Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2012 21:37 - Земята не се върти около Слънцето
Автор: zahariada Категория: Технологии   
Прочетен: 26844 Коментари: 34 Гласове:
21

Последна промяна: 30.04.2012 12:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Земята не се върти около Слънцето


Ако мислите, че теорията за въртене на Земята около Слънцето е абсолютно доказан факт, то вие сте, за съжаление, в голяма заблуда. В тази теория има толкова много несъответствия, че тя отдавна се намира на същия рафт с теорията на Дарвин за произхода на човека от маймуната.

image

На някого е изгодно, хората да не знаят истината и тази измама, втълпявана още от детството, от училище, след това на човека, израснал в едно напълно погрешно възприемане на света. Най-невероятното е, че толкова много хора вярват, че Земята се върти около Слънцето, че те не е са състояние да възприемат реалността. Смехът им е информация, която ги прави подобни на пациентите в психиатрична болница.

Колко ужасно може да прозвучи за вас сега, информацията, че Слънцето се върти около Земята? Вероятно у вас би се случила емоционална драма, вътре във вас. Вашият мозък би отказал да го приеме. Но за да разберете точно, трябва да се окажете на Слънце, за да видите, че Земята се върти около него. Това е невъзможно да се направи, така че всичко, което съществува е теория и друга теория.

Дори космически кораб не може да ви помогне да разберете, какво около какво се върти. Защото там няма и не може да има космически причини, някои точки, по които можем да съдим за движението на нещо. Например, вие седите във влак, или обратното, срещу вас седи влак. И тук виждате движение. Кой се движи? Влакът срещу вас или вашия влак? Вие гледате земята надолу, и знаете, че се движи. Но в пространството това е невъзможно, там всичко се движи. И е невъзможно, не само да се разбере това, което се движи, но и това, което се движи наоколо.

Все повече и повече учени в наше време са дошли до заключението, че е налице съвместно движение на Слънцето и Земята, по отношение едно към друго. Това означава, че няма (а в действителност няма как да има) твърда концепция, че Земята се върти около Слънцето. За това, в момента, има два най-важни факти: съществуването на аналемите и уравнението на времето. Но всичко това излиза извън простите думи и разговорът тече на по-високо ниво. Така че ако искате да знаете повече за това, го изучавайте. Познаването на истината е много важно. Особено, че може да разклати мащаба на измамата, която царува наоколо.

видео




Тагове:   слънце,   земя,   въртене,


Гласувай:
22



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Да, върти се около Изсраел и юдеите. ...
29.04.2012 22:23
Да, върти се около Изсраел и юдеите...
цитирай
2. goby3 - :)
29.04.2012 23:12
Дреме ми,кое около кое се движи - важното е,движение да има! :)
А и всичко се върти около мен! :р
цитирай
3. gothic - Всеки знае, тя се врътка, с всяка ...
30.04.2012 01:23
Всеки знае, тя се врътка, с всяка по-дълбока глътка.... - Хиподил
цитирай
4. deathmetalverses - Захарий, човече божи! Разбираш ли, аз те уважавам,
30.04.2012 05:57
и харесвам много твои публикации, обаче ....
Да напишеш, че Земята е център на вселената - това е вече ОЛИГОмайФРЕНДщина!!!!
В името на сензацията всичко май е разрешено - за да си на ПЪРВА в БЛОГ.БГ по прочити!

Моля те, недей така, падаш ми в очите!

Здравко
цитирай
5. deathmetalverses - Гоби, всички жени са убедени, че центърът на вселената е между
30.04.2012 05:59
goby3 написа:
Дреме ми,кое около кое се движи - важното е,движение да има! :)
А и всичко се върти около мен! :р


бедрата им, но ти си първата блогерка, която си го казва на глас!

Благодаря ти!
цитирай
6. анонимен - Еееееееее, Захо, този път изби рибата с тази хипотеза
30.04.2012 09:49
Е, не ти, щото превеждаш, ама авторите са се омазали. Сложно е да се обясни, ама все пак трябва да се поназнайва нютоновата механика. По принцип, слънчевата система е система от сложни взаимодействия. Простия пример е Земята и ябълката. Ябълката също привлича Земята, но разликата в масите прави ябълката на пюре, а не обратното.
Поздрави от мене.
цитирай
7. becksss - Признавам, че чичо Захари ми е един ...
30.04.2012 10:38
Признавам, че чичо Захари ми е един от любимците в блога. :)))))
цитирай
8. abstrakttsionist - И аз да си искажа мнението
30.04.2012 10:44
Никое небесно тяло не се върти в кръг , небесните тела се движят по много сложни циклоидни траектории , както и всяка част от небесните тела , включително и ние хората като наблюдатели на това движение . Абсолютното движение се определя от геометричните точки в пространството които точки са и масови центрове на космичните тела . И могат да се ползват като центрове на координатни системи .
цитирай
9. toshotoshev - Напротив. . . има изключително т...
30.04.2012 11:33
Напротив ... има изключително твърда концепция относно това, че Земята се върти около Слънцето.

В началото се е смятало, че ВСИчКО се върти около Земята ... тоест - около нас. Защо ? Ами защото сме много важни бе ... защото сме уникални.
С напредването на познанието се е установило, че нищо не се върти около нас, а че Земята заедно с цялата Слънчева система се намира в периферията на нашата галактика, която пък, заедно с останалите "местни" галактици се върти около общ галактичен център.

Накратко - колкото повече напредва познанието - толкова повече човешкия егоцентризъм отстъпва на факта, че сме прашинка в Космоса.
цитирай
10. zahariada - :))) Re: Благодаря на всички дотук!
30.04.2012 12:36
Някой сети ли се да кликне върху двата линка в текста?
цитирай
11. анонимен - Аз изчетох всичко
30.04.2012 13:20
zahariada написа:
Някой сети ли се да кликне върху двата линка в текста?

Ама...... да ти кажа откровено, в уикито не са сложени коеф. за прецесия в системата. Карай, забавно е.
цитирай
12. bezmitove - Е то от преди си знаех/разбирах, че вероятно Слънцето се върти около Земята
30.04.2012 14:44
Ето, че и други са достигнали до този извод.

Представях си Земята като гума(например, предна лява, няма я дясната) на автомобил москвич. А за него заварени други москвичи, един след един, легнали настрани десетки, стотици...всичките на една страна, в една права(но може и връзките между тях да са подвижна, но тогава става още по сложно). Така техните гуми са другите планети. И така всички гуми(които са останалите планети), на всички москвичи, които са останалите системи(като слънчевата си-ма) може да се въртят с ос първата гума(Земята), на първия москвич(слънчевата си-ма). Разбира се и другите гуми може да се въртят около техния си москвич по същото време.
И те така.

Така, така, ама сега си представете, че и самата Земя(в тази сложна си-ма от планети, звезди, си-ми...) може да се върти, да се движи...

А тук сложих за пример автомобила москвич, и за да разберете(поне до някъде) колко много сте заблудени, манипулирани, зомбирани и с промити мозъци.
Как като ви включат в даден текст думата "москвич" ви светва лампичката(като на кучето на Павлов) и вече мозъка ви реагира по друг начин. Мислите за нещо лошо като изработка, комунистическо, съветско... От колкото например ако вместо москвич бях написал просто думата автомобил!
Сега схванахте ли колко лесно може да бъдете манипулирани?!
И една лъжа повторена сто пъти(например лъжата, че Земята се върти около Слънцето и точка) за вас вече е абсолютната истина, а който има друго мнение, той според вас не разбира, меко казано...
цитирай
13. becksss - Мисля, че ако блогерът Безмитове ...
30.04.2012 15:10
Мисля, че ако блогерът Безмитове прочете собствения си коментар след, да речем, една година, не би разбрал нищичко от него. :)))
цитирай
14. milanski - Земята си се върти около Слънцето.
30.04.2012 15:40
Тя се намира в "гравитационния му кладенец", мисля, че така се казваше. По логиката на клипчето и Луната не трябва да се върти около Земята. Или да се върти по същата спирала. Тази спирала, ще се образува ако слънцето се движи перпендикулярно на еклиптиката около галактиката ни. Обаче, ако не е перпендикулярно това движение, не може да става дума за спирала. Предполагам се знае точното движение на Слънчевата ни система в пространството, а ние си чешем езиците с глупости. :)
цитирай
15. abstrakttsionist - там е работата че не се знае точното движение на слъчевата система в пространството
30.04.2012 17:02
milanski написа:
Тя се намира в "гравитационния му кладенец", мисля, че така се казваше. По логиката на клипчето и Луната не трябва да се върти около Земята. Или да се върти по същата спирала. Тази спирала, ще се образува ако слънцето се движи перпендикулярно на еклиптиката около галактиката ни. Обаче, ако не е перпендикулярно това движение, не може да става дума за спирала. Предполагам се знае точното движение на Слънчевата ни система в пространството, а ние си чешем езиците с глупости. :)

Не се казва гравитационен кладенец , а бари център , и луната също заедно със земята обикалат около общият си барицентър , гледано от земята това движение е затворена крива опасваща небесната сфера за 28 земни дни . За един час луната се придвижва по небесната сфера със на около 0,5° или един неин видим диаметър.
цитирай
16. balkanec - ДНЕШНАТА НАУКА - МАСОНСКИ ИЗМИСЛИЦИ
30.04.2012 17:09
Страшно много неща, които ни представят за абсолютни факти, всъщност не са нищо друго, освен недоказани ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ.

Идеологията в науката на 18-20 век - да се докаже, колко е крива Библията. Според тази мания са изградени планини от научни догми - всъщност идеологеми.
Ако проследите чии са научните школи и учреждения, които ги налагат, ще видите, че става дума за масонските гении с тяхното сатанистко сектантство и фикс-идеята им да налагат сатанистките си философии на света.

Така е и с възрастта на Земята, за която лъжат, че била установена (4,5 млрд години). Нищо не е установено.
Други учени дават убедителни доказателства, че със същия успех може да бъде и на 7-8 хиляди години.

Тези хора - на масонска издръжка - смело представят предположенията и идеите си за свършени факти.
А ние ги възприемаме от детството си като велики постижения на нашето най-велико време. Друг път.

Гледайте какво става с медицината и правете сметка. Такава деградация не е имало в нея от хиляди години, може би никога...
цитирай
17. alchemist - Слънцето се въртяло около земята. :)
30.04.2012 17:10
По-скоро, ще повярвам на теорията за "кухата" земя и ледените светове. Ама нали сме демокрация само, ще се усмихна.
цитирай
18. zahariada - Балканец е прав.
30.04.2012 18:20
Вижте колко лесно се хванахме на едно предположение.
"Колко ужасно може да прозвучи за вас сега, информацията, че Слънцето се върти около Земята? Вероятно у вас би се случила емоционална драма, вътре във вас. Вашият мозък би отказал да го приеме. Но за да разберете точно, трябва да се окажете на Слънце, за да видите, че Земята се върти около него. Това е невъзможно да се направи, така че всичко, което съществува е теория и друга
И то, както виждам от коментарите, прозвуча ужасно. Само от две изречения. А, ако е цяла излъскана теория, какво става! Ще повярваш къде ще ходиш. Катана и коефициенти за прецесия да има това не го прави научен факт.

теория.
цитирай
19. dolsineq - Ако Слънцето се върти около Земята, ...
30.04.2012 18:35
Ако Слънцето се върти около Земята, тогава какво става с другите планети?
цитирай
20. zahariada - :))) Re: 23 dolsineq
30.04.2012 18:38
Никой не го е казал. Прочети по-горе.
цитирай
21. abstrakttsionist - Какво й е на теорията не мога да ра...
30.04.2012 19:30
анонимен написа:
Какво й е на теорията не мога да разбера. Нормално е да се каже това в учебниците. От клипа е ясно, че човекът не отрича движението на Земята около Слънцето, а движението й в КРЪГ. Така че това което той отрича е след обиколката около Слънцето, че Земята се връща в изходната си точка. ТОВА НЕ Е ВЯРНО. Ако това е истина, на нас ни е спестена спираловидното движение на планетите. Аз не съм физик и не ми е ясно, гравитацията може ли да го предизвика, и тя ли е силата която предизвиква разположението на хромозомите в същата форма при ДНК то. По-скоро не!

Съвършенно вярно .
цитирай
22. injir - Движение по спирала. И защо им тр...
30.04.2012 19:49
Движение по спирала. И защо им трябва на учените да спестяват истината, това не мога да разбера. Кое е неприемливото?
цитирай
23. balkanec - 28. injir - защо им трябва на учените да спестяват истината
30.04.2012 21:28
Защото религията на днешното време е науката. А страшно много неща не знаят. А трябва да представят отговори за всичко - за цялата вселена и всичко в нея.
Затова се строят едни научни системи - светоглед.

Светогледа е, че науката е всесилна. На всички са ни го набили.

Целта е управление на масите...

Когато утре науката каже, че трябва да живеем еди как си - всички да приемем това за неоспорим факт.
В други епохи са казвали жреците, кардиналите, оракули... Днес казва науката.

Който провери кой стои зад тези научни школи - неизменно ще установи, че европейските и американските университети масово са филиали на масонските ложи. Буквално.
цитирай
24. balkanec - НАУКАТА КАЗА
30.04.2012 22:27
"Учените установиха, че картофите са вредни". След няколко месеца: "Учените установиха, че картофите са полезни."
"Учените откриха, че яйцата са полезни". След няколко месеца: "Учените откриха, че яйцата са вредни."
Това не е само защото журналистите страдат от постоянна липса на материали и трябва да измислят нещо.

А кой е "науката"?
Има всякакви школи - едни твърдят едно, други обратното. Как се определя, коя школа е права? Всичко е пари - права е тази, която има повече средства да популяризира версиите си. Тя е "учените", тя е "науката"...
Т.е. - на когото масоните дадат повече.
цитирай
25. injir - Така или иначе и Земята се върти, и ...
30.04.2012 23:16
Така или иначе и Земята се върти, и планетите и Слънцето се движат по спирала напред.
цитирай
26. shtaparov - А юдеите се въртят около България
01.05.2012 01:57
colobur написа:
Да, върти се около Изсраел и юдеите...

Пийни му още едно приятелю,и земята ще се завърти не около юдовете (оттам идва думата ядове),а около софрата ти! :))
цитирай
27. dolsineq - Никой не го е казал. Прочети по-г...
01.05.2012 08:12
zahariada написа:
Никой не го е казал. Прочети по-горе.

..................................
Захари, ами това как да го разбирам: "Колко ужасно може да прозвучи за вас сега, информацията, че Слънцето се върти около Земята?" – риторичен въпрос само за аромат, ли? – :)
цитирай
28. silvaantonydon - Астрологията се позовава точно на това
01.05.2012 11:02
Относителността на всяко явление е аксиома както във философията, така и във всяко знание. Така че не виждам защо спорите. Обяснявам на моите курсисти много в тази насока, но ако прочетат коментарите Ви, биха се объркали и то много. Когато правя хороскоп, винаги им обяснявам, че системата ни не е хелиоцентрична - разбира се за целта на знанието за Астрологията, което Вие като умни хора едва ли бихте оспорили.
цитирай
29. plamil - Постулат на Дойл?
01.05.2012 14:29
Ново тълкуване на Постулата на Дойл.
"Когато си в лодката - движи се брега.
Когато си на брега - движи се лодката".
Нека тогава авторът ми отговори на въпроса: Земята ли се движи около Международната Космическа Станция, или МКС се движи около Земята?
И как се движи МКС спрямо геостационарните спътници - същите тези спътници чрез които приемаме сателитната телевизия.
И как се движат геостационарните спътници спрямо земята, след като не се въртят около оста си, и винаги се намират на една и съща точка над земната повърхност.
цитирай
30. анонимен - Avebury Manor
01.05.2012 22:15
Zahariada, предлагам на теб и твоите читатели на блога ти да разгледат тази снимка http://prikachi.com/images/887/4714887K.jpg. Това е crop circle направен в нива край селцето Avebury Manor на 15.07.2008 година. Предполагам знаеш кои правят такива житни кръгове? Кажи след като я видиш, Земята ли се върти около Слънцето или ....? Нека отбележа, че на тая снимка присъства и отхвърлената от "големите учени" планета Плутон.
цитирай
31. kostadin - Казаното за въртенето на земята и ...
02.05.2012 16:02
Казаното за въртенето на земята и слънцето е вярно Тези две тела се въртят около общият им масов център и той е в пределите на физическото тяло наречено слънце.Освен земята около такъв център се въртят и останалите материални тела в слънчевата система..
Всички тела и слънцето определят един мигновен център на тежеста който в крайна сметка се движи и основно бихме могли да отчетем различни движения спрямо други големи масови центрове -центъра на галактиката и т. н Всички движения във вселената са най- общо спираловидни,като започнем от свободният електрон ,земята, така и на слънцето и другите участници във вселената
Заростота казваме ,че луната се върти около земята и земята около слънцето...
цитирай
32. sistemite - от sistemite : колега Захариада .... ??
03.05.2012 12:09
Несериозно, колега ! Много несериозно !. Една от публикациите ми беше дошла в повече : тази за това, че Земята била като картоф. Така изглеждала от Космоса, т.е. от птичи поглед. Сега пък, че Земята не се въртяла около Слънцето, а обратното, че Слънцето се върти и то не знае накъде ? Накрая на видеоклипа : Узнайте больше на сайте "Твоя Йога". Има една инженерна дисциплина, наречена МЕТРОЛОГИЯ. Да не се объркате с Метеорология. Та, там се дефинират понятия, като : база, отправни векторни позиции, ориентири и пр...особено при пресмятане на координатни системи на сложни криви повърхности и пространства. Въпросите опират до относително приемливи бази за измерване в движение, при движещи се обекти. А, по Слънчевата система и Галактиката - за всеки случай хвърлете едно око и на други публикации. Предайте много здраве на авторите на клипа от мен, за извода, че "анализът показва, че планетите се движат независимо от Слънцето" (което не е вярно, а е точно обратното), както и за заключенията ( с които откриват "топлата вода"), че : Слънцето не е център на Галактиката и Слънцето се върти около център на Галактиката. Браво ! Че те, моите приятели - древните Маи, го мислиха, това още преди 5000 години.
цитирай
33. abstrakttsionist - Казаното за въртенето на земята и ...
08.05.2012 05:17
kostadin написа:
Казаното за въртенето на земята и слънцето е вярно Тези две тела се въртят около общият им масов център и той е в пределите на физическото тяло наречено слънце.Освен земята около такъв център се въртят и останалите материални тела в слънчевата система..
Всички тела и слънцето определят един мигновен център на тежеста който в крайна сметка се движи и основно бихме могли да отчетем различни движения спрямо други големи масови центрове -центъра на галактиката и т. н Всички движения във вселената са най- общо спираловидни,като започнем от свободният електрон ,земята, така и на слънцето и другите участници във вселената
Заростота казваме ,че луната се върти около земята и земята около слънцето...

Напълно сте прав , космичните тела се движат около съответните масови центрове , те пък около други масови центрове , на галактиката . В крайна сметка може да се дефинира едно абсолютно движение на космичните тела около вселенският масов център , който кой знае къде се намира . Но съществува задължително . Аз съм противник на теорията за големият взрив . Ако вселена произлязла от тъкъв взрив , съществуваше , тя щеше да е напълно хаотична . С нарастваща до безкрайност ентропия в нея . Нямаше да се формират , планетите , звездите , галактиките.
цитирай
34. анонимен - Здравейте.
12.05.2012 12:56
Кат гледам и чета, тука има умни глави.Та, имаме приказка, че, жената върти къщата.Кат знам че сме мъдър народ, идва главното.Що тъй???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39746310
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031