиране] В един пост 20 март по своя Facebook страница , Гуд обясни повече за Антарктида база:

Някои от военните и корпоративни (Lockeed др ...) R & D съоръжения са бази, които са много подобни, но много по-голяма, отколкото Camp свобода, която е построена в Исландия [Гренландия] през 50-те по Проект Iceworm. Най-пространството пристанището е разширена бивш инсталация нацист. Нацистите са имали няколко бази, изградени във всички региони на Антарктида SE и E. Причината Зигмунд всичко възпитан е така, защото аз използвах видеото на проекта Iceworm в моя CLE презентация.Много повече се случва в Антарктида, която не е свързана с древните руини. Разработването и тестването на военни платформи е забранено по силата на международните договори на Антарктида. Също така, трябва да се отбележи. Много от ранните бази на Луната и Марс са били построени по подобен начин. CG.

Налице е широка подкрепа сред американските Военновъздушни сили и корпоративни служители за усилие DeLonge му. Това вече не е така според Гуд. Зигмунд сега вярва, че усилията като DeLonge са само една форма на "ограничено оповестяване", който за неопределено време ще увековечи липса на информация между MIC ЕСП, а Solar Уордън / Тайната космическа програма алианс.

Ето защо, след униформа подкрепата на военновъздушните сили на инициативата разкриване DeLonge се губи подкрепа. По същество, MIC ЕСП иска да стигнем до дъното на всичко това, преди всичко за MIC ЕСП е освободен за обществеността.

Гуд казва, че Зигмунд е организиране на срещи, където той е осигурил брифинги за избрани личности от космическата общност. Водещи инженери, учени, индустриалци и други са слушали информация Гуд, за да видите дали някой от звъни вярно за тях.

Срещите са организирани от Зигмунд и подчинените му ще улесняват пътуването Гуд, когато е необходимо, и осигуряват сигурността. Гуд казва, че той вече е дал серия от брифинги до 28 VIP персони в подобни тайни срещи с между 07:59 участници.

Една от тези срещи участват трима души, присъстващи на конференцията се провеждат в хотел, където Гуд е бил отседнал в края на януари 2017 г. Аз останах в същия този хотел в момента, и Гуд ми даде брифинг за посещението си в Антарктика в началото на януари, което аз тогава публикувана на exopolitics.org .

imageНа конференцията беше "Човешки Spaceflight и Exploration форум", организиран отСпециални Aerospace Services  . Гуд казва, че по време на брифинг му представяне на трите ВИП личности, които са били участниците във форума, един от присъстващите се изправи и напусна невярващо над такава тайна космическа програма на съществуващата.

Останалите две особи остана до края на брифинга, но техните вглъбен изрази показват, че те не вярват нито дума от това, което казваше Гуд.

Гуд казва, че във всички брифинги той е дал, един или повече от участниците са по подобен начин се изправи и оставени невярващо, докато останалите ВИП личности запазили до голяма степен насмешлив изрази. Следователно Зигмунд наскоро спря VIP брифинг сесии, тъй като те не са имали нито желания ефект за информиране на важните особи за евентуална програма Navy пространство, нито пък са разкрити допълнителна информация, която може да помогне на Зигмунд в разследването си.

По време на нашия разговор на 16 март, посочих Гуд иронията на положението му. Най-много едно и също нещо се е случило с Уилям Томпкинс по време на Втората световна война, когато той е билнатоварен със задачата да достави на брифинг пакети , съдържащи информация за нацистки летяща чиния програма, която използва антигравитационни технологии и че програмата е нацист бе подпомаган от рептилиите извънземна раса.

Томпкинс каза, че в много случаи, когато той доставени си брифинг пакети (от Air Station Военноморска Сан Диего) до експерименталните лаборатории на най-различни самолети на компанията, мозъчни тръстове и университетски катедри, водещите учени и инженери ще отхвърлят информацията, както е невъзможно. Според Томпкинс, той трябваше постоянно да се борят със затворен ум skeptism на тези, които са били обучени да приемат конвенционални научни закони като неприкосновена.

Въпреки VIP брифинг сесии към своя край, Гуд казва, че неговите "срещи" с Зигмунд и / или неговите подчинени продължават и до днес. На тези срещи Гуд е получил значителна информация за президентската администрация на Тръмп и официални събития, за да разкрие истината за потиснатите технологии. Това се доказва от таен меморандум, издаден от Тръмп скоро след встъпването си в длъжност на 20 януари 2017 г., за да разсекрети секретни патенти, свързани със здравето и свободното енергийни технологии.

Продължава в част 2

Много благодаря на Кори Гуд за своите корекции и предложения към по-ранна версия на тази статия, както и за разрешение за използване на изображения, които са създадени от екип от артисти, работещи с Being алианс Sphere и Cosmic разкриване.