Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 08:18 - "Тетралектика на природата"- автор - brgetron426
Автор: kleopatrasv Категория: Технологии   
Прочетен: 16180 Коментари: 30 Гласове:
109

Последна промяна: 14.06.2010 08:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

    
Неподозирани са лабиринтите на човешката мисъл, несравними са думите, извайващи истината под причудливата форма на сеченията на фразите "факт и доказателство ". Реалната правдива извисеност и изчистеност на понятията непринудено ни води с убедеността на логиката и ни предоставя невероятното право да се усетим в този свят, светът на противоположните зависимости и преминавайки през времето, да ги проследим и потърсим и истината за себе си.
     Една прекрасна книга, за търсещите умове е днес в  реалната ни действителност. Авторът й Цветан Павлов / begetron426 / отдава дължимото на развитието на човешката мисъл и я проследява във времето и пространството, доказвайки същността на понятията "противоположност на противоположното ", " антипротивоположности". Твърденията му са безкрайно основателни, обосновани и потвърдени от редица проявяващи интерес учени. 
    Тетралектиката, това е продължението, развитието на диалектиката или удвоената диалектика. Съществуването и развитието на материята, е не само една от най големите загадки на Природата, но и една от най-търсените истини от философи и учени на всички времена. В предложеното  продължение на диалектиката стои тетралектичен закон на материалното съществуване и развитие. При това обединение се стига до изясняване на същността на философията, естествизнанието и се дават същностни формулировки на материята, разумът, симетрията и много други нови понятия.
       Доказването на тази тетралектична системна истина става чрез обективното съществуване на четири противоположности, които стоят в основата на всичко съществуващо и развиващо се.
В древността  не е имало възможност за обективно откриване и доказване съществуването на антипротивоположностите, тъй като е имало недостиг на познания и тогавашните учени и философи са разглеждали света диалектично, а не тетралектично, но днес след като съществува Тетралектиката, това учение на противоположносттите се разрешава този проблем и чрез тетралектичното си мислене си обясняваме същността на антипротивоположностите  в съществуването, развитието и управлението на света, представяме си вече една удвоена диалектика. Чрез логичната представка"анти" антипротивоположностите не само се отличават от противоположностите морфологично, но и качествено, защото чрез това анти разбираме, че те са вече огледални противоположни "двойници", съществуващи като , антикачествено различни техни "антиподи" в различни материи. Това качествено различие ги прави противоположни на противоположностите, което удвоява диалектично противоположностите и общият им брой и от 2 стават 4 качествено различни противоположни същности /две противоположности и две антипротивоположности/.
      " Тетралектиката на природата " не е трудно, а напротив увлекателно развиващо афоризмистичното ни мислене четиво. Четох я дълго време наистина, но си отговарях последователно сама на много въпроси . Проследявайки страница след страница , разбирах, че ми помага вече да мисля и тетралектично, базирайки се на съпоставките " причина - следствие": " факт - доказателство": " реално - огледално ": " праволинейно - перпендикулярно ".
     На въпросът ми : - Как и кога се заражда идеята за написването на тази книга ?, автора беше любезен да ми отговори.

 begetron426 :
 Всички основни идеи се раждат през първото полугодие на 1979 год., а те са: Четворността на света със съответната схема. Основните видове симетрияинуклоните и стотици нови идеи и подробности около тях. По-късно през 80 години прилагам тези идеи като разработвам Периодичен закон на органичните химични съединения, Периодичен закон на елементарните частици, Структурата на всички елементарни частици и ги излагам срещу пошлостта на научния съвет по Физика и по Химия при БАН и също стотици идеи подробности около тях. Всички тези идеи са основание на четворното ми мислене, което постоянно се обогатява и в движение съм създал и около 10 000 афоризми във всички области на познанието. По тази причина един мой приятел ми лепва прозвището двукрака машина за нови идеи, мисли.
През цялото тово време търся всеобщото обобщение между всички посочени идеи, като работя ползотворно с тази всеобща четворност и нейните системи, но все още не я разбирам напълно, които след 2000 година наричам Тетралектични. Цялата тази четворност олицетворява удвояването на далектиката и затова първоначалното обединяващо име беше: Бинарна диалектика, Ди диалектика, опитвал съм и българското 4, но то не звучи много добре и др. опити. Идеята за книгата "Тетралектика на природата" по подобие на "Диалектика на природата" на Ф. Енгелс се заражда след 2000 год., когато К. Томов ме помоли да напиша една статия за изясняване на диалектиката, която да побликува в издавания от него в. Нова култура.
Когато пишех вече статията за диалектиката ми идва и последната обединяваща идея за четворността на света: Принципът на протоотражението, който е най-търсен, но и това търсене е най-неуспешното. Този принцип беше възможно най-прост, а именно уникалното преобразуване между числата 2 и 4. Всички обобщаващи аритметични действия /събиране, умножение и степенуване/ на 2 водят до 4, а вички разлагащи аритметични действия /изваждане, делене и коренуване/ на 4 водят до 2. Това е доказателство, че най-общите закони ще бъдат и най-прости. Това аритметично свойство го знаех още по време на казармата, където прочетох един фантастичен роман от съветски автор. Автора използваше тава просто и уникално свойство между числата 2 и 4 като закономерен принцип в целия Космос, което другите основни числа не притежават, за да се осъществи контакт с извънземен разум, който беше пристигнал на нашата планета. Знаех това свойство, но не го свързах с протоотражението. Не бях узрял още и чак след 2000 год. разбрах и свързах този принцип с това свойство на числата 2 и 4.
Така се роди вместо статия за диалектиката книгата "Тетралектика на природата", по съвет на К. Томов да събера всичко в една книга.
Тетралектика на природата излезе доста сложно обединение съдържащо най-общите принципи: Симетрията, Диалектиката, Отражението, Системността, Периодичността, Механизма на еволюцията и всичко това изграждано и управлявано от 4 противоположности, за да съществува и се развива света. Тя подлежи и нанай-простата формулировка: Всичко е противоположности, които се раздвояват, за да се удвоят.

 На въпросът ми : - Имате ли вече последователи и мислите ли да издадете книгата и в чужбина?- той продължи :

 begetron426 :
Последователи вече има много. Дори думата Тетралектика вече се използва от двама руски философи. Запознал съм с идеята директора на философския институт при БАН и професори по философия от университета. Отзивите са прекалено добри. Има вече много други привърженици сред интелектуалците и обикновени хора. Един от тях, който е запознат добре с диалектиката и е на преклонна възраст казва: Ако не бях попаднал на тази книга живота ми нямаше да бъде пълен. Сега Тетралектиката е настолната му книга. Има и много други такива. От старите учени и философи: А. Поликаров, С. Петров, И. Софрониев, И. Апостолова, математиците Петканчин, Великов, които вече не са между живите и мн. др.
С издаването в чужбина ще започне истинското утвърждаване и необходимост от излагане на Тетралектиката по научни и философски симпозиуми .
      
        И така пред вас, е една много изчерпателна, стойностно поучителна книга. Разбира се с един задълбочен обстоен анализ и конкретни доказателства за търсещите истини за "Симетрията, Диалектиката, Отражението, Системността, Периодичността, Механизма на еволюцията " и всичко това изграждано и управлявано от 4 противоположности, за да съществува и за да се развива света .
     Пожелавам на автора Цветан Павлов успешно представяне на книгата му и в чужбина и подобаваща защита сред широката аудитория от  умове на философи, физици, химици и астрономи, и допълнително му пожелавам реализиране на нови идеи, подплатени с нововъведения и научни вдъхновения! 



Гласувай:
109




Следващ постинг
Предишен постинг

1. universalnite1neo - Напълно основателно се говори за ...
14.06.2010 10:09
Напълно основателно се говори за тетралектика . Ще припомня какво обяснение дава инж. Христов в неговото изследване за Кръста - промисъл :
4. Кръстът – промисъл като съществена част от развитието на Първичната сила



Паралелно с преобразуването на силите се създават 4-те рамена на един кръст. Нарекъл съм го Кръст-промисъл, защото в него наблюдаваме проявлението, “материализацията” на тези Сили. Четирите му рамене по реда на създаване са – време, светове, пространство и явления. Тъй като всяко преобразуване трябва да се извърши спрямо нещо, то рамената на този Кръст-промисъл изпълняват тази задължителна функция и могат да бъдат сравнени със свойствата на вече описаните полупрозрачни огледала. Той не само преобразува Силите, но ги пречупва и отразява. Така самият Кръст-промисъл всъщност е едновременно и следствие, и причина. За да продължи да се развива Силата, тя трябва да има спрямо какво да се преобразува, пречупва и отразява. Това – спрямо какво – се явява именно Кръстът-промисъл. Неговото първо рамо е следствие от преобразуването на Първичната сила 1 и е равно на нея по стойност 1 (спомнете си как линейно проявена единица се явява диаметъра на 0 ). Или първото рамо на Кръста-промисъл е 0, едно “огледало”. Всяко от неговите четири рамена ние трябва да мислим като реално съществуващи огледала, а това са – времето, световете, пространството и явленията. За силите, които се развиват между раменете на Кръста-промисъл, ние нямаме сетива да ги възприемем.

Времето и пространството са в единствено число, докато световете и явленията са в множествено. Това показва единствеността на време и пространство и множествеността на световете и явленията....

Така се поясняват не само съществуването на материята и нейните форми , но и необходимите й компоненти .
цитирай
2. universalnite1neo - Ще спомена и за т. нар "косм...
14.06.2010 10:14
Ще спомена и за т. нар "космическо яйце" . Представете си една отвесна линия , символизираща Първоизточника. От нея се отделя проявеното под формата на спиралност , описваща кръгове около отвесната линия . Най-центробежни са в средата на описаната спиралност, след което тя отново се връща в Първоизточника ( отвесната линия ), но от противоположния край на този, от който е излязла . И когато се опише кръг около въпросната спиралност, то той ще има овалната форма на яйцето ;) Това го осъзнах по време на една медитация !

Поздрави - Нео Нула
цитирай
3. kleopatrasv - Ще спомена и за т. нар "косм...
14.06.2010 12:02
universalnite1neo написа:
Ще спомена и за т. нар "космическо яйце" . Представете си една отвесна линия , символизираща Първоизточника. От нея се отделя проявеното под формата на спиралност , описваща кръгове около отвесната линия . Най-центробежни са в средата на описаната спиралност, след което тя отново се връща в Първоизточника ( отвесната линия ), но от противоположния край на този, от който е излязла . И когато се опише кръг около въпросната спиралност, то той ще има овалната форма на яйцето ;) Това го осъзнах по време на една медитация !

Поздрави - Нео Нула


Радвам се за уточнението, че твърдението е осъзнато по време на медитация. Медитацията всъщност е изхвърляне на излишна енергия от дадено тяло и поемана от пространството. Начина на постигане или по- точно достигане на " себереализацията " е свръх усещане, което се предоставя на малко хора. Именно при тази себереализация са постигнати невероятни успехи в науката и при нейното проявяване без да подозиряме са написани и законите на природата. Да не засягам и темата за " астромедицината ", която е нова и непозната за нас наука и в бъдеще може би ще набира скорост.Само едно ще кажа, че стана всеизвестно, че не лекарствата лекуват, а вярата в тях че ще ви излекуват! Астромедицината залага на природните явления, цветоусещането от околното и осезателното обоняние от даровете на природата.
Според мен това явление около тази "отвесна линия " или " ос " ми прилича на завихряне на енергия, която се поема в противоположна посока от един огледален образ. Това всъщност са две противопожни неща, които усвояват и поглъщат по свой начин, акумулират!
Поздрави и благодаря за включването !
цитирай
4. kleopatrasv - 1. universalnite1neo - Напълно основателно се говори за ...
14.06.2010 12:26
Наистина много интересно обяснение е дал този инж. Христов за изследването си за Кръста - промисъл, като съществена част от развитието на Първичната сила. Проявлението и материализацията на " време, светове, пространство и явления" наистина ме заинтригува и още по-вече, че преобразуването на дадена сила трябва да се извърши спрямо нещо.Обяснявам си само свойството за четворността тук, за останалото имам само предположения. Примерно и телата като " пирамидите" поглъщат, преобразуват и отделят положителна или отрицателна енергия в зависимост от намагнетизирването на отсрещната сила и именно чрез конуса си се абсолютизират и я изхвъллят или поглъщат. Формата им предполага насочването и образуването на торсионни полета.
Благодаря за инфото нямаше да го знам, ако не беше споменал.

цитирай
5. universalnite1neo - :) Още нещо от инж. Христов, което ще ...
14.06.2010 12:46
:) Още нещо от инж. Христов, което ще допълни картината :

Появата на теорията на относителността и особено на квантовата теория, промениха изцяло представата за сложната архитектура на материята. Вменената ни от древните гърци идея, че материята се състои от все по-малки градивни частици ( молекула, атом, ядро с неговите адрони – протони и неутрони ) се оказва погрешна. При цялата своя причудливост най-вероятно елементарните частици са чиста енергия, която поради огромната си скорост на движение вътре в ядрото и около ядрото на атома се “уплътнява” и проявява себе си като частица. Следователно елементарните частици са повече събитие, отколкото обект. Сега физиката допуска пораждане на материя от чистия вакуум, от 4-те основни сили – електромагнитните, силните и слабите взаимодействия и гравитацията. Гравитацията е нищожно малка, но при струпването на огромни маси тя се оказва решаваща за поддържане на конструкцията и реда във Вселената. Именно с помощта на по-усъвършенстваните уреди учените установиха, че всеки от нас има аура, че в мига на смъртта губим част от теглото, че някаква фина енергия се отделя и отлита от тялото. Но всичко това ние наблюдаваме в обкръжаващия ни видим и материален свят. Както ще разберем, този познаваем свят е само едно ниво на Всемира, а Мирозданието в своята цялост се състои от девет такива нива, които са вложени едно в друго и се самосъдържат подобно на руските матрьошки.
цитирай
6. markantonii - Много успешна книга, бях я взел н...
14.06.2010 12:59
Много успешна книга, бях я взел назаем от един приятел, но трябваше да я чета много бързо, но това не ме удовлетворяваше и си я приснимах. Най-интересен ми беше раздел 17 . В него се даваше тетралектично определение на основните десет числа, тяхното място и роля в научното познание. С това се премахва развихрилата се мистика около числата. Това отваря и една друга тема за " лотарията " и залаганията въобще. Знам също, че автора доста често играе с тези числа и дори печели.Еврофутбола е една непозната теория на тетралектично мислене.
Поздрав за автора на книгата и авторката на този пост. Книгата придоби известност и всеки интелектуалец би желал да си я прибави в личната колекция.
цитирай
7. markantonii - Доста успешен е и раздел 13, в който ...
14.06.2010 13:25
Доста успешен е и раздел 13, в който се изяснява как системните тетралектични преобразувания са предопределили превръщането на неразумното животно в разумно.
И много подробен е раздел 14 - за тетралектичните етапи от развитието на човека и как тези етапи са определени .
Въпросът ми към бегетрон426 е Какво го е навяло на мисълта да свърже определянето на тези етапи в двете основни системи на тетралектиката ? Защо точно от противоречива и равновесна система?
цитирай
8. universalnite1neo - Наистина много интересно обясн...
14.06.2010 13:26
kleopatrasv написа:
Наистина много интересно обяснение е дал този инж. Христов за изследването си за Кръста - промисъл, като съществена част от развитието на Първичната сила. Проявлението и материализацията на " време, светове, пространство и явления" наистина ме заинтригува и още по-вече, че преобразуването на дадена сила трябва да се извърши спрямо нещо.Обяснявам си само свойството за четворността тук, за останалото имам само предположения. Примерно и телата като " пирамидите" поглъщат, преобразуват и отделят положителна или отрицателна енергия в зависимост от намагнетизирването на отсрещната сила и именно чрез конуса си се абсолютизират и я изхвъллят или поглъщат. Формата им предполага насочването и образуването на торсионни полета.
Благодаря за инфото нямаше да го знам, ако не беше споменал.


Принципно е така за изхвърлянето на енергия, макар че това важи и за зареждането на тялото / фините тела с енергия / светлина . Може би по-точното определение за моето начинание е концентрация и връзка с Висшия Аз , отколкото медитация, но при мен този термин стана общ за всички метафизични занимания и по тази причина си го употребявам . Ще гледам да бъда по-прецизен , благодаря за уточнението в коментара :)

Нео Нула
цитирай
9. begetron426 - Re: 6, 7. markantonii
14.06.2010 15:57
Благодаря за доброто тетралектично разбиране и особено за разделите, които си описъл. Защото нарочно съм се спрял по-обширно на тях понеже необходимостта на нашето време го изисква. Затова много от читателите харесват именно тези раздели, които касаят обективното ежедневие, което най-често се догматизира, идеологизира, маниполира и извращава от хилядолетия. Трябва най-после да го изчистим това ежедневие, за да започне да служи на човека и той да се възползва най-добре от него, а най-добре може да го изчистим с истината за съществуването, развитието и управлението на света.
Още около 16 – 17 годишен се запознах с елементарните частици описани популялно от В. Келер в книгата "На прага на незнайното". Тази малка книжка си остана и до днес от най-любимите ми книги. Направи ми огромно впечатление, че елементарните частици не са само с различен електричен заряд, а има и такива с нулеви заряд. Оттогава започнах да си задавам въпроса защо всичко при тях е точно така като имах впредвид, че те са първичните тухлички на материята, по-късно го намирах в химията, математиката и биологията същите нулеви системи. Такъв подход беше много лесен, защото любопитството ми боравеше със свойствата на получените елементарни частици наготово като не се обременяваше със сложните математични теории и подробностите около още по-сложните технически устройства за тяхното получаване, но в общи линии ги познавах. Още тогава имах чувството, че нулевите частици са съставени от противоположно натоварени елементарни частици по подобие на математичната 0. Това чувство се потвърди след като се запознах с "Диалектиката на природата" на Ф. Енгелс и вече разбрах за съществуване на противоречията и равновесието, което беше пренабрегнато от класиците на диалектиката. Бях около 20 годишен с огромно влечение към знанието, но с малките възможности на бедно момче, което от 17 годишно работеше и повечето пари отиваха за книги. Отначало най-много от тях бяха свързани с химията и Менделеев, а после всестранно. Следващият етап беше 1879 год., когато се родиха всички идеи в това число и четворността на света. Противоречивата и равновесната система изкристализираха след 2000 год. в процес на писането на книгата и продължават да зреят.
Бях запознат с много идеи свързани с числата и имам 3 петици от 6/49 и много четворки от 5/35. Еврофудболът принципно е тетралектично устроен особено с триадата 1 – Х – 2 Тук прилагам равновесната тетралектична система на равенството. Стигал съм до познаванито на 6 хикса, а 3 и 4 познавам по-често. Поздрав!!!
цитирай
10. kleopatrasv - :) Още нещо от инж. Христов, което ще ...
14.06.2010 16:10
universalnite1neo написа:
:) Още нещо от инж. Христов, което ще допълни картината :

Появата на теорията на относителността и особено на квантовата теория, промениха изцяло представата за сложната архитектура на материята. Вменената ни от древните гърци идея, че материята се състои от все по-малки градивни частици ( молекула, атом, ядро с неговите адрони – протони и неутрони ) се оказва погрешна. При цялата своя причудливост най-вероятно елементарните частици са чиста енергия, която поради огромната си скорост на движение вътре в ядрото и около ядрото на атома се “уплътнява” и проявява себе си като частица.....


Виждам, че ти се оказа добър събеседник, а темата за човешката аура винаги ме е привличала.Аурата наистина е едно енергийно поле, което обвива човешкото тяло. Тя може да се види от много сензитивните хора, а вероятно и някои животни.
В последната си книга “Аурата” (изд 1945г.) един от най-известните пророци на нашето време – американецът Едгар Кейси казва: „От момента, до който се простира паметта ми назад във времето, аз винаги съм виждал цветове, свързани с хората. Не си спомням случай, когато съм се срещал с човешки същества, ретината ми да не е регистрирала синьото, зеленото или червеното, меко струящи от техните глави и рамене… Беше изминало дълго време, преди да осъзная, че другите хора не виждат тези цветове. Измина също така много време, преди да чуя думата „аура” и да се науча да я прилагам към този феномен, който за мен беше нещо съвсем обичайно. Аз никога не мисля за хората по друг начин освен за тяхната връзка с аурата им. Аз наблюдавам промените при моите приятели и близки с течение на времето – при болести, униние, любов, удовлетворение – всичко това се отразява на аурата, а за мен тя е индикатор на душата. Тя ми показва в какви посоки духат ветровете на съдбата.”
цитирай
11. kleopatrasv - Много успешна книга, бях я взел н...
14.06.2010 16:14
markantonii написа:
Много успешна книга, бях я взел назаем от един приятел, но трябваше да я чета много бързо, но това не ме удовлетворяваше и си я приснимах. Най-интересен ми беше раздел 17 . В него се даваше тетралектично определение на основните десет числа, тяхното място и роля в научното познание. С това се премахва развихрилата се мистика около числата. Това отваря и една друга тема за " лотарията " и залаганията въобще. Знам също, че автора доста често играе с тези числа и дори печели.Еврофутбола е една непозната теория на тетралектично мислене.
Поздрав за автора на книгата и авторката на този пост. Книгата придоби известност и всеки интелектуалец би желал да си я прибави в личната колекция.


Наистина се радвам, че и ти си запознат със съдържанието и най-вече те е развълнувало "тетралектичното определение за десетте числа". Надявам се бегетрон да се появи и той с коментар и да ти обясни идеята си да ги определи по именно такъм мистичен оригинален начин.Трябва да отбележа, че и аз съм любопитна по темата и също дълбоко ме развълнува 17 глава от книгата...!
Благодаря за включването !
цитирай
12. kleopatrasv - Доста успешен е и раздел 13, в който ...
14.06.2010 16:20
markantonii написа:
Доста успешен е и раздел 13, в който се изяснява как системните тетралектични преобразувания са предопределили превръщането на неразумното животно в разумно.
И много подробен е раздел 14 - за тетралектичните етапи от развитието на човека и как тези етапи са определени .
Въпросът ми към бегетрон426 е Какво го е навяло на мисълта да свърже определянето на тези етапи в двете основни системи на тетралектиката ? Защо точно от противоречива и равновесна система?


Радвам се, че вече имаш вероятно очаквания отговор и че ще се задоволиш с информация, поднесена от бегетрон426. И според мен наистина е много успешен раздел 13 , в който задълбочено е обяснено- как системните тетралектични преобразувания са предопределили превръщането на неразумното животно в разумно.
Надявам се събеседването ни тук да ти е приятно и продължи и в бъдеще!
цитирай
13. kleopatrasv - Принципно е така за изхвърлянето ...
14.06.2010 16:28
universalnite1neo написа:
[quote=kleopatrasv]
Принципно е така за изхвърлянето на енергия, макар че това важи и за зареждането на тялото / фините тела с енергия / светлина . Може би по-точното определение за моето начинание е концентрация и връзка с Висшия Аз , отколкото медитация, но при мен този термин стана общ за всички метафизични занимания и по тази причина си го употребявам . Ще гледам да бъда по-прецизен , благодаря за уточнението в коментара :)

Нео Нула

Във връзка с " висшия Аз "искам да доуточня, че висшото е неизмерно, докато всички живи същества, дори и разстенията и животните имат аура..Човешката аура, обаче е триизмерна, има формата на яйце и се простира от 2 см. до 3,5 метра извън тялото. Аурата на високоеволюиралите души, на въплътените представители на висшата Духовна йерархия, е много по-голяма и може да се простре на километри извън физическите тела, които обитават. Ореолът, който се рисува около изображенията на светците в иконографията,всъщност представлява рисунка на аура...
Благодаря ти отново!
цитирай
14. kleopatrasv - 9. begetron426 -
14.06.2010 16:43
И аз да се включа относно израза, който май интересува доста хора тук.
"...Бях запознат с много идеи свързани с числата и имам 3 петици от 6/49 и много четворки от 5/35. Еврофудболът принципно е тетралектично устроен особено с триадата 1 – Х – 2 Тук прилагам равновесната тетралектична система на равенството. Стигал съм до познаванито на 6 хикса, а 3 и 4 познавам по-често. ..."
Самата стратегия на познанието на печалившото число в даден момент е винаги била тема номер 1 зад кулисите и се е водела от велики умове, учени и философи. Съвпаденията на числата са периодични и както при таблицата на Менделеев са синхронно зависими в съотношения и диапазони. Например числото 1 не съответства и не допада на числото 3, нито на 5..дори и на 7, тези елементарни единици се комбинират с подходящи други/ няма да казвам кои /. От своя страна 2 се комбинира и чудесно допълва с 4 , 6, 8 .., но без двойните 10, 12..а само може да се удвоява и прибавя, за да съставя друго число. Тук в сила е теорията на вероятностите и логическото тълкувание на тетралектичното познание. Не дай си, боже след време всички да почнат масово да четат тетралектика и да я прилагат както за успешен старт в бизнеса, така и при важни решения и дано не настъпи " хаос " от раздвижването на енергийните потоци сред хората, защото ще трябва да се установи ново учение за човешката психология например.
Искам да се извиня, че това е малко извън темата, но просто констатирам реално любознателността на някои твои почитатели и споделям една своя теория за " печелившите числа ", които са периодично, относително синхронни, за да са в сполучлив порядък.
Поздрави!
цитирай
15. markantonii - kleopatrasv,
14.06.2010 17:09
Аурата на човека е многопластова. Най-отчетливо обаче се различават два слоя. Първият е близо до тялото и следва неговия контур. В различни източници може да се срещне като чи, прана или етерно тяло. Най-лесно се вижда излъчването около пръстите на ръцете, дланите, стъпалата, около главата и раменете. Ширината варира от 1-2 см. около по-голяма част от тялото и стига до 7-10 см. около ръцете. Цветът на този слой на аурата може да бъде от сивкав до меко бледо синьо като започва непосредствено до тялото с тънка ивица в черно.

Кирлиянова фотография на върховете на пръстите





Ето, че улучи една моя любима тема и искам само да допълня, че поради фината енергия, от която е съставена аурата в нейната цялост, може да бъде видяна от много малък брой надарени с духовно зрение хора. Но пък може да бъде заснета с подходяща апаратура. Промените, които настъпват в нея при различни психични и емоционално състояния, от влиянието на околната среда и начина на живот, и при провеждане на различен вид лечения.

цитирай
16. markantonii - :) Още нещо от инж. Христов, което ще ...
14.06.2010 17:15
universalnite1neo написа:
:) Още нещо от инж. Христов, което ще допълни картината :

Появата на теорията на относителността и особено на квантовата теория, промениха изцяло представата за сложната архитектура на материята. Вменената ни от древните гърци идея, че материята се състои от все по-малки градивни частици ( молекула, атом, ядро с неговите адрони – протони и неутрони ) се оказва погрешна. При цялата своя причудливост най-вероятно елементарните частици са чиста енергия, която поради огромната си скорост на движение вътре в ядрото и около ядрото на атома се “уплътнява” и проявява себе си като частица. Следователно елементарните частици са повече събитие, отколкото обект. Сега физиката допуска пораждане на материя от чистия вакуум, от 4-те основни сили – електромагнитните, силните и слабите взаимодействия и гравитацията. Гравитацията е нищожно малка, но при струпването на огромни маси тя се оказва решаваща за поддържане на конструкцията и реда във Вселената. Именно с помощта на по-усъвършенстваните уреди учените установиха, че всеки от нас има аура, че в мига на смъртта губим част от теглото, че някаква фина енергия се отделя и отлита от тялото. Но всичко това ние наблюдаваме в обкръжаващия ни видим и материален свят. Както ще разберем, този познаваем свят е само едно ниво на Всемира, а Мирозданието в своята цялост се състои от девет такива нива, които са вложени едно в друго и се самосъдържат подобно на руските матрьошки.

Аурата е нашето невидимо Аз, то е уникално, съмишленико, така както са уникални нашите пръстови отпечатъци, ирис и ДНК. Всеки човек притежава аура с индивидуална честота, с която изпада в резонанс или в дисонанс с другите хора. Хората със сходни параметри на аурата се привличат.Съгласен ли си с мен ? Аз се занимавам с археология, но темата за човешката аура, природните закони и диалектиката на природата са ми любими. Отделно чета във всякакви области и се обогатявам със знания, следя за научни експерименти, нововъведения и факти
цитирай
17. markantonii - 9. begetron426 - Re: 6, 7. markantonii
14.06.2010 17:26
Аз ви благодаря за удоволствието да се потопя в тетралектимното позитивно научно мислене и чрез него да се улеснявам в изследователската си работа, като размишлявам вече тетралектически, т.е. сполучливо и съумявам по най-бързия начин да вземам решения за следващата си стъпка. Аз също пиша афоризми, свързани по-скоро с фактическите неща около нас - време, пространство, вселена, орбита и зависимости между тях. Лично ви поздравявам за обстойния анализ и сполучливо поднесената ни книга. Предварително знам, че ще има много почитатели стига само да знаят, че съществува. Дайте координати къде се разпостранява и как планирате представянето й занапред. Нужно е да сте сред хората, за да обяснявате на живо теорията на учението на Тетралектиката и отговаряте на всевъзможните им въпроси. Ако имате това време, направете го!
цитирай
18. universalnite1neo - Ре 15
14.06.2010 17:41
:) Разбира се - съгласен съм за уникалността на аурата , както и за другите изводи .
Имах един период , когато бях много дръпнал с "материала" - успях да настроя физическото си зрение да види не само "етерния двойник", следващ очертанията на физическото тяло, а и цветовете на аурите на хората ;) Но както всеки знае - за това е необходимо и наличие на спокойна среда, каквато в момента нямам . Нищо - където е текло , пак ще тече :)
За привличането (респективно отблъскването ) също е така - отдавна се доверявам на инфото, идващо от тези фини честоти , както по отношение на някой човек, така и за преценка на някакво събитие ...
цитирай
19. kleopatrasv - 15. markantonii - kleopatrasv
14.06.2010 17:45
Като си я подхванал да я довършваме тази тема, но тетралектично.
Първо : Кажи ми сега защо няма двама души с еднакви аури ?
Второ: Как се нарича полето, разположено в тялото, създадено от енергийните чакри?
Трето : Съществува ли аура от мисли и чувства, която стои извън тялото ни и на какво разстояние ?
Четвърто: Какво подозираш за цветето на живота” Друнвало Мелхисе", енергийно ли е?
Поздрави и приятно отговаряне!

цитирай
20. markantonii - 19. kleopatrasv
14.06.2010 18:03
Няма еднакви аури!! "При продължителен дълъг съвместен живот обаче хората споделят своите аури и изграждат общ енергиен групов модел или така наречената аура на двойката. Групова аура могат да изградят съпрузи, майка (баща) и дете, близки приятели. Колкото по-близък и продължителен е контактът, толкова по-силно и взаимнопроникващо е взаимодействието между ауричните полета. При раздяла изтеглянето на едната аура от общото енергийно поле на двойката оставя остро чувство на загуба и празнота...."
2.Наистина в близост до тялото е разположено пранично поле, създадено от енергийния поток в чакрите/меридианите/.
3.имаме аура, породена от мислите и емоциите/чувствата, която се простира на около метър извън тялото и е заобиколена от енергийно поле с яйцевидна форма. Следват геометричните светлинни полета, които образуват основната част от човешкото светлинно тяло.”
4.В книгата “Древната тайна на цветето на живота” Друнвало Мелхиседек казва: “ Човекът е обгърнат от множество геометрични полета, които в това измерение имат елекромагнитна природа.” и “ …......, през чакрите тече енергиен поток. Оттам той достига до всяка клетка по меридиани.

Аз не казвам нищо, само знам отговорите на въпросите ти. Беше ми приятно да коментирам тук днес, поздрави
цитирай
21. markantonii - :) Разбира се - съгласен съм за ун...
14.06.2010 18:08
universalnite1neo написа:
:) Разбира се - съгласен съм за уникалността на аурата , както и за другите изводи .
Имах един период , когато бях много дръпнал с "материала" - успях да настроя физическото си зрение да види не само "етерния двойник", следващ очертанията на физическото тяло, а и цветовете на аурите на хората ;) Но както всеки знае - за това е необходимо и наличие на спокойна среда, каквато в момента нямам . Нищо - където е текло , пак ще тече :)
За привличането (респективно отблъскването ) също е така - отдавна се доверявам на инфото, идващо от тези фини честоти , както по отношение на някой човек, така и за преценка на някакво събитие ...


Относно израза ти " спокойна среда", разбира се понякога се човек се пренасища и има нужда от нея.Човек насища с енергията на своята аура средата, в която живее като по този начин си създава необходимият му енергиен комфорт. Неговият енергиен модел оставя следа навсякъде, където е или където е бил и тази среда може да бъде уловена от сензитивен човек или психометрична техника.
Въпрос на време е, съмишленико. Поздрав!
цитирай
22. begetron426 - Re: 14. kleopatrasv -
14.06.2010 20:53
Всички хазартни игри са подвластни на Теория на вероятностите, защото заедно със закономерните правила съдържат и голяма доза случайност, която им определя хазартното значение. Основният закон в Теория на вероятностите гласи: Всяко случване на определено събитие намалява вероятността за новото му случване - и обратно - събитие, което не се е случволо вероятността да се случи се увеличава. Точно това определение е тетралектично, защото съдържа и двете посоки на увеличението на вероятността и намаление на вероятността на случването и не случването на определеиното събитие.
Появява се и периодичност на случването и не случването, само че тя има вероятностен характер, защото периодите нямат строг определена цикличност. Определянето точно на тази вероятностна периодичност изисква статистическия метод, за да се определи вероятностното значение на периодичността на появата на събитието, което е невъзможно да бъде определено на 100%, а само се увеличава процента на случването.
Вземал съм участите почти във всички хазартни игри като предварително съм изследвал нещата, а след участието прибавям и нови изследвания и съм стигнал до един правилен метод като извод. Съществуват ограничен брой /няколко/ фактори, които увеличават скоковидно шанса за печалба, след което следват безкраен брой фактори, които минимално увеличават шанса към движението към 100% и колко повече се приближават към 100%, толково по минимално е увеличението на шанса. Тази закономерност я има при нарастването на сбора на вътрешните ъгли при двумерните геометрични фигури, което определя прехода им към закривяването. Хазартен поздрав за успех при елимениране на случайността!!!
цитирай
23. kleopatrasv - 20. markantonii
14.06.2010 21:17
Благодаря за отделеното време, но мисля че си заслужава човек отвреме навреме да обменя гледни точки, като беседва по някои теми и по този начин заема някаква позиция в реалната действителност!
цитирай
24. kleopatrasv - 22. begetron426
14.06.2010 21:36
Наистина според тази теория става вероятно случването на избрани събития и именно появата на периодичност ги прави вероятни. Степенуването, удвояването и увеличаването на числата в определен цикъл от време в пространството ги прави възможни и предсказуеми. Доста дълго съм разнищвала и търсила отговора за себе си и разбрах, че всичко се обосновава на случайността, а тя е възникналата или бъдещата вероятност. Може би ще звуча банално, но при избор на числа никога не гледам тяхната символичност, а средноаритметичната им близост на прогнозите например при еврофутбола за 1 , х , 2...и като сравня най близките коефициенти паралелно с близките до тях други прогнози, се базирам и обозначавам абсолютно точните. Така и при вземане на решение ползвам това стратегическо тетралектично мислене , при което най-реално се достига желания резултат. Благодаря за изчерпателния отговор, относно вероятността на случване на вероятното.
Поздрави и от мен!
цитирай
25. begetron426 - Re: 17. markantonii -
14.06.2010 21:39
Вярно си отбележил, че потапянето в Тетралектиката променя положително мисленето като се стига до бързи и верни решения. Още по-вярно, е че трябва да бъда сред хората, защото живото идейно запалване е най-полезно. Планувал съм такъв вариант и представянето на книгата в различни градове на България като ще започна от НДК София. Време винаги ще намеря за това. Първото издание на книгата "Тетралектика на природата" беше в ограничен тираж и се изчерпи. При мен във Враца и в София имам около 40 книги. По план до края на годината трябва да излезе по-голям тираж и разпространен в цяла България.
В петък мисля да отида до София и да подам заявка за участие в представяне на статиите за обективните и за субективните противоположности в една Академия за интегрално интердисциплинарно познание намираща се в Дома на техниката в центъра на Раковска 108 в зала 105, където съм поканен. Ще бъде насрочено изнасянето на докладите за противоположностите и свободна дискусия по тях. Вход свободен за всички, които желаят да вземат участие. Ще обявя датите в блага и ще взема част от наличните книги с мен. Така ще започна препоръката ти да бъда сред хората, което е много важно нещо за всички. Поздрав!!!
цитирай
26. tili - Поздравления за begetron!
15.06.2010 00:57
Утре с кафето ще се запозная и с коментарите! Благодаря за инфото, Клео!
цитирай
27. kleopatrasv - Утре с кафето ще се запозная и с ко...
15.06.2010 08:18
tili написа:
Утре с кафето ще се запозная и с коментарите! Благодаря за инфото, Клео!

Добро утро, винаги си добре дошла! Чакам и твое мнение по темата. Поздрави!
цитирай
28. kleopatrasv - 25. begetron426 - И аз
15.06.2010 08:23
Очаквам обявяването на графиците за представяне и обсъждане на книгата, а също така оповестяването им в блога! Сърдечни поздрави и усмихнат ден днес!
цитирай
29. hel - Заинтересовах се от тетралекст...
26.06.2010 22:56
Заинтересовах се от тетралекстиката и се порових в интернет и за други материали. И аз очаквам обявяването на графиците за представяне и обсъждане на книгата.
цитирай
30. kleopatrasv - Заинтересовах се от тетралекст...
31.10.2010 01:49
hel написа:
Заинтересовах се от тетралекстиката и се порових в интернет и за други материали. И аз очаквам обявяването на графиците за представяне и обсъждане на книгата.

От бегеттрон 426 зависи, обърни се към него!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kleopatrasv
Категория: Поезия
Прочетен: 4370515
Постинги: 833
Коментари: 65527
Гласове: 115387
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031