18.06.2017 21:10 - УЧЕНИТЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ КОСМИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ ACCELERATOR В GALACTIC ЦЕНТЪР
Автор: zahariada Категория: Технологии

УЧЕНИТЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ КОСМИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ ACCELERATOR В GALACTIC ЦЕНТЪР 18 Мар 2016

imageТерънс Нютон , Персонал
Waking Times

Космическите лъчи и високи енергийни частици непрекъснато се бомбардират земята, електрическо зареждане атмосферата, взаимодействие с електромагнитните полета около земята. Учените са били търсите основният източник на тази ускорена енергия в продължение на десетилетия, а нова епоха общност е приписано еволюционна значимост на тези енергии, сочейки към 2012 като ключов момент, в който можем да имаме пълен и директен достъп до тази енергия.

За учените, така и спиритисти, има дълбоко любопитство за това какво се случва в най-вътрешните краища на нашата галактика.

В безпрецедентен научно откритие, учените са сега уверил, че черната дупка в центъра на нашата галактика е в качеството на интензивна енергия газта. Обсерваторията HESS (High Steroscopic система Energy) в Намибия, Африка се ръководи от международно сътрудничество екип, съставен от 42 институции в 12 страни и има или десетилетия картира лъчението много висока енергия, излъчвана от центъра на нашата вселена ,

"Подробен анализ на най-новите данни Хес, публикувана на 16 март 2016 г. за природата, разкрива за първи път е източник на тази космическа радиация при енергии никога не се наблюдава преди в Млечния път: свръхмасивна черна дупка в центъра на галактиката, вероятно да се ускори космическите лъчи да енергии 100 пъти по-големи от тези, постигнати при най наземна ускорител на частици , на LHC в ЦЕРН. "[ Източник ]

Нов картографиране на тези феномен идентифицира сравнително малка концентрация на супер високи лъчи енергия гама съсредоточени в самия център на Млечния път, което показва връзка между енергия ускорение и няколко основни предмети, намерени в този регион.

"Някъде в рамките на централните 33 светлинни години от Млечния път има астрофизически източник, способен да ускорява протони до енергии от около един petaelectronvolt, в продължение на най-малко 1000 години", казва Емануел Мулен (CEA, Saclay). [ Източник ]

Доказателствата сега показват, масивна черна дупка в центъра на галактиката, известен като  Sgr A * .

В центъра на нашата галактика е дом на много обекти в състояние да произвежда космически лъчи с висока енергия, включително, по-специално, остатък от супернова, пулсар вятър мъглявина една и компактна група от масивни звезди . Въпреки това, "свръхмасивна черна дупка се намира в центъра на Галактиката, наречена Sgr A *, е най-правдоподобно източник на протони PEV", казва Феликс Aharonian (MPIK, Хайделберг и ДИАС, Дъблин), добавяйки, че "няколко възможни региони ускорение може да се счита, или в непосредствена близост на черната дупка, или по-далеч, когато част от материала, попадащи в черната дупка се изхвърля обратно в околната среда, като по този начин за откриване на ускорение на частици ". [ Източник ]

Космическата енергия и човешкото съзнание

Много мислители и спиритисти са приписвани съществено значение за космическата радиация, излъчвана от центъра на нашата галактика, често приписват на еволюцията на човешкото съзнание към преходна връзка на Земята, за да открие източника на тези енергии. За мнозина, 2012 г. е трябвало да отбележи повратна точка за човечеството, тъй като земята е да се започне да се приближава към центъра на галактиката, увеличаване на нашата близост и откритост на космическа радиация, която ще подхрани съзнание и ни тласък към еволюция.

"Земята е водещ на възнесението на човечеството. И тя прави своя възнесение на датата на 12-12-12. Сега тя се позиционира по такъв начин, че тя рисува директно информация от Централно Слънце Без такова перфектно оркестриран астрономически препозициониране, универсална информация ще остане ограничено до линейна реалност, която съществува в момента.

На 21 декември, ние изведнъж се получи достъп до всички точки в рамките на Вселената. Това автоматично отваря нашия свят към интелигентността и информацията, която присъства на тези други светове през цялото време. Той е отворил вратите на нашия безкраен потенциал. "[ Източник ]

Макар и да не точно научно, тази гледна точка не задължава въображението да се чудя какво прави лъжа в центъра на нашата галактика, и това, което е основна движеща сила на интензивна радиация, идваща от? И най-важното, как тази информация засяга човешкото съзнание?

за автора

Терънс Нютон  е писател персонал за  WakingTimes.com , които се интересуват предимно с въпроси, свързани с науката, човешкият ум и човешкото съзнание.

Тази статия ( Учените идентифицират космическа енергия Accelerator в Galactic Center ) първоначално е бил създаден и публикуван от Waking Times и се публикува тук под Creative Commons лиценз с позоваване на  Терънс Нютон  иWakingTimes.com . Тя може да бъде повторно публикувани свободно с името на автора, автор био, и това твърдение на авторските права. Моля, свържете се WakingTimes@gmail.com за повече информация.